Amruta Mahajan

Amruta یک تحلیلگر داده و Excel VBA Ninja با نزدیک به 10 سال تجربه در تفسیر و تجزیه و تحلیل داده ها برای هدایت نتایج موفقیت آمیز در تجارت است. او عاشق حل مشکلات سخت با استفاده از دستکاری داده ها به عنوان ابرقدرت خود است و با رهبران بازار از زمینه های مختلف از جمله Standard & Poors ، McDonalds ، Mondelez International ، General Electric ، AMD و Beam Suntory کار کرده است. امروتا هم به تدریس و هم به یادگیری علاقه دارد و معتقد است: "هدف از زندگی کشف هدیه شما است. کار زندگی توسعه آن است. معنای زندگی این است که هدیه خود را بدهی ". امروتا دارای یک دانشجوی کارشناسی ارشد و فوق لیسانس علوم کامپیوتر است. او انگلیسی ، هندی و مراتی صحبت می کند و در VBA ، Python و R کد می زند
دوره های این مدرس:

آموزش مجموعه داده ها را با Power BI مدیریت کنید

Manage Datasets with Power BI

Microsoft Power BI یک پلتفرم هوش تجاری است که تجسم‌های قدرتمندی را ارائه می‌دهد و بینش‌های عملی را هدایت می‌کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مجموعه داده هایی را که برای ساخت گزارش ها و داشبورد Power BI استفاده می شود، مدیریت، اشتراک گذاری و محافظت کنید.


آموزش عیب یابی فرمول های اکسل

Troubleshooting Excel Formulas

با اصول خطاهای اکسل ، چرایی بروز آنها و نحوه حل آنها آشنا شوید. در استفاده از ابزارهای مانیتورینگ و اشکال زدایی ارائه شده توسط اکسل بهتر شوید ، بهترین روش ها را برای جلوگیری از خطا در نظر بگیرید و در حل کتابهای کار مشکل ساز کارآمدتر شوید.


آموزش گردش کار هوش تجاری با اکسل

Business Intelligence Workflow with Excel

این دوره تجزیه و تحلیل داده ها و کاربران قدرت اکسل را با دانش هوش تجاری و بهترین روش های مورد نیاز برای وارد کردن داده ها به Excel از منابع مختلف داده ، تمیز کردن داده ها و تبدیل این داده ها به هر قالب دلخواه ، تجهیز می کند.


آموزش کتابچه SSRS Data Sourcing Playbook

SSRS Data Sourcing Playbook

SQL Server Reporting Services (SSRS) ابزاری قدرتمند برای گزارشگری است که کاملاً با SQL Server همراه است. این دوره به شما نحوه جمع آوری ، پیکربندی و سفارشی سازی داده ها از منابع مختلف جهت استفاده در ساخت گزارش ها با SSRS را آموزش می دهد.


آموزش پاکسازی داده 101: ملزومات سرور SQL

Data Cleansing 101: SQL Server Essentials

داده های نامرتب و تناقضات اغلب منجر به نتیجه گیری های نادرست و فرصت های از دست رفته می شود. این دوره به شما می‌آموزد که تناقضات داده‌ها را شناسایی و برطرف کنید، بر تکنیک‌های پاکسازی ضروری تسلط پیدا کنید و شیوه‌های نگهداری بهینه را اجرا کنید.


آموزش شروع کار با NumPy

Getting Started with NumPy

NumPy یک کتابخانه قدرتمند پایتون است که آرایه ها و توابع N بعدی را برای انجام محاسبات علمی ارائه می دهد. در این دوره، اصول NumPy، انواع داده ها و ویژگی های آن و ایجاد آرایه NumPy در سناریوهای مختلف را خواهید آموخت.


آموزش مدیریت فایل ها و مجموعه داده ها با Power BI

Manage Files and Datasets with Power BI

Microsoft Power BI تجسم‌های قدرتمندی را ارائه می‌کند و بینش‌های عملی را هدایت می‌کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه فایل ها و مجموعه داده هایی را که برای ساخت و نگهداری گزارش ها و داشبورد Power BI استفاده می شوند، مدیریت، اشتراک گذاری و محافظت کنید.


آموزش درک شاخص و ارزش سری در پانداها

Understanding Series Index and Values in pandas

در این دوره آموزشی، با سری، DataFrames و ایندکس ها در پانداها آشنا خواهید شد تا به شما در دستکاری و تجزیه و تحلیل کارآمد داده ها کمک کند.