Greg Dickinson

گرگ یک "علاقه مند به فن آوری" دیرباز (معروف به "کامپیوتر شیطانی") بوده است که توانسته سرگرمی خود را بدست آورد و از این راه امرار معاش بسیار خوبی کند. او تاكنون به NetWare 3.11 و GroupWise با نرم افزار شبكه سر و كار داشته است و اين كنجكاوي را به جلو منتقل كرده تا در فن آوري هاي Windows، Exchange، Cisco و VMware مهارت پيدا كند.
دوره های این مدرس:

آموزش پروتکل عمیق شیرجه: DHCP

Protocol Deep Dive: DHCP

DHCP یکی از پروتکل های اصلی است که باعث می شود شبکه "فقط کار کند". این دوره به جزئیات پروتکل از جمله پیکربندی ، گزینه ها و برنامه های افزودنی مختص فروشنده و عیب یابی شبکه در صورت بروز اشتباه می پردازد.


آموزش مرکز داده VMware NSX-T: انجام وظایف اداری و عملیاتی

VMware NSX-T Data Center: Performing Administrative and Operational Tasks

تقاضا برای مهارت های مدیریت یک مرکز داده تعریف شده توسط نرم افزار در حال رشد است. این دوره به شما مدیریت پایه پلتفرم SDDC VMware، NSX-T Data Center را آموزش می دهد.


آموزش اصلاح شیرپوینت سرور 2016

Patching SharePoint Server 2016

هر نصب شیرپوینت باید با آخرین وصله ها به روز باشد. این دوره به بررسی انواع مختلف سرورهای شیرپوینت، پوشش پشتیبان گیری از محیط و روش صحیح وصله یک محیط توزیع شده می پردازد.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: اجرای یک استراتژی شبکه مجازی

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement a Virtual Networking Strategy

حتی با استفاده از همه چیز "در ابر" ، هنوز پیکربندی های شبکه برای بررسی وجود دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه شبکه مجازی Azure خود را به Azure یا به صورت پیش فرض به شبکه های دیگر متصل کنید.


آموزش VMware Workspace ONE: نصب، پیکربندی و راه اندازی

VMware Workspace ONE: Installation, Configuration, and Setup

گرایش اخیر به سمت دورکاری مستلزم توانایی انجام مدیریت دستگاه های راه دور است. این دوره به شما مهارت های مدیریت دستگاه های تلفن همراه با استفاده از VMware Workspace ONE را آموزش می دهد.


آموزش طراحی محاسبات برای زیرساخت مرکز داده سیسکو

Designing Computing for Cisco Data Center Infrastructure

مراکز داده مدرن برای مدیریت موثر به دانش بنیادی گسترده ای نیاز دارند. این دوره مفاهیم مدیریت سرورهای UCS سیسکو را پوشش می دهد. ما یک دید جامع از محاسبه ، ذخیره سازی و شبکه داریم و یاد می گیریم که چگونه آنها را به طور موثر مدیریت کنیم.


آموزش تغییر تنظیمات برای مرکز داده CCNA (200-150/200-155)

Switching Configuration for CCNA Data Center (200-150/200-155)

این دوره اصول سوئیچینگ شبکه Cisco را به شما آموزش می دهد - از پروتکل های اساسی مانند Spanning Tree Protocol و CDP ، تا VLAN و پیکربندی Port-Channeling.


آموزش VMware Workspace ONE 22: نصب، پیکربندی و مدیریت

VMware Workspace ONE 22: Installation, Configuration, and Administration

مدیریت فناوری که نیروی کار سیار و از راه دور را قادر می سازد می تواند یک چالش باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدیریت دستگاه را با VMware Workspace ONE پیاده سازی کنید.


آموزش مرکز داده VMware NSX-T: مفاهیم و موارد استفاده

VMware NSX-T Data Center: Concepts and Use Cases

VMware یکی از پیشروترین پلتفرم های مجازی سازی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره به شما اصول اولیه پلتفرم نرم افزار تعریف شده شبکه، NSX-T را آموزش می دهد.


آموزش زیرساخت مرکز داده برای مرکز داده CCNA (200-150/200-155)

Data Center Infrastructure for CCNA Data Center (200-150/200-155)

این دوره اصول سخت افزار Cisco Data Center ، شامل سوئیچ های Nexus ، سرورهای UCS B و سری C و نحوه مدیریت م andثر سخت افزار کامپیوتر با استفاده از ابزارهای مدیریت UCS را به شما آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی ایستگاه های کاری دسترسی ممتاز (PAW) و واگذاری حقوق کاربر در ویندوز سرور 2019

Implementing Privileged Access Workstations (PAWs) and User Rights Assignments in Windows Server 2019

این دوره به شما می آموزد که چگونه استانداردهای Microsoft را برای امنیت در مورد مدیریت Active Directory پیاده سازی کنید.


آموزش مسیریابی برای CCNA Data Center (200-150/200-155)

Routing for CCNA Data Center (200-150/200-155)

روترها چسبی هستند که شبکه های اینترنتی مدرن را در کنار هم قرار می دهند. این دوره با اصول مسیریابی IP ، از جمله آدرس دهی IP ، پروتکل های مسیریابی و اضافه کاری هاپ اول و امنیت دستگاه در صفحه کنترل ، شما را سرگرم می کند.


آموزش VMware NSX-T Data Center: عیب یابی و تعمیر محیط NSX-T

VMware NSX-T Data Center: Troubleshooting and Repairing an NSX-T Environment

پلت فرم شبکه تعریف شده توسط نرم افزار VMware می تواند در صورت نیاز به عیب یابی چالش هایی را ایجاد کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ابزارهای داخلی برای عیب یابی محیط NSX-T استفاده کنید.


آموزش طراحی شبکه برای زیرساخت مرکز داده سیسکو

Designing Networking for Cisco Data Center Infrastructure

یک طراحی مناسب شبکه ، بنیادی برای یک مرکز داده ای است که به درستی کار کند. این دوره شامل استراتژیهای افزونگی مرکز داده در هر دو لایه 2 و 3 و همچنین برنامه ریزی برای بازیابی حوادث و اصول اتوماسیون شبکه در ASIC خواهد بود.


آموزش پروتکل عمیق شیرجه: SNMP

Protocol Deep Dive: SNMP

اگر مسئولیت مدیریت شبکه خود را دارید ، باید SNMP را بدانید. این دوره اصول SNMP ، نحوه پیکربندی آن بر روی تجهیزات رایج شبکه و ساخت یک سیستم نظارت برای کمک به عیب یابی را به شما آموزش می دهد.


آموزش Cisco Devops 300-910: ابر و چند منظوره

Cisco DEVOPS 300-910: Cloud and Multicloud

مدیریت یک زیرساخت ابری می تواند برای یک سازمان چالش برانگیز باشد. این دوره به شما نحوه مدیریت استقرار ابر با استفاده از ابزارهای اتوماسیون را آموزش می دهد.


آموزش طراحی شبکه ذخیره سازی برای زیرساخت مرکز داده سیسکو

Designing Storage Networking for Cisco Data Center Infrastructure

برنامه های ابری بسیار پرمصرف هستند. مراکز داده برای تأمین این تقاضا باید فضای ذخیره سازی به راحتی در دسترس داشته باشند. این دوره مدیریت ذخیره سازی در مراکز داده سیسکو را پوشش می دهد. ما روش های مختلفی را برای ارائه ذخیره سازی به یک شبکه مرکز داده بررسی می کنیم.


آموزش مدیریت شبکه Cisco® در سیستم عامل های VMware و Microsoft VM

Managing Cisco® Networking on VMware and Microsoft VM Platforms

مدیریت مجازی سازی یک مهارت مورد نیاز برای شبکه های مرکز داده است. این دوره مفاهیم مجازی سازی ، از جمله مدیریت مهمانان مجازی ، مدیریت شبکه های مجازی و نصب سوئیچ مجازی Cisco Nexus 1000v را معرفی می کند.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه VCP-NV

Introduction to the VCP-NV Certification

آیا به آزمون مجازی سازی شبکه VMware علاقه مند هستید؟ این دوره یک مرور مختصر از مسیرهای گواهی VMware ارائه می دهد، آزمون VCP-NV را معرفی می کند و راهنمایی هایی در مورد مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در امتحان ارائه می دهد.


آموزش استقرار سیسکو ACI

Deploying Cisco ACI

این دوره به شما اصول مدیریت یک پیکربندی ACI سیسکو در یک مرکز داده مدرن را آموزش می دهد.