JavaScript & Friends

کنفرانس جاوا اسکریپت و دوستان (JS & Friends) یک کنفرانس غیرانتفاعی است که توسط تیمی داوطلب برگزار می شود. همه ما حرفه ای نرم افزار فعال یا مشتاق هستیم و از اینکه گروه متنوعی از علاقه مندان و دوستان جاوا اسکریپت را برای یادگیری و شبکه سازی دور هم جمع می کنیم بسیار هیجان زده هستیم. با این کنفرانس ، ما می خواهیم به پرورش یک صحنه فن آوری خوشامد ، فراگیر و پویا در سراسر غرب میانه ایالات متحده و فراتر از آن کمک کنیم!
دوره های این مدرس:

آموزش Mobile Wars: The Rise of Cross Platform برنامه ها

Mobile Wars: The Rise of Cross Platform Apps

مدت ها پیش در کهکشان بسیار دور ، دور ... چارچوب های برنامه کراس پلتفرم به وجود آمده اند. در این جلسه چارچوب های کراس پلتفرم محبوب را برای موبایل مقایسه خواهیم کرد و در مورد اینکه کدام یک باید بعدی استفاده کنید صحبت خواهیم کرد!


آموزش Couchbase و RAGE Stack

Couchbase and the RAGE Stack

بیاموزید که چگونه در مدت 30 دقیقه یک برنامه جاوا اسکریپت کاملاً پشته با React ، Apollo ، GraphQL ، Express و Couchbase Server بسازید.


آموزش مشاهده GraphQL

GraphQL Observability

از این سخنرانی ، درک درستی از ارکان قابل مشاهده و نحوه استفاده از آنها در سیستم های تولیدی آنها بدست خواهید آورد.


آموزش سفر موسس: جری ولنتاین - مشاور اجاره

Founder's Journey: Jerry Valentine - Renter Mentor

به اشتراک گذاشتن سفر خود از کارمند اداره مسکن تا بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Renter Mentor - پیشنهادات و نکاتی به کارآفرینان مشتاق در مورد چگونگی شروع کار و منابع جامعه که می تواند برای کمک به بنیان گذاران استفاده شود.


آموزش مرورگر من چه کاری انجام می دهد؟

My Browser Does What?

در این سخنرانی ، شرکت کنندگان برخی از جدیدترین ویژگیهای موجود در مرورگرهای خود و برخی دیگر را که در آینده ای نزدیک در دسترس خواهند بود ، فرا می گیرند.


آموزش استقرارهای قوی برای SPA و API خود ایجاد کنید

Create Robust Deployments for your SPA and API

شما SPA و API باطن ساخته اید و اکنون به دنبال استقرار آسان هستید. داکر مناسب طبیعی است ، اما از کجا شروع می کنیم؟ ما برای راه اندازی پایگاه های کد خود از Vue CLI و dotnet CLI استفاده خواهیم کرد ، سپس برای استقرار Dockerfiles را طراحی خواهیم کرد.


آموزش ضد پیری: کد خود را جوان و پر رونق نگه دارید

Anti-aging: Keeping Your Code Young and Thriving

این جلسه بر کاهش کیفیت کد با گذشت زمان ، دلیل وقوع آن و چگونگی مبارزه با آن تمرکز دارد.


آموزش جاوا اسکریپت: گذشته ، حال و آینده

JavaScript: Past, Present and Future

این صحبت ها رژه شکست های جاوا اسکریپت کف دست ، ترفندهای احمقانه جاوا اسکریپت و شوخی های بد خواهد بود که مطمئناً چشم همه را جلب خواهد کرد! در این راه ، حتی ممکن است چند اشتباه برای جلوگیری از استفاده از آنها و نکاتی برای کاهش وحشتناک بودن JavaScript خود را بیاموزیم!


آموزش Render Agnostic Architecture

Render Agnostic Architecture

این معماری ، همانطور که از نام آن پیداست ، امکان نوشتن برنامه های تحت وب را حداقل وابسته به موتور رندر ، آزمایش رفتار بدون راه اندازی مرورگر و جمع آوری پوشش ترکیبی جلو-عقب را فراهم می کند.


آموزش در آنجا چه می گذرد؟

What's Going on in There?

نظارت بر نرم افزار تولید می تواند یک چالش باشد ، به خصوص اگر در فضای ابری میزبانی شود. Application Insights می تواند به شما بگوید که نرم افزار شما چه می کند. از طریق نسخه ی نمایشی در دنیای واقعی ، قادر خواهید بود عملکرد داخلی سیستم های نرم افزاری خود را ردیابی کنید.


آموزش استفاده از Gamepad API برای یک تجربه بازی بهتر در وب

Using the Gamepad API for a Better Gaming Experience on the Web

این بحث کاربرد و تأثیر Gamepad API را در فضای بازی وب بررسی می کند. Gamepad API به شما امکان اتصال و استفاده از کنترلرهای بازی با مرورگرها را می دهد. از آنجا که در مراحل اولیه است ، ردیابی ورودی های کنترل کننده در مرورگرها یک چالش است.


آموزش معماری برای دسترسی

Architecting for Accessibility

قابلیت دسترسی از ابتدای وب بخشی از توسعه بوده است. و اگرچه ما از زمانی که تیم برنرز لی در CERN کار می کرد در مورد آن صحبت کردیم ، اما به نظر می رسد که مبارزات تا امروز ثابت مانده است.


آموزش آزمایش رابط های مجتمع و تجسم

Testing Complex Interfaces and Visualizations

آزمایش رابط های کاربری واقعی کار سختی است. آزمایش واحدی جزئیات سطح پایین نسبتاً آسان است. آزمون های ادغام می تواند دو لایه دیگر را پوشش دهد. اما آزمایش اینکه این جزئیات به یک چیز مفید اضافه شود: یک ویژگی واقعی بسیار دشوار است.


آموزش از صفر تا قهرمان: سفر آرکتیپی رمزگذار

From Zero To Hero: The Coder's Archetypal Journey

در توضیح داستان استیو ، یک برنامه نویس جدید در دنیایی پر از توسعه دهندگان ارشد ، همراه ما باشید. هنگام نوشتن کد ، او متوجه می شود که الگوهای بیشتری شروع به ظهور می کنند.


آموزش درک ساختارهای داده احتمالی با 112092 مشاهده بشقاب پرنده

Understanding Probabilistic Data Structures with 112,092 UFO Sightings

مانند اکثر توسعه دهندگان، احتمالاً نمی دانید که ساختار داده های احتمالی چیست. در واقع، من یک نظرسنجی فوق علمی در توییتر انجام دادم و متوجه شدم که از 119 شرکت کننده، 58٪ هرگز نام آنها را نشنیده بودند و 22٪ این اصطلاح را شنیده بودند اما چیزی بیشتر نبود.


آموزش تست خودکار همه چیزها با سرو

Automated Testing All the Things with Cypress

در این گفتار ، ما نمونه هایی از زندگی واقعی نحوه نوشتن تست های خودکار با استفاده از سرو را بررسی خواهیم کرد. در پایان ، کمی ترس تر و بسیار آماده تر با برخی از تمرینات عالی که می توانید بلافاصله اعمال کنید ، دور خواهید شد.


آموزش یکپارچه سازی اجزای React.js برای استفاده مجدد

Styling your React.js Components for Reuse

در این گفتار ، ما نحوه استفاده از مسیر CSS مورد علاقه خود را برای تولید اجزای کاملاً قابل تنظیم و بدون درد سر بررسی خواهیم کرد.


آموزش همگام سازی لب با Async در JavaScript

Lip Sync to the Async in JavaScript

در این جلسه نگاهی به نحوه مدیریت JavaScript وقایع ناهمگام و برخی از روشهای تصمیم گیری توسعه دهندگان درمورد یا مخالف آنها می افتد.


آموزش ABC های معماری CSS بهتر

The ABCs of Architecting Better CSS

در طول این جلسه ، ما نحوه استفاده CSS از سبک های خود را بررسی خواهیم کرد و یاد می گیریم که از این اطلاعات برای ساخت ورق های سبک قابل نگهداری در این مقیاس استفاده کنیم.


آموزش A11y با اجزای واکنش دهنده

A11y with React Components

در طول این سخنرانی ، شما می توانید تکنیک ها و استراتژی هایی را برای دسترسی بیشتر به اجزای React خود بشنوید.