Alex Korban

الکس کوربان یک نویسنده و مشاور مستقل با علاقه به برنامه نویسی کاربردی ، پایگاه داده ها و برنامه های مکانی است. او چندین کتاب در مورد C ++ 11 و C ++ 14 نوشته است. الکس با هدف بهبود ایمنی و بهره وری در هنگام ساخت بزرگراه ها ، تونل ها و سایر زیرساخت ها ، شرکتی را برای تجسم داده های مکانی در صنعت سنگین ساخت و ساز تاسیس کرد. پیش از این او روی طیف گسترده ای از نرم افزارها مانند برنامه های کاربردی موبایل اولیه ، شبیه ساز پرواز و نرم افزار ردیابی و هدایت ناوگان خودرو مبتنی بر GPS برای ماشین آلات ساختمانی ، از جمله بولدوزر ، بیل مکانیکی و ماشین آلات تخمگذار خودکار ، کار می کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش PostgreSQL: داده های زمانی و زمانی

PostgreSQL: Time and Temporal Data

تقریباً در هر پایگاه داده مقادیر زمانی و داده های زمانی را پیدا خواهید کرد. این دوره به شما می آموزد که چگونه با زمان ، مناطق زمانی و داده های زمانی پیچیده تر در PostgreSQL برخورد کنید.


آموزش ساخت برنامه های دنیای واقعی با علم

Building Real World Applications with Elm

این دوره ، ساخت برنامه های دنیای واقعی با Elm ، برای توسعه دهندگان وب است که با اصول Elm آشنا هستند و می خواهند دانش خود را برای ایجاد برنامه های دنیای واقعی تعمیق دهند.


آموزش ویژگی های زبان C++11

C++11 Language Features

این دوره اطلاعات دقیقی در مورد تمام تغییرات ایجاد شده در زبان از C++98/03 به شما ارائه می دهد.


آموزش اجرای برنامه های تولید در Heroku

Running Production Applications on Heroku

Heroku یک پلت فرم قدرتمند به عنوان یک سرویس برای برنامه های مقیاس پذیر و ذخیره اطلاعات است. این دوره به شما می آموزد که چگونه معماری ، استقرار و اجرای برنامه های تولید امن را در Heroku انجام دهید.


آموزش مبانی یاقوتی شی گرا

Object-oriented Ruby Fundamentals

روبی یک زبان برنامه نویسی کاملاً شی گرا و با تمرکز بر خوشبختی و بهره وری توسعه دهنده است. این دوره نحوه نوشتن کد شی گرا را با Ruby به شما آموزش می دهد.


آموزش مبانی یاقوت

Ruby Fundamentals

این دوره به گونه ای طراحی شده است که هر آنچه برای شروع سریع توسعه نرم افزار در Ruby نیاز دارید به شما ارائه می دهد.


آموزش شروع به کار با Mapbox JavaScript API

Getting Started With the Mapbox JavaScript API

درباره Mapbox JavaScript API، یک جایگزین کاملاً برجسته و انعطاف پذیر برای Google Maps بیاموزید.