Casey Ayers

کیسی در بسیاری از زمینه ها ، از جمله مراقبت های بهداشتی ، رسانه های دیجیتال ، توسعه برنامه های موبایل و آموزش ، پروژه های پیشرو ، تجزیه و تحلیل چالش ها و طراحی راه حل ها را تجربه کرده است. او همیشه به دنبال دانش جدید است و دوست دارد آنچه را که در این راه می آموزد با دیگران به اشتراک بگذارد. برای پرسش از مشاغل گفتاری یا فرصت های مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر مشاغل وی ، به http://CaseyAyers.com مراجعه کنید
دوره های این مدرس:

آموزش پرهیز از اشتباهات رایج در نوشتن

Avoiding Common Writing Mistakes

اگر نمی توانید با وضوح و دقت بنویسید ، احتمال اینکه به تمام پتانسیل خود برسید بسیار کم است. این دوره بسیاری از رایج ترین اشتباهات و مشکلات نوشتاری را شناسایی می کند ، سپس به شما نشان می دهد که چگونه ایده های خود را به طور موثر نشان دهید.


آموزش تجزیه و تحلیل کسب و کار برای صاحبان محصول (IIBA®-CPOA)

Business Analysis for Product Owners (IIBA®-CPOA)

این دوره به شما می آموزد که چگونه مهارت های تجزیه و تحلیل کسب و کار را در مالکیت محصول به کار ببرید، به شما کمک می کند رهبر بهتری شوید و ارزش محصول خود را به حداکثر برسانید. این دوره می تواند شما را برای گواهینامه IIBA-CPOA نیز آماده کند.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت ارتباطات پروژه

PMP® Exam Prep – Project Communications Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش مدیریت خطرات در محیط پروژه

Managing Risks in Project Environments

غالباً ، پروژه های امیدوار کننده به دلیل مدیریت ضعیف ریسک ، به کوههای یخی غیر منتظره برخورد می کنند یا فرصتهای ارزشمندی را از دست می دهند در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه ریسکهایی را که می توانند توانایی موفقیت هر تیم را مختل کنند ، شناسایی و مدیریت کنید.


آموزش مدیریت منابع پروژه

Managing Project Resources

مردم در قلب هر طرح موفق پروژه قرار دارند. در این دوره آموزشی، نحوه مدیریت موثر منابع انسانی حیاتی و همچنین مواد، زیرساخت ها و سرمایه لازم برای دستیابی به اهداف پروژه را خواهید آموخت.


آموزش جمع آوری و توانمندسازی تیم های پروژه

Assembling and Empowering Project Teams

مهمترین کار هر رهبر پروژه تسهیل موفقیت تیمهایشان است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که تیم هایی با عملکرد بالا را تشکیل دهید ، توسعه دهید ، راهنمایی کنید و آنها را توانمند کنید تا بتوانند نیازهای مبرم سازمان های امروز را برطرف کنند.


آموزش بسته شدن پروژه کار

Closing out Project Work

پروژه ها از این جهت منحصر به فرد هستند که پس از دستیابی به اهداف خاص به پایان می رسند. این دوره به بررسی روند اعلام کار انجام شده، انتقال ارزش ایجاد شده به دیگران، و گرفتن خرد به دست آمده در طول مسیر برای تلاش های آینده می پردازد.


آموزش تحویل محصول خود به بازار

Delivering Your Product to Market

به قول معروف: هنرمندان واقعی کشتی می فرستند. این دوره به بررسی آنچه برای تیم چابک شما نیاز دارد تا محصول خود را زنده کند ، می پردازد: چگونه ارزش تعریف می شود ، چه زمانی می توانیم توسعه خود را کامل بدانیم و چگونه می توانیم زمینه های مهم را برای آینده به دست آوریم.


آموزش گفتگوهای چابک: چرا تعمیم متخصصان برای تیم های چابک مهم است

Agile Conversations: Why Generalizing Specialists Matter to Agile Teams

در دنیای دائماً در حال تغییر ما، کسانی که همه کاره بودن را می پذیرند بیشترین موفقیت را پیدا می کنند. به کیسی آیرز و جیسون آلبا بپیوندید تا بیاموزید که چگونه اتخاذ یک رویکرد متقابل کارکردی برای کار تیمی و توسعه مهارت‌های خودمان، نوید اصول چابک را باز می‌کند.


آموزش مدیریت کیفیت و بهبود مستمر در محیط پروژه

Quality Management and Continuous Improvement in Project Environments

مدیریت کیفیت در هر ابتکاری مهم است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه رویکردی را برای کیفیت ایجاد کنید که اطمینان حاصل کند شما می توانید اهداف خود را تحقق بخشید ، نیازهای ذینفعان را برآورده کرده و خطرات محدود کننده موفقیت پروژه را محدود کنید.


آموزش مدیریت کیفیت پروژه

Project Quality Management

به روز شده برای مطابقت با ویرایش ششم PMBOK® Guide ، این دوره نحوه برنامه ریزی برای مدیریت کیفیت ، نحوه انجام مدیریت کیفیت و چگونگی استفاده از فعالیتهای کنترل کیفیت برای تأیید اهداف را معرفی می کند.


آموزش تهیه برنامه های زمانی پروژه

Developing Project Schedules

به روز شده برای مطابقت با ویرایش ششم PMBOK® Guide ، این دوره با استفاده از مهارتهای پیش از تدوین و کنترل برنامه پروژه ، بر مفاهیم معرفی شده در مدیریت برنامه برنامه PMP ، دوره قبلی در این مجموعه بنا شده است.


آموزش محدوده مدیریت پروژه

Project Scope Management

این درس برای هماهنگی با ویرایش ششم PMBOK® Guide به روز شده است ، مباحثی مانند جمع آوری نیازهای پروژه ، تعریف دامنه پروژه ، ایجاد ساختارهای خرابی کار و اعتبار سنجی و کنترل دامنه پروژه را معرفی می کند.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت یکپارچه سازی پروژه

PMP® Exam Prep – Project Integration Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش تکنیک های تجزیه و تحلیل تجارت: مدیریت چرخه زندگی الزامات

Business Analysis Techniques: Managing the Requirements Life Cycle

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه آرایه ای از تکنیک های تجزیه و تحلیل کسب و کار را در ایجاد ، مدیریت ، تحقق و اعتبار سنجی الزامات و طرح های ضروری برای موفقیت در ابتکار عمل تغییر اعمال کنید.


آموزش تکنیک های تجزیه و تحلیل کسب و کار: ارزیابی راه حل ها

Business Analysis Techniques: Evaluating Solutions

برای اطمینان از ایجاد ابتکارات تغییر برای سازمان ها ، بسیار مهم است که تحلیل گران تجارت بتوانند راه حل های فعلی و بالقوه را ارزیابی کنند. این دوره بر روی تکنیک های مربوط به انجام این مسئولیت مهم متمرکز است.


آموزش ارزیابی عملکرد تیم پروژه

Gauging Project Team Performance

پروژه ها فقط به اندازه نتایجی که به دست می آورند ارزشمند هستند. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه می توان الزامات پروژه را تعریف کرد ، چگونه می توان پیشرفت پروژه را در دامنه های مختلف سنجید و عملکرد تیم را ارزیابی و پرورش داد


آموزش برنامه ریزی در محیط های سنتی پروژه

Planning in Traditional Project Environments

توسعه برنامه ها و برنامه هایی که منابع را برای دستیابی به اهداف هماهنگ می کند قلب مدیریت پروژه است. در این دوره آموزشی، خواهید آموخت که چگونه رهبران موفق تیم‌هایی که از روش‌های پیش‌بینی و آبشاری پیروی می‌کنند، به این وظایف مهم برخورد می‌کنند.


آموزش تأثیرات سازمانی و چرخه زندگی مدیریت پروژه

Organizational Influences & Project Management Lifecycle

پروژه ها ارزش منحصر به فردی برای سازمان ها دارند ، اما ساختار و رویکرد هر پروژه می تواند بسیار متفاوت باشد. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه رویکرد مدیریت پروژه خود را متناسب با نیازها و اهداف سازمان خود تنظیم کنید.


آموزش پروژه مدیریت ریسک

Project Risk Management

به روز شده برای مطابقت با نسخه ششم PMBOK® Guide ، این دوره حوزه دانش مدیریت ریسک پروژه را پوشش می دهد. بیاموزید که چگونه ریسک ها را شناسایی کنید ، برای مدیریت ریسک برنامه ریزی کنید ، عوامل خطر را تجزیه و تحلیل کنید و پاسخ های ریسک را توسعه ، اجرا و نظارت کنید.


آموزش ارائه سریع ارزش با ICAgile

Delivering Value Quickly with ICAgile

این دوره یک گام جلوتر در به دست آوردن گواهینامه ICAgile Certified Professional Agile Fundamentals شما را به ارمغان می آورد. بیاموزید که چگونه کار پروژه خود را برای اطمینان از تحویل مکرر به دنبال اصول چابک و بهترین روش ها ادغام کنید.


آموزش شروع کار با تحول چابک در سازمان خود

Getting Started with Agile Transformation in Your Organization

روش های چابک این توانایی را دارند که انقلابی در چگونگی دستیابی تیم های پروژه به اهداف خود ایجاد کنند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید طرحی را برای متناسب کردن اقدامات Agile با سازمان منحصر به فرد خود ایجاد کنید.


آموزش مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل تجارت و نیازسنجی

Introduction to Business Analysis & Needs Assessment

نقش تحلیل گران تجارت در پروژه ها و محیط های سازمانی را کاوش کنید ، یاد بگیرید که تجزیه و تحلیل موثر کسب و کار می تواند به انجام برسد و کشف کنید که چگونه به طور موثر نیازها را برای حل مشکلات و استفاده از فرصت ها شناسایی و ارزیابی کنید.


آموزش تهیه پروژه ، عملکرد و مدیریت تغییر

Project Procurements, Performance, and Change Management

بیاموزید که پروژه ها را با اطمینان رهبری کنید ، توسعه دهید و نیازها را برآورده کنید و به موقع و در بودجه خود وارد شوید. این دوره پنجم و نهایی در پروژه CompTIA + نحوه مدیریت روابط با فروشندگان و منابع تهیه را بررسی می کند.


آموزش تکنیک های تجزیه و تحلیل کسب و کار برای صاحبان محصول

Business Analysis Techniques for Product Owners

این دوره به شما در مورد مهارت‌ها و تکنیک‌های خاصی که در تجزیه و تحلیل مالکیت محصول استفاده می‌شود، می‌آموزد تا کار تیم‌های محصول را ساختاردهی کند، اطمینان حاصل کند که نتایج به نیازهای مشتری پاسخ می‌دهند، و تأیید می‌کنند که ساختار کار به‌گونه‌ای است که خلق ارزش را بهینه می‌کند.


آموزش انتخاب یک متدولوژی پروژه متناسب با نیازهای سازمان شما

Selecting a Project Methodology to Fit Your Organization’s Needs

تیم های پروژه محوری برای چگونگی خلق ارزش جدید توسط سازمان ها هستند. اما تیم های پروژه ممکن است برای ایجاد این ارزش به روش های مختلف با یکدیگر همکاری کنند. این دوره به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه می توانید رویکردی را طراحی کنید که تیم شما را برای دستیابی به اهدافش توانمند می کند.


آموزش مدیریت برنامه زمانبندی پروژه

Project Schedule Management

به روز شده برای مطابقت با ویرایش ششم PMBOK® Guide ، این دوره مباحثی مانند مدیریت برنامه ریزی برنامه ، تعریف و تعیین توالی فعالیت ها ، و برآورد مدت فعالیت را معرفی می کند ، و زمینه را برای ایجاد برنامه های پروژه فراهم می کند.


آموزش مهارت های رهبران موثر پروژه

The Skills of Effective Project Leaders

رهبران پروژه باید مهارت های مهم مختلفی را به نمایش بگذارند. در این دوره ، شما در مورد مهارت های رهبری ، ارتباطات ، فنی ، تحلیلی ، تسهیل گر ، سیاسی و تجاری یاد می گیرید که رهبران را برای موفقیت توانمند می کند.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت تدارکات پروژه

PMP® Exam Prep – Project Procurement Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش راهنمای مبتدیان برای مدیریت پروژه

Beginner’s Guide to Project Management

پروژه ها را با اعتماد به نفس و دانش جدید هدایت کنید. این دوره به بررسی نقش ارزشمند پروژه ها در سازمان ها، اصول مدیریت پروژه، طیف روش های پروژه در دسترس شما و ایجاد طرح های پروژه و ... می پردازد.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت منابع انسانی پروژه

PMP® Exam Prep – Project Human Resource Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش مدیریت سهامداران پروژه

Project Stakeholder Management

به روز شده برای مطابقت با نسخه ششم PMBOK® Guide ، این دوره حوزه دانش مدیریت سهامداران پروژه را پوشش می دهد. بیاموزید که چگونه ذینفعان را شناسایی کنید ، سپس برنامه ریزی کنید و برای تعامل با ذینفعان برای رسیدن به اهداف پروژه برنامه ریزی کنید.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مقدمه ای بر مدیریت پروژه و آزمون PMP®

PMP® Exam Prep – Introduction to Project Management & The PMP® Exam

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش تعریف محدوده پروژه و مدیریت منابع

Defining Project Scope and Managing Resources

بیاموزید که پروژه ها را با اطمینان رهبری کنید ، توسعه دهید و نیازها را برآورده کنید و به موقع و در بودجه خود وارد شوید. این دوره دوم از سری پروژه های + CompTIA روند معرفی پروژه را معرفی می کند.


آموزش تجزیه و تحلیل تجارت: مهارت ها و صلاحیت های تحلیل گران موثر در تجارت

Business Analysis: The Skills and Competencies of Effective Business Analysts

مهارتهای تحلیلی ، رفتاری ، شغلی ، خلاقیت ، ارتباطات ، رهبری و فنی را که به عنوان یک BA کارآمد به آنها اعتماد می کنید ، ارزیابی و توسعه دهید. این بخشی از مجموعه ما است که نیازهای آموزشی آزمونهای ECBA ، CCBA و CBAP را برآورده می کند.


آموزش مدیریت هزینه پروژه

Project Cost Management

به روز شده برای مطابقت با نسخه ششم PMBOK® Guide ، این دوره اصول بودجه بندی پروژه را معرفی می کند. پس از یادگیری برنامه ریزی موثر برای مدیریت هزینه ، به چگونگی برآورد هزینه ها ، بودجه ها و کنترل هزینه ها می پردازید.


آموزش تجزیه و تحلیل تجارت چابک: از برنامه ریزی استراتژیک تا ارائه ارزش

Agile Business Analysis: From Strategic Planning to Delivering Value

تحلیل گران تجارت در تنظیمات چابک با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. این دوره چارچوبی را برای در نظر گرفتن چالش های تحلیل از منظر استراتژیک ، ابتکار عمل و تحویل به نمایش می گذارد و تکنیک ها و اصولی را ارائه می دهد که موفقیت را تسهیل می کند.


آموزش گفتگوهای چابک: رهبری خدمتگزار به عنوان یک تمرین کننده چابک

Agile Conversations: Servant Leadership as an Agile Practitioner

اتخاذ یک طرز فکر رهبری خدمتگزار برای موفقیت به عنوان یک تمرین کننده چابک ضروری است. به کیسی آیرز و آلیس مردیت بپیوندید تا بیاموزید چگونه می توانید به ارتقای عملکرد تیم خود کمک کنید و مهارت های خود را به عنوان مربی و تسهیل کننده پیشرفت بهبود بخشید.


آموزش پروژه مدیریت ارتباطات

Project Communications Management

این درس برای هماهنگی با نسخه 6 PMBOK® Guide به روز شده است ، در مورد اهمیت مدیریت ارتباطات بحث می کند. عناوین شامل اصول ارتباطات م effectiveثر ، برنامه ریزی ارتباطات و اطمینان از پیشرفت اهداف ارتباطات است.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت محدوده پروژه

PMP® Exam Prep – Project Scope Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت برنامه زمانبندی پروژه

PMP® Exam Prep – Project Schedule Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش اجتناب از اشتباهات رایج در نوشتن

Avoiding Common Writing Mistakes

شما ممکن است در رشته خود متخصص باشید، اما اگر نویسنده ضعیفی هستید، احتمال کمتری وجود دارد که به پتانسیل کامل خود برسید. این دوره اشتباهات رایج نوشتاری را شناسایی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه خودتان، کار و ایده‌هایتان را به‌طور مؤثرتری معرفی کنید.


آموزش فناوری اطلاعات در مقابل استراتژی تجاری: چگونه می توان بر اختلاف بزرگ غلبه کرد

IT vs. Business Strategy: How to Overcome the Great Divide

در این وبینار با PLURORSIGHTS CASEY AYERS، شما کشف کنید که چگونه می توانید حمایت کنید که کسب و کار و استراتژی های فناوری اطلاعات را تنظیم کنید.


آموزش Project+: برای من مناسب است؟

Project+: Right for Me?

CompTIA Project+ مدتهاست که به عنوان یک روش ارزشمند برای به نمایش گذاشتن مهارت های مدیریت پروژه شما شناخته شده است. اکنون، می‌توانید با دوره ما که امتحان را بررسی می‌کند و مزایای کسب یک Project+ می‌تواند به شما ارائه دهد، یاد بگیرید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر.


آموزش پروژه مدیریت منابع

Project Resource Management

به روز شده برای مطابقت با ویرایش ششم PMBOK® Guide ، این دوره اهمیت مدیریت منابع ، چگونگی برآورد منابع مورد نیاز ، نحوه به دست آوردن ، توسعه و مدیریت اعضای تیم و نحوه نظارت بر استفاده از منابع را توصیف می کند.


آموزش انجام تجزیه و تحلیل مشاغل و ایجاد نیازها

Conducting Business Analysis & Developing Requirements

با در دست داشتن اطلاعات حاصل از استخراج ، تحلیل گران تجارت باید یافته های خود را به اشکال مفید جمع کنند و از آنها برای دستیابی به اهداف استفاده کنند. در این دوره ، نحوه توسعه و مدل سازی الزامات ، راه حل های مستند و آدرس دهی به تجارت را بیاموزید ...


آموزش گفتگوهای چابک: جلسات برنامه ریزی سریع سرعت برای تیم های چابک

Agile Conversations: Leading Sprint Planning Sessions for Agile Teams

موفقیت برای تیم های چابک با جلسات برنامه ریزی سرعتی متمرکز و معنی دار شروع می شود. به کیسی آیرز و جرمی جارل بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه تیم خود را برای خلق چیزهای شگفت انگیز آماده کنید.


آموزش مدیریت تغییرات و بسته شدن پروژه

Managing Project Changes and Closure

دو چیز در رهبری پروژه صادق است: هیچ برنامه ای هرگز کامل نیست و همه پروژه ها به پایان می رسند. در این دوره آموزشی، یاد می گیرید که چگونه تیم خود را از طریق تغییرات اجتناب ناپذیر هدایت کنید، ارزشی را که تیم خود ارائه می دهد به حداکثر برسانید و کار را به طور موثر پایان دهید.


آموزش گفتگوهای چابک: اهمیت الزامات غیر کاربردی برای موفقیت چابک

Agile Conversations: The Importance of Non-Functional Requirements for Agile Success

هنگام ساختن چیزهای جدید، عملکرد همیشه در اولویت است. اما نحوه کارکرد چیزهایی که می سازیم به همان اندازه برای خلق ارزش جدید حیاتی است. به کیسی آیرز و تامی ون شایک بپیوندید تا بدانید که چگونه الزامات غیرعملکردی پروژه های موفق را تعریف می کنند.


آموزش درگیر کردن ذینفعان پروژه

Engaging Project Stakeholders

مدیریت موثر روابط با ذینفعان یکی از حیاتی ترین وظایفی است که هر رهبر پروژه با آن روبروست. در این دوره آموزشی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه افرادی را که ممکن است تحت تأثیر ابتکار شما قرار گیرند یا تحت تأثیر قرار گیرند، شناسایی کرده و با موفقیت با آنها همکاری کنید.


آموزش مقدمه ای بر مدیریت پروژه و آزمون PMP®

Introduction to Project Management & the PMP® Exam

در این دوره که برای همسویی با PMBOK® Guide 6th Edition و جدیدترین استانداردهای PMI® طراحی شده است ، خواهید فهمید که PMP® ، استاندارد طلای گواهینامه های مدیریت پروژه ، برای شما مناسب است و سفر یادگیری خود را آغاز می کنید.


آموزش پیمایش روابط ذینفعان در محیط های چابک

Navigating Stakeholder Relationships in Agile Environments

این دوره به شما کمک می کند تا از همکاری قوی ذینفعان در ایجاد موفقیت چابک و ارزش برای تیم خود قدردانی کنید.


آموزش برنامه ریزی برای تجزیه و تحلیل کسب و کار

Planning for Business Analysis

نقش تحلیل گران تجارت در پروژه ها و محیط های سازمانی را کاوش کنید ، یاد بگیرید که چگونه ذینفعان را شناسایی و طبقه بندی کنید ، نحوه ایجاد برنامه های موفق برای تجزیه و تحلیل کسب و کار را بیاموزید و یاد بگیرید که چگونه این برنامه ها را به مرحله عمل تبدیل کنید.


آموزش الزامات نظارت و ارزیابی راه حل های تجزیه و تحلیل کسب و کار

Monitoring Requirements & Evaluating Business Analysis Solutions

اغلب اوقات ، تأثیر تلاش های تجزیه و تحلیل تجارت اندازه گیری نمی شود. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه اطمینان حاصل کنید که الزامات و اهداف در یک راستا هستند و چگونه نیازهای تجاری خود را ارزیابی کنید.


آموزش مدیریت یکپارچه سازی پروژه ها

Project Integration Management

به روز شده برای مطابقت با نسخه ششم PMBOK® Guide ، این دوره مباحثی مانند تهیه منشورها و برنامه های پروژه ، مدیریت کار و دانش پروژه ، نظارت و کنترل کار پروژه و پایان پروژه ها را معرفی می کند.


آموزش تجزیه و تحلیل تجارت: ارزیابی و بهبود راه حل ها

Business Analysis: Assessing and Improving Solutions

این دوره به شما کمک می کند تا از تجزیه و تحلیل کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید و راه حل های مستقر در طول زمان بیشترین ارزش را دارند. بخشی از دوره های ما با نیازهای آموزشی آزمونهای ECBA ، CCBA و CBAP مطابقت دارد.


آموزش آمادگی آزمون PMP® - کسب و حفظ گواهینامه PMP®

PMP® Exam Prep – Earning & Retaining Your PMP® Certification

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش برقراری ارتباط موثر در محیط های پروژه

Communicating Effectively in Project Environments

تیم های پروژه بدون توانایی برقراری ارتباط به سادگی نمی توانند موفق شوند. هرچند اغلب ، تیم ها رویکرد آگاهانه ای به این موضوع مهم ندارند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ارتباطات را به طور موثر مدیریت کنید.


آموزش تدوین برنامه و بودجه پروژه

Developing Project Schedules and Budgets

بیاموزید که پروژه ها را با اطمینان رهبری کنید، نیازها را توسعه دهید و برآورده کنید، و به موقع و با بودجه خود وارد شوید. این سومین دوره از سری CompTIA Project+ نگاهی عمیق به نحوه برنامه ریزی و بودجه بندی پروژه ها دارد.


آموزش گفتگوهای چابک: پیشرو در گذشته نگر چابک و انجام بررسی های چابک

Agile Conversations: Leading Agile Retrospectives and Conducting Agile Reviews

تیم های چابک موفق نه تنها در مورد آنچه که می سازند، بلکه در مورد نحوه کار با یکدیگر نیز تکرار می کنند. به کیسی آیرز و جرمی جارل بپیوندید تا بیاموزید که تیم‌ها چگونه می‌توانند به کار و فرآیندشان فکر کنند تا عملکرد خود را به طور مداوم ارتقا دهند.


آموزش برنامه ریزی در محیط های چابک

Planning in Agile Environments

در حالی که تیم های چابک با تعدیل برای به حداکثر رساندن ارزش رشد می کنند ، این بدان معنی نیست که آماده سازی متفکرانه برای پروژه های سازگار ضروری نیست. این دوره به بررسی نقش برنامه ریزی در به حداکثر رساندن تطبیق پذیری است که به تیم های چابک برای موفقیت قدرت می بخشد.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت هزینه پروژه

PMP® Exam Prep – Project Cost Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش کشف اطلاعات تجزیه و تحلیل کسب و کار از طریق استخراج

Discovering Business Analysis Information Through Elicitation

تجزیه و تحلیل خوب کسب و کار نیاز به کمی کارآگاهی دارد. این دوره به شما نحوه تعامل با ذینفعان با استفاده از انواع تکنیک های استخراج (اعم از مستقیم و تجربی) را آموزش می دهد تا یاد بگیرید چگونه بهترین توصیف و نیازهای تجاری را برطرف کنید.


آموزش CAPM: برای من مناسب است؟

CAPM: Right for Me?

همکار خبره PMI در مدیریت پروژه می تواند راهی ارزشمند برای نشان دادن مهارت های مدیریت پروژه شما باشد. اکنون، می‌توانید با دوره ما که امتحان را بررسی می‌کند و مزایایی که کسب یک PMI-CAPM می‌تواند ارائه دهد، بدانید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر.


آموزش تکنیک های تجزیه و تحلیل کسب و کار: انجام تجزیه و تحلیل استراتژی

Business Analysis Techniques: Conducting Strategy Analysis

در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه از تکنیک هایی که تحلیلگران تجاری م effectiveثر برای ساخت پروژه ها و تغییر ابتکاراتی که با مأموریت ها و اهداف سازمانی همسو باشند استفاده می کنند.


آموزش تلفیق مهارت های تجزیه و تحلیل تجارت با مدیریت پروژه

Integrating Business Analysis Skills with Project Management

رهبران پروژه وظیفه دارند تیم های خود را به سفری به آینده ای مطلوب برسانند. تحلیل گران تجارت به عنوان قطب نمای راهنمای مسیر هستند. در این دوره ، خواهید دید که چگونه هر دو می توانند برای تعریف و دستیابی به اهداف ارزشمند به طور موثر کار کنند.


آموزش استفاده از مهارت های تجزیه و تحلیل کسب و کار در سازمان شما

Applying Business Analysis Skills in Your Organization

تجزیه و تحلیل کسب و کار ارزش فوق العاده ای را به سازمان ها ارائه می دهد ، اما روش هایی که تحلیلگران کسب و کار (BA) وظایف خود را انجام می دهند ، براساس جزئیات منحصر به فرد هر سناریو متفاوت است. این دوره به چگونگی انجام کارشناسی از چندین دیدگاه مشهور می پردازد.


آموزش به عنوان مدیر پروژه خدمت می کنم

Serving as a Project Leader

سازمان ها به طور فزاینده ای برای تولید ارزش به پروژه ها اعتماد می کنند ، در حالی که روش های نوظهور چگونگی انجام کار پروژه را زیر سوال می برند. این دوره بررسی می کند که چگونه یک ذهنیت سازگار و رویکرد خدمتگزار به رهبران پروژه در موفقیت در هر محیطی کمک می کند.


آموزش مدیریت تغییرات پروژه

Managing Project Changes

مهم نیست که چقدر تلاش های برنامه ریزی شما دقیق باشد، تغییر برای هر پروژه ای قطعی است. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه به طور موثر تغییر را مدیریت کنید و از امکاناتی برای ایجاد ارزش که به ابتکار شما ارائه می دهد، استفاده کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل تجارت: کار با سهامداران با استفاده از مشارکت و همکاری

Business Analysis: Working with Stakeholders Using Elicitation and Collaboration

بیاموزید که چگونه ضمن تعریف هماهنگی با ذینفعان مختلف ، اطلاعاتی را برای تعریف نیازها و راه حلها به عنوان یک تحلیلگر تجارت به دست آورید. این دوره بخشی از دوره های ما است که نیازهای آموزشی آزمونهای ECBA ، CCBA و CBAP را برآورده می کند.


آموزش زندگی فراتر از تجزیه و تحلیل تجارت

Life Beyond Business Analysis

مهارت های تحلیل گران کارآمد تجاری از همه کاره ترین مهارت ها در بسیاری از سازمان ها است. حتی در این صورت ، بسیاری از لیسانس ها مطمئن نیستند که چه راهی برای پیشرفت شغلی برای آنها باز است. در این دوره ، شما در مورد امکانات مهیج پیش روی BA یاد خواهید گرفت.


آموزش کسب و نگهداری گواهینامه PMP® خود

Earning and Retaining Your PMP® Certification

به روز شده برای مطابقت با ویرایش ششم PMBOK Guide ، این دوره مسیر آموزشی PMP® را با نگاهی به استانداردهای اخلاقی PMI ، چگونگی اطمینان از آمادگی برای روز آزمون و همچنین حفظ گواهینامه خود برای سالهای آینده به پایان می رساند .


آموزش مدیریت تدارکات در محیط پروژه

Procurement Management in Project Environments

تیم های پروژه برای رسیدن به اهداف خود غالباً با دیگران شریک می شوند. این دوره تصمیم "خرید یا خرید" و نحوه مدیریت روابط با منابع تدارکات را بررسی می کند.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت سهامداران پروژه

PMP® Exam Prep – Project Stakeholder Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت ریسک پروژه

PMP® Exam Prep – Project Risk Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش بنابراین شما می خواهید یک تحلیلگر تجارت باشید

So You Want to Be a Business Analyst

بنابراین شما می خواهید یک تحلیلگر تجارت باشید؟ این دوره شما را درگیر این نقش هیجان انگیز می کند ، و ارزش تحلیل گران تجارت را که به سازمان ها ارائه می دهند بررسی می کنید. درباره ارزیابی نیازها ، استخراج اطلاعات و ابزارها و ویژگیهای کلیدی برای موفقیت بیشتر بیاموزید.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت کیفیت پروژه

PMP® Exam Prep – Project Quality Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش مدیریت تدارکات پروژه

Project Procurement Management

پس از نگاهی به برنامه ریزی مدیریت تدارکات موثر ، شما می توانید معیارهای انتخاب منبع را بیاموزید ، بهترین قرارداد را برای نیازهای خود انتخاب کنید ، تلاش شرکا را برای اطمینان از انطباق و موفقیت و موارد دیگر نظارت کنید.


آموزش راهنمای چابک برای مدیریت کیفیت و ریسک

The Agile Practitioner's Guide to Quality and Risk Management

ارزش اصلی اتخاذ یک طرز فکر چابک در انطباق با شرایط متغیر و نیازهای در حال تحول یافت می شود. انجام این کار مستلزم مدیریت موثر کیفیت و ریسک است. این دوره به شما کمک می کند تا این نیازها را برآورده کنید و ارزشی را که تیم شما ایجاد می کند افزایش دهید.


آموزش هم ترازی استراتژی های فناوری اطلاعات و تجارت

Aligning IT and Business Strategies

این دوره نکات اساسی را در اختیار شما قرار می دهد که با اولویت قرار دادن اهداف مشترک و با استفاده از درک بهتر از نیازهای استراتژیک تجارت و تقویت مهارت های ارتباطی برای موفقیت ، می توانید شکاف فنی را در سازمان ها از بین ببرید.


آموزش شروع با تجزیه و تحلیل تجارت چابک و صدور گواهینامه IIBA-AAC

Getting Started with Agile Business Analysis and the IIBA-AAC Certification

تحلیلگران کسب و کار برای گروهها از هر نوع و اندازه ای ارزش قائل هستند ، اما تحلیلگران در تنظیمات Agile با چالشهای منحصر به فردی روبرو هستند. این دوره به شما کمک می کند مهارت های خود را بپذیرید تا بتوانید در تعریف آینده به اندازه مهارت هایی که همکاران در ایجاد آن دارند ، زیرک باشید.


آموزش مدیریت ارتباطات و ریسک های پروژه

Managing Project Communications and Risks

بیاموزید که پروژه ها را با اطمینان رهبری کنید، نیازها را توسعه دهید و برآورده کنید، و به موقع و با بودجه خود وارد شوید. این چهارمین دوره از سری CompTIA Project+ به شما می آموزد که تیم های پروژه چگونه توسعه می یابند و خطرات چگونه شناسایی و رسیدگی می شوند.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – مدیریت زمان پروژه

PMP® Exam Prep – Project Time Management

این دوره بازنشسته بر اساس نسخه 5 راهنمای PMBOK® است.


آموزش محدوده پروژه

Managing Project Scope

درک اینکه چه شرایطی باید برآورده شود و چه کارهایی لازم است ، برای هرگونه ابتکار پروژه مهم است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه دامنه پروژه خود را تعریف و مدیریت کنید ، اهداف را به وظایف عملی تقسیم کنید که موفقیت را تضمین می کنند.


آموزش راهنمای مبتدیان برای مدیریت پروژه

Beginner's Guide to Project Management

بیاموزید که پروژه ها را با اطمینان رهبری کنید ، توسعه دهید و نیازها را برآورده کنید و به موقع و در بودجه خود وارد شوید. این اولین دوره از سری CompTIA Project + ما اصول مدیریت پروژه را به شما معرفی می کند.


آموزش آمادگی آزمون PMP® – تأثیرات سازمانی و چرخه حیات مدیریت پروژه

PMP® Exam Prep – Organizational Influences & Project Management Lifecycle

این دوره به بررسی چگونگی تأثیر فرهنگ و ساختار سازمانی بر مدیریت پروژه، نحوه ایجاد تیم‌های پروژه و چگونگی تغییر نقش مدیر پروژه می‌پردازد. پایه و اساس ادامه مطالعات PMP® نیز با گشت و گذار در گروه های فرآیند مدیریت پروژه و حوزه های دانش گذاشته شده است.


آموزش تحول چابک: تصویر بزرگ

Agile Transformation: The Big Picture

روشی که ما تیم های پروژه خود را ساختار می دهیم و به کارهایی که با هم انجام می دهیم فکر می کنیم ، اگر بخواهیم آینده را خلق کنیم نمی تواند در گذشته باقی بماند. در این دوره خواهید آموخت که اصول Agile چگونه می تواند به شما کمک کند انقلابی در ابتکارات پروژه خود ایجاد کنید.


آموزش تدوین برنامه و بودجه پروژه

Developing Project Schedules and Budgets

رهبران پروژه موثر، ابتکارات خود را به موقع و با بودجه وارد می کنند، اما این کار در وهله اول با ایجاد برنامه و بودجه شروع می شود. اصول بودجه بندی و برنامه ریزی پروژه و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر را بیاموزید.


آموزش مبانی مدیریت پروژه موثر

Foundations of Effective Project Management

پروژه‌ها به سازمان‌ها اجازه می‌دهند تا محصولات جدید توسعه دهند، به مشتریان جدید خدمت کنند و فردای بهتری خلق کنند. در این دوره، خواهید آموخت که چه چیزی باعث منحصر به فرد شدن کار پروژه می شود و اصول رهبری که به تیم های پروژه قدرت می بخشد تا پیشرفت کنند.


آموزش مکالمات چابک: استفاده موثر از رادیاتورهای اطلاعات

Agile Conversations: Using Information Radiators Effectively

همکاری موثر با به اشتراک گذاشتن اطلاعات درست به روش درست در زمان مناسب آغاز می شود. در این گفتگوی چابک، به کیسی آیرز و خاویر موررا بپیوندید تا بدانید تیم‌های چابکی که اطلاعات به موقع و مرتبط را به اشتراک می‌گذارند چگونه بهترین عملکرد خود را دارند.


آموزش PMP®: برای من مناسب است؟

PMP®: Right for Me?

PMP® مدتهاست که به عنوان یکی از با ارزش ترین گواهینامه های موجود شناخته شده است. اکنون، می‌توانید با دوره ما که امتحان را بررسی می‌کند، پیش نیازهای آن و مزایایی که کسب یک PMP® می‌تواند ارائه دهد، یاد بگیرید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر.


آموزش جعبه ابزار تجزیه و تحلیل کسب و کار

The Business Analysis Techniques Toolkit

این دوره طیف گسترده ای از تکنیک ها را مورد بررسی قرار می دهد که تحلیل گران مشتاق و فعلی کسب و کار باید به آنها تسلط داشته باشند: تفکر استراتژیک ، استخراج اطلاعات ، تجزیه و تحلیل تحلیلی ، ارتباطات ، مدیریت و بررسی نتایج و موارد دیگر.