Filip Ekberg

Filip یک توسعه دهنده مشتاق است که تلاش می کند هر روز چیز جدیدی یاد بگیرد. با بیش از یک دهه تجربه در .NET ، فیلیپ دانش و ایده های خود را در سراسر جهان گسترش می دهد ، خواه سخنرانی در کنفرانس ها یا آنلاین. Filip در طیف وسیعی از فناوری های مختلف مانند WPF ، Win Forms ، ASP.NET ، ASP.NET Core و Xamarin کار کرده است. در سال 2012 ، فیلیپ کتاب C # Smorgasbord را منتشر کرد ، که طیف گسترده ای از فن آوری ها و الگوهای مختلف را با استفاده از C # پوشش می داد ، و درست پس از معرفی فیلیپ به عنوان نویسنده در Pluralsight. سال بعد ، جایزه Microsoft MVP به او اعطا شد و از آن پس آن را حفظ کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش جهانی شدن و بین المللی شدن در دات نت 6

Globalization and Internationalization in .NET 6

با نحوه بهترین رویکرد جهانی شدن و بومی سازی در دات نت آشنا شوید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با مشکلاتی که ممکن است هنگام آماده کردن برنامه دات نت خود برای کاربران در سراسر جهان رخ دهد، مقابله کنید.


آموزش شروع برنامه نویسی ناهمزمان در دات نت

Getting Started with Asynchronous Programming in .NET

نحوه شروع برنامه نویسی ناهمزمان در دات نت را بیاموزید


آموزش ساخت برنامه های چند رشته ای C # با کتابخانه موازی کار

Building Multithreaded C# Applications with the Task Parallel Library

بیاموزید که چگونه با استفاده از برنامه های افزودنی موازی اصول چند رشته ای را به طور موثر در هر نوع برنامه .NET اعمال کنید. این دوره به شما بینشی برای ساخت سریع ، قدرتمند و آسان برای نگهداری برنامه های کاربردی می دهد.


آموزش الگوهای طراحی C #: زنجیره ای از مسئولیت

C# Design Patterns: Chain of Responsibility

در این دوره ، نحوه کار با الگوی زنجیره مسئولیت را خواهید فهمید. شما می فهمید که چرا این الگو وجود دارد و چگونه می توان آن را در برنامه C # پیاده سازی کرد.


آموزش MSIL برای توسعه دهنده C #

MSIL for the C# Developer

با درک MSIL از آنچه برنامه نویسی روزانه شما ایجاد می کند ، مطلع شوید.


آموزش تاریخ و زمان در NET 6

Date and Time in .NET 6

آموزش مهارت کار با تاریخ و زمان در دات نت. موضوعی که معمولاً بدیهی تلقی می شود، اما اغلب باعث خطاهای غیرمنتظره می شود. این دوره کار با تاریخ و زمان را در هر پروژه دات نت راحت می کند!


آموزش ASP.NET Core MVC Deep Dive

ASP.NET Core MVC Deep Dive

آیا می خواهید برنامه های ASP.NET Core MVC آماده تولید بسازید؟ پس این دوره برای شما مناسب است! این دوره به شما دانش عمیق مورد نیاز برای ساخت موفقیت آمیز یک برنامه ASP.NET Core MVC در دنیای واقعی را آموزش می دهد.


آموزش الگوهای طراحی C #: کارخانه و چکیده کارخانه

C# Design Patterns: Factory and Abstract Factory

آیا می فهمید که ایجاد نمونه هایی از اشیا complex پیچیده کد شما را بهم می ریزد؟ در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از الگوهای Factory و Abstract Factory برای کاهش سر و صدا و نگهداری و پیمایش کد خود استفاده کنید.


آموزش الگوهای طراحی C #: الگوهای دسترسی به داده ها

C# Design Patterns: Data Access Patterns

در این دوره ، نحوه کار با الگوهای مختلف دسترسی به داده را خواهید فهمید. شما با مخازن ، واحد کار ، بارگذاری تنبل آشنا خواهید شد و دلیل وجود این الگوها و نحوه پیاده سازی آنها را در برنامه C # خواهید فهمید.


آموزش شروع کار با ASP.NET Core و OAuth

Getting Started with ASP.NET Core and OAuth

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با ASP.NET Core و OAuth با هم کار کنید و یک API با کیفیت بالا و جهانی بسازید. شما می آموزید که چگونه OAuth و OpenId Connect را به برنامه ASP.NET Core خود معرفی کنید.


آموزش C # الگوهای طراحی: فرمان

C# Design Patterns: Command

در این دوره نحوه کار با الگوی فرمان را خواهید فهمید. شما می فهمید که چرا این الگو وجود دارد و چگونه می توان آن را در برنامه C # پیاده سازی کرد.


آموزش ساخت یک برنامه C# 10 در دنیای واقعی

Building a Real-world C# 10 Application

نحوه ساخت بهترین برنامه های دنیای واقعی با استفاده از C# را بیاموزید. این دوره همه چیزهایی را که برای رسیدن از صفر به یک محصول کامل آماده برای توزیع نیاز دارید به شما آموزش می دهد.


آموزش جهانی شدن در برنامه های C#: بهترین شیوه ها

Globalization in C# Applications: Best Practices

بیاموزید که چگونه با جهانی شدن و بومی سازی در C#بهترین رویکرد را داشته باشید. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید هنگام آماده سازی برنامه C# برای کاربران در سراسر جهان با مشکلاتی که ممکن است رخ دهد ، مقابله کنید.


آموزش استفاده از برنامه نویسی ناهمزمان در C #

Applying Asynchronous Programming in C#

این دوره به شما می آموزد که چگونه با برنامه نویسی ناهمزمان در NET شروع کنید. شما خواهید آموخت که چگونه این الگوها را در برنامه های جدید و فعلی به کار ببرید و خواهید دید که چگونه از اشتباهات رایج جلوگیری کنید.


آموزش تاریخ و زمان در NET

Dates and Times in .NET

اصول را بیاموزید و به مهارت کار با تاریخ و زمان در NET تسلط پیدا کنید. موضوعی که معمولاً بدیهی تلقی می شود ، اما اغلب علت خطاهای غیرمنتظره است. این دوره باعث راحتی کار شما در هر پروژه دات نت با تاریخ و زمان می شود!


آموزش Microsoft Azure Developer: پیاده سازی ذخیره سازی جدول

Microsoft Azure Developer: Implementing Table Storage

در این دوره یاد می گیرید که چگونه با Azure Table Storage کار کنید. شما درک خوبی از نحوه تنظیم و نحوه استفاده از آن در برنامه های دات نت خود خواهید داشت.


آموزش برنامه نویسی بازی با پایتون و PyGame

Game Programming with Python and PyGame

با پایتون و پیگام آشنا شوید.


آموزش دسترسی به داده ها در C# 10 Fundamentals

Data Access in C# 10 Fundamentals

نحوه مصرف، ماندگاری و کار با داده های ذخیره شده در پایگاه داده در هر نوع برنامه C# را بیاموزید. این دوره روش های مختلف کار با دسترسی به داده ها در سی شارپ را به شما می آموزد و هنگام استفاده از آن در دنیای واقعی خود چه نکاتی را در نظر داشته باشید...


آموزش شروع کار با Raygun در NET

Getting Started with Raygun in .NET

مقدمه ای در مورد Raygun در NET دریافت کنید.


آموزش شروع برنامه نویسی ناهمزمان در دات نت

Getting Started with Asynchronous Programming in .NET

یاد بگیرید که چگونه به طور موثر اصول ناهمزمان را در هر نوع برنامه دات نت با استفاده از async و انتظار همراه با کتابخانه موازی کار اعمال کنید. این دوره به شما بینش ساخت سریع، قدرتمند و آسان برنامه های کاربردی را می دهد.


آموزش الگوهای طراحی C #: استراتژی

C# Design Patterns: Strategy

در این دوره ، نحوه کار با الگوی استراتژی ، یکی از رایج ترین الگوها را خواهید فهمید. شما می فهمید که چرا این الگو وجود دارد و چگونه می توان آن را در برنامه C # پیاده سازی کرد.


آموزش بازی با بازی: Xamarin Mobile Development

Play by Play: Xamarin Mobile Development

در این Play by Play ، مراحل اساسی ایجاد پروژه Xamarin برای iOS و Android و همچنین نکاتی برای بهره وری بیشتر با مثالها و تجارب دنیای واقعی را خواهید آموخت.


آموزش برنامه نویسی ناهمزمان در سی شارپ 10

Asynchronous Programming in C# 10

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با برنامه نویسی ناهمزمان در دات نت شروع کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه این الگوها را در برنامه های جدید و موجود اعمال کنید و خواهید دید که چگونه از اشتباهات رایج جلوگیری کنید.


آموزش استفاده از OAuth برای ایمن سازی API ASP.NET

Using OAuth to Secure Your ASP.NET API

بیاموزید که چگونه از ASP.NET و OAuth برای ساخت یک API با کلاس جهانی ، ایمن و با کیفیت استفاده کنید. شما نمونه های بدی از ASP.NET API ، رویکردهای با برنامه های شخص ثالث ، جریان های مختلف OAuth ، Identity Server و موارد دیگر را پوشش خواهید داد.


آموزش C# 10 ویژگی های زبان پیشرفته

C# 10 Advanced Language Features

یاد بگیرید که چگونه از ویژگی های زبان پیشرفته سی شارپ به بهترین شکل استفاده کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه هر یک از آنها را در یک برنامه واقعی به کار ببرید، و همچنین به شما می آموزد که کجا مناسب هستند.