Wilvie Anora

او بنیانگذار و همچنین استراتژی Lead of AtoANI (کشاورزی پایدار) و AtoANI BioPack (بسته بندی زیست تخریب پذیر) است. او علاقه زیادی به نوآوری اجتماعی دارد و از آن برای کمک به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل استفاده می کند. با داشتن مهندسی شیمی و مدرک MBA ، تجربه شرکت او در شرکت های چند ملیتی شامل کار در موضوعات مختلف در زمینه های استراتژی ، دیجیتال سازی ، نوآوری ، امور مالی ، مدیریت مواد ، تضمین کیفیت ، برنامه و مدیریت پروژه است. این موارد او را قادر ساخته است تا با تیم های چند فرهنگی و چند منظوره در تمام سطوح سازمان از مدیریت عالی تا پرسنل عملیاتی کار کند. وی همچنین دارای تجربه مستقل مشاوره و ایجاد برنامه های تجاری و استراتژی های تحول دیجیتال برای شرکت های نوپا و مختلف از کشورهای مختلف (آسیا ، ایالات متحده آمریکا ، اروپا) در زمینه تجارت الکترونیکی ، گردشگری و برنامه های تلفن همراه است. خارج از کار ، علایق او شامل غذا ، کتاب ، فیلم ، مستند و سفر است.
دوره های این مدرس:

آموزش کار از راه دور با دیگران

Working Remotely with Others

این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور موثر و م workثر از راه دور با دیگران کار کنید تا به خوبی با تنظیمات کار از راه دور سازمان سازگار شوید و بهره وری و ارزشی را که برای سازمان ارائه می دهید به حداکثر برسانید.


آموزش ملزومات سواد داده: اخلاق در تجزیه و تحلیل افزوده

Data Literacy Essentials: Ethics in Augmented Analytics

این دوره به شما می آموزد که از اجرای اخلاقی تجزیه و تحلیل افزوده در سازمان خود اطمینان حاصل کنید.


آموزش مفاهیم کلیدی: طراحی معماری داده

Key Concepts: Data Architecture Design

این دوره به شما مفاهیم کلیدی طراحی معماری داده را می آموزد تا به شما کمک کند تا یک طراحی موثر از معماری داده سازمان خود ایجاد کنید تا نیاز رو به رشد در محیط کسب و کار امروز را برای رقابتی ماندن با استفاده از داده ها برطرف کند.


آموزش نوسازی معماری داده های سازمانی برای نوآوری

Modernizing Enterprise Data Architecture for Innovation

این دوره به شما می آموزد که چگونه معماری داده را برای نوآوری مدرن کنید، که به شما به عنوان یک متخصص داده کمک می کند تا معماری داده سازمان خود را بهتر برنامه ریزی کرده و بهبود بخشید تا نیاز روزافزون به پذیرش نوآوری را برآورده کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل پیشرفته و اخلاق در تجزیه و تحلیل کسب و کار

Advanced Analytics and Ethics in Business Analytics

این دوره به شما در مورد تجزیه و تحلیل پیشرفته و اخلاقیات در تجزیه و تحلیل کسب و کار می آموزد تا به شما کمک کند در تجزیه و تحلیل اخلاقی داده های تجاری مهارت داشته باشید و تصمیم گیری مبتنی بر داده را فعال کنید.


آموزش روش #بدون برآورد را پیش بینی کنید

Forecast the #NoEstimates Way

پیش بینی میزان کار مورد نیاز یک پروژه یک چالش است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از روش #NoEstimates پیش بینی کنید، با استفاده از bootstrapping به عنوان یک روش پیش بینی که می توانید با استفاده از یک مدل اکسل از پیش ساخته شده یا خالی اعمال کنید.


آموزش برآورد کار در تیم خود - با انجام کاری که مهم است، بیشترین ارزش را به دست آورید

Estimating the Work within Your Team - Get the Most Value by Doing the Work That Matters

این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور موثر و کارآمد تیم خود را با تخمین کاری که آنها انجام می دهند مدیریت کنید تا مشخص کنید چه وظایف کاری مهم است و در نتیجه بیشترین ارزش را از کاری که برای سازمان انجام می دهند به دست آورید.


استقرار مدل های آموزش دیده

Deploy Trained Models

فناوری مزیت رقابتی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند که نیاز به درک یادگیری ماشین را مهم‌تر می‌کند. این دوره به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از نحوه استقرار مدل‌های یادگیری ماشینی آموزش‌دیده در محیط تولید داشته باشید.


آموزش تیم های مدیریت برای مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE)

Managing Teams for Site Reliability Engineering (SRE)

مدیریت یک تیم بسیار فنی مانند مدیریت عملکرد مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE) چالش های زیادی را به همراه دارد. برای کمک به رفع این چالش ها، این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به طور موثر و کارآمد یک تیم SRE را مدیریت کنید...


آموزش ملزومات هوش مصنوعی: AIOps (هوش مصنوعی برای عملیات فناوری اطلاعات)

Artificial Intelligence Essentials: AIOps (Artificial Intelligence for IT Operations)

این دوره به شما ملزومات هوش مصنوعی برای عملیات‌های فناوری اطلاعات (AIOps) را آموزش می‌دهد تا به شما کمک کند تا ارزیابی کنید که چگونه می‌توانید آن را در عملکرد عملیات فناوری اطلاعات سازمان خود به کار ببرید تا مدیریت آن را مؤثرتر و کارآمدتر کنید.


آموزش فناوری اطلاعات سبز و پایداری فناوری: تصویر بزرگ

Green IT and Technology Sustainability: The Big Picture

این دوره به شما می آموزد که فناوری اطلاعات سبز و پایداری فناوری چیست و چگونه بر جنبه های مختلف فناوری اطلاعات (IT) تأثیر می گذارد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا آن را در سازمان خود معرفی یا پیاده سازی کنید.


آموزش ملزومات سواد داده: بهترین روش های تجزیه و تحلیل افزوده

Data Literacy Essentials: Augmented Analytics Best Practices

این دوره به شما می آموزد که از اجرای اخلاقی تجزیه و تحلیل افزوده در سازمان خود اطمینان حاصل کنید.


آموزش متخصص تجزیه و تحلیل خبره: مدیریت چرخه زندگی

Certified Analytics Professional: Lifecycle Management

با نیاز روزافزون به تجزیه و تحلیل داده‌ها در سازمان‌های مختلف به دلیل مزایایی که ارائه می‌دهند، رقابت فزاینده میان متخصصان فناوری برای رقابت برای موقعیت‌های ارشد و پیشرفت شغلی در این زمینه نیز افزایش می‌یابد.


آموزش کاوش خدمات حرفه ای

Exploring Professional Services

این دوره به شما یاد می دهد که با خدمات حرفه ای همکاری کنید تا ارزش افزوده آنها را به حداکثر برسانید.


آموزش مدیریت جستجوی مایکروسافت

Managing Microsoft Search

همه حوزه های عملکردی یک سازمان نیاز به سطحی از جستجوی لازم برای یافتن فایل ها و دریافت پاسخ به سوالات دارند. برای کمک به رفع این نیاز، این دوره به شما می آموزد که چگونه جستجوی مایکروسافت را به طور موثر از دیدگاه مدیر مدیریت کنید.


آموزش کالیبراسیون تخمین: پیش بینی های خود را قابل اطمینان تر کنید

Estimation Calibration: Make Your Forecasts More Reliable

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کالیبراسیون تخمین را از طریق قضاوت تخصصی ساختاریافته انجام دهید تا با محاسبه و تجزیه و تحلیل کالیبراسیون و نمرات اطلاعات، پیش بینی های خود را قابل اعتمادتر کنید.


آموزش متخصص تجزیه و تحلیل خبره: ساخت مدل

Certified Analytics Professional: Model Building

برای کمک به متخصصان فناوری در پیشبرد حرفه خود در علم داده و تجزیه و تحلیل، این دوره به بررسی مدل‌های مفهومی، نحوه ساخت، تأیید، اجرا و ارزیابی آنها می‌پردازد تا بتوان آنها را با داده‌های موجود در سازمان کالیبره کرد.