Roland Guijt

Roland یک MVP مایکروسافت است که از کنجکاوی مداوم پیرامون تکنیک های جدید در توسعه نرم افزار برخوردار است. تمرکز او بر روی همه چیز است. Net و فن آوری های مرورگر. وی به عنوان یک مربی طولانی مدت دوره های زیادی را در این زمینه هدایت می کرد و در کنفرانس های بین المللی درباره آنها صحبت می کرد. او همچنین برای ارائه کارگاه های خود-توسعه یافته به دور دنیا سفر می کند. کلمه ای که وقتی به توسعه نرم افزار فکر می کند به ذهنش خطور می کند اشتیاق است! رولان به همراه همسر و دو پسرش در هلند زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش موارد جدید در C# 12

What's New in C# 12

سی شارپ 12 دارای ویژگی های فوق العاده ای است که زندگی دات نت را آسان تر می کند. این دوره به شما تغییرات مربوط به انواع، لامبداها و مجموعه‌ها و همچنین برخی ویژگی‌های دیگر را آموزش می‌دهد که باعث می‌شود در حین نوشتن سی شارپ بازدهی بیشتری داشته باشید!


آموزش پیکربندی سرصفحه های امنیتی در برنامه های اصلی ASP.NET و ASP.NET

Configuring Security Headers in ASP.NET and ASP.NET Core Applications

پس از تماشای این دوره ، دانش و مهارت لازم را برای کاهش حملات رایج مرورگر با تنظیم سرصفحه های HTTP خواهید داشت. نمونه های کد در ASP.NET Core و ASP.NET برای .NET Framework هستند.


آموزش ساخت برنامه چت با React Native

Building a Chat Application with React Native

این دوره با ساختن یک برنامه چت که هم در Android و هم در iOS اجرا می شود ، React Native را به شما به صورت عملی آموزش می دهد.


آموزش پیشگیری از جعل درخواست سایت (CSRF) برای برنامه های ASP.NET Core و ASP.NET

Cross Site Request Forgery (CSRF) Prevention for ASP.NET Core and ASP.NET Applications

Cross Site Request Forgery (CSRF) در لیست 10 مورد از حملات پرکاربرد OWASP قرار دارد. بیاموزید که چگونه از برنامه های اصلی ASP.NET و ASP.NET در برابر آن محافظت کنید.


آموزش برنامه های مقیاس بندی با میکروسرویس ها و NServiceBus 6

Scaling Applications with Microservices and NServiceBus 6

این دوره به برنامه نویسان دات نت آموزش می دهد که ریز خدمات چیست و چگونه می توان آنها را با NServiceBus پیاده سازی کرد.


آموزش شروع عملی با TypeScript

A Practical Start with TypeScript

این دوره برای آشنایی شما با TypeScript از اولین رویه آزمایشی استفاده می کند. با ساختن نرم افزاری برای ماشین فروش که نوشیدنی و آب نبات سرو می کند ، تمام ویژگی های اصلی زبان TypeScript را پوشش خواهید داد.


آموزش آشنایی با ASP.NET Core 2.x

Understanding ASP.NET Core 2.x

معرفی ASP.NET Core یک تغییر دهنده بازی برای توسعه دهندگان وب دات نت است و ASP.NET Core 2 شامل تغییرات عالی و قابل توجه تری است. این دوره شما را برای شروع ساخت برنامه های کاربردی با نسخه 2 این چارچوب شگفت انگیز آماده می کند.


آموزش آشنایی با امنیت هسته ASP.NET

Understanding ASP.NET Core Security

این دوره برای توضیح امنیت در ASP.NET Core 2 به روز شده است. امنیت ASP.NET Core نباید هنگام طراحی یک برنامه کاربردی باشد. یاد بگیرید که چگونه حملات رایج را کاهش دهید و رمزگذاری، احراز هویت و مجوز را پیاده سازی کنید.


آموزش احراز هویت و مجوز در ASP.NET Core

Authentication and Authorization in ASP.NET Core

درک کاملی از جنبه های تأیید اعتبار و مجوز مدرن یک معماری برنامه را بدست آورید و توانایی پیاده سازی این جنبه ها را در یک برنامه ASP.NET Core بدست آورید.


آموزش ASP.NET Core 6 SignalR Fundamentals

ASP.NET Core 6 SignalR Fundamentals

آیا ممکن است یک صفحه وب به طور خودکار زمانی که داده های نمایش داده شده باید تغییر کند به روز شود؟ آره. این فناوری در هسته ASP.NET تعبیه شده است. در این دوره شما همه چیز را در مورد آن یاد خواهید گرفت.


آموزش ASP.NET Core 6: Big Picture

ASP.NET Core 6: Big Picture

این دوره یک مرور کلی و مقدمه ای فنی بر ASP.NET Core 6 است که شامل چندین فریمورک برای ایجاد برنامه های کاربردی وب و API های وب می باشد.


آموزش ایجاد برنامه های موبایل: چارچوب بومی، ترکیبی یا متقابل پلتفرم؟

Creating Mobile Apps: Native, Hybrid, or Cross Platform Framework?

اگر می‌خواهید یک برنامه تلفن همراه با هدف قرار دادن دو پلتفرم بزرگ (iOS و Android) ایجاد کنید، انتخاب‌هایی برای استفاده از تکنیک توسعه وجود دارد. هدف این دوره این است که با ارائه یک نمای کلی و ... به شما در انتخاب صحیح کمک کند.


آموزش پیشگیری از Cross Site Scripting (XSS) برای برنامه های ASP.NET Core و ASP.NET

Cross Site Scripting (XSS) Prevention for ASP.NET Core and ASP.NET Applications

Cross Site Scripting (XSS) در لیست 10 حمله پرکاربرد OWASP قرار دارد. بیاموزید که چگونه از برنامه های اصلی ASP.NET و ASP.NET در برابر آن محافظت کنید.


آموزش اعتبار سنجی ASP.NET Core و ASP.NET

ASP.NET Core and ASP.NET Input Validation

اعتبار سنجی داده ها ، نه تنها برای محافظت در برابر ورود کاربر مخرب ، بلکه همچنین برای اطمینان از اینکه داده های ارسالی انتظارات برنامه را نشان می دهد ، ضروری است. شما نحوه پیاده سازی اعتبار سنجی داده و نحوه ایجاد اعتبار سنجی سفارشی را یاد خواهید گرفت.


آموزش کار با C# Records

Working with C# Records

استفاده از مفهوم تغییر ناپذیری مهم نیست که چه نوع نرم افزاری ایجاد می کنید. این دوره به شما می آموزد که چرا چنین است و چگونه می توان آن را با استفاده از سوابق C#اعمال کرد.


آموزش اولین تجسم داده خود را با Chart.js بسازید

Build Your First Data Visualization with Chart.js

یک تصویر ارزش هزار کلمه است. این دوره به شما chart.js ، یک کتابخانه جاوا اسکریپت را برای ایجاد تجسم داده ها به روشی ساده آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با ASP.NET SignalR

Getting Started with ASP.NET SignalR

برنامه های وب در زمان واقعی را در ASP.NET با SignalR با روشی سریع و عملی بیاموزید. آیا به برنامه ای نیاز دارید که داده های زنده را به مرورگر ارسال کند؟ این دوره که از ASP.NET در .NET Framework استفاده می کند برای شما مناسب است.


آموزش مقدمه ای بر پایگاه داده های نمودار ، Cypher و Neo4j

Introduction to Graph Databases, Cypher, and Neo4j

مقدمه ای بر پایگاه داده های نمودار ، زبان جستجوگر Cypher و محصول پایگاه داده نمودار Neo4j. این دوره در اکتبر 2018 به روز می شود.


آموزش احراز هویت و مجوز در ASP.NET Core 6 Web API

Authentication and Authorization in ASP.NET Core 6 Web API

با این دوره آموزش ایمن سازی API ها در ASP.NET Core 6 Web API را یاد بگیرید. با پوشش احراز هویت و مجوز، راه حل های مختلف را بررسی می کنید، آنها را با استفاده از OAuth2 پیاده سازی می کنید و دسترسی را محدود می کنید. ایده آل برای کسانی که می خواهند امنیت API خود را افزایش دهند.


آموزش آشنایی با ASP.NET Core

Understanding ASP.NET Core

به سرعت درک کنید که چگونه با ASP.NET Core با این دوره فشرده و عملی که بهترین ویژگی های جدید ASP.NET از زمان انتشار آن را پوشش می دهد، آشنا شوید.


آموزش چیزهای جدید در C# 10

What's New in C# 10

سی شارپ 10 دارای ویژگی های فوق العاده ای است که زندگی دات نت را آسان تر می کند. این دوره به شما تغییرات پیرامون فضاهای نام، ساختارها و لامبداها و همچنین برخی از ویژگی‌های دیگر را آموزش می‌دهد که باعث می‌شود با نوشتن سی شارپ بازدهی بیشتری داشته باشید!


آموزش چه جدید در C # 9.0 است

What's New in C# 9.0

C # 9 دارای ویژگی های بسیار خوبی است که زندگی NET را آسان تر می کند. این دوره به شما نوع ضبط جدید ، ویژگی های تطبیق الگوی جدید و برخی پیشرفت های جزئی دیگر را آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با ES2017/ES8

Getting Started with ES2017/ES8

جاوا اسکریپت مانند گذشته هرگز ویژگی هایی را کسب می کند در این دوره ، دانش خود را به ES2017 ارتقا می دهید ، غیررسمی با نام ES8 شناخته می شود.


آموزش آشنایی با امنیت هسته ASP.NET

Understanding ASP.NET Core Security

این دوره برای توضیح امنیت در ASP.NET Core 2 به روز شده است. امنیت ASP.NET Core نباید هنگام طراحی یک برنامه کاربردی باشد. یاد بگیرید که چگونه حملات رایج را کاهش دهید و رمزگذاری، احراز هویت و مجوز را پیاده سازی کنید.


آموزش موارد جدید در C# 11

What's New in C# 11

سی شارپ 11 دارای ویژگی های فوق العاده ای است که زندگی دات نت را آسان تر می کند. این دوره به شما تغییرات مربوط به رشته ها، ژنریک ها، ویژگی ها و تطبیق الگو و همچنین برخی از ویژگی های دیگر را آموزش می دهد که باعث می شود با نوشتن سی شارپ، بهره وری بیشتری داشته باشید!


آموزش شروع کار با ASP.NET Core SignalR

Getting Started with ASP.NET Core SignalR

این دوره سبک و جمع و جور به شما می آموزد که ASP.NET Core SignalR چیست ، چگونه از تکنیک های اصلی وب بی درنگ استفاده می کند ، نحوه استفاده از آن را شروع می کند و تفاوت آن با نسخه های قبلی چیست.


آموزش احراز هویت و مجوز در React

Authentication and Authorization in React

به نظر می رسد افزودن احراز هویت و مجوز به یک برنامه برای آن یک نفر در تیم کار باشد. تنها کسی که آن را درک می کند. پس از تماشای این، شما آن شخص خواهید بود.


آموزش مقیاس بندی برنامه ها با Microservices و NServiceBus 5

Scaling Applications with Microservices and NServiceBus 5

یک معماری میکروسرویس گرا با NServiceBus پیاده سازی کنید.


آموزش آشنایی با ASP.NET Core 3.x

Understanding ASP.NET Core 3.x

اگر به دنبال ارتقا دانش خود به ASP.NET Core 3 هستید، این دوره برای شما مناسب است. ما همچنین شما را برای نسخه‌های .NET فراتر از NET Core 3 در ماژول نهایی تحت پوشش قرار می‌دهیم.


آموزش آشنایی با ASP.NET Core 2.x

Understanding ASP.NET Core 2.x

معرفی ASP.NET Core یک تغییر دهنده بازی برای توسعه دهندگان وب دات نت است و ASP.NET Core 2 شامل تغییرات عالی و قابل توجه تری است. این دوره شما را برای شروع ساخت برنامه های کاربردی با نسخه 2 این چارچوب شگفت انگیز آماده می کند.


آموزش آشنایی با هسته ASP.NET (به روز رسانی)

Understanding ASP.NET Core (Update)

این دوره آموزشی به شما کمک می‌کند تا به سرعت درک کنید که چگونه با ASP.NET Core با ارائه‌ای فشرده و کاربردی آشنا شوید که بهترین ویژگی‌های جدید ASP.NET از زمان انتشار آن را پوشش می‌دهد.


آموزش ایجاد کامپوننت در ASP.NET Core 6 Blazor

Creating Components in ASP.NET Core 6 Blazor

ساختن اپلیکیشن Blazor در مورد ساخت کامپوننت ها است و این دوره این را به شما آموزش می دهد.


آموزش ساختن یک SPA سرتاسر با استفاده از ASP.NET Core 6 Web API و React

Building an End-to-end SPA Using ASP.NET Core 6 Web API and React

دانش پایه یک چیز است، اما چگونه می‌توان با استفاده از React و ASP.NET Core Web API یک برنامه ساخت؟ برای یک تور با راهنما در کل فرآیند این دوره آماده شوید.


آموزش React 18 Fundamentals

React 18 Fundamentals

آیا آماده نوشتن برنامه های کاربردی تک صفحه ای ساختار یافته با یکی از محبوب ترین کتابخانه های جاوا اسکریپت UI در اطراف هستید؟ این دوره همه چیزهایی را که برای نوشتن UIهای کارآمد و درخشان برای برنامه های وب خود لازم است به شما آموزش می دهد.


آموزش شروع عملی با واکنش

A Practical Start with React

آیا آماده نوشتن برنامه های تک صفحه ای ساخت یافته با یکی از محبوب ترین کتابخانه های JavaScript در اطراف هستید؟ این دوره با استفاده از روش عملی به شما می آموزد که در کمتر از 90 دقیقه به شما واکنش نشان دهد.


آموزش میکرو سرویس های اصلی ASP.NET: شروع کار

ASP.NET Core Microservices: Getting Started

استفاده از سرویس های خرد به عنوان معماری برنامه ها هم قدرتمند و هم پیچیده است. این دوره به شما می آموزد که چرا چنین است و چگونه می توان با استفاده از ASP.NET Core ایجاد ریز سرویس ها را شروع کرد.


آموزش برنامه های مقیاس گذاری با مایکروسرویس ها ، MassTransit و RabbitMQ

Scaling Applications with Microservices, MassTransit, and RabbitMQ

آیا می خواهید با استفاده از محصولات منبع باز معماری مبتنی بر پیام مانند سرویس های خرد را پیاده سازی کنید؟ با یک سرمایه گذاری 2 ساعته ، آماده ساختن سیستم توزیع پیام گرا خود خواهید بود!


آموزش ساختن GraphQI API با ASP.NET Core

Building GraphQL APIs with ASP.NET Core

چگونه شما یک API می خواهید که از REST استفاده نکند ، اما فقط شامل یک نقطه پایانی باشد که توانایی برگرداندن داده ها را به شکلی دارد که دقیقاً متناسب با برنامه مصرف کننده داده باشد؟ این امر با GraphQL برای NET به واقعیت تبدیل می شود.


آموزش احراز هویت و مجوز در ASP.NET Core 6

Authentication and Authorization in ASP.NET Core 6

به نظر می رسد افزودن احراز هویت و مجوز به یک برنامه برای آن یک نفر در تیم کار باشد. تنها کسی که آن را درک می کند. پس از تماشای این، شما آن شخص خواهید بود.


آموزش ایجاد م Blaلفه های Blazor

Creating Blazor Components

ساخت برنامه Blazor ساخت اجزای سازنده است. این دوره برای به دست آوردن درک خوبی از م componentsلفه ها ضروری است.