Herta Nava

هرتا یک مشاور مستقل است که در زمینه محلی سازی نرم افزار ، فناوری های وب ، بازاریابی آنلاین و نویسندگی دوره فعالیت می کند. او بیشتر به نویسندگی دوره های آموزشی با Pluralsight اختصاص دارد ، اما همچنین به عنوان مشاور محلی سازی برای SDL International کار می کند و بخشی از تیم زبانشناسی و محلی سازی Google است ، جایی که به او محلی سازی محصولات و نرم افزارهای Google اختصاص داده شده است. هرتا یک حرفه ای پشتیبانی حرفه ای (ASCP) اپل است و دارای مدرک و گواهینامه های برنامه نویسی وب ، طراحی گرافیک ، ترجمه و زبانشناسی است. آنها به همراه همسرش یک استودیوی حرفه ای ضبط را اداره می کنند و هنگامی که او دوره ای نمی گذراند یا در پروژه های دیگر کار نمی کند ، او می تواند در صداگذاری و حتی آواز خواندن ، برای سرگرمی یا کار کمک کند.
دوره های این مدرس:

آموزش پشتیبانی macOS X: برنامه ها و فرایندها

macOS X Support: Applications and Processes

توسعه مهارت های پشتیبانی از کاربران Mac ، فرصت های حرفه ای شما را به عنوان یک تکنسین خدمات ، هماهنگ کننده فنی یا کاربر پیشرفته افزایش می دهد. در این دوره ، دانش کلیدی را برای پشتیبانی از کاربران Mac در برنامه ها و فرآیندها فرا خواهید گرفت.


آموزش پشتیبانی macOS X: نصب و پیکربندی

macOS X Support: Installation and Configuration

آیا Mac دارید که باید به سیستم عامل OS X El Capitan ارتقا یابد ، اما از نصب یا راه اندازی آن مطمئن نیستید؟ شما خواهید آموخت که چگونه می توانید یک نصب به روزرسانی یا تمیز ، پیکربندی اولیه ، استفاده از سیستم بازیابی و به روزرسانی نرم افزار را انجام دهید.


آموزش پشتیبانی macOS: پیکربندی شبکه

macOS Support: Network Configuration

این دوره اطلاعات لازم و مراحل لازم برای پیکربندی و مدیریت پیکربندی شبکه را برای یک رایانه Mac در یک شخص و سازمانی فراهم می کند. اگر قصد دارید در امتحان Apple ACSP شرکت کنید ، این دوره توصیه می شود.


آموزش مقدمه ای بر جوملا!

Introduction to Joomla!

حقایق، ویژگی ها و خیلی چیزهای بیشتر در مورد نسخه 3.x جوملا را بیاموزید. آموزش نصب یک وب سایت آماده برای استفاده در کمتر از 10 دقیقه.


آموزش پشتیبانی از macOS X: مدیریت داده

macOS X Support: Data Management

توسعه مهارت‌ها برای پشتیبانی از کاربران مک، فرصت‌های حرفه‌ای شما را به عنوان یک تکنسین خدمات، هماهنگ‌کننده فنی یا کاربر پیشرفته افزایش می‌دهد.


آموزش SugarCRM CE: شروع کار

SugarCRM CE: Getting Started

مقدمه ای بر برنامه مدیریت ارتباط با مشتری منبع باز SugarCRM 6.x CE.


آموزش مدیریت داده macOS

macOS Data Management

این دوره آموزشی به شما در درک منابع سیستم و ابرداده در macOS کمک می کند. همچنین با ابزارهای macOS برای جستجو، بایگانی، پشتیبان‌گیری و بازیابی داده‌ها در رایانه Mac در انواع سناریوهای ممکن آشنا خواهید شد.


آموزش مدیریت برنامه ها و فرآیندهای macOS

Managing macOS Apps and Processes

این دوره به شما کمک می کند تا به طور موثر برنامه ها را نصب، به روز رسانی، مدیریت، اشتراک گذاری و عیب یابی کنید. همچنین با فناوری‌های امنیتی برنامه macOS و نحوه محافظت از کاربران شما و همچنین نحوه مدیریت آنها آشنا خواهید شد.


آموزش پیکربندی شبکه macOS

Configuring macOS Networking

این دوره به پیکربندی شبکه در macOS کمک می کند. همچنین نحوه استفاده از خدمات شبکه موجود در macOS را یاد خواهید گرفت.


آموزش نصب و پیکربندی macOS

Installing and Configuring macOS

macOS یک سیستم عامل پیشرو است و استفاده از رایانه های Mac طی سالهای گذشته به طور مداوم در حال رشد است. در این دوره ، شما نحوه نصب ، نصب مجدد و پیکربندی macOS را در سطح پشتیبانی و در سناریوهای مختلف عملی فرا خواهید گرفت.


آموزش مدیریت حساب های کاربری macOS

Managing macOS User Accounts

این دوره به شما می آموزد که چگونه در انواع سناریوهای ممکن ، حسابهای کاربری را در رایانه Mac مدیریت کنید.


آموزش پشتیبانی macOS: مدیریت سیستم

macOS Support: System Management

رایانه های Mac بیشتر و بیشتر در بین کاربران چه به صورت جداگانه و چه در شرکت ترجیح می دهند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از سیستم macOS خود با توجه به مدیریت سیستم نهایت استفاده را ببرید.


آموزش پشتیبانی macOS X: حسابهای کاربری

macOS X Support: User Accounts

این دوره مدیریت حساب های کاربران ، پوشه های کاربر ، رمزهای عبور و جاکلیدی در OS X El Capitan را شامل می شود و به شما در آماده سازی شما برای آزمون OS X Support Essentials 10.11 کمک می کند.


آموزش پشتیبانی macOS X: سیستم های پرونده

macOS X Support: File Systems

توسعه مهارت های پشتیبانی از کاربران مک ، فرصت های حرفه ای شما را افزایش می دهد. این دوره همه مواردی را که باید در رابطه با سیستم های پرونده و ذخیره سازی در Mac با OS X El Capitan یا بالاتر بدانید را شامل می شود.


آموزش مدیریت سیستم MACOS

macOS System Management

در این دوره مباحث مربوط به مدیریت سیستم در macOS را مشاهده خواهید کرد. نحوه مدیریت و عیب یابی منابع سیستم و تجهیزات جانبی و همچنین نحوه استفاده از خط فرمان را بیاموزید.


آموزش پشتیبانی macOS: خدمات شبکه

macOS Support: Network Services

رایانه های Mac بیشتر و بیشتر در بین کاربران ، چه به صورت فردی و چه در شرکت ، اولویت بیشتری پیدا می کنند. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از سیستم macOS با توجه به خدمات شبکه نهایت استفاده را ببرید.


آموزش مدیریت سیستم های ذخیره سازی و پرونده های macOS

Managing macOS File Systems and Storage

این دوره به شما می آموزد که چگونه در انواع سناریوهای ممکن ، سیستم های پرونده و ذخیره سازی را در رایانه Mac مدیریت کنید.