Jason Alba

جیسون آلبا کار IT خود را به عنوان کارآموز در حال توسعه ابزارهای اینترانت قوی یک شرکت بزرگ آغاز کرد. او به یک مدیر فناوری اطلاعات در شرکت دیگری منتقل شد که در آن شغل وی شامل عملکردهای IT ، PC ، شبکه ، پشتیبانی و استراتژی بیشتری بود. هنگامی که آن شرکت یک فروشنده نرم افزار به دست آورد ، نقش او دوباره تغییر کرد و جیسون معاون اصلی و سپس مدیر کل شرکت تازه تاسیس شد. او در حال حاضر تیمی را مدیریت می کند که در سایتی کار می کند که او JibberJobber نامیده است و سیستمی شبیه CRM برای افرادی است که شغل خود را مدیریت می کنند. JibberJobber به شما کمک می کند تا جستجوی کار و شبکه های حرفه ای طولانی مدت را سازماندهی و مدیریت کنید. جیسون سه کتاب تألیف کرده است ، یک وبلاگ نویس و سخنران محبوب است و لیسانس CIS و MBA کسب کرده است. جیسون در زمینه های شغلی و توسعه حرفه ای تخصص دارد. دوره های وی در مسیرهای یادگیری زیر ارائه شده است: کارمند بهتر بودن ، جستجوی شغل و استخدام جدید.
دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک مربی عالی باشیم: از منتورینگ بیشتر بهره مند شوید

How to Be a Great Mentor: Get More out of Mentoring

این دوره به شما کمک می کند تا مربی بهتری شوید. ما مباحثی را مرور می کنیم که به شما کمک می کند رابطه مربیگری را در پای راست شروع کنید ، به شما کمک می کند وقت خود را با راهنمای خود بهینه کنید و روی اهداف آنها تمرکز کنید ، و اینکه چگونه رابطه را به خوبی خاتمه دهید.


آموزش 101

Management 101

مدیریت 101 برای مدیر جدید یا فصلی طراحی شده است. هدف این است که به شما کمک کند نقش های خود را به عنوان یک مدیر بهتر درک کنید ، و اینکه چگونه می توانید وظایف خود را در بالاترین توان خود انجام دهید. ما در مورد شخصیت ها و مهارت های یک مدیر صحبت می کنیم ، ...


آموزش غلبه بر سندرم ایمپوستر

Overcoming Imposter Syndrome

سندرم ایمپوستر چیزی است که به نظر می رسد همه را در هر سطحی از حرفه خود تحت تاثیر قرار می دهد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه بر سندرم ایمپوستر غلبه کنید و اعتماد به نفس حرفه ای خود را ایجاد کنید.


آموزش چگونه با رهبران تجارت صحبت کنیم

How to Speak to Business Leaders

این دوره به شما کمک می کند تسلط خود را به زبان استفاده شده با مدیران و مدیران افزایش دهید تا در مکالمه با رهبران تجارت موثر و تأثیرگذار باشید. ما در مورد چرایی و چگونگی یادگیری زبان جدید صحبت می کنیم ، همچنین بحث می کنیم ...


آموزش مصاحبه های اطلاعاتی

Informational Interviews

مصاحبه اطلاعاتی یکی از موثرترین استراتژی های شبکه است که به شما کمک می کند اندازه شبکه خود را افزایش دهید ، روابط را پرورش دهید و برند خود را در صنعت خود به اشتراک بگذارید.


آموزش تبدیل شدن به یک مذاکره کننده بهتر

Becoming a Better Negotiator

مذاکره در محل کار می تواند یک مهارت حیاتی باشد. این دوره به شما اصول مذاکره را آموزش می دهد تا به شما کمک کند برای فرصت بعدی خود برای مذاکره از طرف تیم، سازمان یا خودتان آماده شوید.


آموزش با استفاده از مشاهدات انتقادی در مورد شغل

Using Critical Observation on the Job

تمرین مهارت های مشاهده حیاتی در محل کار به شما کمک می کند تا ارزش بیشتری برای تیم ها ، پروژه ها ، محصولات و مشتریان به ارمغان بیاورید. در این دوره درباره این مهارتها و تمرینات برای تمرین آنها در محل کار بیشتر بیاموزید.


آموزش OpenAI: مهندسی سریع برای حرفه ای های کسب و کار

OpenAI: Prompt Engineering for Business Professionals

ChatGPT می تواند شما را به یک تجارت حرفه ای موثرتر و کارآمد تبدیل کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه اعلان های ChatGPT را بهینه کنید تا با ارزش ترین و مفیدترین پاسخ ها را برای تأثیرگذاری بر کار خود دریافت کنید.


آموزش ایجاد و رهبری تیم های موثر برای مدیران

Creating and Leading Effective Teams for Managers

ایجاد تیم ها و هدایت آنها به سمت موفقیت کار و فداکاری می خواهد. این دوره به شما کمک می کند تا در مورد نقش خود به عنوان رهبر تیم روشمندتر باشید.


آموزش اولویت بندی وظایف و مدیریت زمان برای بهره وری بیشتر

Prioritizing Tasks and Managing Time for Greater Productivity

همه ما آرزو می کنیم که بهره وری بیشتری داشته باشیم. این دوره به شما تاکتیک ها ، نکات و مهارت هایی را می دهد که می توانید به راحتی در گردش کار خود برای افزایش بهره وری پیاده سازی کنید. این ایده ها و مفاهیم که به راحتی قابل اجرا هستند ، نحوه و حتی هنگام کار را تغییر می دهند.


آموزش استراتژی LinkedIn: نمایه خود را بهینه کنید

LinkedIn Strategy: Optimize Your Profile

نمایه LinkedIn یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجاری شماست. در این دوره ، ما ترفندها ، نکات و تاکتیک های لازم را برای داشتن نمایه بهتر مرور خواهیم کرد. اقدامات پیشنهادی در این دوره باید به نمایه شما کمک کند تا در جستجو بالاتر ظاهر شود ...


آموزش خودتان روی هواپیما: بعد از رسیدن به شغل رویایی خود چه کاری باید انجام دهید

Onboard Yourself: What to Do After You Land Your Dream Job

استفاده از خودتان ایده این است که مطمئن شوید نود روز اول و یک سال شما به بهترین شکل ممکن پیش می رود. با استفاده از این دوره ، خودتان را در حال انجام امور خود در اختیار داشته باشید.


آموزش تقویت نوآوری: چگونه رهبران می توانند تیم های مبتکر ایجاد کنند

Boosting Innovation: How Leaders Can Create Innovative Teams

نوآوری با موفقیت انجام شده می تواند یک مزیت رقابتی بزرگ به تیم یا سازمان شما بدهد. این دوره با ده ها ایده عملی که اکنون می توانید پیاده سازی کنید ، به رهبران کمک می کند تا در تیم های خود نوآوری پیدا کنند ، ایجاد کنند و آنها را پرورش دهند.


آموزش ارائه به رئیس (ها)

Presenting to the Boss(es)

این دوره به شما کمک می کند تا برای رئیس خود ، گروهی از مدیران ، مشتریان ، چشم اندازها یا دیگران که می توانند تأثیر بسزایی در حرفه ، شرکت ، تیم یا پروژه شما داشته باشند ، برای سخنرانی های مهم و تأثیرگذار بپردازید. آماده سازی است ...


آموزش ارتباط موثر ایمیلی

Effective Email Communication

ارتباط ایمیل موثر برای روابط شغلی و موفقیت تجاری شما بسیار مهم است. در اینجا پایه های ارتباط ایمیل محکم را بیاموزید.


آموزش تبدیل شدن به یک ارائه دهنده بهتر

Becoming a Better Presenter

مهارت های ارائه یکی از مهم ترین مهارت های ارتباطی است که شما به طور منظم از آن استفاده خواهید کرد، صرف نظر از اینکه چه نقشی دارید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ارائه های موثری را تهیه و ارائه دهید که تأثیر و نتایج مورد نظر شما را داشته باشد.


آموزش ChatGPT: استخراج بینش از اطلاعات

ChatGPT: Extracting Insights from Information

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ChatGPT برای به دست آوردن بینش از اسناد و فایل ها استفاده کنید. از ایمیل های طولانی، اسناد گیج کننده و سایر فایل ها در عرض چند ثانیه با اعلان های هوشمند چه چیزی ممکن است مهم باشد.


آموزش چگونه یک منتظر عالی باشیم: از منتورینگ بیشتر بهره مند شوید

How to Be a Great Mentee: Get More Out of Mentoring

این دوره به شما کمک می کند تا وقتی راهنما هستید روابط مربیگری خود را بهینه کنید. شما در هنگام کار با یک مربی خواهید فهمید که چه نقشی دارید و چه کاری می توانید برای رسیدن به اهداف خود انجام دهید.


آموزش مصاحبه فنی موفق برای مصاحبه کنندگان

The Successful Technical Interview for Interviewers

داوطلبان بالقوه شغلی تنها کسانی نیستند که هنگام مصاحبه باید واجد شرایط باشند - فرد آن طرف میز نیز باید بداند که چه کاری انجام می دهد! این دوره به شما کمک می کند تا به عنوان یک مصاحبه گر مصاحبه های فنی بهتری انجام دهید.


آموزش چگونه تبلیغ بعدی خود را بدست آوریم

How to Get Your Next Promotion

این دوره به شما کمک می کند تبلیغات بعدی خود و تبلیغات پس از آن را رقم بزنید. ما مسیر شغلی شما را ترسیم کرده و در مورد مهارت ها ، استراتژی ها و تاکتیک ها برای پیشرفت در طول حرفه خود صحبت می کنیم.


آموزش اصول لینکدین

LinkedIn Fundamentals

لینکدین برای مدیریت شغلی و رشد کسب و کار. استراتژی ها و تاکتیک هایی برای کمک به شما در شبکه سازی و برندسازی.


آموزش رهبری: شروع کار

Leadership: Getting Started

مهارت های رهبری را می توان یاد گرفت ، تمرین کرد و بهبود بخشید. این دوره شما را با برخی از مهمترین مهارتهای رهبری که می توانید روی آنها کار کنید ، آشنا می کند ، توسط رهبران سازمانی الگو گرفته و توسط رهبران اندیشه رهبری صحبت می شود.


آموزش مهارت های تلفنی موثر

Effective Phone Skills

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از طریق بهبود تاکتیک های ارتباطی و مدیریت ارتباط بهتر ، مهارت های تلفنی م effectiveثرتری داشته باشید.


آموزش نوشتن و بازاریابی یک کتاب

Writing and Marketing a Book

نویسنده بودن می تواند تأثیر عمیقی بر برند شخصی و شرکتی شما داشته باشد.


آموزش برنامه شغلی خود را ایجاد و مدیریت کنید

Building and Managing Your Career Plan

اگر می خواهید حرفه ای راضی تر داشته باشید یا نیاز به کمک دارید تا چشم انداز زندگی خود را ارائه دهید ، این دوره برای شما مناسب است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه طرحی ایجاد کنید که به شما کمک کند از نردبان بالا بروید و به اهداف نهایی شغلی خود بروید.


آموزش رزومه و خود بازاریابی برای توسعه دهندگان نرم افزار

Resumes and Self-marketing for Software Developers

این دوره با تاکید بر استفاده از رزومه و سایر ابزارهای بازاریابی برای موقعیت بهتر خود و به دست آوردن مشاغل و نقش های شایسته ، بر بازاریابی خود برای نقش های جدید تمرکز دارد.


آموزش در حال توسعه یک نام تجاری شخصی Killer

Developing a Killer Personal Brand

مارک شخصی برای مدیریت شغلی ، امنیت درآمد ، موفقیت در شبکه ، فریلنسینگ و غیره بسیار مهم است. بیاموزید که چگونه یک نام تجاری شخصی قاتل بسازید.


آموزش درک مخاطب خود

Understanding Your Audience

در این دوره ما چگونگی افزایش هر جنبه از ارتباط را با درک واقعی مخاطبان و نحوه برقراری ارتباط بهتر با آنها بررسی خواهیم کرد. استاد ارتباطات شوید زیرا واقعاً با کسانی که پیام خود را به آنها می رسانید ارتباط برقرار می کنید.


آموزش بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود

Marketing and Selling Your Own Products and Services

بازاریابی و فروش محصولات شخصی خود: شما ایده هایی برای محصولات یا خدمات دارید ، اعم از سخنرانی ، مشاوره ، برنامه یا خدمات. این دوره به شما کمک می کند تا نحوه بازاریابی و فروش پیشنهادهای خود را بدانید.


آموزش سمینار: کاریابی و شغلی

Seminar: Job Search and Career

این مجموعه 6 قسمتی در مورد استراتژی ها و تاکتیک هایی برای جستجوی شغل فعلی یا معلق صحبت می کند و همچنین کارهایی را که هم اکنون می توانید انجام دهید تا برای بی ثباتی شغلی آماده شوید ، صحبت می کند.


آموزش کار و برقراری ارتباط با شخصیت های مختلف

Working and Communicating with Different Personalities

این دوره از شاخص نوع مایرز-بریگز (ارزیابی شخصیت) به عنوان ابزاری برای کمک به شما در درک دیگران و درک نحوه کار با آنها و تأثیرگذاری بهتر آنها استفاده می کند. ما همچنین معنی نتایج Myers-Briggs خود شما را در ...


آموزش تبدیل شدن به یک ارتباط دهنده بهتر

Becoming a Better Communicator

به نظر می رسد مهارت های ارتباطی همیشه زمانی که کسی می پرسد مهمترین مهارت های نرم چیست ذکر می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه ارتباطی بهتر، مؤثرتر و با اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.


آموزش رهبری برای غیرمدیران

Leadership for Non-managers

رهبری فقط برای رئیس نیست. این دوره فارغ از عنوان شما ، چه چیزها و چرایی های رهبری شخصی را به شما می آموزد و شما را در مسیر رهبر شدن قرار می دهد.


آموزش طراحی استراتژی جستجوی شغل

Designing a Killer Job Search Strategy

تاکتیک های جستجوی کار با فناوری جدید به طرز چشمگیری تغییر کرده است. بیاموزید که چگونه یک استراتژی ایجاد کنید که برای شما و صنعت شما مناسب باشد.


آموزش خدمات مشتری برای توسعه دهندگان نرم افزار: مشتریان را خوشحال می کند

Customer Service for Software Developers: Delighting Customers

برای بیشتر توسعه دهندگان ، خدمات مشتری در بالای لیست کارهایی که می خواهند انجام دهند وجود ندارد ، اما باید باشد. در این دوره ، ما در مورد مزایای خدمات مشتری و همچنین نحوه ارائه خدمات بهتر به مشتری صحبت خواهیم کرد.


آموزش مدیریت شغلی 2.0

Career Management 2.0

شغل و شغل تغییر کرده است. نحوه مدیریت شغل ، ایجاد نوعی امنیت و برنامه ریزی برای آینده متفاوت از گذشته است. در این دوره ، شما با روش های جدیدی برای مدیریت حرفه خود برای داشتن آرامش و امنیت بیشتر آشنا خواهید شد.


آموزش چگونه مکالمات دشواری داشته باشیم

How to Have Difficult Conversations

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه مهارت های ارتباطی و رهبری را با داشتن مکالمه های دشوار موفق بهبود ببخشید. اگر می خواهید روابط شخصی یا شغلی را بهبود بخشید و در حرفه خود پیشرفت کنید ، باید این دوره را بگذرانید.


آموزش کار روی یک تیم

Working on a Team

کار روی یک تیم بخشی اجتناب ناپذیر از کار امروز است. این دوره به شما کمک می کند بازیکن تیم بهتری باشید ، مهارت های کار تیمی خود را شناسایی و افزایش دهید و به دیگران کمک می کند تا در یک تیم سهم بیشتری داشته باشند.


آموزش ارتباط بهتر برای روابط بهتر

Better Communication for Better Relationships

روابط بهتر در محل کار می تواند منجر به رضایت شغلی و بهره وری بالاتر شود. یاد بگیرید که چگونه بهتر ارتباط برقرار کنید تا روابط شخصی و حرفه ای بهتری داشته باشید.


آموزش مدیریت روابط و پیگیری برای شغل شما

Relationship Management and Tracking for Your Career

مدیریت شغلی، شبکه سازی و جستجوی شغل می تواند کار سختی باشد. بیاموزید که چگونه و چگونه از یک مدیر روابط حرفه ای شخصی (CRM) برای کمک به شما استفاده کنید.


آموزش شنونده بهتر شدن

Becoming a Better Listener

مهارت های گوش دادن خود را بهبود بخشید ، حرفه خود را بهبود ببخشید و سرمایه ارزشمندتری برای شرکت و مشتریان خود باشید.


آموزش LinkedIn: استراتژی های پیشگیرانه

LinkedIn: Proactive Strategies

این دوره فراتر از LinkedIn Profile است و فعالیت های با ارزش بالا را که می توانید در LinkedIn انجام دهید ، به شما معرفی می کند. هر تاکتیک در استراتژی که سفارشی سازی می کنید برای کمک به شما در نتیجه گیری با شبکه و نام تجاری شما طراحی شده است.


آموزش پیشرو با هوش هیجانی

Leading with Emotional Intelligence

هوش هیجانی ممکن است مهمترین مبحث برای تسلط در پیشرفت کار شما باشد. برای کمک به رشد در هر یک از آنها ، در پنج رکن هوش عاطفی فرو رفته و رشد حرفه ای خود را افزایش دهید!