Michael Brown

من 25 سال در IT کار کرده ام ، 22 سال از آن زمان آموزش IT ارائه داده ام. من دوره های Microsoft، CISCO و Amazon Web Services را در سراسر اروپا ارائه داده ام. در طول 4 سال گذشته من بر روی فناوری های Cloud تمرکز کرده ام که آموزش ابر را به بزرگترین سازمانهای اروپا ارائه می دهد. من از سال 1997 مربی گواهینامه مایکروسافت هستم و در حال حاضر دارای گواهینامه های مایکروسافت ، CompTIA و AWS هستم. هنگامی که روی مواد آموزشی کار نمی کنم یا دوره های آموزشی ارائه نمی دهم ، من وقت خود را در شمال انگلیس با همسرم فرانسس و لابرادور اینکا 3 ساله می گذرانم.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Security and Privacy Concepts

Microsoft Azure Security and Privacy Concepts

رمز موفقیت در استقرار ابر ، درک خوب امنیت و انطباق است. این دوره ابزارها و تکنیک هایی را برای ایجاد امنیت و سازگاری خدمات Azure در دنیای ابر اول امروز به شما می آموزد.


آموزش CompTIA ITF+: امنیت

CompTIA ITF+: Security

امنیت در قلب هر کاری که ما در فناوری اطلاعات انجام می دهیم قرار دارد. این دوره به شما مفاهیم امنیتی سطح پایه، فناوری‌ها و بهترین روش‌ها را می‌آموزد که می‌توانید از آنها برای قبولی در آزمون گواهینامه CompTIA ITF+ و راه‌اندازی حرفه خود در فناوری اطلاعات استفاده کنید.


آموزش طراحی شبکه های ترکیبی در AWS

Designing Hybrid Networks in AWS

اکثر سازمانهایی که از AWS استفاده می کنند دارای زیرساختهای پیش فرض خواهند بود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک معماری ترکیبی بسازید تا بتوانید هم از AWS و هم از منابع اولیه خود بهترین استفاده را ببرید.


آموزش حفاظت از اطلاعات مایکروسافت: اجرای پیشگیری از از دست دادن داده ها

Microsoft Information Protection: Implementing Data Loss Prevention

ایمن سازی داده ها در مایکروسافت 365 یک مهارت اصلی است که همه ما باید بر آن مسلط باشیم، پیشگیری از از دست دادن داده (DLP) در قلب این مهارت قرار دارد.


آموزش حفاظت و انطباق اطلاعات مایکروسافت: اجرای پیشگیری از از دست دادن داده (DLP)

Microsoft Information Protection and Compliance: Implementing Data Loss Prevention (DLP)

ایمن سازی داده ها یک مهارت اصلی است و پیشگیری از از دست دادن داده (DLP) در قلب این مهارت قرار دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه با Microsoft Purview و سایر ابزارها برای پیاده سازی DLP کار کنید و شما را برای بخش DLP آزمون SC-400 آماده کنید.


آموزش مهندسی تخصصی: Enterprise Hybrid Cloud

Specialized Engineering: Enterprise Hybrid Cloud

امروزه ایمن سازی محیط های ابری ترکیبی بخش مهمی از اکثر پروژه های ابری است. این دوره به شما مهارت هایی را می آموزد که برای اینکه بتوانید عضو ارزشمندی از یک تیم امنیت ابر ترکیبی باشید، باید در آن مهارت داشته باشید.


آموزش در مورد AWS تصمیمات بهینه شده هزینه کنید

Make Cost-Optimized Decisions on AWS

تصمیم گیری با هزینه بهینه در هنگام استفاده از خدمات AWS امری حیاتی است. این دوره به شما جزئیات فنی مورد نیاز برای تصمیم گیری بهینه شده از نظر هزینه را آموزش می دهد و ابزارهایی را به شما معرفی می کند که می توانید برای نظارت بر هزینه های خود در AWS استفاده کنید.


آموزش نظارت و Responsiveیی به رویدادها در AWS برای مهندسین DevOps

Monitoring and Event Response on AWS for DevOps Engineers

کلید موفقیت آمیز DevOps نظارت و پاسخگویی به رویدادهاست. این دوره مهارتهای لازم برای کار با ابزارهای نظارت و واکنش به رویدادها را که امروز در بستر AWS موجود است ، به شما می آموزد.


آموزش بایگانی Cloud Data با یخچال Amazon S3

Archiving Cloud Data with Amazon S3 Glacier

اگر می خواهید داده ها را در AWS بایگانی کنید ، دانش کافی در مورد یخچال S3 ضروری است. با مشاهده این دوره ، مهارتهای لازم برای پیاده سازی موفقیت آمیز Amazon S3 Glacier را در حساب AWS خود فرا خواهید گرفت.


آموزش طراحی و اجرای شبکه های AWS

Designing and Implementing AWS Networks

AWS امروزه یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات ابری است. این دوره مهارت های لازم برای استقرار و مدیریت موفقیت آمیز شبکه های پیشرفته در AWS را به شما می آموزد.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه CompTIA IT Fundamentals (ITF+).

Introduction to the CompTIA IT Fundamentals (ITF+) Certification

تحصیل برای هر گواهینامه IT می تواند چالش برانگیز باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه برای آزمون گواهینامه CompTIA ITF+ آماده شوید، روند امتحان را واضح تر کنید و موضوعات کلیدی و زمینه های مطالعه را برجسته کنید که به بهترین وجه شما را برای امتحان آماده می کند.


آموزش پیاده سازی شبکه و امنیت Nutanix

Implementing Nutanix Networking and Security

کلید استقرار موفق Nutanix درک خوب شبکه و امنیت است. این دوره مهارت هایی را که برای پیاده سازی و مدیریت یک استقرار ایمن Nutanix که از بهترین شیوه های Nutanix برای شبکه AHV پیروی می کند، به شما می آموزد.


آموزش CompTIA ITF+: توسعه نرم افزار و پایگاه های داده

CompTIA ITF+: Software Development and Databases

امروزه بیشتر سازمان ها از پایگاه های داده استفاده می کنند و دانش توسعه برای بسیاری از نقش ها اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. این دوره به شما دانش پایه ای پایگاه داده و توسعه را می آموزد که می تواند به شما در شروع حرفه IT خود کمک کند.


آموزش AWS SysOps Admin: پیاده سازی ویژگی های شبکه و اتصال

AWS SysOps Admin: Implement Networking Features and Connectivity

شبکه در قلب پروژه های AWS قرار دارد. این دوره به شما ویژگی های کلیدی شبکه AWS را می آموزد که هم برای گواهینامه AWS SysOps Administrator و هم برای تبدیل شدن به شما به عضوی سازنده در تیم شبکه AWS نیاز دارید.


آموزش AWS SysOps Admin: پیاده‌سازی استراتژی‌های حفاظت از داده‌ها و زیرساخت‌ها

AWS SysOps Admin: Implement Data and Infrastructure Protection Strategies

حفاظت از داده ها و زیرساخت ها مهارت های اصلی هستند که در قلب امنیت در AWS قرار دارند. این دوره خدمات کلیدی AWS را به شما آموزش می دهد که روزانه از آنها برای ایمن سازی داده ها و زیرساخت های خود در AWS استفاده می کنید.


آموزش CompTIA ITF+: سخت افزار، نرم افزار و شبکه

CompTIA ITF+: Hardware, Software, and Networking

کار در IT به دانش گسترده ای نیاز دارد. این دوره به شما دانش پایه ای در زمینه نرم افزار، سخت افزار و شبکه می آموزد که می توانید از آنها برای قبولی در آزمون گواهینامه CompTIA ITF+ و کمک به راه اندازی حرفه خود در فناوری اطلاعات استفاده کنید.


آموزش مهاجرت پایگاه داده ها با سرویس مهاجرت پایگاه داده AWS

Migrating Databases with AWS Database Migration Service

اگر می خواهید پایگاه داده ها را با موفقیت به ابر AWS منتقل کنید ، این دوره برای شما مناسب است. با مشاهده این دوره ، مهارت های لازم برای مدیریت و عیب یابی مهاجرت ها را با استفاده از سرویس مهاجرت پایگاه داده AWS (DMS) فرا خواهید گرفت.


آموزش Microsoft Azure Security Engineer: امنیت پیشرفته را برای محاسبه پیکربندی کنید

Microsoft Azure Security Engineer: Configure Advanced Security for Compute

بیشتر اعزام ها در Azure از خدمات محاسباتی استفاده می کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه ماشینهای مجازی ، کانتینرها و سرویسهای برنامه را با تمرکز بر مهارتهای امنیتی محاسباتی که برای قبولی در آزمون گواهینامه Azure AZ-500 نیاز دارید ، ایمن کنید.


آموزش از بین بردن آزمون تخصصی امنیت مجاز AWS

Demystifying the AWS Certified Security Specialty Exam

در این دوره ، شما به آزمون تخصصی امنیت AWS و برخی از مباحث اصلی که باید قبل از صدور گواهینامه تسلط داشته باشید ، نگاه می کنید.


آموزش هشدار آزمون: محافظت از سیستم عامل را در Microsoft Azure پیاده سازی کنید

Exam Alert: Implement Platform Protection in Microsoft Azure

مباحث مربوط به اجرای حفاظت از سیستم عامل می تواند بین 15 تا 20٪ از آزمون AZ-500 شما را تشکیل دهد. Alert Exam: Implement Platform protection in Microsoft Azure دوره های اصلی آزمون و استراتژی های امتحان مورد نیاز برای AZ-500 را به شما آموزش می دهد ...


آموزش طراحی و نصب سرویس های دامنه Active Directory Windows Server 2019

Designing and Installing Windows Server 2019 Active Directory Domain Services

اگر می خواهید سرویس های دامنه Active Directory را در ویندوز سرور 2019 با موفقیت طراحی ، استقرار و عیب یابی کنید ، این دوره برای شما مناسب است. با مشاهده این دوره ، مهارت های لازم برای برنامه ریزی و استقرار جنگل سرور 2019 را خواهید آموخت.