Elton Stoneman

Docker Captain و Microsoft MVP
دوره های این مدرس:

آموزش گنجاندن مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE) در طراحی سیستم شما

Incorporating Site Reliability Engineering (SRE) in Your System Design

SRE روشی داغ برای مدیریت برنامه‌ها در تولید است - اما آیا شما و سیستم‌هایتان برای آن آماده هستید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه سیستم هایی را برای حداکثر قابلیت اطمینان طراحی کنید، شکاف های موجود در طراحی سیستم فعلی خود را پیدا کنید و SRE را به طور روان و موثر اتخاذ کنید.


آموزش مدیریت داده ها و برنامه های Stateful در Docker و Kubernetes

Handling Data and Stateful Applications in Docker and Kubernetes

شما می توانید برنامه های کاربردی و پایگاه داده های حالت دار را در کانتینرها اجرا کنید - اما آیا باید این کار را انجام دهید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه سیستم فایل کانتینر کار می کند، چگونه داده ها را خارج از کانتینرها حفظ کنید و چگونه گزینه های ذخیره سازی را برای Docker و Kubernetes انتخاب کنید.


آموزش روش های توسعه C#

C# Extension Methods

متدهای افزونه یک ویژگی قدرتمند سی شارپ هستند که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و اغلب به اشتباه درک می‌شوند. در این دوره شما تمام آنچه را که باید در مورد نوشتن و استفاده از متدهای پسوند بدانید، یاد خواهید گرفت.


آموزش بهترین شیوه های کاربردی برای توسعه دهندگان C#

IDisposable Best Practices for C# Developers

.NET از مدیریت حافظه برای شما مراقبت می کند ، درست است؟ اغلب. اما Garbage Collector به کمک شما نیاز دارد و این همان جایی است که IDisposable وارد می شود. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از آن به درستی برای جلوگیری از خطاهای عجیب و خرابی در برنامه های خود استفاده کنید.


آموزش نظارت بر بهداشت برنامه بهداشتی با داکر

Monitoring Containerized Application Health with Docker

با استفاده از Docker می توانید نظارت مداوم به کل برنامه خود اضافه کنید ، همان مورد برای هر ظرف در هر محیط. این دوره به شما می آموزد که چگونه معیارها را از ظروف لینوکس و ویندوز آشکار کنید ، آنها را جمع آوری کرده و در داشبورد نمایش دهید.


آموزش مدیریت برنامه ها در Kubernetes با Istio

Managing Apps on Kubernetes with Istio

Istio به شما امکان می دهد ارتباط بین م softwareلفه های نرم افزار توزیع شده را مدیریت ، ایمن و مشاهده کنید. بیاموزید که چگونه ساختار مش سرویس بر روی Docker و Kubernetes بنا شده است تا کنترل بی نظیری بر چگونگی مکالمه سرویس های شما با یکدیگر ایجاد کند.


آموزش استفاده و مدیریت پلاگین های جنکینز

Using and Managing Jenkins Plugins

Jenkins یک سرور ساخت نیست ، بلکه یک سرور اتوماسیون است - همه آنچه برای خطوط لوله CI/CD نیاز دارید همه از پلاگین ها به دست می آید. وقت آن است که یاد بگیرید چگونه از پلاگین ها به طور موثر استفاده کنید: وابستگی ها را به حداقل برسانید ، به روزرسانی های امنیتی را مدیریت کنید و پلاگین خود را بسازید.


آموزش شروع کار با Docker Datacenter

Getting Started with Docker Datacenter

Docker Datacenter محصولی برای اجرای ایمن و مدیریت حجم کار کانتینر در تولید است. این دوره تمام ویژگی های DDC از جمله ثبت تصاویر خصوصی ، کنترل دسترسی مبتنی بر نقش و امضای تصویر با اعتماد به شما را نشان می دهد.


آموزش Hadoop برای توسعه دهندگان NET

Hadoop for .NET Developers

Big Data در حال تبدیل شدن به بخشی از هر شرکت است و Hadoop فناوری اصلی برای ذخیره و دستیابی به مقادیر عظیم داده است. این دوره به شما نحوه استفاده از Hadoop در دنیای مایکروسافت را آموزش می دهد - در ویندوز اجرا می کنید و از NET برای نوشتن درخواست استفاده می کنید.


آموزش اصول اولیه صف را در NET ارسال کنید

Message Queue Fundamentals in .NET

صف های پیام یک فناوری اصلی برای ساخت سیستم های سریع و قابل اعتماد است. این دوره با پیاده سازی عملی .NET با استفاده از MSMQ ، ZeroMQ ، صف های پیام ابری و WebSphere MQ الگوهای اساسی پیام رسانی را آموزش می دهد.


آموزش روش های افزودنی C #

C# Extension Methods

یکی از ویژگی های بسیار قدرتمند و کم استفاده از C #: روش های پسوند. به آنها تسلط دهید تا کد تکراری را برش دهند و در پروژه های شما سازگاری ایجاد کنند. این دوره تمام مواردی را که برای بهبود برنامه های .NET Core و .NET Framework با پسوند نیاز دارید آموزش می دهد.


آموزش بهترین شیوه های کاربردی برای توسعه دهندگان C#

IDisposable Best Practices for C# Developers

.NET از مدیریت حافظه برای شما مراقبت می کند ، درست است؟ اغلب. اما Garbage Collector به کمک شما نیاز دارد و این همان جایی است که IDisposable وارد می شود. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از آن به درستی برای جلوگیری از خطاهای عجیب و خرابی در برنامه های خود استفاده کنید.


آموزش Nginx و PHP Fundamentals

Nginx and PHP Fundamentals

Nginx و PHP دو تا از بزرگترین پلتفرم های وب هستند. با این فناوری‌های سبک وزن و یادگیری آسان که راه‌حل‌هایی با کارایی بالا با هزینه‌های عملیاتی کم ارائه می‌کنند، راه‌اندازی کنید.


آموزش مدیریت تعادل بار و مقیاس در خوشه های حالت Docker Swarm

Managing Load Balancing and Scale in Docker Swarm Mode Clusters

حالت Swarm فناوری خوشه ای است که درست در Docker تعبیه شده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه تعادل بار و مقیاس در حالت ازدحام کار می کند ، بنابراین می توانید برنامه های قابل اطمینان و مقیاس پذیر را در تولید اجرا کنید.


آموزش شروع کار با اوبونتو

Getting Started With Ubuntu

اوبونتو یک سیستم عامل رایگان است که می توانید به جای Windows یا OSX روی رایانه شخصی یا لپ تاپ خود اجرا کنید. سریع ، ایمن ، استفاده آسان ، بسیار قدرتمند و سرگرم کننده است. این دوره با اصول اولیه شروع می شود: نصب اوبونتو ، راه پیدا کردن و استفاده از ...


آموزش پنج ابزار ضروری برای ساختن API های REST

Five Essential Tools for Building REST APIs

REST API راهی عالی برای اتصال سیستم ها به یکدیگر است. آنها مستقل از بستر های نرم افزاری هستند و بر روی استانداردهای ساده و مستقر کار می کنند که برای پشتیبانی از عملکرد بالا ، مقیاس گسترده و ارتباطات ایمن طراحی شده اند. این دوره ارائه یک ...


آموزش مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE): تصویر بزرگ

Site Reliability Engineering (SRE): The Big Picture

مهندسی قابلیت اطمینان سایت (SRE) نحوه اجرای سیستم های تولیدی توسط Google است که باعث افزایش دسترسی با سرعت بالا و حذف زحمت عملیاتی می شود. بدون تغییر فرهنگ به همان اهداف DevOps دست می یابد.


آموزش توسعه برنامه های NET Framework با Docker

Developing .NET Framework Apps with Docker

Docker فقط برای برنامه‌های جدید میکروسرویس نیست - می‌توانید هر برنامه‌ای را در کانتینر اجرا کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های دات نت فریم ورک موجود خود را به دنیای مدرن ببرید و آنها را در کانتینرهای ویندوز اجرا کنید - بدون تغییر کد.


آموزش با استفاده از خطوط لوله اعلامی جنکینز

Using Declarative Jenkins Pipelines

با استفاده از خط لوله های اعلامی ذخیره شده در Jenkinsfiles که در کنار کد منبع پروژه شما زندگی می کنند ، روش مدرن استفاده از جنکینز را بیاموزید. خطوط لوله استفاده مجدد را ترویج می دهند و کل تجربه جنکینز شما را از مدیریت عامل گرفته تا ساخت شعبه ساده می کنند.


آموزش برنامه نویسی بدون سرور با Fn Project

Serverless Programming with Fn Project

Fn یک سیستم عامل بدون سرور منبع باز است که توسط Docker طراحی شده است. این برنامه بر روی ماشین های محلی ، مرکز داده یا cloud کار می کند ، از چندین زبان پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد هر ظرف Docker را به عنوان یک تابع بدون سرور اجرا کنید. این دوره باعث می شود شما بیدار شوید ...


آموزش آماده سازی برنامه های Docker برای تولید

Preparing Docker Apps for Production

اجرای برنامه های خود در ظروف آسان است ، اما "اجرای docker" شما را در تولید بسیار دور نخواهد کرد. این دوره به شما بهترین روشهای بسته بندی و اجرای برنامه های خود را با Docker ، Docker Compose و Kubernetes آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با پرومتئوس

Getting Started with Prometheus

Prometheus ابزار نظارت ترجیحی برای ظروف است ، اما در هر محیطی به همان اندازه کار می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با Prometheus بلند شوید و کار کنید و یک رویکرد نظارت مداوم به همه برنامه ها و سرورهای خود اضافه کنید.


آموزش داده های بزرگ دنیای واقعی در لاجوردی

Real World Big Data in Azure

م Bigلفه های Big Data Azure به شما امکان می دهد راه حل هایی بسازید که بتواند با استفاده از فناوری هایی که از قبل می دانید ، میلیاردها رویداد را پردازش کند. در این دوره ، ما فقط با فناوری های .NET و ... راه حل Big Data در دنیای واقعی را در دو مرحله ایجاد می کنیم.


آموزش HDInsight Deep Dive: Storm ، HBase و Hive

HDInsight Deep Dive: Storm, HBase, and Hive

HDInsight پشته Big Data مدیریت شده مایکروسافت در فضای ابری است. با Azure می توانید خوشه هایی را اجرا کنید که Storm ، HBase و Hive را در اختیار شما قرار می دهند که می توانند هزاران رویداد را در ثانیه پردازش کنند ، داده های پتابایت را ذخیره کرده و به شما یک رابط SQL مانند برای ...


آموزش مشخصات قابل اجرا: تست پذیرش پایان به پایان با SpecFlow

Executable Specifications: End-to-End Acceptance Testing With SpecFlow

تست های پذیرش ثابت می کنند که راه حل شما واقعاً مفید است و استفاده از آنها برای پیاده سازی مشخصات اجرایی ثابت می کند راه حل شما همان کاری را انجام می دهد که باید انجام دهد. در این دوره ما به ضبط الزامات به عنوان مشخصات اجرایی و پیاده سازی ...


آموزش ذخیره در NET Stack: Inside-Out

Caching in the .NET Stack: Inside-Out

نگاهی جامع به حافظه پنهان در سرتاسر پشته NET ، شامل WCF ، Web API ، Web Forms و MVC. شما خواهید آموخت که چگونه و از کجا حافظه پنهان را اضافه کنید ، و مزایای عملکرد چشمگیری را که انتظار دارید را خواهید دید.


آموزش استقرار برنامه های کانتینر شده

Deploying Containerized Applications

هزاران راه برای اجرای ظروف وجود دارد. این دوره به شما نحوه انتخاب بستر مناسب کانتینر ، از Docker و Kubernetes تا خدمات کانتینر مدیریت شده در ابر را آموزش می دهد.


آموزش Docker برای برنامه‌های NET - در لینوکس و ویندوز

Docker for .NET Apps - on Linux and Windows

با نحوه ساخت، اجرا و طراحی برنامه‌های NET با استفاده از Docker - با Windows برای برنامه‌های NET Framework و Linux برای NET Core آشنا شوید.


آموزش ابزار دقیق برنامه های کاربردی با متریک برای Prometheus

Instrumenting Applications with Metrics for Prometheus

ابزار دقیق به شما می گوید در داخل برنامه های شما چه می گذرد ، به شما کمک می کند سالم بودن آنها را ببینید و مشکلات را ردیابی کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه معیارها را به برنامه های خود اضافه کنید تا بتوانید آنها را با Prometheus و Grafana کنترل کنید.


آموزش مدیریت برنامه ها در Kubernetes با Istio

Managing Apps on Kubernetes with Istio

ایستیو به شما امکان می دهد ارتباطات بین اجزای نرم افزار توزیع شده را مدیریت، ایمن و مشاهده کنید. بیاموزید که چگونه معماری مش سرویس بر روی Docker و Kubernetes ایجاد می شود تا کنترل یکپارچه بر نحوه صحبت سرویس های شما با یکدیگر فراهم کند.


آموزش مدرن سازی .NET Framework برنامه ها با Docker

Modernizing .NET Framework Apps with Docker

Docker می تواند به شما کمک کند برنامه های موجود خود را به دنیای مدرن وارد کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه های کامل .NET را در ظروف ویندوز اجرا کنید ، معماری را مدرن کرده و در فضای ابری مستقر کنید.


آموزش مدیریت داده ها و برنامه های کاربردی در Docker

Handling Data and Stateful Applications in Docker

کانتینرها برنامه های شما را در واحدهای سبک و بر روی هر ابری یا در حال اجرا اجرا می کنند و در همه زمان ها از همان زمان اجرا استفاده می کنند. اما داده ها در داخل ظروف چگونه کار می کنند؟ این دوره به شما در مورد فضای ذخیره سازی ، از جمله ظروف ، تصاویر ، حجم ها و خود داکر ، آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی Reactive Manifesto با Azure و AWS

Implementing the Reactive Manifesto with Azure and AWS

Reactive Manifesto برنامه‌هایی را توصیف می‌کند که واکنش‌گرا، رویداد محور، مقیاس‌پذیر و انعطاف‌پذیر هستند. این دوره به شما نحوه طراحی، ساخت، استقرار و اجرای برنامه های Reactive را در فضای ابری نشان می دهد.


آموزش مدیریت Azure IaaS با PowerShell

Managing Azure IaaS with PowerShell

بیاموزید که چگونه با استفاده از PowerShell ، زیرساخت ها را به عنوان یک سرویس در Azure پیاده سازی ، پیکربندی و خودکار کنید. این دوره ساده شروع می شود اما به شما دانش میزبان استقرارهای پیچیده در ابر را می دهد.