Aleksandra Majkic

الکساندرا بیش از یک دهه تجربه در زمینه توسعه تجارت فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد. او کارشناسی ارشد است. در مهندسی صنایع و مدیریت و در طول زندگی حرفه ای خود با شرکت های بین المللی کار کرده است. زمینه های اصلی تخصص الکساندرا ارتباطات داخلی و خارجی ، حسابداری اصلی هدایت های کسب شده ، هدایت تیم و کار با مدیریت عالی است. او در ایجاد فاصله بین مشتریان و تیم های توسعه دهنده شرکت و تقویت ارتباطات از انواع متنوع محتوا ، نوشتن مطالب متناسب با دیگران ، و روابط عمومی با رسانه ها سابقه بسیار خوبی دارد. الکساندرا دارای یک TA 101 Certified Professional ، یک گواهینامه تأیید شده توسط انجمن تجزیه و تحلیل معاملات بین المللی و انجمن تجزیه و تحلیل معاملات اروپا است ، جایی که TA یک مدل تجزیه و تحلیل معاملات برای درک رفتار ، ارتباطات و روابط انسان است. نویسنده مجاز مربی مجاز تکنیک های تندخوانی و تکنیک های Mnemonic.
دوره های این مدرس:

آموزش انجام جلسات اشتراک بازخورد با موفقیت

Conducting Feedback Sharing Sessions Successfully

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک جلسه اشتراک بازخورد را با موفقیت انجام دهید و مکالمه را به سمت هدف مورد نظر هدایت کنید. بعلاوه ، به شما می آموزد که چگونه مکالمه را با توجه به شخص دیگر درگیر تنظیم کنید.


آموزش چگونه شکست‌ها به من یاد دادند که مذاکره کنم: نقاط قوت زنان در مذاکره

How Failures Taught Me to Negotiate: Women’s Strengths in Negotiation

فرآیند مذاکره توسط زنان و مردان بسیار متفاوت درک می شود، عمدتاً به دلیل سوگیری های جنسیتی آگاهانه و ناخودآگاه ما. زنان ابرقدرت های خود را دارند که می توان از آنها در این فرآیند استفاده کرد.


آموزش تسهیل ارتباط موثر با دیگران

Facilitating Effective Communication with Others

ارتباطات تیمی گاهی اوقات می تواند گمراه کننده باشد و روان نباشد ، مخصوصاً وقتی صحبت از تیم های مجازی می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک جریان ارتباطی باز ، دقیق و به موقع برقرار کرده و آن را حفظ کنید تا بتواند مقدار مطلوب را ارائه دهد.


آموزش زبان دیجیتال بدن خود را افزایش دهید

Scaling up Your Digital Body Language

نیاز به ارتباطات دیجیتال به شدت افزایش یافته است. این دوره به شما می آموزد که چگونه زبان بدن دیجیتالی خود را به منظور برقراری ارتباط موثر با دیگران افزایش داده و تقویت کنید.


آموزش به اشتراک گذاشتن بازخورد با شخصیت های دشوار

Sharing Feedback with Difficult Personalities

این دوره به شما می آموزد که چگونه انواع مختلف شخصیت های دشوار را بشناسید و آنها را مدیریت کنید تا بتوانید به ویژه در جلسات اشتراک بازخورد به طور م effectivelyثر با آنها کار و ارتباط برقرار کنید.


آموزش استفاده از روشهای به اشتراک گذاری بازخورد به طور موثر

Applying Feedback Sharing Techniques Effectively

این دوره به شما آموزش می دهد که بسته به هدف ، موقعیت ، تنظیم پروژه ، قوانین سازمانی ، فرهنگ و منابع موجود ، روش انتخاب بازخورد مناسب را انتخاب کنید. سپس ، راهنمایی هایی برای اجرای گام به گام آن به شما می دهد.


آموزش تاب آوری ابرقدرت شماست

Resilience Is Your Superpower

انطباق موفقیت آمیز با تجربیات دشوار یا چالش برانگیز، مهارتی است که باید آموخت! پس از غلبه بر، تاب آوری تبدیل به شبکه ایمنی شخصی ما و ابرقدرت ما برای هدایت و لذت بردن از موقعیت های کاری و زندگی در حال تغییر می شود.


آموزش حل تعارضات با بازخورد

Resolving Conflicts with Feedback

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از بازخورد سازنده در حل تعارض در یک سازمان بهره مند شوید. در این موارد بسیار حساس، باید کارآمد باشید و به موقع عمل کنید تا به طور موثر به اهداف مشترک برسید.


آموزش قدرت بازخورد در کار روزانه شما

The Power of Feedback in Your Daily Work

این دوره به شما اهمیت راه اندازی محیطی برای بازخورد و نحوه کمک به رشد کارمندان و افزایش بهره وری کلی را به شما می آموزد. شما مفاهیم و مزایای تسهیل چنین محیطی را یاد خواهید گرفت.


آموزش ارتباط موثر: چگونه پوشش ریسک به اعتبار شما آسیب می رساند

Effective Communication: How Hedging Is Harming Your Credibility

این دوره به شما می آموزد که چگونه به وضوح و مختصر در مورد خواسته های خود ارتباط برقرار کنید. چگونه می توانید صحبت کنید، اما هرگز یک نفر را صریح یا بیش از حد مستقیم، در حالی که اعتبار خود را نشان می دهید، خطاب نکنید.