Axel Sirota

آکسل سیروتا دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات است که علاقه زیادی به عملیات یادگیری عمیق و یادگیری ماشین دارد. وی پس از تحقیق در زمینه احتمال ، آمار و بهینه سازی یادگیری ماشین ، در حال حاضر در JAMPP به عنوان یک مهندس تحقیق در زمینه یادگیری ماشین مشغول به کار است که از داده های مشتری برای پیش بینی دقیق در زمان واقعی پیشنهاد استفاده می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل: بهترین روش ها برای پزشکان داده

Model Training: Best Practices for Data Practitioners

در حال حاضر از مدل های از پیش آموزش دیده برای افزودن هوش مصنوعی در همه جا استفاده می شود قابلیت های محصولات اما آیا فکر کرده اید که آنها چگونه هستند آموزش دیده؟ این دوره از ابتدا تا انتها روند کار را به شما آموزش می دهد رفتن از یک ایده و یک مجموعه داده به یک مدل آموزش دیده.


آموزش داده های نامعتبر، تکراری و گمشده را در پایتون مدیریت کنید

Manage Invalid, Duplicate, and Missing Data in Python

پاک کردن داده ها یکی از آن کارهایی است که تخیلی نیست، اما کلیدی برای هر برنامه داده ای است. این دوره مهارت ها و دانش پاکسازی داده ها در پانداها را به شما آموزش می دهد که برای تبدیل مجموعه داده های خود از خام و بی فایده به تمیز و مفید لازم است.


کار با مدل های از پیش آموزش دیده NLP

Working with Pre-trained NLP Models

یادگیری انتقالی یکی از مفاهیم کلیدی است که از شرکت‌ها در سراسر جهان در استراتژی LLM خود استفاده می‌کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از طریق آموزش انتقال مدل های مبتنی بر LLM ایجاد کنید.


آموزش ساخت مدل های بهینه با Azure Automated ML

Build Optimal Models with Azure Automated ML

صرف نظر از اینکه چند ساعت یا چند سال در ساخت مدل دارید، یادگیری ماشین خودکار Azures چیزی دارد که شما را شگفت زده کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از آن برای ساخت بهترین مدل یادگیری ماشینی برای داده های خود تنها با چند کلیک استفاده کنید!


آموزش اجرای پردازش زبان طبیعی برای جاسازی کلمه

Implement Natural Language Processing for Word Embedding

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از جاسازی کلمات برای استفاده از یادگیری عمیق برای NLP استفاده کنید.


آموزش اصول طراحی برای پارتیشن بندی با Azure

Design Principles for Partitioning with Azure

پارتیشن بندی قابلیت اصلی است که می تواند اطمینان حاصل کند که یک پلت فرم داده می تواند بی حد و حصر باشد. این دوره به شما آموزش خواهد داد که چگونه یک استراتژی پارتیشن موثر برای هر مورد استفاده را طراحی کنید.


آموزش شبکه های عصبی کانولوشن (CNN): تسلط بصری با یادگیری عمیق

Convolutional Neural Networks (CNNs): Visual Mastery with Deep Learning

با CNN با استفاده از TensorFlow به دنیای یادگیری عمیق شیرجه بزنید و کراس. این دوره به شما نحوه ساخت و بهینه سازی CNN را آموزش می دهد مدل هایی برای برنامه های کاربردی در دنیای واقعی


آموزش ژنراتورهای پیشرفته و Coroutines

Advanced Generators and Coroutines

اجرای نرم افزار بهینه ، تنبل ، کارآمد و همزمان بدون خطا کار سختی است. شما یاد خواهید گرفت که به استفاده از ژنراتورها و کوروتین ها که سنگ بنای همگام سازی همزمان سازی و محاسبات تنبل هستند ، تسلط پیدا کنید.


آموزش تفسیر داده ها با مدل های آماری

Interpreting Data with Statistical Models

داده ها در همه جا وجود دارد و ما همیشه در مورد آمار می شنویم ، حتی اگر متوجه آن نشویم! در این دوره دانش آماری خود را شکل خواهیم داد. از صفر به قهرمان می رسیم و الگوهای پیچیده ای از مشکلات دنیای واقعی را تجزیه و تحلیل می کنیم.


آموزش مدیریت داده های جریانی با Apache Pulsar

Handling Streaming Data with Apache Pulsar

Apache Pulsar سیستمی بسیار مقیاس پذیر ، با توان عملیاتی بالا است که هم با صف و هم با پخش جریانی داده ها با سهولت باور نکردنی کار می کند. این دوره تمام مفاهیم و ابزارهای لازم برای استفاده از Apache Pulsar را در پروژه های شما آموزش می دهد.


آموزش شروع کار با آپاچی کافکا

Getting Started with Apache Kafka

ارزش بسیار زیاد کافکا را به عنوان یک پلتفرم پیام رسان مورد اعتماد غول های جهانی کشف کنید. در مورد پیکربندی آن برای توان عملیاتی بالا بدون به خطر انداختن ضمانت سفارش، بینشی به دست آورید.


آموزش ساختن اولین پروژه علم داده خود در Microsoft Azure

Building Your First Data Science Project in Microsoft Azure

در پشت هر مدل یادگیری ماشینی، یک سرویس عالی برای حل مسائلی مانند نسخه‌سازی، قابلیت اشتراک‌گذاری، استقرار و تکرارپذیری وجود دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه با پای راست پروژه های علم داده خود را به درستی شروع کنید.


آموزش اصول طراحی برای راه حل های ذخیره سازی موثر

Design Principles for Effective Storage Solutions

ذخیره سازی هسته اصلی هر پلتفرم داده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک استراتژی ذخیره سازی را انتخاب و طراحی کنید تا اطمینان حاصل کنید که داده های شما همیشه در دسترس، انعطاف پذیر و مفید هستند.


آموزش تفسیر داده ها با مدل های آماری پیشرفته

Interpreting Data with Advanced Statistical Models

یادگیری ماشین در حال تغییر جهان است و در هسته اصلی یادگیری ماشین مدل های آماری پیشرفته ای وجود دارد. با استفاده از این دوره ، شما می دانید که چگونه برای مشکلات موجود در کار شما یک برنامه ML ایجاد کنید و اساس آن را درک کنید


آموزش جلسات IT Ops: آشپزی با Terraform - استقرار یک برنامه کامل با Load Balancing

The IT Ops Sessions: Cooking with Terraform - Deploying a Full Application with Load Balancing

در این جلسه IT Ops، یاد خواهید گرفت که چگونه با Terraform به راحتی یک برنامه را در محیطی شبیه به پرود اجرا کنید.


آموزش مدل های NLP و ترانسفورماتور

NLP's and Transformer Models

ترانسفورماتورها NLP را از زمان آغاز به کار خود در سال 2017 متحول کرده اند. آنها می توانند زبان را در سطح عمیق تری درک کنند و همچنین به موازات آموزش GPU ها را انجام دهند. در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد Transformers برای NLP را یاد خواهید گرفت.


آموزش شروع کار با Travis CI

Getting Started with Travis CI

اشکالات وجود دارد ، این یک واقعیت است ، بنابراین تمام کاری که شما می توانید انجام دهید این است که سیستم خود را تا آنجا که ممکن است مستعد ابتلا به مشکلات است. در این دوره ، شما چگونگی افزودن Travis CI به پروژه خود را حل می کنید تا به شما کمک کند سریعتر از آنچه تصور می کردید با CI/CD ارائه دهید.


آموزش با مایکروسافت Azure Cognitive Service یک طبقه بندی تصویر بسازید

Build an Image Classifier with Microsoft Azure Cognitive Service

ایجاد یک مدل بینایی کامپیوتری مناسب می‌تواند طولانی، پیچیده باشد و به یک تیم کامل از محققان نیاز دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک مدل طبقه بندی کننده تصویر سفارشی در Microsoft Azure Custom Vision را تنها با چند کلیک ایجاد کنید.


آموزش گواهی توسعه دهنده TensorFlow - پردازش زبان طبیعی (NLP)

TensorFlow Developer Certificate - Natural Language Processing (NLP)

این دوره تمام تکنیک های NLP در Tensorflow 2 را به شما آموزش می دهد که برای انجام کارهای شگفت انگیز مانند تولید متن یا طبقه بندی قصد نیاز است.


آموزش استقرار و مدیریت مدل ها در Microsoft Azure

Deploying and Managing Models in Microsoft Azure

برای ارائه یک ایده عالی، نیاز است که مدل‌های ML خود را مستقر کرده و همچنین مطمئن شوید که به‌روز هستند. این دوره بهترین شیوه ها را برای استقرار، مدیریت و بازآموزی مدل های یادگیری ماشین در Azure به شما آموزش می دهد.


آموزش جستجوی متن در MongoDB

Searching for Text in MongoDB

این دوره تمام نکات ، ترفندها و تفاوت های ظریف مربوط به جستجوی متن و شاخص های متن را پوشش می دهد.


آموزش اصول طراحی برای پیاده سازی راه حل های پردازش دسته ای

Design Principles for Implementing Batch Processing Solutions

پردازش دسته ای هسته اصلی تجزیه و تحلیل داده های بزرگ است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه راه حل های پردازش دسته ای موثر و بهینه را در Azure برای نیازهای خود طراحی کنید.


آموزش عملیات روی آرایه ها با NumPy

Operations on Arrays with NumPy

این دوره به شما می آموزد که چگونه از NumPy برای ارتقای بازی خود در برنامه نویسی علمی استفاده کنید و به شما نشان می دهد که چگونه از NumPy برای پردازش عددی از جمله نمایه سازی آرایه، عملیات ریاضی و جستجو استفاده کنید.


آموزش تولید خطوط لوله داده با جریان هوا Apache

Productionalizing Data Pipelines with Apache Airflow

این دوره به شما می آموزد که چطور در Apache Airflow با سهولت در خطوط تولید داده با درجه تولید تسلط پیدا کنید.


آموزش MuleSoft 4 Fundamentals

MuleSoft 4 Fundamentals

یکپارچه سازی نرم افزار بزرگترین بازار میلیارد دلاری حل نشده در جهان است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از MuleSoft Runtime و پلتفرم Anypoint برای مقیاس نمایی عملیات IT خود استفاده کنید.


آموزش شروع به کار با Microsoft Azure Computer Vision API

Getting Started with Microsoft Azure Computer Vision API

سرویس Azure's Computer Vision به شما امکان دسترسی به الگوریتم‌های پیشرفته‌ای را می‌دهد که تصاویر را پردازش می‌کنند و ویژگی‌های بصری مورد علاقه‌تان را برمی‌گردانند. این دوره به شما می‌آموزد که چگونه از این قابلیت‌ها در سازمان خود استفاده کنید.


آموزش با API Microsoft Azure Face یک راه حل تشخیص چهره بسازید

Build a Face Recognition Solution with Microsoft Azure Face API

مشکلات کمی به اندازه تشخیص چهره پیچیده هستند. معمولاً شما بیش از چند تصویر ندارید و تمام تلاش خود را می کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Microsoft Azure Face API برای تشخیص و تشخیص چهره تنها با چند خط کد استفاده کنید.


آموزش داده ها را عادی کنید تا برای تجزیه و تحلیل با پانداها مناسب شوند

Normalize Data to Make It Appropriate for an Analysis with Pandas

نرمال‌سازی داده‌ها، داده‌های ما را تغییر می‌دهد تا برای برنامه‌های پایین‌دستی قابل حمل‌تر شود. این دوره به شما مهارت های عادی سازی داده ها در پانداها را آموزش می دهد که برای قابل استفاده کردن هر مجموعه داده ای برای یادگیری ماشینی لازم است.


آموزش جمع آوری داده ها در سراسر اسناد در MongoDB

Aggregating Data across Documents in MongoDB

در این دوره ، همه نکات ، ترفندها و ظرایف مربوط به چارچوب تجمیع و نحوه اهلی کردن آنها را کشف خواهید کرد.