Dan Geabunea

Dan یک توسعه دهنده نرم افزار است که در بخارست ، رومانی کار می کند. او خود را "یک گیک مشتاق" می داند که همیشه مشتاق تجربه و یادگیری چیزهای جدید برای ارتقا his مهارت های خود است. او این فرصت را داشت که با برخی از افراد شگفت انگیز در صنعت که چیزهای زیادی به او آموخته اند کار کند. آنها با استفاده از انواع زبانهای برنامه نویسی کاملاً ثابت و بهترین روش ها ، او را وادار به توسعه راه حلهای نرم افزاری پیچیده کردند. برای آن ، او بسیار سپاسگزار است. در طول حرفه خود ، او در پروژه هایی برای صنعت بانکداری ، هواپیمایی و دیجیتالی کردن فضای کار شرکت ها کار کرد. او همچنین تدریس را دوست دارد. وی وبلاگ نویسی را آغاز کرد و از سال 2015 و اندکی بعد صفحه یوتیوب خود را باز کرد. انتشار دوره ها و آموزش های مربوط به توسعه نرم افزار به وی اجازه داد تجربیات خود را در زمینه فناوری اطلاعات به اشتراک بگذارد. او وقتی مقاله ها یا آموزش هایش به توسعه دهندگان مشتاق کمک می کند مهارت های خود را بهبود بخشند و چیز جدیدی یاد بگیرند ، همیشه هیجان زده می شود.
دوره های این مدرس:

آموزش کار با روش ها و کپسوله سازی (Java Se 8 Confermammer I صدور گواهینامه 1Z0-808)

Working with Methods and Encapsulation (Java SE 8 Programmer I Certification 1Z0-808)

یاد بگیرید نحوه اعلام و استفاده از روش ها در جاوا و نحوه پنهان کردن جزئیات پیاده سازی برای ایجاد کد قوی با استفاده از کپسوله سازی به طور موثر. این دوره موضوعات را از گواهینامه 1Z0-808 پوشش می دهد.


آموزش پرس و جو از داده ها از MongoDB

Querying Data from MongoDB

MongoDB یک فناوری محبوب و پرطرفدار است. در واقع ، این مقام 5 در استفاده از پایگاه داده را اشغال می کند. با پایان این دوره شما خواهید آموخت که چگونه بسیاری از جنبه های مربوط به فیلتر کردن ، مرتب سازی و نمایش داده ها را در MongoDB مقابله کنید.


آموزش اصول طراحی نرم افزار SOLID در جاوا

SOLID Software Design Principles in Java

بیاموزید که چگونه اصول SOLID طراحی شی گرا را در برنامه های جاوا به کار بگیرید تا سیستم هایی را به هم پیوند دهید که تغییر ، آزمایش و نگهداری آنها آسان باشد.


آموزش توابع در جاوا اسکریپت

Functions in JavaScript

این دوره به شما نکاتی را در مورد توابع جاوا اسکریپت می آموزد که برای توسعه برنامه های پیچیده وب پیشانی یا بک اند در جاوا اسکریپت ضروری است.


آموزش تست خودکار مرورگر با Test Café و TypeScript

Automated Browser Testing with Test Café and TypeScript

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از تست خودکار کیفیت برنامه های وب را بهبود ببخشید. شما می آموزید که چگونه با استفاده از TestCafé و TypeScript آزمایشات خودکار مرورگر خود را ایجاد ، نگهداری و اجرا کنید.


آموزش Refactoring به SOLID Java SE 17 Code

Refactoring to SOLID Java SE 17 Code

این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور عملی اصول SOLID را در برنامه های Java SE 17 به کار ببرید تا از بدهی های فنی جلوگیری کنید و سیستم های محکم و سست را بسازید که می توانند به راحتی در طول زمان تکامل یابند.


آموزش رویکرد شی‌گرای جاوا (گواهی توسعه‌دهنده جاوا SE 11 1Z0-819)

The Java Object-Oriented Approach (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

مفاهیم اساسی OOP را بیاموزید که می توانید از آنها برای نوشتن کد دامنه محور و انعطاف پذیر استفاده کنید. این دوره مبحث "رویکرد شی گرا" از گواهینامه برنامه نویس Java SE 11 1Z0-819 را پوشش می دهد و می تواند به عنوان راهنمای مطالعه امتحانی استفاده شود.


آموزش ماندگاری MongoDB با استفاده از Spring Data MongoDB

MongoDB Persistence Using Spring Data MongoDB

این دوره به شما می آموزد که به طور موثر با ماندگاری MongoDB در برنامه های جاوا با استفاده از Spring Data MongoDB مقابله کنید و چگونه از این دانش در هر پروژه جاوا استفاده کنید.


آموزش Spring Framework: Spring Data MongoDB

Spring Framework: Spring Data MongoDB

بیاموزید که چگونه با استفاده از Spring Framework و MongoDB تمام جنبه های ماندگاری داده ها را برطرف کنید و چگونه از این دانش در هر پروژه سازمانی استفاده کنید.