Chase DeHan

چیس در حال حاضر دانشمند ارشد داده در تسوریو است و قبلاً استادیار مالی و اقتصادی در دانشگاه کارولینای جنوبی بوده است. وی دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا ، همگی در رشته اقتصاد ، از دانشگاه یوتا است. چیس قبل از تحصیلات تکمیلی ، دو دوره جنگ رزمی با سپاه تفنگداران دریایی به عراق داشت و در مسابقات المپیک زمستانی 2010 در بابسبل شرکت کرد. چیس علاقه زیادی به ساخت سیستم های خودکار یادگیری ماشین دارد و سخنران منظمی در کنفرانس های دانشگاهی و پزشکی است. او در سالت لیک سیتی زندگی می کند و یک اسکی باز مشتاق ، دوچرخه سوار کوهستان و مواد مخدر قهوه است.
دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل ، پیش بینی و پیش بینی سری زمانی را با Tensorflow 2.0 پیاده سازی کنید

Implement Time Series Analysis, Forecasting and Prediction with Tensorflow 2.0

تحلیل سری زمانی یکی از جنبه های دشوار و گیج کننده علم داده است. این دوره به شما نحوه استفاده از TensorFlow با داده های سری زمانی و تولید پیش بینی ها و پیش بینی های با عملکرد بالا را آموزش می دهد.


آموزش خواندن و نوشتن فایل های CSV در پایتون

Reading and Writing CSV Files in Python

این دوره مشکل بارگذاری داده ها از فایل های CSV را حل می کند.


آموزش طراحی خطوط لوله داده با TensorFlow 2.0

Designing Data Pipelines with TensorFlow 2.0

این دوره یکی از بزرگترین تغییرات را از TensorFlow 1.0 به TensorFlow 2.0 - ماژول tf.data ارزیابی می کند. این رابط کاربری ساده و یکپارچه ، مدیریت خطوط لوله داده را با tf.data آسان می کند.


آموزش Tidyverse: R Playbook

Tidyverse: R Playbook

برخی از قدرتمندترین موارد و بهترین دلایل استفاده از R را با Tidyverse بیاموزید! شما یاد خواهید گرفت که چگونه داده های خود را با tidyr و dplyr درگیر کنید و همچنین با ggplot2 طرح های باورنکردنی بسازید.


آموزش استفاده از توابع داخلی

Applying R Built-in Functions

عملکرد داخلی R یکی از دلایل اصلی آن است که R به زبان غالب در محاسبات عددی و علمی تبدیل شده است. در این دوره ، شما تعدادی از توابع مهم و پرکاربرد را که با نصب R ارائه می شوند ، کشف خواهید کرد.


آموزش ایجاد طرح های ویژه با هدف: R Playbook

Creating Special-purpose Plots: R Playbook

R دارای قابلیت تجسم شگفت انگیز در کتابخانه های متعدد است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توانید با استفاده از نقشه ها ، کلالوگرام ها و نمودارهای پراکندگی سه بعدی در کتابخانه های Leaflet ، Corrgram ، Lattice و Scatter3d تجسم سازی کنید.


آموزش ایجاد پرونده تجاری برای تیم های مجازی

Building the Business Case for Virtual Teams

شما احتمالاً دستاوردهای حاصل از ساخت تیم های توزیع شده مجازی را دیده یا شنیده اید. غالباً ، مدیران از ایجاد این تیم های مجازی بی میلی دارند. این دوره برخی از تاکتیک های عملی را برای ساختن مورد تجاری به شما می آموزد.


آموزش تجسم داده ها در ggplot 2: R Data Playbook

Visualizing Data in ggplot 2: R Data Playbook

ساختن طرح ها در R می تواند دشوار باشد، اما لزومی ندارد. پکیج R's ggplot2 ساختن طرح های زیبا و با کیفیت بالا را تنها با چند خط کد آسان می کند. این دوره شما را به خوبی در مسیر مهارت تجسم قرار می دهد.


آموزش اعمال توابع در R

Applying Functions in R

رویکرد کاربردی برنامه نویسی چیزی است که R را منحصر به فرد می کند. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای این الگوی برنامه نویسی مانند خانواده کاربردی توابع استفاده کنید و بدانید چگونه آنها را در دنیای واقعی به کار بگیرید.


آموزش دستکاری فریم داده ها در R

Manipulating Dataframes in R

افرادی که از صفحات گسترده می آیند منفجر می شوند که چقدر آسان و قدرتمند است که داده های جداولی را با R. دستکاری کنید. در این دوره ، شما ساختارهای اساسی کار با قاب داده R را یاد خواهید گرفت.


آموزش پیاده سازی روش مونت کارلو در R

Implementing Monte Carlo Method in R

حل برخی از مشکلات با رویکردهای استاندارد ریاضی یا آماری دشوار یا غیرممکن است - این مشکلات اغلب با استفاده از روش مونت کارلو قابل حل است. این دوره چندین برنامه مونت کارلو را برای استفاده آماده پوشش می دهد.


آموزش ساخت تیم های مجازی موفق

Building Successful Virtual Teams

مدیریت افراد سخت است و در یک دفتر کار با مردم قرار نگرفتن عوارض دیگری را به همراه دارد. این دوره تعدادی از تاکتیکهای عملی را که برای ایجاد و ایجاد انگیزه در یک تیم مجازی استفاده می شود ، شامل می شود.