Dale Meredith

دیل مردیت در 15 سال گذشته دارای مجوز اخلاقی/مربی اخلاقی مجاز و بیش از 20 سال مربی گواهینامه مایکروسافت بوده است. دیل همچنین 7 سال تجربه مدیریت ارشد فناوری اطلاعات اضافی دارد و به عنوان CTO برای یک ارائه دهنده محبوب ISP کار می کند. تخصص دیل در توضیح مفاهیم دشوار و اطمینان از دانش آموزان وی از دانش عملی از مطالب دوره است. با خط شادی و سرگرمی ، دستورالعمل های دیل به یاد ماندنی و سرگرم کننده است. دانش و درک دیل از روند فعلی فن آوری و برنامه ها فرصت های زیادی را فراهم کرده است ، از جمله: آموزش شرکت های مختلف Inc 500 ، دانشگاه ها و بخش های وزارت امنیت داخلی برای دولت ایالات متحده. همراه با نویسندگی برای Pluralsight ، مشاوره و آموزش کلاس IT ، می توانید Dale را در صحنه سخنرانی کنید و در کنفرانس های IT صحبت کنید ، به تیم های IT کمک کنید تا شرکت های خود را ایمن ، مرتبط و "تخلف" آگاه کنند. خارج از حوزه حرفه ای ، دیل با صحبت کردن در اجتماعات غیرانتفاعی بزرگسالان و جوانان و ارسال مطالب در سایت های رسانه های اجتماعی خود "Dale Dumbs IT Down" ، مقدار زیادی از وقت خود را صرف بازپرداخت می کند. دیل از این مشارکت های گفتاری و سایت های رسانه های اجتماعی برای استفاده از مفاهیم "Dumb Down IT" استفاده می کند تا به همه کمک کند تا با استفاده از فناوری و وسایل شخصی خود ایمن و هوشمند باشند. دیل همچنین در زمینه Active Directory ، Exchange Server ، IIS ، PowerShell ، SharePoint ، System Center/Desktop Deployment و Private Cloud تخصص دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل امنیت برای CompTIA CySA +

Security Analysis for CompTIA CySA+

به عنوان یک تحلیلگر امنیت سایبری ، باید بتوانید ارزش اطلاعات امنیتی و تجزیه و تحلیل تهدیدها را نشان دهید. این دوره مهارت های بنیادی مورد نیاز به عنوان یک CySA + حرفه ای از جمله شکار تهدید ، حریم خصوصی داده ها و خطر را به شما آموزش می دهد ...


آموزش گزارش و ارتباطات برای CySA+

Reporting and Communication for CySA+

گزارش‌دهی و ارتباطات از اجزای ضروری مدیریت آسیب‌پذیری موفق و واکنش به حادثه هستند. این دوره به شما پایان ها و نتایج گزارش و ارتباطات مورد نیاز برای آزمون CySA+ را آموزش می دهد.


آموزش هک اخلاقی: بررسی و نکات امتحان

Ethical Hacking: Exam Review and Tips

کسب نمره قبولی در آزمون CEH نیازمند دانش، تجربه و آمادگی است. در این دوره آموزشی، Ethical Hacking: Exam Review and Tips، مراحل آماده سازی خود را برای آزمون CEH 312-50 می آموزید.


آموزش هک اخلاقی: رمزنگاری

Ethical Hacking: Cryptography

رمزنگاری آنقدر که فکر می کنید امن نیست. این دوره به شما می آموزد که چگونه مهاجمان برای آزمون CEH 312-50 به رمزنگاری نگاه می کنند.


آموزش هک اخلاقی: درک هک اخلاقی

Ethical Hacking: Understanding Ethical Hacking

یک هکر اخلاقی معتبر یک متخصص امنیتی است که می‌داند چگونه نقاط ضعف را در سیستم‌های هدف جستجو کند و از دانش و ابزارهای مشابه یک هکر مخرب استفاده می‌کند. این دوره به شما مبانی این دانش مورد نیاز برای...


آموزش هک کردن اخلاقی: هک اینترنت اشیا (اینترنت اشیا)

Ethical Hacking: Hacking the Internet of Things (IoT)

اینترنت اشیا ((اینترنت اشیا) یکی از پرطرفدارترین گرایشهای فناوری است. انبوهی از دستگاه ها روزانه آزاد می شوند (برخی از آنها یک نیاز است ، برخی دیگر یک شوخی است). مسئله اصلی این است که هر دستگاه یک بردار حمله جدید را باز می کند که هرگز آمدن آن را ندیده اید.


آموزش واکنش و مدیریت حادثه برای CySA+

Incident Response and Management for CySA+

شما باید همیشه آماده باشید. در این دوره شما اطلاعاتی را در مورد نحوه آماده شدن و نحوه واکنش به یک حادثه یاد می گیرید که به شما در قبولی در آزمون CySA+ CS200-003 کمک می کند.


آموزش انتخاب ابزار (های) مناسب برای عملکرد تیم قرمز خود

Selecting the Right Tool(s) for Your Red Team Operation

در این دوره ، شما از متخصصان امنیت سایبر ، دیل مردیت و آرون روزنموند ، یاد خواهید گرفت زیرا آنها در مورد اهمیت انتخاب ابزار مناسب برای مشارکت تیم قرمز شما و همچنین ابزارهای مورد علاقه خود بحث می کنند که آنها نه تنها ...


آموزش تکنیک های مولد هوش مصنوعی برای مهندسی اجتماعی

Generative AI Techniques for Social Engineering

این دوره به شما یاد می دهد که یاد بگیرید که هم مانند یک مهاجم و هم مدافع فکر کنید، با استفاده از تکنیک های پیشرفته GenAI برای پیشی گرفتن از تهدیدات مهندسی اجتماعی. ایده آل برای تحلیلگران، توسعه دهندگان و مدیرانی که به دنبال ارتقای بازی امنیت سایبری خود هستند.


آموزش توسعه نرم افزار ایمن

Secure Software Development

یکی از ضعیف ترین حلقه ها در امنیت سایبری، بردارهای حمله هستند که گاهی اوقات با برنامه ها ایجاد می شوند. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه امنیت و توسعه نرم افزار را برای محافظت از محیط خود ارزیابی و ادغام کنید.


آموزش هک اخلاقی: تست نفوذ

Ethical Hacking: Penetration Testing

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. در این دوره ، شما اطلاعات لازم را در مورد برنامه ریزی و اجرای یک تست نفوذ در برابر شبکه خود یا مشتریان خود خواهید آموخت.


آموزش ایجاد محیط آزمایشگاه خانگی امنیت سایبری

Building a Cybersecurity Home Lab Environment

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک محیط آزمایشگاه هک را برای همه تحقیقات امنیتی ، ابزارهای هک و آموزش هایی که همیشه می خواستید انجام دهید ، تنظیم کنید.


آموزش هک اخلاقی: بوییدن

Ethical Hacking: Sniffing

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزشی معتبر EC-Council نیست. شما باید شبکه خود را در برابر مهاجمان محافظت کنید. این دوره به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه sniffing شبکه کار می کند و چگونه اطلاعات خود را ایمن نگه دارید.


آموزش توسعه نرم افزار ایمن

Secure Software Development

یکی از ضعیف ترین حلقه ها در امنیت سایبری، بردارهای حمله هستند که گاهی اوقات با برنامه ها ایجاد می شوند. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه امنیت و توسعه نرم افزار را برای محافظت از محیط خود ارزیابی و ادغام کنید.


آموزش هک اخلاقی: شبکه های اسکن

Ethical Hacking: Scanning Networks

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. شما می دانید که چگونه هدف خود را دوباره به دست بیاورید ، اکنون وقت آن است که بیاموزید چگونه در جستجوی اطلاعات مهم و مهم در آمادگی برای حمله خود بگردید.


آموزش هک اخلاقی: سیستم عامل های هک هک

Ethical Hacking: Hacking Mobile Platforms

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. شرکت شما تصمیم گرفته است اجازه BYOD را شروع کند ، به علاوه مدیریت عالی فقط چندین دستگاه تلفن همراه خریداری کرده است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه مطمئن شوید همه چیز ایمن باقی می ماند.


آموزش امنیت نرم افزار و سیستم برای CompTIA CySA +

Software and Systems Security for CompTIA CySA+

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یکپارچه سازی امنیت در نرم افزار و سیستم های خود را ارزیابی و بررسی کنید.


آموزش پاسخ و بازیابی حادثه برای CompTIA CySA +

Incident Response and Recovery for CompTIA CySA+

به عنوان یک متخصص امنیت ، شما بخشی اصلی از تیم مسئول پاسخگویی به حوادث ، برنامه ریزی ها و مراحل بازیابی خواهید بود. این دوره مهارتهای مورد نیاز برای برقراری ارتباط و هماهنگی تلاشهای پاسخگویی و نحوه بازیابی را به شما آموزش می دهد ...


آموزش ارزیابی فعالیت بهره برداری پست تیم قرمز

Assessing Red Team Post Exploitation Activity

در این دوره ، شما طرز تفکر و تکنیک های استفاده شده توسط اپراتورهای تیم قرمز و دشمنان رایج سایبری و روش هایی را که تیم های دفاعی می توانند این اقدامات مخرب را شناسایی و حتی از آنها جلو ببرند ، کشف خواهید کرد.


آموزش آماده سازی برای و بازیابی حادثه

Preparing for and Executing Incident Recovery

هر زمان که حادثه ای اتفاق می افتد ، باید "چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، چه زمانی" را کشف کنید. این دوره به شما کمک خواهد کرد که چگونگی انجام تحقیقات ، ریشه کن کردن حادثه و چگونگی ساخت کیف جامد CSI (محقق امنیت سایبری) خود را درک کنید.


آموزش شما در حال به خطر انداختن امنیت شرکت خود هستید. این چگونه است.

You're Compromising Your Company's Security. Here's How.

حفظ امنیت شرکت شما از اولویت های اصلی است - و این کار با یک استراتژی قوی شروع می شود. با متخصص امنیت سایبری ، دیل مردیت ، همراه شوید زیرا وی مشاوره عملی برای به روزرسانی استراتژی و روشهای امنیتی شما را به اشتراک می گذارد.


آموزش جمع آوری اطلاعات و شناسایی آسیب پذیری برای CompTIA PenTest +

Information Gathering and Vulnerability Identification for CompTIA PenTest+

این دوره بخشی از 5 مجموعه از CompTIA PenTest + است. شما آسیب پذیری ها را شناسایی کرده اید ، اکنون از مجموعه ابزار خود برای شناسایی نحوه بهره برداری از آسیب پذیری های گفته شده برای آماده سازی برای بهره برداری استفاده خواهید کرد.


آموزش هک اخلاقی: تهدیدات بدافزار

Ethical Hacking: Malware Threats

بدافزار به طور خاص برای دسترسی یا آسیب به سیستم ها بدون اطلاع قربانی طراحی شده است. این دوره به شما نحوه ایجاد، استفاده و شناسایی بدافزار را آموزش می دهد. همه چیزهایی که برای CEH 312-50 در مورد بدافزار مورد نیاز است را خواهید آموخت.


آموزش هک اخلاقی: هک سیستم

Ethical Hacking: System Hacking

این دوره به شما تکنیک های هک سیستم های مورد نیاز برای آزمون 312-50 را آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی و اجرای مدیریت آسیب پذیری

Implementing and Performing Vulnerability Management

امروزه جرایم سایبری سازمان ها را مجبور می کند تا به امنیت اطلاعات توجه بیشتری داشته باشند. خواهید آموخت که برنامه های مدیریت آسیب پذیری به شناسایی و کاهش مشکلات موجود در محیط شما کمک می کند و به جلوگیری از دسترسی مهاجمان به منابع شما کمک می کند.


آموزش انطباق و ارزیابی CompTIA CySA +

Compliance and Assessment for CompTIA CySA+

این دوره به شما می آموزد که چگونه مطمئن شوید نمایه امنیتی شما مواردی راجع به حریم خصوصی و حفاظت از داده ها ، مدیریت ریسک و چارچوب های امنیتی را پوشش می دهد.


آموزش پی ریزی بنیاد آزمایش نفوذ برای CompTIA PenTest +

Laying the Foundation for Penetration Testing for CompTIA PenTest+

بنابراین ، شما می خواهید در تست نفوذ شغلی را شروع کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ شاید شما مهارت های خوبی در زمینه هک داشته باشید و بخواهید به یک حرفه ای امنیتی تبدیل شوید؟ دیگر نگاه نکنید ، این دوره شما را در مسیر جدید و هیجان انگیز شما آغاز می کند ...


آموزش هک کردن اخلاقی: هک کردن شبکه های بی سیم

Ethical Hacking: Hacking Wireless Networks

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. در این دوره ، شما روش های هک را که می تواند برای دسترسی به شبکه شما و چگونگی کاهش بهینه خطر امنیتی استفاده شود ، یاد خواهید گرفت.


آموزش هک اخلاقی: تجزیه و تحلیل آسیب پذیری

Ethical Hacking: Vulnerability Analysis

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. در این دوره خواهید آموخت که چقدر مهم است که نه تنها شبکه های خود را برای یافتن هرگونه پرچم قرمز اسکن کنید ، بلکه چگونگی تجزیه و تحلیل نتایج را نیز بررسی کنید.


آموزش عملیات امنیتی برای CySA+

Security Operations for CySA+

این دوره مهارت های یک متخصص امنیتی مورد نیاز برای آزمون CySA+ را به شما آموزش می دهد.


آموزش راه حل های امنیتی برای مدیریت زیرساخت برای CompTIA CySA +

Security Solutions for Infrastructure Management for CompTIA CySA+

با استفاده از الگوهای معماری شبکه ایمن ایجاد شده در طراحی ، و سپس پیروی از بهترین روش ها برای پیکربندی هر یک از اجزای متصل به سیستم های کلی ، آسیب پذیری های کلی خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید. این دوره ...


آموزش ابر و اتوماسیون برای CompTIA CySA +

Cloud and Automation for CompTIA CySA+

این دوره مهارت های لازم را به عنوان یک تحلیلگر امنیت سایبری برای شناسایی تهدیدات و آسیب پذیری های مرتبط با فعالیت در ابر به شما می آموزد.


آموزش هک اخلاقی: هک IoT و OT

Ethical Hacking: Hacking IoT and OT

در چند سال گذشته شاهد انفجار در دستگاه‌های IoT و OT بوده‌ایم که ما را به اینترنت متصل می‌کنند و هکرها متوجه آن شده‌اند. این دوره مهارت های هک اخلاقی مورد نیاز برای آزمون CEH 312-50 را به شما آموزش می دهد.


آموزش انجام واکنش و رسیدگی به حادثه

Performing Incident Response and Handling

در این دوره، جنبه‌های بی‌شماری واکنش به حادثه و چگونگی برنامه‌ریزی و طراحی فرآیندی برای واکنش به آن نقضی که دیر یا زود به سازمان شما وارد می‌شود را بررسی و بررسی خواهید کرد.


آموزش پیاده سازی و اجرای مدیریت آسیب پذیری

Implementing and Performing Vulnerability Management

امروزه جرایم سایبری سازمان ها را مجبور می کند تا به امنیت اطلاعات توجه بیشتری داشته باشند. خواهید آموخت که برنامه های مدیریت آسیب پذیری به شناسایی و کاهش مشکلات موجود در محیط شما کمک می کند و به جلوگیری از دسترسی مهاجمان به منابع شما کمک می کند.


آموزش هک اخلاقی: هک سیستم

Ethical Hacking: System Hacking

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزشی معتبر EC-Council نیست. شما تکالیف خود را انجام داده اید. اکنون زمان آن رسیده است که به طور کامل و کامل هدف خود را "pwn" کنید و در عین حال هیچ کس را آنقدر عاقل تر نکنید که به آن رسیده اید.


آموزش ارزیابی و کاهش خطرات امنیتی

Assessing and Mitigating Security Risks

ظرفیت انجام مدیریت ریسک برای کسی که امیدوار است از شبکه و منابع خود دفاع کند بسیار مهم است. این دوره به شما در مورد سیاست های خطر ، ارزیابی ، تجزیه و تحلیل و کاهش شبکه های شما آموزش می دهد.


آموزش هک اخلاقی: بوییدن

Ethical Hacking: Sniffing

Sniffing مهارتی است که مهاجمان برای نظارت و ضبط داده هایی که از طریق شبکه در حال عبور است استفاده می کنند. این دوره مهارت های مورد نیاز برای جمع آوری موفقیت آمیز داده ها از یک هدف و همچنین اطلاعات مورد نیاز برای آزمون CEH 312-50 را به شما آموزش می دهد.


آموزش مسائل مربوط به مدیریت هویت و دسترسی (IAM)

The Issues of Identity and Access Management (IAM)

در این دوره آموزشی، نحوه نگاه کردن به IAM را از منظر مناسب و همچنین مسائل امنیتی که باید در سازمان خود از آنها آگاه باشید، یاد خواهید گرفت.


آموزش انجام واکنش و رسیدگی به حادثه

Performing Incident Response and Handling

در این دوره، جنبه‌های بی‌شماری واکنش به حادثه و چگونگی برنامه‌ریزی و طراحی فرآیندی برای واکنش به آن نقضی که دیر یا زود به سازمان شما وارد می‌شود را بررسی و بررسی خواهید کرد.


آموزش هک اخلاقی: شناسایی/ردیابی

Ethical Hacking: Reconnaissance/Footprinting

شناسایی/رد پا اولین مرحله ای است که مهاجمان انجام می دهند. این دوره به شما مهارت هایی را که مهاجمان برای آزمون CEH استفاده می کنند، آموزش می دهد.


آموزش انجام و آنالیز شناسایی شبکه

Performing and Analyzing Network Reconnaissance

دیدن آنچه در حال حاضر در مورد شبکه ها و منابع شرکت شما در معرض دید قرار می گیرد، حیاتی است. این دوره یک درک اساسی از هر دو شناسایی و اسکن و اینکه چگونه می تواند بر وضعیت امنیتی شما تأثیر بگذارد ارائه می دهد.


آموزش نکات و ترفندهای مرور امتحان برای CySA+

Exam Review Tips and Tricks for CySA+

کسب نمره قبولی در آزمون CySA+ نیازمند دانش، تجربه و آمادگی است. این دوره به شما مراحل موفقیت در آزمون CySA+ را آموزش می دهد.


آموزش هک اخلاقی: تجزیه و تحلیل آسیب پذیری

Ethical Hacking: Vulnerability Analysis

ارزیابی آسیب پذیری نقش عمده ای در تامین امنیت منابع و زیرساخت هر سازمان در برابر تهدیدات مختلف داخلی و خارجی دارد. این دوره به شما تکنیک های تجزیه و تحلیل آسیب پذیری مورد نیاز برای گواهی...


آموزش هک اخلاقی: رمزنگاری

Ethical Hacking: Cryptography

اینترنت یک رسانه ناامن است و مهاجمان می توانند بسیاری از مواردی را که ارسال می کنید مشاهده کنند. اینجاست که رمزنگاری شروع به کار می کند. مشاهده رمزنگاری از نقطه حمله ، بهترین راه برای محافظت از منابع خود است.


آموزش هک کردن اخلاقی: شمارش

Ethical Hacking: Enumeration

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. اکنون که به سیستم های "زنده" پی بردیم و امیدواریم سیستم عامل را با اثر انگشت تعیین کنیم ، مرحله بعدی هک کردن اخلاقی ما این است که داده ها را برون یابی کنیم.


آموزش امنیت سازمانی: سیاست ها، رویه ها و رویه ها

Enterprise Security: Policies, Practices, and Procedures

بازار امنیت به سرعت در حال تغییر است و این تغییرات مدیریت امنیت را به میزان قابل توجهی دشوارتر کرده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با نگاهی متفاوت به زیرساخت های خود، از افراد بد پیشی بگیرید.


آموزش گذرواژه و حملات بی‌سیم با کالی لینوکس

Password and Wireless Attacks with Kali Linux

کالی لینوکس شامل ابزارهای زیادی است. این دوره بر روی روش‌ها و ابزارهای مختلفی تمرکز می‌کند که کالی برای هک اخلاقی رمزهای عبور و شبکه‌های بی‌سیم شما شامل می‌شود.


آموزش هک اخلاقی: هک پلتفرم های موبایل

Ethical Hacking: Hacking Mobile Platforms

دستگاه های تلفن همراه بردار حمله بزرگ بعدی برای مهاجمان هستند. این دوره به شما [چگونگی ایمن سازی این دستگاه ها و چالش هایی را که برای سازمان های مورد نیاز برای آزمون CEH 312-50 ارائه می دهند، آموزش می دهد.


آموزش مدیریت آسیب پذیری برای CySA+

Vulnerability Management for CySA+

ایمن نگه داشتن سازمان شما از مهاجمان ضروری است. این دوره به شما در مورد تجزیه و تحلیل آسیب پذیری مورد نیاز برای آزمون CYSA+ آموزش می دهد.


آموزش شبکه های نفوذی برای CompTIA PenTest+

Penetrating Networks for CompTIA PenTest+

ضعف در زیرساخت شبکه شما، یک متخصص امنیتی را قادر می‌سازد تا به میزبان‌ها در منابع وارد شود، داده‌های در حال انتقال را استراق سمع کند و ارتباطات را مختل کند. ببینید چگونه این اقدامات می تواند عواقب جدی برای سازمان داشته باشد.


آموزش انجام و آنالیز شناسایی شبکه

Performing and Analyzing Network Reconnaissance

دیدن آنچه در حال حاضر در مورد شبکه ها و منابع شرکت شما در معرض دید قرار می گیرد، حیاتی است. این دوره یک درک اساسی از هر دو شناسایی و اسکن و اینکه چگونه می تواند بر وضعیت امنیتی شما تأثیر بگذارد ارائه می دهد.


آموزش هک اخلاقی: شمارش

Ethical Hacking: Enumeration

مرحله سوم مهاجمان بر روی یک هدف، شمارش حساب ها و خدمات است. این دوره به شما مهارت هایی را می آموزد که مهاجمان برای شمارش مورد نیاز برای آزمون هک اخلاقی معتبر استفاده می کنند.


آموزش تهدید و آسیب پذیری برای CompTIA CySA +

Threat and Vulnerability Management for CompTIA CySA+

این دوره به شما می آموزد که چگونه آسیب پذیری های محیط خود را با استفاده از ، تغییر و درک یک راه حل مدیریت آسیب پذیری شناسایی و کاهش دهید.


آموزش بهره برداری از آسیب پذیری های مبتنی بر میزبان برای CompTIA PenTest +

Exploiting Host-based Vulnerabilities for CompTIA PenTest+

بسیاری از سوits استفاده ها برای سیستم عامل های سرور و ایستگاه کاری است. هنگامی که شبکه را به خطر انداختید ، می خواهید میزبانهای خاص و برنامه های آنها را صفر کنید. درک نحوه پیکربندی میزبان ها و مواردی که ممکن است شامل آنها شود ...


آموزش هک اخلاقی: هک شبکه های بی سیم

Ethical Hacking: Hacking Wireless Networks

Wireless یکی از بزرگترین بردارهای حمله را برای هکرها فراهم می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه شبکه های بی سیم مورد نیاز برای آزمون [CEH 312-50] را ایمن کنید.


آموزش امنیت سازمانی: سیاست ها، رویه ها و رویه ها

Enterprise Security: Policies, Practices, and Procedures

بازار امنیت به سرعت در حال تغییر است و این تغییرات مدیریت امنیت را به میزان قابل توجهی دشوارتر کرده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با نگاهی متفاوت به زیرساخت های خود، از افراد بد پیشی بگیرید.


آموزش OpenAI: مهندسی سریع برای امنیت سایبری

OpenAI: Prompt Engineering for Cyber Security

تهدیدات سایبری در حال تکامل را با هوش مصنوعی هدایت کنید. این دوره به شما می آموزد که از ChatGPT OpenAI برای بهبود عملیات امنیت سایبری و استراتژی های پاسخ استفاده کنید.


آموزش عملیات امنیتی و مانیتور

Security Operations and Monitoring for CompTIA CySA+

فعال بودن در امر حفاظت از منابع کلیدی است. این دوره به شما می آموزد که منابع خود را برای محافظت بهتر از آنها و همچنین شاخص های سازش (IoC) را که باید نظارت کنید ، پیکربندی کنید.


آموزش انجام آزمایشات غیر فنی برای CompTIA PenTest +

Performing Non-Technical Tests for CompTIA PenTest+

شما به عنوان یک متخصص امنیت ، باید بردارهای حمله غیر فنی را در رابطه با ما آزمایش کنید. ما ابزارهای مختلفی را بررسی خواهیم کرد که می توانیم برای دور زدن قفل ها ، حسگرهای حرکتی و حتی خود کاربران استفاده کنیم.


آموزش هک اخلاقی: شناسایی/رد پا

Ethical Hacking: Reconnaissance/Footprinting

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. این دوره روند تحقیق سیستم را با هدف به خطر انداختن هدف پوشش می دهد. هدف جمع آوری هرچه بیشتر داده ها در مورد یک هدف احتمالی است.


آموزش انجام شناسایی فعال برای CompTIA PenTest +

Conducting Active Reconnaissance for CompTIA PenTest+

شناسایی فعال یک شر ضروری است. گاهی اوقات می تواند به تیم ها و سیستم های دفاعی هشدار دهد که در حال جستجوی آنها هستید ، اما به شما کمک می کند تا همه موارد مربوط به هر نت را در شبکه مشاهده و مستند کنید. بیاموزید که چگونه فعالانه از راه درست دوباره استفاده کنید


آموزش نتایج و گزارش برای CompTIA PenTest +

Results and Reporting for CompTIA PenTest+

اطمینان از اینکه همه مواردی را که کشف کرده اید به مشتری/هدف گزارش دهید ، ضروری است که نامزدی شما به پایان برسد. بیاموزید چه مواردی را در گزارش خود بگنجانید ، چگونه سازماندهی کنید و یافته های خود را به روشی حرفه ای ارائه دهید.


آموزش پیاده سازی نسخه Windows Server 2012 R2 Essentials

Implementing Windows Server 2012 R2 Essentials Edition

این دوره شما را با ویژگی های Microsoft Server 2012 R2 آشنا می کند که برای کمک به مشاغل کوچک در استفاده از فناوری هایی که سالهاست سرورهای سازمانی ارائه می دهند ، طراحی شده است. شما ، به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، یا ...


آموزش انجام شناسایی غیرفعال برای CompTIA PenTest +

Conducting Passive Reconnaissance for CompTIA PenTest+

شناسایی ، فرآیند کشف اطلاعات در مورد هدف قبل از این است که درگیر شوید. Passive Reconnaissance در حال انجام این کار در موضوعی است که هیچ اثری باقی نمی گذارد ، که به شما کمک می کند تا هویت خود را در زیر کلاه هکری که استفاده می کنید حفظ کنید.


آموزش هک اخلاقی: اسکن شبکه ها

Ethical Hacking: Scanning Networks

این دوره به شما مهارت هایی را که مهاجمان برای اسکن استفاده می کنند و برای آزمون CEH مورد نیاز است، آموزش می دهد.


آموزش هک اخلاقی: تهدیدهای بدافزار

Ethical Hacking: Malware Threats

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. این دوره شما را به کوچه تاریکی نحوه استفاده و استقرار بدافزار هدایت می کند. ما همچنین به نحوه کار Trojans و Backdoors خواهیم پرداخت.


آموزش آزمایش برنامه های کاربردی برای CompTIA PenTest +

Testing Applications for CompTIA PenTest+

بخشی از هر برنامه تعامل PenTest یک هدف بسیار بالا است. دلیل این امر این است که بسیاری از قطعات در حال حرکت از سیستم عامل ها تا حتی رابط های درگیر در آن وجود دارد. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که این م theseلفه ها را بررسی کنید ...


آموزش هک اخلاقی: درک هک اخلاقی

Ethical Hacking: Understanding Ethical Hacking

Pluralsight یک شریک رسمی یا مرکز آموزش معتبر EC-Council نیست. این دوره به طور چشمگیری به نفع افسران امنیتی ، مدیران شبکه و هر کسی است که نگران یکپارچگی زیرساخت های شبکه خود است.


آموزش وظایف پس از بهره برداری برای CompTIA PenTest +

Post-Exploit Tasks for CompTIA PenTest+

این دوره (بخش 9 از سری PenTest +) بر روشهای فرار از اقدامات مقابله ای امنیتی ، حفظ دسترسی و پوشش آهنگهای شما متمرکز است.