Matt Allford

مت یک مهندس DevOps و معمار راه حل با بیش از 10 سال تجربه در مدیریت سیستم ، معماری و طراحی ، در درجه اول در مرکز داده داخلی است. او علاقه جدیدی به فرآیندها ، ابزارها و تکنیک های Cloud و DevOps دارد و از کمک به مشتریان و جامعه برای درک ارزش از فناوری لذت می برد. در طول چندین سال گذشته مت توانسته است قدرت جوامع موجود در صنعت فناوری اطلاعات گسترده را تجربه کند و از یادگیری از دیگران لذت می برد و در صورت امکان از آنها بازپس می گیرد. مت در چندین کنفرانس در استرالیا و آمریکا شرکت کرده است و از سال 2016 یک VMware vExpert بوده است. خارج از زندگی در فناوری ، 2 فرزند خردسال او را مشغول می کنند و وقتی زمان اجازه می دهد با برداشتن یکی از گیتارهای خود عشق او به موسیقی را القا می کند و باعث می شود همه اطراف او آرزو کنند که شاخه گوش داشته باشند!
دوره های این مدرس:

آموزش معمار Microsoft Azure Solutions: پیاده سازی استراتژی اتوماسیون برای استقرار منابع

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement an Automation Strategy for Resource Deployment

این دوره به شما نحوه پیاده سازی یک استراتژی اتوماسیون برای استقرار منابع در Microsoft Azure ، یک هدف کلیدی در آزمون Microsoft AZ-303 را آموزش می دهد.


آموزش مجازی سازی مرکز داده vSphere 8: نصب و پیکربندی

vSphere 8 Data Center Virtualization: Installation and Configuration

آیا به دنبال دریافت گواهینامه با آزمون مجازی سازی مرکز داده شاخص VMware هستید؟ این دوره به شما آموزش نصب و پیکربندی را می دهد VMware vSphere، یک هدف اصلی در آزمون VCP-DCV.


آموزش مجازی سازی مرکز داده vSphere: معماری ها و فناوری ها

vSphere Data Center Virtualization: Architectures and Technologies

آیا به دنبال دریافت گواهینامه با آزمون مجازی سازی مرکز داده شاخص VMware هستید؟ این دوره به شما می آموزد که معماری ها و فناوری های VMware vSphere را که یک هدف اصلی در آزمون VCP DCV 2021 است، درک کنید.


آموزش جلسات IT Ops: انتقال مهارت های PowerShell خود به Azure

The IT Ops Sessions: Transitioning Your PowerShell Skills to Azure

در این جلسه IT Ops، شما چندین روش برای استفاده از مهارت های PowerShell موجود خود برای پیکربندی و اجرای تک لاینرها، توابع و اسکریپت های PowerShell در Microsoft Azure خواهید آموخت.


آموزش کار با داده در PowerShell

Working with Data in PowerShell

PowerShell همه کاره است و می تواند با ساختارهای متداول داده مانند JSON ، XML و CSV کار کند. PowerShell همچنین cmdlet ها را برای تعامل با نقاط انتهایی وب بومی ایجاد می کند. این دوره اصول کار با داده ها را در PowerShell به شما آموزش می دهد.


آموزش قالب بندی داده ها در PowerShell

Formatting Data in PowerShell

PowerShell به طور پیش فرض خروجی cmdlet را قالب بندی می کند ، اما چگونه کار می کند؟ چگونه با استخراج داده ها از PowerShell کار می کنید؟ این دوره اصول قالب بندی داده ها را در PowerShell به شما آموزش می دهد.


آموزش آشنایی با صدور گواهینامه VCP-DCV

Introduction to the VCP-DCV Certification

آیا به دنبال دریافت گواهینامه با آزمون مجازی سازی مرکز داده VMware هستید؟ این دوره مروری بر مسیرهای صدور گواهینامه VMware ارائه می دهد، آزمون VCP-DCV را معرفی می کند و راهنمایی هایی در مورد مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون ارائه می دهد.


آموزش ترمینال ویندوز: شروع به کار

Windows Terminal: Getting Started

Windows Terminal یک ترمینال مدرن، قدرتمند و قابل تنظیم است که برای اجرای برنامه های خط فرمان استفاده می شود. در این دوره آموزشی نحوه نصب و پیکربندی ترمینال ویندوز به شما آموزش داده می شود.


آموزش مجازی سازی مرکز داده vSphere: نصب و پیکربندی

vSphere Data Center Virtualization: Installation and Configuration

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه VMware vSphere را که یک هدف اصلی در آزمون VCP DCV 2021 است، نصب و پیکربندی کنید.


آموزش DevOps با Github و Azure: اجرای زیرساخت ها به عنوان کد

DevOps with GitHub and Azure: Implementing Infrastructure as Code

نوشتن زیرساخت به‌عنوان کد و خودکار کردن استقرار در Microsoft Azure می‌تواند بسیار زیاد باشد، اما نیازی به این کار نیست. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Infrastructure را به عنوان اتوماسیون کد با GitHub Actions و Microsoft Azure پیاده سازی کنید.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه VCP-DCV (2V0.21.23)

Introduction to the VCP-DCV Certification (2V0.21.23)

آیا شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک VMware Certified Professional هستید؟ این دوره مروری بر مسیرهای صدور گواهینامه VMware ارائه می دهد، گواهینامه VCP-DCV را بررسی می کند و در مورد مهارت های مورد نیاز برای گذراندن موفقیت آمیز امتحان راهنمایی می کند.


آموزش گسترش PowerShell

Extending PowerShell

گسترش PowerShell با استفاده از دستورات غیر پیش فرض نوشته شده توسط سازندگان محتوای PowerShell ابزاری غنی و قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد ، اما از کجا شروع می کنید؟ این دوره به شما می آموزد که ماژول های PowerShell چیست و چگونه می توان از آنها استفاده کرد.


آموزش مجازی سازی مرکز داده vSphere 8: معماری ها و فناوری ها

vSphere 8 Data Center Virtualization: Architectures and Technologies

آیا به دنبال دریافت گواهینامه با آزمون مجازی سازی مرکز داده شاخص VMware هستید؟ این دوره به شما می آموزد که معماری ها و فناوری های VMware vSphere را که یک هدف اصلی در آزمون VCP-DCV است، درک کنید.


آموزش جلسات IT Ops: بالا و در حال اجرا با PowerShell Crescendo

The IT Ops Sessions: Up and Running with PowerShell Crescendo

در این جلسه IT Ops، متوجه خواهید شد که چگونه PowerShell Crescendo برنامه‌های خط فرمان سنتی را تقویت می‌کند، و بینش‌هایی در مورد چگونگی شروع ساخت ماژول‌های Crescendo خود به دست خواهید آورد.


آموزش Windows 11 Desktop Administration: نصب و پیکربندی

Windows 11 Desktop Administration: Installation and Configuration

ویندوز 11 آخرین نسخه از سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت است. این دوره به شما نحوه نصب و ارتقاء ویندوز 11، پیکربندی تنظیمات اصلی دسکتاپ، استفاده از برنامه های بومی و کار با ابزارهای مدیریتی را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: استراتژی مدیریت بار کاری را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement a Workload Management Strategy

مهاجرت و مدیریت بارهای موجود در Azure می تواند طاقت فرسا باشد ، اما لازم نیست. این دوره به شما نحوه برنامه ریزی ، مهاجرت و مدیریت بارهای کاری در Microsoft Azure را آموزش می دهد ، مهارت کلیدی که در آزمون AZ-303 اندازه گیری می شود.


آموزش مدیریت دسکتاپ ویندوز 11: تعمیر و نگهداری سیستم و عیب یابی

Windows 11 Desktop Administration: System Maintenance and Troubleshooting

ویندوز 11 آخرین نسخه از سیستم عامل دسکتاپ پرچمدار مایکروسافت است. این دوره به شما نحوه نگهداری، پشتیبان گیری، بازیابی و عیب یابی دستگاه ویندوز 11 را آموزش می دهد.


آموزش Windows 11 Desktop Administration: مدیریت دستگاه‌ها، برنامه‌ها و فضای ذخیره‌سازی

Windows 11 Desktop Administration: Managing Devices, Applications, and Storage

ویندوز 11 آخرین نسخه از سیستم عامل دسکتاپ پرچمدار مایکروسافت است. این دوره به شما نحوه پیکربندی ذخیره سازی، شبکه و مدیریت دستگاه ها و برنامه های کاربردی در سیستم عامل ویندوز 11 را آموزش می دهد.