Amber Israelsen

امبر از اوایل دهه 2000 توسعه دهنده نرم افزار و مربی فنی بوده است. وی دارای گواهینامه های AWS و انواع فن آوری های مایکروسافت است. در سالهای اخیر ، وی به تدریس دانش آموزان در سراسر جهان بر روی AWS ، Azure ، Dynamics 365 ، SharePoint و ASP.NET تمرکز کرده است. وی همچنین با تخصص خود در ارتباطات تصویری ، تجربه کاربر و مهارتهای شغلی/شغلی ، برای جبران شکاف بین توسعه دهندگان ، طراحان و تجار تلاش می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Dynamics 365 برای فروش

Microsoft Dynamics 365 for Sales

Dynamics 365 for Sales به فروشندگان این امکان را می دهد که منجر به تولید و مدیریت ، ایجاد روابط ، پرورش و بستن معاملات و پیگیری اهداف فروش شوند. این دوره شما را در زمینه اصول مهم این بخش از سیستم عامل راهنمایی می کند.


آموزش مشاغل در IT: چگونه اولین شغل خود را بدست آوریم

Careers in IT: How to Get Your First Job

این دوره یک راهنمای عملی برای دانش آموزانی است که از مدرسه به اولین شغل خود در فناوری اطلاعات می روند. این روند شکار کار را از ابتدا تا انتها پوشش می دهد.


آموزش AWS SysOps Admin: پیاده سازی استراتژی های پشتیبان گیری و بازیابی

AWS SysOps Admin: Implement Backup and Restore Strategies

پشتیبان گیری و بازیابی بخش های اصلی آزمون AWS SysOps Administrator-Associate هستند. این دوره مفاهیم و سوالات تمرینی را برای موارد زیر پوشش می‌دهد: عکس‌های فوری، پشتیبان‌گیری، بازیابی، نسخه‌سازی، چرخه حیات، تکرار منطقه‌ای S3 و بازیابی فاجعه.


آموزش علم داده با پایتون: مبانی یادگیری ماشین

Data Science with Python: Foundations of Machine Learning

یادگیری ماشینی یکی از داغ ترین زمینه ها در جهان امروز است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از پایتون شروع به حل مشکلات تجاری کنید.


آموزش OpenAI: بهترین شیوه های مهندسی سریع

OpenAI: Prompt Engineering Best Practices

مدل‌های OpenAI حتی با ساده‌ترین اعلان‌ها به طرز شگفت‌انگیزی چشمگیر هستند. اما آنها با ورودی بهتر حتی چشمگیرتر هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با اجرای بهترین شیوه های OpenAI، اعلان های موثرتری ایجاد کنید.


آموزش VoIP و تماس های وب: نکاتی برای ارتباطات از راه دور بهتر

VoIP and Web Calls: Tips for Better Remote Communications

با کار بیشتر افراد از راه دور ، اهمیت مهارت های ارتباطی از راه دور هرگز بیشتر نبوده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه برای یک تماس وب آماده شوید ، چگونه راهنمای تماس یا شرکت در آن شوید ، و سپس نحوه اقدام پس از آن را به شما آموزش می دهد.


آموزش قالب بندی اشیاء اکسل

Formatting Excel Objects

بیاموزید که چگونه کاربرگ های اکسل خود را با استفاده از ویژگی های پیشرفته قالب بندی اشیا از متوسط ​​به عالی ببرید.


آموزش استفاده از ChatGPT برای کدنویسی یک برنامه وب تمام پشته

Using ChatGPT to Code a Full-stack Web Application

همگام شدن با تکنولوژی ممکن است سخت باشد. آیا داشتن یک دستیار برای کمک به یادگیری فناوری جدید، نوشتن کد و حتی اشکال زدایی خوب نیست؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ChatGPT به عنوان دستیار برای توسعه یک برنامه وب سرتاسر استفاده کنید.


آموزش Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): شروع به کار

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): Getting Started

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، هسته اصلی همه مشاغل امروزی است. این دوره اصول اولیه راه حل CRM مایکروسافت، Dynamics 365 Customer Enagement را به شما می آموزد که شامل فروش، خدمات مشتری، خدمات میدانی و موارد دیگر می شود.


آموزش طراحی تعامل: تصویر بزرگ

Interaction Design: The Big Picture

طراحی تعاملی می تواند "مواد مخفی" برای ساخت یک برنامه یا وب سایت جذاب و لذت بخش باشد. با استفاده از مثال‌های فراوان، این دوره به شما یک نمای کلی از طراحی تعامل و نحوه انطباق آن با دنیای تجربه کاربر را ارائه می‌دهد.


آموزش Microsoft Dynamics 365 برای خدمات مشتری

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Dynamics 365 برای خدمات مشتری شرکت ها را قادر می سازد تا با ارائه خدمات عالی ارتباط قوی با مشتریان خود برقرار کنند. این دوره شما را در زمینه اصول مهم این بخش از سیستم عامل راهنمایی می کند.


آموزش Microsoft Dynamics 365: شروع کار

Microsoft Dynamics 365: Getting Started

CRM و ERP هسته اصلی همه مشاغل امروزی است. این دوره با تمرکز بر فروش ، خدمات به مشتری ، خدمات میدانی ، اتوماسیون خدمات پروژه ، امور مالی و مدیریت زنجیره تامین ، اصول Microsoft Dynamics 365 را به شما می آموزد.


آموزش Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): سفارشی سازی و پیکربندی

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): Customization and Configuration

Dynamics 365 Customer Engagement عملکردهای قدرتمندی را ارائه می دهد، اما اگر نیاز به ایجاد تغییرات داشته باشید چه؟ این دوره شما را در مورد نحوه شروع، سفارشی سازی و پیکربندی سیستم برای مطابقت با نیازهای خاص خود راهنمایی می کند.


آموزش ارتباط بصری: ایجاد نمودارهای فنی جذاب و موثر

Visual Communication: Creating Engaging and Effective Technical Diagrams

در دنیای توسعه نرم افزار، اطلاعات زیادی به صورت بصری و از طریق نمودارها منتقل می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه نمودارهای موثر و جذاب ایجاد کنید - از اهداف و مخاطب شروع کنید و به اجزای نمودار بروید تا ...


آموزش اصول طراحی تجربه کاربری

User Experience Design Fundamentals

کاربران دیگر فقط نرم افزاری را نمی خواهند که کار کند. آنها همچنین می خواهند از استفاده از آن لذت ببرند. این دوره به شما اصول طراحی تجربه کاربری را که برای ساخت نرم افزار به روش کاربر محور نیاز دارید، آموزش می دهد.


آموزش تکنیک های نمونه سازی برای طراحی UX

Prototyping Techniques for UX Design

از طریق نمونه سازی عملی و موثر در طراحی تجربه کاربر فرو بروید. این دوره به شما می‌آموزد که نمونه‌های اولیه تعاملی ایجاد کنید، آزمایش‌های کاربر را انجام دهید و رابط‌ها را برای استفاده بهینه اصلاح کنید.


آموزش قالب بندی اشیا Excel اکسل

Formatting Excel Objects

با استفاده از ویژگی های پیشرفته قالب بندی اشیا ، کاربرگ اکسل خود را از متوسط به عالی برسانید. این دوره شما را از طریق قالب بندی برای جعبه های متن ، اشکال ، تصاویر و نمودارها راهنمایی می کند.


آموزش تجربه کاربر: تصویر بزرگ

User Experience: The Big Picture

این دوره اصول تجربه کاربر ، از جمله اصطلاحات ، فرایندها و ابزارهای مورد نیاز برای ساختن نرم افزار به روشی کاربر محور را به شما آموزش می دهد.


آموزش توسعه مهارت های Alexa Alexa

Developing Amazon Alexa Skills

بیشتر و بیشتر ، جهان توسط فناوری های صوتی هدایت می شود و آمازون الکسا پیشرو در این زمینه است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه مهارت های الکسا را ایجاد ، اشکال زدایی و درآمدزایی کنید.


آموزش Microsoft Azure Development برای توسعه دهندگان AWS در NET

Microsoft Azure Development for AWS Developers in .NET

امروزه بسیاری از سازمان ها از Azure و AWS برای حداکثر قابلیت و انعطاف پذیری در ابر استفاده می کنند و فرصت های فوق العاده ای را برای توسعه دهندگان ایجاد می کنند. این دوره به شما کمک می کند دانش و مهارت های AWS خود را به سیستم عامل Azure ترجمه کنید.


آموزش شروع به کار با برنامه های مبتنی بر مدل در برنامه های قدرت (PL-100)

Getting Started with Model-driven Apps in Power Apps (PL-100)

برنامه‌های مبتنی بر مدل، راهی بدون کد برای توسعه برنامه‌های غنی و پاسخگو در بالای داده‌های شما ارائه می‌دهند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Power Apps یک برنامه مبتنی بر مدل انتها به انتها توسعه دهید.


آموزش نکات و نکات مربوط به تجربه کاربر برای توسعه دهندگان

User Experience Tips and Tricks for Developers

نکات عملی که توسعه دهندگان می توانند از امروز برای ایجاد تجربه کاربری بهتر استفاده کنند.


آموزش Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): شروع به کار

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): Getting Started

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، هسته اصلی همه مشاغل امروزی است. این دوره اصول اولیه راه حل CRM مایکروسافت، Dynamics 365 Customer Enagement را به شما می آموزد که شامل فروش، خدمات مشتری، خدمات میدانی و موارد دیگر می شود.


آموزش Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): سفارشی سازی و پیکربندی

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM): Customization and Configuration

Dynamics 365 Customer Engagement عملکردهای قدرتمندی را ارائه می دهد، اما اگر نیاز به ایجاد تغییرات داشته باشید چه؟ این دوره شما را در مورد نحوه شروع، سفارشی سازی و پیکربندی سیستم برای مطابقت با نیازهای خاص خود راهنمایی می کند.


آموزش ایجاد برنامه های Canvas با برنامه های Power

Creating Canvas Apps with Power Apps

برنامه های Canvas با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن و عبارات اکسل مانند، روشی بدون کد برای توسعه برنامه های تجاری غنی و پاسخگو ارائه می دهند. این دوره آموزشی به شما یاد می دهد که چگونه یک اپلیکیشن Power Apps canvas سرتاسر ایجاد کنید که از داده های Dataverse استفاده می کند.


آموزش ChatGPT و Generative AI: The Big Picture

ChatGPT and Generative AI: The Big Picture

ChatGPT دنیا را در معرض طوفان قرار داده است – اما دقیقاً چیست و چگونه می توانید از آن بهره ببرید؟ در این مقدمه کوتاه، اصول اولیه هوش مصنوعی مولد، نحوه کارکرد آن و نحوه اعمال ChatGPT را برای مشکلات دنیای واقعی بیاموزید.


آموزش Microsoft Dynamics 365: شخصی سازی با برنامه های قدرتمند

Microsoft Dynamics 365: Customizing with Power Apps

Dynamics 365 عملکرد قدرتمندی خارج از جعبه ارائه می دهد ، اما اگر بخواهید در سیستم عامل تغییراتی ایجاد کنید ، چه می کنید؟ این دوره شما را در چگونگی شروع کار با آن ، شخصی سازی و پیکربندی سیستم متناسب با نیازهای خاص شما راهنمایی می کند.


آموزش AWS SysOps Admin: تامین و نگهداری منابع ابری

AWS SysOps Admin: Provision and Maintain Cloud Resources

برای قبولی در آزمون AWS SysOps Administrator – Associate، باید نحوه تهیه و نگهداری منابع را بدانید. این دوره به بررسی تصاویر ماشین آمازون (AMI)، CloudFormation، انواع استقرار و عیب یابی می پردازد.


راهنمای عملی آموزش شبکه های عصبی: کار با چارچوب های پیشرو

Practical Guide to Neural Network Training: Working with Leading Frameworks

چارچوب های یادگیری عمیق امروزی کار با شبکه های عصبی را آسان تر از همیشه می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک شبکه عصبی را به طور کارآمد بسازید و آموزش دهید، در حالی که برخی از چالش های رایج را ارزیابی کرده و به آنها رسیدگی می کنید.


آموزش ChatGPT و Generative AI: The Big Picture

ChatGPT and Generative AI: The Big Picture

ChatGPT دنیا را در برگرفته است – اما دقیقاً چیست و چگونه می توانید از آن بهره ببرید؟ در این مقدمه کوتاه، اصول اولیه هوش مصنوعی مولد، نحوه کارکرد آن و نحوه اعمال ChatGPT را برای مشکلات دنیای واقعی بیاموزید.


آموزش Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Dynamics 365 for Project Service Automation پشتیبانی نهایی و نهایی از روند فروش و تحویل پروژه را ارائه می دهد. این دوره شما را در زمینه اصول مهم این بخش از سیستم عامل راهنمایی می کند.


آموزش شروع مهندسی سریع با هوش مصنوعی مولد

Getting Started on Prompt Engineering with Generative AI

هوش مصنوعی مولد قدرتمند و هیجان انگیز است، اما خروجی آن به اندازه ورودی آن خوب است. در این دوره، بر هنر و علم ساخت دستورات هوشمندانه تسلط پیدا کنید تا پتانسیل کامل مدل‌های هوش مصنوعی مولد را آزاد کنید.


آموزش ارتباط بصری: ایجاد نمودارهای فنی جذاب و مثر

Visual Communication: Creating Engaging and Effective Technical Diagrams

در دنیای توسعه نرم افزار ، بسیاری از اطلاعات از طریق نمودارها به صورت بصری منتقل می شوند. این دوره به شما نحوه ایجاد نمودارهای موثر و جذاب را آموزش می دهد.


آموزش شبکه های عصبی رمزگشایی شده برای متخصصان داده

Neural Networks Demystified for Data Professionals

شبکه های عصبی پایه و اساس بسیاری از کاربردها در زمینه یادگیری ماشین و هوش مصنوعی هستند. این دوره ابهام زدایی از چیستی آنها، نحوه کار آنها و نحوه استفاده از آنها در انواع برنامه های کاربردی در دنیای واقعی را بیان می کند.


آموزش Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Dynamics 365 for Field Service شرکت ها را قادر می سازد در محل خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند و نیروی کار سیار را مدیریت کنند. این دوره شما را در زمینه اصول مهم این بخش از سیستم عامل راهنمایی می کند.


آموزش LLMs in Action: برنامه های کاربردی در دنیای واقعی

LLMs in Action: Real-world Applications

مدل‌های زبان بزرگ (LLM) این روزها رایج هستند. اما به غیر از نوشتن مقاله، جوک و کد، چه راه های دیگری برای استفاده از آنها وجود دارد؟ این دوره به شما برنامه های کاربردی دنیای واقعی برای LLM در صنایع مختلف را آموزش می دهد.


آموزش مبانی یادگیری ماشین در AWS

Fundamentals of Machine Learning on AWS

یادگیری ماشینی یکی از داغ ترین زمینه های امروز جهان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با فناوریهای یادگیری ماشین AWS حل مشکلات تجاری را شروع کنید.


آموزش شبکه های عصبی چگونه یاد می گیرند: کاوش در معماری، نزول گرادیان و انتشار پس زمینه

How Neural Networks Learn: Exploring Architecture, Gradient Descent, and Backpropagation

امروزه شبکه های عصبی بسیاری از کاربردهای هوش مصنوعی را هدایت می کنند. این دوره به شما می آموزد که چه چیزی در پس این جادو نهفته است - دینامیک آموزش شبکه های عصبی، از جمله انتشار پس زمینه، نزول گرادیان، و نحوه بهینه سازی عملکرد شبکه.


آموزش نگارش فنی: مستندات مربوط به پروژه های نرم افزاری

Technical Writing: Documentation on Software Projects

این دوره اصول نوشتن مستندات نرم افزار موثر را پوشش می دهد. این که آیا شما نیاز به ثبت اسناد مورد نیاز ، معماری/طراحی ، کد ، برنامه های آزمایشی یا کتابچه راهنمای کاربر نهایی دارید ، این دوره نکات و بهترین روش ها را برای انجام همه کارها به شما می دهد.