Joe Abraham

جو آبراهام ، CCIE # 62417 ، یک مشاور امنیت شبکه است که در فضای بخش عمومی کار می کند و به مشتریان در توسعه و پیاده سازی معماری های شبکه کاربردی و ایمن کمک می کند. وی از کالج Excelsior با مدرک M.S فارغ التحصیل شد. در امنیت سایبری و یک B.S در فناوری اطلاعات (مدیریت شبکه). وی در حال حاضر دارای بسیاری از گواهینامه های فناوری اطلاعات شامل CCIE ، CISSP ، GSEC و CCNP Security است. وی همچنین عضو هیئت مشاوره GIAC است. جو مربی متخصصان فناوری اطلاعات و یک وبلاگ نویس است که وقت خود را با همسر و سه فرزندش می گذراند ، ورزش می کند ، تحقیق می کند و درباره فناوری می نویسد ، یا فن آوری های جدید را یاد می گیرد. او که بیشتر تجربه خود را صرف کمک به آموزش و آموزش متخصصان فناوری اطلاعات می کند ، علاقه زیادی به تدریس دارد و همیشه تلاش می کند تا در زمینه فناوری اطلاعات تأثیر مثبت بگذارد.
دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن قوانین و اسکریپت های Zeek

Writing Zeek Rules and Scripts

Zeek یک ابزار منبع باز و قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد شبکه را نظارت کنید و رویدادهای درون آن را تجزیه و تحلیل کنید. این دوره نحوه سفارشی سازی آن را با استفاده از قوانین، اسکریپت ها و خط مشی های سفارشی آموزش می دهد.


آموزش Cisco CyberOps: مدیریت سیاست ها و رویه ها

Cisco CyberOps: Managing Policies and Procedures

مفاهیم امنیت سایبری دانش اساسی برای داشتن حرفه ای در صنعت است. این دوره استانداردها و فرآیند واکنش حوادث و سایر مفاهیم مدیریت سایبری را برای کمک به امنیت شبکه های ما شرح می دهد.


آموزش Splunk Enterprise Security: تصویر بزرگ

Splunk Enterprise Security: Big Picture

Splunk دارای یک ابزار امنیتی برای عملیات SOC و تشخیص حادثه است. بیاموزید که چگونه Splunk Enterprise Security می تواند از طریق تحقیقات ساده ، جستجوی همبستگی و هوشمندی ، به تبدیل SOC به یک کارآمد و م effectiveثرتر کمک کند.


آموزش Cisco CyberOps: نظارت بر امنیت

Cisco CyberOps: Security Monitoring

مفاهیم امنیت سایبری ، دانش بنیادی و اساسی برای داشتن شغل در صنعت هستند. این دوره بسیاری از جنبه های حملات سایبری ، نظارت امنیتی و قابلیت مشاهده اطلاعات و تکنیک های فرار را شرح می دهد.


آموزش تولید جستجوهای متناسب با Splunk

Generating Tailored Searches in Splunk

Splunk یک SIEM عالی است که به شما کمک می کند داده ها و اطلاعات دستگاه را در شرکت خود جمع آوری کرده و به آنها دسترسی پیدا کنید. این دوره به شما کمک می کند تا به طور م withinثر در Splunk جستجو کنید و آنچه را که می خواهید شناسایی کنید.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه Power User Certified Splunk Core

Introduction to the Splunk Core Certified Power User Certification

گواهینامه Splunk Core Certified Power User درک شما از مهارت های اولیه Splunk را آزمایش می کند. این دوره کوتاه به عنوان مقدمه مسیر یادگیری برای آزمون SPLK-1002 عمل می کند.


آموزش ایجاد عملکردهای گردش کار در Splunk

Creating Workflow Actions in Splunk

آیا شما مایل به استفاده بهتر از داده های خود در Splunk هستید؟ این دوره به شما دانش و ابزار کمک می کند تا به شما کمک کند در مورد این SIEM ، اقدامات گردش کار ممکن در آن و نحوه استفاده از آنها برای افزودن زمینه بیشتر به داده های خود بیشتر بیاموزید.


آموزش تجزیه و ضبط کردن سیاهههای مربوط با syslog-ng

Parsing and Correlating Logs with syslog-ng

syslog-ng به شما یک ابزار منبع باز عالی برای جمع آوری متمرکز ، تجزیه و همبستگی می دهد. این دوره به شما در مورد این ابزار و نحوه پیکربندی و استفاده از آن در شبکه متناسب با نیازهای شما آموزش می دهد.


آموزش Cisco CyberOps: تحلیل میزبان ها

Cisco CyberOps: Analyzing Hosts

مفاهیم امنیت سایبری ، دانش بنیادی لازم برای فعالیت در این صنعت هستند. این دوره بسیاری از جنبه های فن آوری ، اجزا components و بدافزارهای مبتنی بر میزبان را به تفصیل شرح می دهد.


آموزش نظارت بر امنیت برای Cisco CyberOps Associate

Security Monitoring for Cisco CyberOps Associate

تله متری و نظارت بر امنیت، دید و استفاده از ابزارهای امنیتی را افزایش می دهد. این دوره به جزئیات بسیاری از جنبه های حملات سایبری، نظارت بر امنیت و مشاهده داده ها، و تکنیک های فرار می پردازد.


آموزش Splunk 9: ایجاد جستجوهای سفارشی

Splunk 9: Generating Tailored Searches

دانش Splunk سنگ بنای عملیات IT است. این دوره دانش و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا در مورد این SIEM و نحوه استفاده از آن برای جستجوی داده های خاص با استفاده از پرس و جوهای پیشرفته بیشتر بدانید.


آموزش برنامه‌های افزودنی، چارچوب‌ها و ادغام‌های مورد استفاده در Zeek

Extensions, Frameworks, & Integrations Used with Zeek

Zeek یک ابزار منبع باز و قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد شبکه را نظارت کنید و رویدادهای درون آن را تجزیه و تحلیل کنید. این دوره نحوه ادغام آن با ابزارهای دیگر مانند Security Onion، Elasticsearch و Arkime را آموزش می دهد.


آموزش تجزیه و تحلیل سیستم عامل با osquery

OS Analysis with osquery

osquery یک چارچوب ابزار دقیق سیستم عامل برای نظارت بر سیستم ها با استفاده از پایگاه داده رابطه ای است. در این دوره، تحلیل سیستم عامل با استفاده از osquery را یاد خواهید گرفت.


آموزش Protocol Deep Dive: IPsec

Protocol Deep Dive: IPsec

IPsec به ما کمک می کند تا زیرساخت های خود را ایمن کرده و خدمات ایمنی را به سازمان خود ارائه دهیم. این دوره به شما نحوه پیکربندی ، تأیید و تجزیه و تحلیل IPsec را یاد می دهد ، همچنین به شما دانش می دهد تا به شما درک عمیقی از فناوری ها بدهد.


آموزش Cisco CyberOps: تحلیل شبکه

Cisco CyberOps: Analyzing the Network

مفاهیم امنیت سایبری ، دانش بنیادی و اساسی برای داشتن شغل در صنعت هستند. این دوره جزئیات داده های شبکه را که می توانیم برای عملیات سایبری و نحوه استفاده از آنها در محیط شما استفاده کنیم ، شرح می دهد.


آموزش Cisco CyberOps: مدیریت سیاست ها و رویه ها

Cisco CyberOps: Managing Policies and Procedures

مفاهیم امنیت سایبری دانش اساسی برای داشتن حرفه ای در صنعت است. این دوره استانداردها و فرآیند واکنش حوادث و سایر مفاهیم مدیریت سایبری را برای کمک به امنیت شبکه های ما شرح می دهد.


آموزش مفاهیم امنیتی برای Cisco CyberOps Associate

Security Concepts for Cisco CyberOps Associate

مفاهیم امنیت سایبری بخش های اساسی دانش لازم برای داشتن یک شغل در صنعت هستند. این دوره به بررسی مفاهیم امنیتی می پردازد تا اطمینان حاصل شود که پایه محکمی برای دانش آینده گذاشته شده است.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه کاربر تایید شده Splunk Core

Introduction to the Splunk Core Certified User Certification

گواهینامه Splunk Core Certified User درک شما از مهارت های اولیه Splunk را آزمایش می کند. این دوره کوتاه به عنوان مقدمه مسیر یادگیری برای آزمون SPLK-1001 عمل می کند.


آموزش داده های فعالیت رویداد شبکه را با Elasticsearch تجزیه و تحلیل کنید

Analyze Network Event Activity Data with Elasticsearch

با رشد زیرساخت‌های ما، کیفیت داده‌های ما از این دستگاه‌ها برای عملیات سایبری حیاتی می‌شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه داده های رویداد شبکه و تله متری را برای عملیات شکار تهدید دریافت و استفاده کنید.


آموزش بهینه سازی زمینه ها ، برچسب ها و انواع رویدادها در Splunk

Optimizing Fields, Tags, and Event Types in Splunk

آیا تا به حال شده است که بخواهید تجربه خود را در Splunk بیشتر کنترل کنید؟ این دوره به شما دانش و ابزار کمک می کند تا به شما کمک کند در مورد این SIEM ، اشیا objects موجود در آن و نحوه دستکاری آنها به نفع خود بیشتر بدانید.


آموزش Splunk 9: Building Reports, Dashboards, and Alerts

Splunk 9: Building Reports, Dashboards, and Alerts

آیا می خواهید داده های خود را در Splunk بهتر تجسم و استفاده کنید؟ این دوره دانش و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند در مورد این SIEM، گزارش ها و قابلیت های داشبورد آن و نحوه هشدار دادن به داده های خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.


آموزش شروع با تجزیه و تحلیل ورود به سیستم Endpoint

Getting Started with Endpoint Log Analysis

در این دوره درباره داده های ماشین ، جزئیات داده هایی را که دستگاه های الکترونیکی ما تولید می کنند کشف خواهید کرد. این کار از طریق استفاده از تکنیک های تجزیه و تحلیل است که مهارت های شما را برای شناسایی فعالیت های مخرب در یک شرکت شبیه سازی افزایش می دهد.


آموزش تجزیه و تحلیل شبکه با pfSense

Network Analysis with pfSense

pfSense فایروال شبکه، VPN و سایر خدمات را به کاربران و اپراتورهای شبکه ارائه می دهد. مسدود کردن IP و پورت، خاتمه VPN و خدمات DHCP و DNS را ارائه می دهد. در این دوره آموزشی، شما یاد خواهید گرفت که با استفاده از pfSense فعالیت دشمن را شناسایی و مسدود کنید.


آموزش شروع کار با Zeek

Getting Started with Zeek

Zeek ابزاری عالی برای منبع باز است که به شما امکان می دهد شبکه خود را کنترل کرده و رویدادهای درون آن را تجزیه و تحلیل کنید. این دوره به شما در مورد این ابزار و نحوه پیکربندی و استفاده از آن در شبکه متناسب با نیازهای شما آموزش می دهد.


آموزش Splunk 9: ایجاد اقدامات گردش کار

Splunk 9: Creating Workflow Actions

آیا می خواهید از داده های خود در Splunk بهتر استفاده کنید؟ این دوره دانش و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند در مورد این SIEM، اقدامات گردش کار ممکن در آن و نحوه استفاده از آنها برای افزودن زمینه بیشتر به داده های خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.


آموزش پیکربندی هوش تهدید در Splunk Enterprise Security

Configuring Threat Intelligence in Splunk Enterprise Security

Splunk Enterprise Security یک برنامه برتر است که در استقرار Splunk برای کمک به عملیات SOC استفاده می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه منابع مختلف اطلاعات تهدید را برای استفاده در Splunk Enterprise Security پیکربندی کنید.


آموزش برنامه‌های افزودنی، چارچوب‌ها و ادغام‌های مورد استفاده در Snort

Extensions, Frameworks, and Integrations Used with Snort

Snort مهمترین سیستم پیشگیری از نفوذ (IPS) در جهان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه استفاده و قابلیت های آن را گسترش دهید و همچنین نحوه مدیریت کارآمدتر آن را آموزش دهید.


آموزش برنامه ریزی ، استقرار و پیکربندی Splunk Enterprise Security

Planning, Deploying, and Configuring Splunk Enterprise Security

Splunk Enterprise Security یک برنامه برتر است که در استقرار Splunk برای کمک به عملیات SOC استفاده می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه برای برنامه ریزی ، طراحی و استقرار برنامه مورد استفاده در محیط خود برنامه ریزی کنید.


آموزش Splunk 9: بهینه سازی فیلدها، برچسب ها و انواع رویداد

Splunk 9: Optimizing Fields, Tags, and Event Types

دانش Splunk سنگ بنای عملیات آن است. این دوره دانش و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند در مورد این SIEM، دانش موجود در آن و نحوه دستکاری آن برای ایجاد کارایی بیشتر بدانید.


آموزش طراحی و ایجاد افزونه هایی برای Splunk Enterprise Security

Designing and Creating Add-ons for Splunk Enterprise Security

Splunk Enterprise Security یک برنامه برتر است که در استقرار Splunk برای کمک به عملیات SOC استفاده می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید افزونه هایی را برای شخصی سازی برنامه و کاربردهای آن طراحی و ایجاد کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل مبتنی بر میزبان برای Cisco CyberOps Associate

Host-based Analysis for Cisco CyberOps Associate

مفاهیم امنیت سایبری بخش های اساسی دانش لازم برای یک حرفه در صنعت هستند. این دوره به جزئیات بسیاری از جنبه های فناوری ها، اجزا و تهدیدات مبتنی بر میزبان می پردازد.


آموزش مدیریت Splunk Enterprise Security Data و داشبورد

Managing Splunk Enterprise Security Data and Dashboards

Splunk Enterprise Security یک برنامه برتر است که در استقرار Splunk برای کمک به عملیات SOC استفاده می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های خود را مدیریت کنید ، و داشبورد و ویژگی را با استفاده از داده ها مدیریت کنید.


آموزش مدیریت هویت، احراز هویت و کنترل دسترسی با pfSense

Identity Management, Authentication and Access Control with pfSense

pfSense فایروال شبکه، VPN و سایر خدمات را به کاربران و اپراتورهای شبکه ارائه می دهد. در این دوره آموزشی، راه اندازی، پیکربندی و اعتبارسنجی pfSense را در محیط سازمانی یاد خواهید گرفت.


آموزش پزشکی قانونی دیجیتال: تصویر بزرگ

Digital Forensics: The Big Picture

دستگاه های دیجیتال همراه با جرم دیجیتال و شواهد مربوطه در همه جا وجود دارند. این دوره همه چیز را در مورد این زمینه به شما می آموزد و دانش بنیادی لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد آینده دیجیتال به شما می دهد.


آموزش شروع با تجزیه و تحلیل بسته

Getting Started with Packet Analysis

آیا نوع داده ای را که از طریق شبکه شما منتقل می شود می دانید؟ این دوره به شما دانش و ابزار لازم برای ساختن دانش بنیادی مورد نیاز برای توانایی ضبط ، خواندن و تفسیر بسته ها در شبکه شما را می دهد.


آموزش Cisco CyberOps: بررسی مفاهیم امنیتی

Cisco CyberOps: Exploring Security Concepts

مفاهیم امنیت سایبری ، دانش بنیادی و اساسی برای داشتن شغل در صنعت هستند. این دوره مفاهیم امنیتی را بررسی خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که پایه محکمی برای دانش آینده ایجاد شده است.