Vlad Catrinescu

ولاد مشاور آفیس 365 است که به سازمان ها کمک می کند تا از Microsoft 365 Digital Work5 محل کار خود بهره ببرند در قلب حرفه ای IT ، ولاد بر کمک به مدیران در استقرار ، مدیریت ، خودکار سازی و پیکربندی حاکمیت در سرویس هایی مانند SharePoint ، OneDrive برای تجارت و Microsoft Teams تمرکز دارد. ولاد به عنوان نویسنده ، مربی مجوز مایکروسافت و سخنران معتبر بین المللی ، به بیش از یک میلیون نفر از متخصصان فناوری اطلاعات و کاربران نهایی در سراسر جهان کمک کرده است تا درک بهتری داشته باشند و از Office 365 و سیستم عامل بزرگتر Microsoft 365 بیشترین بهره را ببرند. ولاد نویسنده سه کتاب SharePoint است که توسط Apress منتشر شده و بیش از 25 دوره در مورد Pluralsight را شامل مایکروسافت 365 ، Azure و Power Platform کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با Microsoft Teams و Office 365 Groups Administration

Getting Started with Microsoft Teams and Office 365 Groups Administration

تیم های مایکروسافت سریع ترین سرویس Office 365 در تمام دوران است! در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه تیم های Microsoft و همچنین سرویس عضویت اساسی آن ، Office 365 Groups را مدیریت کنید.


آموزش شروع کار با Microsoft Flow Usage و مدیریت

Getting Started with Microsoft Flow Usage and Administration

اتوماسیون فرآیند کسب و کار هدف اکثر سازمان ها است و Microsoft Flow می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. این دوره اصول Microsoft Flow را برای کاربران و مدیران تحت پوشش قرار می دهد.


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت (SC-900): آمادگی برای امتحان

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals (SC-900): Exam Prep

آزمون SC-900 اولین قدم در مسیر صدور گواهینامه امنیت سایبری مایکروسافت است. این دوره به شما در مراحل نهایی آمادگی برای آزمون گواهینامه کمک می کند.


آموزش پیکربندی حاکمیت و انطباق برای Microsoft Teams و Microsoft 365 Groups

Configuring Governance and Compliance for Microsoft Teams and Microsoft 365 Groups

تیم های مایکروسافت سریع ترین سرویس مایکروسافت 365 در تمام دوران است! در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توانید حاکمیت و انطباق را برای تیم های مایکروسافت و همچنین سرویس عضویت اساسی آن ، Microsoft 365 Groups مدیریت کنید.


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت: راهکارهای امنیتی

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals: Security Solutions

با توجه به اینکه بیشتر محتوا و خدمات شما در حال حاضر در فضای ابری است، ضروری است که از ابزارهای امنیتی مناسب برای کاهش خطر، شناسایی و اصلاح نقض‌ها استفاده کنید. در این دوره با راهکارهای امنیتی که مایکروسافت برای مایکروسافت ارائه می دهد آشنا می شوید...


آموزش شروع کار با Microsoft Teams و Microsoft 365 Groups Administration

Getting Started with Microsoft Teams and Microsoft 365 Groups Administration

مایکروسافت تیمز سریع ترین رشد سرویس مایکروسافت 365 در تمام دوران است و توسط بیش از 270 میلیون کاربر ماهانه استفاده می شود! در این دوره آموزشی، نحوه مدیریت تیم های مایکروسافت و همچنین سرویس عضویت زیربنایی آن، Microsoft 365 Groups را یاد خواهید گرفت.


آموزش Microsoft Azure Cloud Concepts

Microsoft Azure Cloud Concepts

رایانش ابری هسته اصلی استراتژی فناوری اطلاعات هر سازمانی است و مایکروسافت یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات ابری است. این دوره اصول و مزایای رایانش ابری را به شما می آموزد.


آموزش نشان دادن ارزش تجاری Power Automate (PL-900)

Demonstrating the Business Value of Power Automate (PL-900)

Power Automate، بخشی از پلتفرم مایکروسافت پاور، همه را قادر می سازد تا به راحتی فرآیندهای تجاری را بدون یک خط کد خودکار کنند! این دوره اصول اولیه Microsoft Power Automate را به شما آموزش می دهد.


آموزش جلسات IT Ops: تأثیر ChatGPT و AI بر گواهینامه جهانی IT

The IT Ops Sessions: The Effect of ChatGPT and AI on the World of IT Certification

این جلسه گفتگوی بین دو متخصص فناوری اطلاعات در مورد اینکه چگونه ChatGPT و AI به طور کلی بر چشم انداز IT Pro، به ویژه دنیای گواهینامه ها تأثیر خواهند داشت، ارائه می دهد.


آموزش مدیریت دستگاه تلفن همراه: جلسات اجرایی

Mobile Device Management: Executive Briefing

بسیاری از ابزارهای تجاری امروزی مستقیماً در دستگاه تلفن همراه استفاده می شوند. این دوره به شما می آموزد که مدیریت دستگاه همراه چیست و چرا برای سازمانها مهم است.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: شبکه

IT Professional Fundamentals: Networking

شبکه چیزی است که جهان را به هم متصل می کند! این دوره مفاهیم اولیه و خدمات شبکه را به شما آموزش می دهد.


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت: راهکارهای امنیتی

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals: Security Solutions

در این دوره راه حل های امنیتی مایکروسافت برای Microsoft 365 و Azure را خواهید آموخت.


آموزش مفاهیم امنیتی Microsoft 365

Microsoft 365 Security Concepts

در حال حاضر 180 میلیون کاربر فعال ماهانه در Office 365 وجود دارد و بیش از 90٪ از Fortune 500 حداقل از یک سرویس ابری مایکروسافت استفاده می کنند. در این دوره ، بخشهای مختلف خدمات امنیتی و مدیریتی Microsoft 365 را پوشش خواهید داد.


آموزش قدرت اتوماسیون امنیت و حکومت

Power Automate Security and Governance

Power Automate می تواند هر کسی را برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری بدون هیچ دانش فنی توانمند کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه گزینه های امنیتی و حاکمیتی را در محیط Power Platform خود پیکربندی کنید.


آموزش خدمات و مفاهیم مایکروسافت 365

Microsoft 365 Services and Concepts

در حال حاضر 180 میلیون کاربر فعال ماهانه در Office 365 وجود دارد و بیش از 90 درصد از Fortune 500 از حداقل یک سرویس ابری مایکروسافت استفاده می کنند. در این دوره آموزشی، بخش خدمات مختلف مایکروسافت 365 را پوشش خواهید داد.


آموزش اجزای اصلی پلتفرم قدرت

Core Components of Power Platform

پلتفرم پاور یکی از پلتفرم های پیشرو در جهان برای برنامه های کاربردی کم کد و هوش تجاری است. این دوره به شما اجزای اصلی Power Platform و نحوه استفاده از آنها در مجموعه را آموزش می دهد.


آموزش Copilot برای برنامه های Microsoft 365 (Microsoft Office)

Copilot for Microsoft 365 Apps (Microsoft Office)

Copilot برای Microsoft 365 دستیار هوش مصنوعی شما در محل کار است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Copilot در برنامه های Microsoft 365 مانند Excel، Word، Outlook و غیره بیشترین استفاده را ببرید.


آموزش ایجاد چت بات با عوامل مجازی مایکروسافت پاور

Creating Chatbots with Microsoft Power Virtual Agents

Power Virtual Agents شما را قادر می سازد تا چت ربات های قدرتمندی را بدون کد ایجاد کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ربات های چت بسازید و آنها را در کانال های مختلف منتشر کنید. این دوره همچنین به شما کمک می کند تا برای آزمون گواهینامه PL-200 آماده شوید!


آموزش مایکروسافت 365: تصویر بزرگ

Microsoft 365: The Big Picture

مایکروسافت 365 با بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه، یکی از محبوب ترین راه حل های ابری بهره وری در جهان است. در این دوره آموزشی با بخش خدمات مختلف مایکروسافت 365 آشنا خواهید شد.


آموزش مفاهیم امنیت، انطباق و هویت Microsoft 365

Microsoft 365 Security, Compliance, and Identity Concepts

با داده های خود در فضای ابری، مهم است که تنظیمات امنیتی مناسب را برای محافظت از آنها پیکربندی کنید. این دوره راه حل های مختلف امنیت، انطباق و هویت برای Microsoft 365 را به شما آموزش می دهد.


آموزش Microsoft 365 Cloud Concepts

Microsoft 365 Cloud Concepts

مایکروسافت 365 یکی از محبوب ترین ابرهای بهره وری در جهان است! این دوره به شما مبانی رایانش ابری را با تمرکز بر Microsoft 365 آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی و مدیریت شیرپوینت آنلاین و OneDrive برای تجارت

Configuring and Managing SharePoint Online and OneDrive for Business

SharePoint Online و OneDrive for Business هسته اصلی ماموریت 365 مایکروسافت برای توانمندسازی همه برای دستیابی به اهداف بیشتر است. در این دوره آموزشی، نحوه پیکربندی و مدیریت هر دو شیرپوینت و وان درایو در Microsoft 365 را خواهید آموخت.


آموزش Copilot for Power Platform: The Big Picture

Copilot for Power Platform: The Big Picture

پلتفرم مایکروسافت پاور ابزار پیشرو بدون کد/کد برای هر کسی است که می‌تواند برنامه‌ها را ایجاد کند و فرآیندهای تجاری را خودکار کند! این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه Microsoft Copilot for Power Platform می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌ها و گردش‌های کاری بهتر را سریع‌تر ایجاد کنید!


آموزش برنامه ریزی و استقرار برنامه های وب آفیس 2013

Planning and Deploying Office Web Apps 2013

Office Web Apps Server محصول جدید آفیس سرور است که نسخه های Word ، PowerPoint ، Excel و OneNote مبتنی بر مرورگر را ارائه می دهد. در این دوره ، شما خواهید آموخت که Office Web Apps 2013 دقیقاً چیست ، چگونه کار می کند و چگونه می توانید نصب کنید و ...


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت: راه حل های سازگاری

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals: Compliance Solutions

با داده‌های حساس‌تر و بیشتر در ابر، ضروری است که دستورالعمل‌های انطباق را که در مورد کسب و کار شما اعمال می‌شود، دنبال کنید. در این دوره، راه حل های انطباق برای Microsoft Cloud را خواهید آموخت.


آموزش مبانی کامپیوتر: مجازی سازی و رایانش ابری

Computer Fundamentals: Virtualization and Cloud Computing

مجازی سازی و رایانش ابری هسته اصلی استراتژی فناوری اطلاعات هر سازمان است. این دوره اصول و مزایای نحوه استفاده موثر از مجازی سازی و رایانش ابری را به شما می آموزد.


آموزش Microsoft Power Platform App Maker: آماده شدن برای شرکت در آزمون PL-100

Microsoft Power Platform App Maker: Preparing to Take the PL-100 Exam

راه حل های کم کد/بدون کد پتانسیل کاهش زمان توسعه را تا 90٪ دارند. این دوره شما را با آزمون PL-100: Microsoft Power Platform App Maker آشنا می کند.


آموزش مقدمه ای بر عیب یابی آزمون تیم های مایکروسافت (MS-740).

Introduction to the Troubleshooting Microsoft Teams (MS-740) Exam

Microsoft Teams یکی از محبوب ترین ابزارهای همکاری در جهان است که روزانه بیش از 145 میلیون کاربر فعال دارد. این دوره شما را با آزمون گواهینامه MS-740: عیب یابی Microsoft Teams آشنا می کند.


آموزش گزارش با HTML PowerShell Windows و HTML پیشرفته

Reporting with Windows PowerShell HTML and Enhanced HTML

PowerShell محبوب ترین زبان برنامه نویسی متخصصان IT در اکوسیستم مایکروسافت است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از PowerShell برای ایجاد گزارشهای HTML مفید و خوش ظاهر استفاده کنید.


آموزش PowerShell برای مایکروسافت 365

PowerShell for Microsoft 365

Microsoft 365 محبوب ترین راه حل های ابری بهره وری در جهان است. در این دوره آموزشی، نحوه دسترسی به تنظیمات پیشرفته ادمین و خودکارسازی وظایف با استفاده از PowerShell را خواهید آموخت.


آموزش Microsoft Azure Fundamentals: آماده شدن برای شرکت در آزمون AZ-900

Microsoft Azure Fundamentals: Preparing to Take the AZ-900 Exam

دریافت گواهینامه مایکروسافت می تواند یک پیشرفت بزرگ برای حرفه شما باشد. این دوره به شما کمک می کند تا برای شرکت در آزمون گواهینامه AZ-900 آمادگی بیشتری داشته باشید.


آموزش مقدمه ای بر آزمون امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت (SC-900)

Introduction to the Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals (SC-900) Exam

تخمین زده می شود که کمبود حدود 3.5 میلیون متخصص امنیتی ماهر در جهان وجود دارد. این دوره شما را با آزمون SC-900 Microsoft Certification آشنا می کند.


آموزش PowerShell برای Office 365

PowerShell for Office 365

با یادگیری خودکار کردن کارهای تکراری و همچنین دسترسی به تنظیمات پیشرفته با استفاده از جادوی PowerShell ، مهارت های مدیر Office 365 خود را بیشتر ببرید.


آموزش نصب و پیکربندی سرور آنلاین آفیس

Installing and Configuring Office Online Server

Office Online Server یک محصول سرور Office است که نسخه های مبتنی بر مرورگر Word ، PowerPoint ، Excel و OneNote را ارائه می دهد. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه Office Online Server را در سازمان خود نصب و پیکربندی کنید.


آموزش برنامه ریزی برای شیرپوینت سرور 2016: معماری منطقی و ادغام

Planning for SharePoint Server 2016: Logical Architecture and Integrations

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه معماری منطقی شیرپوینت 2016، امنیت مزرعه شیرپوینت خود را برنامه ریزی کنید و چگونه برای ادغام با Exchange Server 2016 و Project Server 2016 برنامه ریزی کنید.


آموزش عیب یابی تیم های مایکروسافت: مشکلات فایل

Troubleshooting Microsoft Teams: File Issues

تیم های مایکروسافت روزانه بیش از 145 میلیون کاربر استفاده می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه مشکلات پرونده را در تیم های مایکروسافت عیب یابی کنید.


آموزش معرفی خدمات Microsoft Cloud

Introduction to Microsoft Cloud Services

رایانش ابری هسته اصلی استراتژی فناوری اطلاعات هر سازمان است و مایکروسافت 365 محبوب ترین مجموعه بهره وری ابر است. این دوره اصول و مزایای رایانش ابری را به شما می آموزد و Microsoft 365 را معرفی می کند.


آموزش Copilot برای وب

Copilot for Web

Copilot مانند این است که هر زمان که در وب جستجو می کنید، یک دستیار پژوهشی، برنامه ریز شخصی و شریک خلاق در کنار خود داشته باشید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه می توانید از Copilot برای دریافت پاسخ، ایجاد تصاویر و بهره وری بیشتر استفاده کنید!


آموزش اجزای اصلی سیستم عامل قدرت

Core Components of Power Platform

Power Platform یکی از برترین پلتفرم های جهان برای برنامه های کم کد و هوش تجاری است. این دوره به شما اجزای اصلی Power Platform و نحوه استفاده از آنها را در مجموعه آموزش می دهد.


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت: مفاهیم

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals: Concepts

Microsoft 365 و Microsoft Azure یکی از پرکاربردترین راه حل های ابری در جهان هستند. در این دوره آموزشی، با مفاهیم امنیتی و متدولوژی هایی آشنا می شوید که برای راه حل های مایکروسافت پایه و اساس هستند.


آموزش مبانی کامپیوتر: شبکه سازی

Computer Fundamentals: Networking

شبکه سازی همان چیزی است که جهان را به هم پیوند می دهد! این دوره مفاهیم اساسی و خدمات شبکه را به شما آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر آزمون مبانی Microsoft 365 (MS-900).

Introduction to the Microsoft 365 Fundamentals (MS-900) Exam

مایکروسافت 365 یکی از محبوب ترین ابزارهای همکاری در جهان است. این دوره شما را با آزمون گواهینامه MS-900: Microsoft 365 Fundamentals آشنا می کند.


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت: مفاهیم

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals: Concepts

راه حل های Microsoft Cloud مانند Microsoft 365 و Microsoft Azure پیشروترین راه حل های ابری سازمانی در جهان هستند. در این دوره آموزشی، با مفاهیم امنیتی و متدولوژی هایی آشنا می شوید که برای راه حل های مایکروسافت پایه و اساس هستند.


آموزش کار با داده های XML در Windows PowerShell

Working with XML Data in Windows PowerShell

PowerShell محبوب ترین زبان برنامه نویسی برای متخصصان فناوری اطلاعات در اکوسیستم مایکروسافت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از فایل های XML هم به عنوان ورودی برای اسکریپت های PowerShell خود و هم به عنوان خروجی از اسکریپت های PowerShell خود استفاده کنید.


آموزش نشان دادن ارزش تجاری Power Automate

Demonstrating the Business Value of Power Automate

Microsoft Power Automate به همه افراد سازمان اجازه می دهد تا فرآیندهای تجاری را به راحتی خودکار کنند. این دوره اصول Microsoft Power Automate را پوشش می دهد!


آموزش شروع کار با Microsoft Viva

Getting Started with Microsoft Viva

Microsoft Viva به سازمان‌ها قدرت می‌دهد تا فرهنگی را پرورش دهند که در آن مردم شکوفا شوند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با Microsoft Viva در سازمان خود شروع کنید.


آموزش PowerShell Playbook: Office 365

PowerShell Playbook: Office 365

همانطور که سازمانهای بیشتری به سمت ابر می روند ، متخصصان فناوری اطلاعات باید نحوه مدیریت Office 365 را بیاموزند. در این دوره ، شما با یادگیری چندین مثال واقعی از کارهای معمول اداری ، نحوه مدیریت Office 365 را با PowerShell خواهید آموخت.


آموزش پیکربندی و مدیریت OneDrive برای تجارت

Configuring and Managing OneDrive for Business

با بیش از 180 میلیون کاربر فعال ماهانه Office 365 و هر کاربر فضای OneDrive مخصوص به خود ، یکی از محبوب ترین سرویس ها در مجموعه است. در این دوره ، همه مواردی را که می خواهید بدانید تا بتوانید آن را به طور موثر مدیریت کنید ، یاد خواهید گرفت.


آموزش خودکارسازی فرآیندهای تجاری با استفاده از Power Automate (PL-200|400)

Automating Business Processes Using Power Automate (PL-200|400)

Microsoft Power Automate یکی از ابزارهای پیشرو در اتوماسیون فرآیندهای تجاری است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Power Automate برای خودکارسازی فرآیندهای تجاری استفاده کنید. این دوره همچنین به شما کمک می کند تا برای آزمون های گواهینامه PL-200 و PL-400 آماده شوید!


آموزش مقدمه ای بر آزمون امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت (SC-900)

Introduction to the Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals (SC-900) Exam

کمبود حدود 3.5 میلیون متخصص امنیتی ماهر در جهان برآورد می شود و آزمون SC-900 می تواند اولین گام به سوی شغل در این صنعت باشد. این دوره شما را با آزمون SC-900 Microsoft Certification آشنا می کند.


آموزش عیب یابی تیم های مایکروسافت: تیم ها و کانال ها

Troubleshooting Microsoft Teams: Teams and Channels

تیم های مایکروسافت روزانه توسط بیش از 145 میلیون کاربر استفاده می شود. این دوره به شما نحوه عیب یابی کانال ها و برنامه های Teams را آموزش می دهد.


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت: راه حل های سازگاری

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals: Compliance Solutions

با داده‌های حساس‌تر و بیشتر در ابر، ضروری است که دستورالعمل‌های انطباق را که در مورد کسب و کار شما اعمال می‌شود، دنبال کنید. در این دوره راه حل های سازگاری برای ابر مایکروسافت را یاد خواهید گرفت.


آموزش مهاجرت به Office 365 شیرپوینت آنلاین

Migrating to Office 365 SharePoint Online

با بیش از 130 میلیون کاربر فعال ماهانه ، Office 365 در حال تبدیل شدن به محبوب ترین پلت فرم بهره وری ابر در جهان است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه سایتهای SharePoint On-داخلی خود را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را به اشتراک بگذارید و فایلهای اشتراک را به Office 365 منتقل کنید.


آموزش شروع کار با Microsoft Power Automate (PL-100)

Getting Started with Microsoft Power Automate (PL-100)

اتوماسیون فرآیند تجارت هدف اکثر سازمانها است و مایکروسافت Power Automate می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از Microsoft Power Automate ، فرآیندهای شخصی خود را شروع کنید!


آموزش جلسات IT Ops: خلاصه اخبار تیم مایکروسافت از Ignite 2022

The IT Ops Sessions: Microsoft Teams News Roundup from Ignite 2022

در این جلسه IT Ops، در مورد آخرین اخبار تیم های مایکروسافت که مایکروسافت در مایکروسافت Ignite 2022 اعلام کرده است - و تأثیر آنها بر سازمان شما آشنا خواهید شد.


آموزش کار با داده های CSV در Windows PowerShell

Working with CSV Data in Windows PowerShell

PowerShell یکی از محبوب ترین زبان های اسکریپتی برای IT Professionals در اکوسیستم مایکروسافت است. این دوره نحوه استفاده از فایلهای CSV را به عنوان ورودی اسکریپتهای PowerShell و همچنین خروجی اسکریپتهای PowerShell به شما آموزش می دهد.


آموزش نشان دادن ارزش تجاری نمایندگان مجازی قدرت

Demonstrating the Business Value of Power Virtual Agents

Microsoft Power Virtual Agents هر کسی را قادر می سازد تا با استفاده از یک رابط گرافیکی بدون کد هدایت شده ، ربات های گپ قدرتمند ایجاد کند. این دوره اصول Microsoft Power Virtual Agents را پوشش می دهد!


آموزش اتوماسیون اتوماتیک و گردش کار: توجیهی اجرایی

RPA & Workflow Automation: Executive Briefing

این دوره اصول گردش کار و اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) را به شما آموزش می دهد.


آموزش جلسات IT Ops: SharePoint، OneDrive، و فهرست اخبار خلاصه از Ignite 2022

The IT Ops Sessions: SharePoint, OneDrive, and Lists News Roundup from Ignite 2022

در این جلسه IT Ops، در مورد آخرین اخبار مربوط به SharePoint، OneDrive for Business، Microsoft Lists، و Stream که مایکروسافت در Microsoft Ignite 2022 اعلام کرده است – و تأثیر آنها بر سازمان شما آشنا خواهید شد.


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت: راه حل های مدیریت هویت و دسترسی

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals: Identity and Access Management Solutions

بیش از یک میلیون سازمان برای بارهای کاری ابری و بهره وری به راه حل های مدیریت هویت و دسترسی مایکروسافت متکی هستند. در این دوره آموزشی با راه حل ها و ویژگی های مدیریت هویت و دسترسی در Microsoft Cloud آشنا می شوید.


آموزش خدمات و مفاهیم مایکروسافت 365

Microsoft 365 Services and Concepts

مایکروسافت 365 با بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه، یکی از محبوب ترین راه حل های ابری بهره وری در جهان است. این دوره به شما در مورد تمام بخش خدمات مختلف مایکروسافت 365 آموزش می دهد.


آموزش مشاور عملکردی پلتفرم Microsoft Power: آماده شدن برای شرکت در آزمون PL-200

Microsoft Power Platform Functional Consultant: Preparing to take the PL-200 Exam

این دوره گواهینامه Microsoft Power Platform Functional Consultant را معرفی می کند و به شما یاد می دهد که چگونه برای آزمون PL-200 آماده شوید!


آموزش اصول پلتفرم قدرت مایکروسافت: آماده شدن برای شرکت در آزمون PL-900

Microsoft Power Platform Fundamentals: Preparing to Take the PL-900 Exam

راه حل های کم کد/بدون کد پتانسیل کاهش زمان توسعه را تا 90٪ دارند. این دوره شما را با PL - 900: Microsoft Power Platform Fundamentals آشنا می کند.


آموزش جلسات IT Ops: Microsoft Viva و سایر اخبار Microsoft 365 از Ignite 2022

The IT Ops Sessions: Microsoft Viva and Other Microsoft 365 News Roundup from Ignite 2022

در این جلسه IT Ops، با آخرین اخبار مایکروسافت Viva که مایکروسافت در مایکروسافت Ignite 2022 اعلام کرده است - و تأثیر آنها بر سازمان شما آشنا خواهید شد.


آموزش مقدمه ای بر آزمون مدیریت تیم های مایکروسافت (MS-700).

Introduction to the Managing Microsoft Teams (MS-700) Exam

Microsoft Teams یکی از محبوب‌ترین محصولات مایکروسافت است و دریافت گواهینامه مهارت‌های سرپرست تیم شما را ثابت می‌کند. این دوره شما را با آزمون گواهینامه MS-700 (Managing Microsoft Teams) آشنا می کند.


آموزش شیرپوینت کتاب مدیریت آنلاین

SharePoint Online Administration Playbook

SharePoint Online در هسته مجموعه ابزارهای همکاری هر شرکت قرار دارد ، و این سرویس را به یکی از محبوب ترین سرویس ها در Microsoft 365 تبدیل کرده است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه کارهای مختلف مدیریت SharePoint Online را انجام دهید.


آموزش دسترسی به پایگاه داده SQL Server از Windows PowerShell

Accessing SQL Server Databases from Windows PowerShell

SQL Server موتور پایگاه داده ای است که برای تمام قسمتهای ابزار سازمانی اکوسیستم مایکروسافت استفاده می شود و PowerShell محبوب ترین زبان اسکریپت نویسی است. این دوره به شما نحوه استفاده از PowerShell برای خواندن و نوشتن داده ها از/به پایگاه داده SQL را آموزش می دهد.


آموزش ایجاد ربات‌های چت عامل مجازی قدرتمند برای تیم‌های مایکروسافت (PL-100)

Creating Power Virtual Agent Chatbots for Microsoft Teams (PL-100)

عوامل مجازی Microsoft Power شما را قادر می سازند تا چت ربات های قدرتمندی را بدون هیچ مهارت برنامه نویسی ایجاد کنید. این دوره به شما آموزش می دهد که چت ربات های Microsoft Power Virtual Agents را در تیم های مایکروسافت ایجاد کنید.


آموزش برنامه ریزی برای SharePoint Server 2016: توپولوژی و خدمات فیزیکی

Planning for SharePoint Server 2016: Physical Topology and Services

SharePoint Server 2016 با ویژگی های جدیدی مانند MinRole و Microsoft Identity Manager تغییرات زیادی را در Infrastructure Architecture ایجاد می کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای زیرساخت های SharePoint 2016 خود برنامه ریزی کنید تا به نیازهای تجاری خود پاسخ دهید.


آموزش پیاده سازی زیرساخت ترکیبی SharePoint 2013/2016

Implementing a Hybrid SharePoint 2013/2016 Infrastructure

زیرساخت های ترکیبی شیرپوینت محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، بنابراین متخصصان شیرپوینت باید آماده شوند. شما نحوه پیکربندی زیرساخت های ترکیبی را در SharePoint 2013 یا SharePoint 2016 خواهید آموخت که به کاربران شما امکان بهره وری بیشتر را بدهد.


آموزش SharePoint at Work: ایجاد گردش کار در SharePoint Designer

SharePoint at Work: Creating a Workflow in SharePoint Designer

این دوره اصول مربوط به چگونگی ایجاد گردش کار SharePoint در SharePoint Designer را پوشش می دهد. این دوره برای شیرپوینت 2010 ، 2013 ، 2016 و همچنین شیرپوینت آنلاین در Office 365 اعمال می شود.


آموزش مبانی حرفه ای فناوری اطلاعات: مجازی سازی و رایانش ابری

IT Professional Fundamentals: Virtualization and Cloud Computing

مجازی سازی و رایانش ابری هسته اصلی استراتژی فناوری اطلاعات هر سازمانی است. این دوره به شما اصول و مزایای نحوه استفاده موثر از مجازی سازی و رایانش ابری را آموزش می دهد.


آموزش مبانی امنیت، انطباق و هویت مایکروسافت: راه حل های مدیریت هویت و دسترسی

Microsoft Security, Compliance, and Identity Fundamentals: Identity and Access Management Solutions

Microsoft 365 و Microsoft Azure یکی از پرکاربردترین راه حل های ابری در جهان هستند. در این دوره آموزشی با راهکارهای مدیریت هویت و دسترسی در Microsoft Cloud آشنا می شوید.


آموزش پیکربندی و مدیریت شیرپوینت آنلاین

Configuring and Managing SharePoint Online

SharePoint Online هسته اصلی مجموعه ابزارهای همکاری هر شرکت است ، و این سرویس را به یکی از محبوب ترین سرویس ها در Office 365 تبدیل کرده است. در این دوره ، همه مواردی را که می خواهید بدانید تا بتوانید به طور موثر مدیریت کنید ، یاد خواهید گرفت.


آموزش معرفی Microsoft Copilot

Introduction to Microsoft Copilot

هوش مصنوعی آینده بهره وری را تغییر خواهد داد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مایکروسافت قصد دارد این کار را با Microsoft Copilot انجام دهد.


آموزش Microsoft Azure Fundamentals: مقدمه ای بر آزمون AZ-900

Microsoft Azure Fundamentals: Introduction to the AZ-900 Exam

رایانش ابری هسته اصلی استراتژی فناوری اطلاعات هر سازمانی است و مایکروسافت یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات ابری است. این دوره شما را با آزمون AZ-900 Microsoft Certification آشنا می کند.


آموزش برنامه های وب را در شیرپوینت 2016 تهیه و پیکربندی کنید

Provision and Configure Web Applications in SharePoint 2016

برنامه های وب بخشی اصلی از هر پیاده سازی سرور شیرپوینت است. در این دوره ، همه مواردی را که باید بدانید برای ایجاد برنامه های وب در محیط SharePoint 2016 خود یاد خواهید گرفت.


آموزش پیکربندی و مدیریت یکپارچه سازی حجم کار Microsoft 365

Configuring and Managing Microsoft 365 Workload Integrations

مایکروسافت 365 محبوب ترین راه حل ابر بهره وری در جهان است! در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه چندین سرویس مانند Yammer ، Stream ، Delve ، Power Apps ، Power Automate و ... را مدیریت کنید!


آموزش پیکربندی حاکمیت و انطباق برای تیم های مایکروسافت و گروه های مایکروسافت 365

Configuring Governance and Compliance for Microsoft Teams and Microsoft 365 Groups

مایکروسافت تیمز سریعترین رشد سرویس مایکروسافت 365 در تمام دوران است. در این دوره آموزشی، نحوه مدیریت حاکمیت و انطباق برای تیم های مایکروسافت و همچنین سرویس عضویت اساسی آن، Microsoft 365 Groups را خواهید آموخت.