Danny Jessee

دنی جسی یک مهندس ارشد ابر و توسعه دهنده نرم افزار در منطقه مترو واشنگتن دی سی است. او متخصص در به روزرسانی برنامه های قدیمی برای استفاده از ابر و ایجاد راه حل های سفارشی استفاده از فناوری های استفاده از فناوری مانند ServiceNow و SharePoint است. وی یک مدیر سیستم خبره ServiceNow است و دارای شش گواهینامه AWS از جمله AWS Certified Security - Specialty و AWS Certified DevOps Engineer - Professional است. وی در کنفرانس های ملی شیرپوینت صحبت کرده و از به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه خود با متخصصان فناوری اطلاعات در سراسر جهان لذت می برد. در اوقات فراغت ، او از دویدن و هواشناسی لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش مقیاس بندی توسعه چارچوب شیرپوینت برای شرکت ها

Scaling up SharePoint Framework Development for Enterprises

چارچوب شیرپوینت راه پشتیبانی شده برای ایجاد سفارشی سازی های مدرن برای شیرپوینت است. این دوره به شما نحوه استفاده از GitHub و Azure DevOps را برای پیاده سازی ادغام و استقرار مداوم (CI/CD) در تیم های توسعه سازمانی آموزش می دهد.


آموزش استفاده از لیست ها و فیلترها در ServiceNow

Leveraging Lists and Filters in ServiceNow

ServiceNow از لیست ها و فیلترها برای کنترل نمایش داده های ذخیره شده در جداول استفاده می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با لیست ها تعامل کنید، نمایش های لیست را شخصی سازی کنید و از فیلترهای لیست اهرمی استفاده کنید تا دسترسی به موقع به اطلاعات مربوطه را امکان پذیر کنید.


آموزش به روزرسانی سفارشی های شیرپوینت قدیمی به مدل افزودنی

Updating Legacy SharePoint Customizations to the Add-in Model

راه حلهای SharePoint که با استفاده از رویکردهای قدیمی ساخته شده اند ، اغلب نمی توانند مستقیماً به ابر منتقل شوند. در این دوره ، شما با استفاده از تکنیک های موجود در مدل افزودنی شیرپوینت ، رویکرد مدرن ترجیحی را برای توسعه شیرپوینت خواهید آموخت.


آموزش امنیت داده ها و اسرار در AWS

Securing Data and Secrets on AWS

در حال آماده شدن برای شرکت در آزمون تخصصی امنیت AWS هستید؟ این دوره بهترین روش های رمزگذاری ، مدیریت کلید و امنیت اطلاعات در مورد AWS را با تأکید ویژه بر اهداف حوزه محافظت از داده های آزمون به شما می آموزد.


آموزش ابزار برای شیرپوینت چارچوب

Tooling up for SharePoint Framework

توسعه دهندگان شیرپوینت که به دنبال استفاده از چارچوب جدید شیرپوینت هستند ابتدا باید با چندین ابزار و فناوری جدید راحت باشند. این دوره به معرفی و نمایش هر یک از م componentلفه های ابزار توسعه SharePoint Framework می پردازد.


آموزش در دسترس بودن بالا و بازیابی فاجعه در AWS برای مهندسین DevOps

High Availability and Disaster Recovery on AWS for DevOps Engineers

این دوره با تاکید بر دامنه "قابلیت دسترسی بالا ، تحمل خطا و بازیابی فاجعه" در امتحان حرفه ای AWS Certified DevOps Engine - بهترین روش ها را برای طراحی برنامه های کاربردی مقیاس پذیر و انعطاف پذیر در سطح جهانی به شما می آموزد.


آموزش AWS SysOps Admin: پیاده سازی مقیاس پذیری و الاستیسیته

AWS SysOps Admin: Implement Scalability and Elasticity

این دوره به شما می‌آموزد که چگونه برنامه‌هایی را روی AWS طراحی کنید که می‌توانند به‌طور الاستیک برای پاسخگویی به سطوح در حال تغییر تقاضا، با تمرکز بر دامنه «قابلیت اطمینان و تداوم کسب‌وکار» در آزمون Associate SysOps Certified AWS طراحی کنید.


آموزش به روزرسانی سفارشی های شیرپوینت قدیمی

Updating Legacy SharePoint Customizations

SharePoint Framework روش ترجیحی و پشتیبانی شده برای توسعه سفارشی سازی های مدرن برای SharePoint است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه سفارشی سازی های رایج مانند قطعات وب Script Editor را برای استفاده از چارچوب SharePoint منتقل کنید.


آموزش ایجاد بسته های استقرار برای پروژه های چارچوب شیرپوینت

Creating Deployment Packages for SharePoint Framework Projects

چارچوب شیرپوینت راه پشتیبانی شده برای ایجاد سفارشی سازی های مدرن برای شیرپوینت است. این دوره به شما نحوه ایجاد بسته های استقرار برای راه حل های SharePoint Framework و انجام وظایف مربوط به مدیریت چرخه زندگی را آموزش می دهد.


آموزش AWS SysOps Admin: محیط‌های در دسترس و انعطاف‌پذیر را پیاده‌سازی کنید

AWS SysOps Admin: Implement High Availability and Resilient Environments

این دوره به شما می‌آموزد که چگونه برنامه‌های مقیاس‌پذیر، بسیار در دسترس و مقاوم در برابر خطا را در AWS طراحی کنید، با تمرکز بر دامنه «قابلیت اطمینان و تداوم کسب‌وکار» آزمون Associate - Administrator SysOps Certified AWS.