James Millar

مربی و مالک Sailr Solutions Ltd.
جیمز میلار نزدیک به 20 سال است که به شرکت ها کمک می کند تا نرم افزارهای عالی بنویسند. جیمز برای برخی از بزرگترین سازمان‌های جهان، از جمله پروژه‌های بخش انرژی، دستگاه‌های اینترنت اشیا برای بخش خودرو، و سیستم‌های قدیمی برای تولید و تولید، کار کرده است. او همچنین با استارتاپ ها و گروه های تک نفره کار می کند. جیمز تجربه ابری گسترده ای دارد و روی پروژه های بزرگ با استفاده از Azure و AWS کار کرده است. او مشتاق است که مردم را در نوشتن نرم افزار بهتر کند.
دوره های این مدرس:

آموزش هشدار آزمون: پیاده سازی امنیت برای IoT در Microsoft Azure

Exam Alert: Implement Security for IoT in Microsoft Azure

آیا برای امتحان AZ220 IoT Developer آماده می شوید؟ این دوره به شما کمک می کند مهارت های مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات عناصر "پیاده سازی امنیت برای اینترنت اشیا" در آزمون را بیاموزید.


آموزش Microsoft Azure for Node.js Developers - Cloud Patterns and Architecture

Microsoft Azure for Node.js Developers - Cloud Patterns and Architecture

Microsoft Azure از Node.js برای ساخت برنامه های ابری مقیاس پذیر و انعطاف پذیر پشتیبانی می کند. این دوره شامل خدمات اصلی Azure شامل تعادل بار ، ذخیره سازی ، پارتیشن بندی ، شبکه های تحویل محتوا و مدیریت API است.


آموزش توسعه دهنده مایکروسافت Azure IoT: پیاده سازی Azure Security Center (ACS) برای اینترنت اشیا

Microsoft Azure IoT Developer: Implement Azure Security Center (ACS) for IoT

Azure Security Center for IoT به شما این امکان را می دهد که از راه حل IoT خود در هر مرحله از استقرار محافظت کنید و تهدیدات امنیتی را در هر کجا که وجود دارد از بین ببرید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از مرکز امنیت Azure برای اینترنت اشیا، دستگاه های اینترنت اشیا خود را ایمن کنید.


آموزش مدیریت منابع با سیاست Azure

Managing Resources with Azure Policy

بیاموزید که چگونه از Azure Policy برای در نظر گرفتن حاکمیت و انطباق هنگام طراحی استراتژی ابری استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: پیاده سازی امنیت دستگاه با استفاده از DPS

Microsoft Azure IoT Developer: Implement Device Security Using DPS

سرویس تامین دستگاه Azure ارائه بدون لمس و به موقع میلیون ها دستگاه اینترنت اشیا را به روشی ایمن و مقیاس پذیر ارائه می دهد. این دوره نحوه پیکربندی امنیت دستگاه IoT و ثبت دستگاه های IoT را با استفاده از Device Provisioning Service نشان می دهد.


آموزش مهاجرت به Azure

Migrating to Azure

یاد بگیرید چگونه به طراحی و انجام یک مهاجرت موفق Azure.


آموزش AWS CloudFormation Templates: شروع کار

AWS CloudFormation Templates: Getting Started

هرچه برنامه های ابری شما رشد می کنند ، حفظ زیرساخت های شما پیچیده تر می شود. AWS CloudFormation راهی برای کاهش این پیچیدگی ارائه می دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه زیرساخت خود را با استفاده از الگوهای AWS CloudFormation توصیف کنید.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: احراز هویت دستگاه را در IoT Hub پیاده سازی کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Implement Device Authentication in IoT Hub

Microsoft Azure IoT Hub به شما امکان می دهد میلیون ها دستگاه متصل را به ابر وصل کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از احراز هویت در سطح دستگاه ، آنها را به طور ایمن وصل کنید.


آموزش Node.js Microservices Fundamentals

Node.js Microservices Fundamentals

آیا به دنبال ساخت میکروسرویس های قوی و مقیاس پذیر با استفاده از Node.js هستید؟ این دوره به شما نحوه راه اندازی و تسلط بر اصول Node و Express.js را آموزش می دهد. شما یک میکروسرویس Node.js می‌سازید، API طراحی می‌کنید و داده‌ها را با استفاده از MongoDB مدیریت می‌کنید.


آموزش کنترل هزینه با مدیریت و صورتحساب Azure

Controlling Cost with Azure Management and Billing

با استفاده از ابزارهای مدیریت هزینه و صورتحساب Azure، اصول کنترل و مدیریت هزینه های ابری را کشف کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: یک برنامه منطقی سرویس خدمات ایجاد کنید

Microsoft Azure Developer: Develop an App Service Logic App

Azure Logic Apps به شما امکان می دهد تا برنامه ها و خدمات تجاری را برای ایجاد گردش کار خودکار و بدون نوشتن کدی متصل کنید. این دوره نحوه ایجاد Logic Apps ، استفاده از اتصالات سفارشی برای استفاده از API های موجود و مدیریت استقرارها با الگوها را آموزش می دهد.


آموزش RPA با UiPath: شروع به کار

RPA with UiPath: Getting Started

UiPath به شما این امکان را می دهد تا با خودکارسازی کارهای تکراری، پتانسیل سازمان خود را آزاد کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از UiPath شروع به کار کنید و چگونه با استفاده از UiPath اتوماسیون های فرآیند رباتیک ایجاد کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: ادغام حافظه پنهان و تحویل محتوا

Microsoft Azure Developer: Integrate Caching and Content Delivery

این دوره به شما نحوه ایجاد و کار با شبکه های تحویل محتوا ، پیکربندی سیاست های ذخیره و انقضا و استفاده از حافظه نهان Redis برای ذخیره و بازیابی داده ها را آموزش می دهد.


آموزش آزمایش برنامه های Xamarin.Forms

Testing Xamarin.Forms Applications

رضایت کاربر ، چابکی محصول و کیفیت کد همه با آزمایش موثر بهبود می یابد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برای برنامه های Xamarin.Forms خود تست های واحد موثر و UI بنویسید.


آموزش ذخیره داده های JavaScript REST API با حافظه محلی

Caching JavaScript REST API Data with Local Storage

این دوره به شما می آموزد که چگونه از API ذخیره سازی HTML برای ذخیره داده های JSON و همچنین بررسی گزینه های دیگری مانند pouchDB استفاده کنید.


آموزش مدیریت سایت دروپال 10

Drupal 10 Site Administration

دروپال یک سیستم مدیریت محتوای بسیار انعطاف پذیر است و اطمینان از پیکربندی صحیح آن بسیار مهم است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Drupal 10 را پیکربندی کنید، چگونه ظاهر و احساس آن را تغییر دهید و چگونه محتوا ایجاد کنید.


آموزش بهینه سازی و امنیت دروپال 10

Drupal 10 Optimization and Security

دروپال یک سیستم مدیریت محتوای بسیار منعطف است، اما مهم است که اطمینان حاصل شود که برای عملکرد بهینه شده و در برابر حمله ایمن است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه سایت دروپال 10 خود را بهینه و ایمن کنید.


آموزش میکرو سرویس DevOps

Microservices DevOps

در این دوره ، شما با چندین اصل و الگو کلیدی آشنا خواهید شد که به شما امکان می دهد با موفقیت برنامه های ریز سرویس خود را پیاده سازی ، نظارت و مدیریت کنید که منجر به برنامه ها و زیرساخت های مقیاس پذیر و مقاوم تر می شود.


آموزش هشدار آزمون: پیاده سازی امنیت برای IoT در Microsoft Azure

Exam Alert: Implement Security for IoT in Microsoft Azure

آیا برای امتحان AZ220 IoT Developer آماده می شوید؟ این دوره به شما کمک می کند مهارت های مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات عناصر "پیاده سازی امنیت برای اینترنت اشیا" در آزمون را بیاموزید.


آموزش پیکربندی Microsoft Dataverse (PL-200|400)

Configuring Microsoft Dataverse (PL-200|400)

پلتفرم مایکروسافت پاور یک پلتفرم کم‌کد برای ساخت برنامه‌های تجاری قدرتمند است و Dataverse بخش کلیدی این پلتفرم است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Dataverse را پیکربندی کنید و برای کسانی که برای امتحان PL-200 آماده می شوند، هدف قرار می گیرد.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Bing Spell Check API

Microsoft Azure Cognitive Services: Bing Spell Check API

تصحیح املا و دستور زبان بی‌درنگ که در چندین زبان کار می‌کند، می‌تواند برنامه شما را متمایز کند. بررسی املای بینگ از یادگیری ماشینی پیشرفته برای انجام بررسی املای آگاه از زمینه استفاده می کند. نحوه استفاده از آن را در این دوره بیاموزید.


آموزش مدیریت رسانه با Azure Media Services API

Managing Media with the Azure Media Services API

ارائه ویدئو در مقیاس می تواند چالش برانگیز باشد بنابراین شما به روش های پیشرفته ای برای بسته بندی ، تجزیه و تحلیل و محافظت از آن محتوا نیاز دارید. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Azure Media Services API محتوای خود را بسته بندی ، فهرست بندی ، محافظت و بخار دهید.