Abdul Rehman Yousaf

عبدالرحمان بنیانگذار Pythonist.org ، یک شرکت مشاوره ، آموزش و توسعه نرم افزار نرم افزار است. در حال حاضر ، او به عنوان یک مهندس ارشد یادگیری ماشین در Nexthon Technologies مشغول به کار است که در آنجا چندین پروژه شگفت انگیز ساخته شده با هوش مصنوعی ساخته است. پیش از این ، او به عنوان یک معمار راه حل Cloud کار می کرد ، زیرساخت های قدرتمند ، ایمن و مقیاس پذیر را بر روی فروشندگان مختلف ابر مانند Google Cloud Platform و AWS ایجاد می کرد. در طول هر دو این نقش ها ، او از پایتون به عنوان زبان اصلی پیشرفت خود استفاده کرد. او یک مجری و معلم باتجربه است ، در چندین کنفرانس ، گروه نرم افزاری و مکانهای داخلی شرکت سخنرانی کرده است. عبدالل همچنین عضوی فعال در جامعه متن باز است که به طور منظم در پروژه های مختلف مرتبط با پایتون و یادگیری ماشین شرکت می کند. عبدول دارای مدرک لیسانس فناوری اطلاعات از دانشگاه گوجرات پاکستان است.
دوره های این مدرس:

آموزش ماتیلیون: تصویر بزرگ

Matillion: The Big Picture

این دوره شما را با پلتفرم Matillion آشنا می کند. شما کشف خواهید کرد که چیست و چه چیزی را برای باز کردن قدرت داده های خود با ETL بومی ابری به شما ارائه می دهد.


آموزش ساخت برنامه های قابل اعتماد فلاسک

Building Reliable Flask Applications

ساخت برنامه های فلاسک اولین قدم است ، اما مدیریت یک برنامه موجود ماجراجویی دیگری است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از ورود به سیستم ، آزمایش واحد و مدیریت صحیح خطا ، برنامه های Flask خود را مدیریت کنید.


آموزش ملزومات سواد: مفاهیم اصلی شبکه عصبی

Literacy Essentials: Core Concepts Neural Network

این دوره مفاهیم اصلی شبکه های عصبی مصنوعی را آموزش می دهد: چیستی آنها و نحوه ساختار آنها همراه با برداری شبکه های عصبی برای دستیابی به عملکرد بهینه.


آموزش طراحی نمودارها با Sisense L2022

Designing Charts with Sisense L2022

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Sisense نمودارهای مختلف طراحی کنید و ویجت ها را در داشبورد خود اضافه کنید.


آموزش مفاهیم کلیدی: مدل سازی داده ها

Key Concepts: Data Modeling

مدل‌سازی داده، پیمایش داده‌ها را آسان‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بینش‌هایی را که برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر سریع‌تر نیاز دارید، به دست آورید. این یک گام اساسی در ایجاد هر نرم افزار پیچیده ای است و تأثیر مثبتی بر تجزیه و تحلیل داده ها دارد.


آموزش تکنیک های تحلیل داده های اکتشافی در پایتون

Exploratory Data Analysis Techniques in Python

این دوره به شما می آموزد که چگونه مجموعه داده های بزرگ را با استفاده از کتابخانه های پایتون محبوب مانند NumPy، Pandas و Matplotlib برای انجام تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی (EDA) کاوش، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.


آموزش FastAPI: تصویر بزرگ

FastAPI: The Big Picture

این دوره به بررسی چارچوب FastAPI برای ساخت سریع APIها می پردازد و در مورد اینکه چرا FastAPI ارزش بررسی دارد، معاوضه هایی که باید در نظر گرفته شود و دلایلی که FastAPI ممکن است مناسب شما باشد یا ممکن است مناسب نباشد صحبت می کند.


آموزش تست ، امنیت و عملکرد جنگو

Django Testing, Security, and Performance

این دوره به شما می آموزد که چگونه با اجرای امنیت ، بهینه سازی عملکرد و تست واحد ، برنامه های جنگو خود را ایجاد و مدیریت کنید.


آموزش ملزومات سواد: مفاهیم اصلی شبکه های عصبی مکرر

Literacy Essentials: Core Concepts Recurrent Neural Networks

این دوره مفاهیم اصلی شبکه های عصبی بازگشتی را به شما آموزش می دهد.


آموزش اصول طراحی برای چارچوب یادگیری ماشین

Design Principles for Machine Learning Framework

این دوره اصول مهم طراحی برای یادگیری ماشین را به شما آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که خطوط لوله داده چیست، کجا از آنها استفاده کنید و چرا.


آموزش اصول اولیه PyCharm IDE 2022

PyCharm IDE 2022 Fundamentals

این دوره اصول اولیه PyCharm IDE - یک IDE مدرن برای توسعه Python - نحوه نصب و پیکربندی آن، نحوه ایجاد یک پروژه جدید و اضافه کردن تنظیمات مورد نیاز برای اجرای پروژه را به شما آموزش می دهد.


آموزش اجرای Captioning تصویر با شبکه های عصبی مکرر

Implement Image Captioning with Recurrent Neural Networks

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از TensorFlow مدل های زیرنویس تصویر را بسازید و آموزش دهید، با کمک مطالعه موردی - ساخت مدلی برای برچسب گذاری تصویر. شما یاد خواهید گرفت که چگونه داده ها را برای آموزش مدل آماده کنید و مدل آموزش دیده را ارزیابی کنید.


آموزش امنیت و عملکرد جنگو 4

Django 4 Security and Performance

ساخت برنامه های جنگو اولین قدم است، اما مدیریت یک برنامه موجود ماجراجویی دیگری است. با اقدامات امنیتی ضروری و روش‌هایی آشنا می‌شوید که برنامه‌های جنگو را سریع‌تر اجرا کنید.


آموزش شروع کار با تجزیه و تحلیل جاسازی شده در Sisense

Getting Started with Embedded Analytics in Sisense

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه داشبوردهای تحلیلی را از Sisense جاسازی کنید و صادر کنید، هشدار ایجاد کنید و از Sisense API برای سفارشی کردن نقش های کاربر استفاده کنید.


آموزش ساخت وب سایت های پویا با استفاده از رابط کاربر jQuery

Building Dynamic Websites Using jQuery UI

این دوره به شما نحوه استفاده از کتابخانه رابط کاربر jQuery را برای ساختن رابط های وب تعاملی و کاربر پسند با ساخت یک برنامه دنیای واقعی برای جستجوی پروازهای موجود برای مسیر مورد نظر شما آموزش می دهد.