Sean Wilkins

شان ویلکینز یک مشاور و نویسنده شبکه خبره برای infoDispersion (www.infodispersion.com) است که بیش از 20 سال در زمینه فناوری اطلاعات مشغول به کار با چندین شرکت بزرگ بوده است. Sean دارای گواهینامه های Cisco (CCNP/CCDP) ، Microsoft (MCSE) و CompTIA (A + و Network +) است. دستاوردهای آموزشی وی عبارتند از: کارشناسی ارشد علوم فناوری اطلاعات با گرایش معماری و طراحی شبکه و کارشناسی ارشد مدیریت سازمانی.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی شبکه های سازمانی سیسکو: طراحی آدرس دهی IPv4 و IPv6

Designing Cisco Enterprise Networks: IPv4 and IPv6 Addressing Design

این دوره چندین مهارت مختلف را که برای تهیه یک برنامه آدرس دهی IPv4 و IPv6 مورد نیاز است ، به شما می آموزد.


آموزش طراحی شبکه های سازمانی سیسکو: پروتکل های مسیریابی

Designing Cisco Enterprise Networks: Routing Protocols

این دوره تعدادی از متداولترین پروتکلهای مسیریابی Enterprise از جمله EIGRP ، OSPF ، IS-IS و BGP و نحوه ارتباط آنها با توصیه های طراحی شبکه Cisco را آموزش می دهد.


آموزش سیسکو DEVOPS 300-910: خودکار سازی زیرساخت ها

Cisco DEVOPS 300-910: Automating Infrastructure

این دوره بر آموزش شاخه شاخه زیرساخت های خودکار از اهداف درس به دانش آموز تمرکز دارد. این شامل تمرکز بر Terraform و Ansible و نحوه استفاده آنها معمولاً برای خودکارسازی محیط های زیرساختی می شود.


آموزش سناریوهای مجازی سازی اساسی و عیب یابی ابر

Fundamental Virtualization and Cloud Troubleshooting Scenarios

این دوره روی پنج قسمت اصلی عیب یابی تمرکز خواهد کرد که بیشترین مشکلاتی را در هنگام کار با مجازی سازی و/یا راه حل های Cloud پیدا می کند.


آموزش فعالیت شبکه و تجزیه و تحلیل بسته ها با پایتون

Network Activity and Packet Analysis with Python

این دوره شما را برای طراحی و استقرار راه حل های پایتون با استفاده از Scapy و ماژول های آن به عنوان بخشی از جعبه ابزار امنیت شبکه آماده می کند. این شامل بررسی نحوه استفاده از Scapy هم به صورت تعاملی و هم به صورت برنامه ای است.


آموزش Protocol Deep Dive: EIGRP

Protocol Deep Dive: EIGRP

در این دوره ، شما دانش عمیق تری را در مورد EIGRP کسب خواهید کرد تا به شما کمک کند از توانایی خود در پیکربندی و عیب یابی EIGRP در محیط های واقعی اطمینان حاصل کنید.


آموزش CompTIA Cloud+: امنیت

CompTIA Cloud+: Security

این دوره شما را برای دامنه امنیت آزمون CompTIA Cloud+ آماده می کند. این شامل بررسی مفاهیم مختلف، سیستم ها، قوانین و مقررات است که همه باید در هنگام ایمن سازی یک راه حل ابری در نظر گرفته شوند.


آموزش تجزیه و تحلیل دفاع سایبری پیشرفته با Wireshark

Advanced Cyber Defense Analysis with Wireshark

به عنوان عضوی از تیم امنیتی، باید مهارت های لازم برای کمک به کاهش حملات احتمالی را داشته باشید. این دوره شما را برای استفاده از ابزار Wireshark برای کمک به این کاهش آماده می کند.


آموزش بلوک های طراحی شبکه سیسکو برای CCDA DESGN (200-310)

Cisco Network Design Blocks for CCDA DESGN (200-310)

این دوره به شما اصول اولیه طراحی شبکه از جمله بحث در مورد مدل طراحی سلسله مراتبی، مدل معماری سازمانی سیسکو و بررسی چگونگی تغییر طراحی شبکه مجازی سازی را نشان می دهد.


آموزش Cisco DEVOPS 300-910: بسته بندی و تحویل برنامه ها

Cisco DEVOPS 300-910: Packaging and Delivering Applications

این دوره بر آموزش شاخه بسته بندی و تحویل برنامه های کاربردی از اهداف دوره تمرکز دارد. این شامل تمرکز بر روی کانتینرها و نحوه بسته بندی و ارائه برنامه های بهینه شده است.


آموزش بررسی ویژگی های شبکه Juniper SRX

Exploring Juniper SRX Networking Features

این دوره بر روی آموزش برخی از ویژگیهای امنیت اتصال Juniper به دانشجو از جمله ترجمه آدرس شبکه (NAT) ، شبکه های خصوصی مجازی (VPN) و همچنین بررسی برخی از ویژگیهای نظارت J-Web متداول است.


آموزش طراحی مسیریابی IP سازمانی برای CCDA DESGN (200-310)

Enterprise IP Routing Design for CCDA DESGN (200-310)

این دوره تعدادی از رایج ترین پروتکل های مسیریابی سازمانی از جمله EIGRP، OSPF، IS-IS و BGP و نحوه ارتباط آنها با توصیه های طراحی شبکه سیسکو را آموزش می دهد.


آموزش CompTIA Cloud+: عیب یابی

CompTIA Cloud+: Troubleshooting

این دوره شما را برای دامنه عیب یابی آزمون CompTIA Cloud+ آماده می کند. این شامل مروری بر مفاهیم مختلفی است که هنگام عیب یابی راه حل یا محیط ابری باید بدانید.


آموزش مبانی شبکه با پایتون

Network Basics with Python

این دوره شما را برای طراحی و استقرار راه حل های پایتون به عنوان بخشی از جعبه ابزار امنیت شبکه آماده می کند. این شامل بررسی استفاده از آن برای ایجاد کلاینت‌ها و سرورهای مختلف TCP و UDP و همچنین بررسی ایجاد یک شبکه اولیه است.


آموزش تعمیر و نگهداری در ابر

Maintenance in the Cloud

این دوره فرایندها ، رویه ها ، روش ها و فن آوری های مختلف سطح بالا را که برای حفظ صحیح مجازی سازی و/یا راه حل Cloud استفاده می شوند ، آموزش می دهد.


آموزش طراحی شبکه های سازمانی سیسکو: شبکه های پردیس سازمانی پیشرفته

Designing Cisco Enterprise Networks: Advanced Enterprise Campus Networks

این دوره تعدادی از فن آوری های مختلف لایه 1 و لایه 2 را که معمولاً در پردیس LAN پیاده سازی می شوند ، آموزش می دهد ، از جمله اتصالات و کابلهای فیزیکی ، spanning-tree ، VLAN ها ، Switch Stacking و Cack's StackWise Virtual.


آموزش پیکربندی و استقرار برای Cloud

Configuration and Deployment for the Cloud

این دوره مفاهیم و فن آوری های مختلف مورد نیاز برای پیکربندی و استقرار Cloud + را آموزش می دهد.


آموزش امنیت در ابر

Security in the Cloud

این دوره مفاهیم و فن آوری های مختلفی را که برای درک خدمات مختلف امنیتی برای استقرار راه حل مجازی مورد نیاز است ، آموزش می دهد.


آموزش طراحی مسیریابی IP سازمانی برای CCDA DESGN (200-310)

Enterprise IP Routing Design for CCDA DESGN (200-310)

این دوره تعدادی از رایج ترین پروتکل های مسیریابی سازمانی از جمله EIGRP، OSPF، IS-IS و BGP و نحوه ارتباط آنها با توصیه های طراحی شبکه سیسکو را آموزش می دهد.


آموزش CompTIA Cloud+: عملیات و پشتیبانی

CompTIA Cloud+: Operations and Support

این دوره شما را برای دامنه عملیات و پشتیبانی آزمون CompTIA Cloud+ آماده می کند. این شامل مروری بر مفاهیم مختلفی است که باید هنگام کار و پشتیبانی از یک راه حل یا محیط ابری بدانید.


آموزش پیکربندی خدمات امنیتی Juniper

Configuring Juniper Security Services

این دوره بر روی آموزش برخی از ویژگیهای Juniper Connected Security شامل شناسایی و پیشگیری از نفوذ (IDP) ، فایروال کاربر یکپارچه ، مدیریت یکپارچه تهدید (UTM) و سرویس Sky ATP آنها متمرکز است.


آموزش طراحی IPv4/IPv6 سازمانی برای CCDA DESGN (200-310)

Enterprise IPv4/IPv6 Design for CCDA DESGN (200-310)

این دوره چندین مهارت مختلف مورد نیاز برای توسعه یک طرح آدرس دهی IPv4 و IPv6 را آموزش می دهد.


آموزش سیسکو DEVOPS 300-910: خودکار سازی زیرساخت ها

Cisco DEVOPS 300-910: Automating Infrastructure

این دوره بر آموزش شاخه شاخه زیرساخت های خودکار از اهداف درس به دانش آموز تمرکز دارد. این شامل تمرکز بر Terraform و Ansible و نحوه استفاده آنها معمولاً برای خودکارسازی محیط های زیرساختی می شود.


آموزش CompTIA Cloud+: استقرار

CompTIA Cloud+: Deployment

این دوره شما را برای دامنه Deployment آزمون CompTIA Cloud+ آماده می کند. این شامل مروری بر مفاهیم مختلفی است که باید هنگام استقرار راه حل یا محیط ابری بدانید.


آموزش مقدمه ای بر دستگاهها و خط مشی امنیتی Juniper

Introduction to Juniper Security Devices and Policy

این دوره بر روی آموزش اصول Juniper Connected Security ، از جمله رویکرد آنها به امنیت شبکه و پیکربندی اولیه ارائه لوازم SRX آنها ، متمرکز است.


آموزش طراحی پردیس سازمانی برای CCDA DESGN (200-310)

Enterprise Campus Design for CCDA DESGN (200-310)

این دوره تعدادی از فناوری‌های لایه 1 و لایه 2 مختلف را آموزش می‌دهد که معمولاً در LAN پردیس اجرا می‌شوند، از جمله اتصالات فیزیکی و کابل‌کشی، درخت پوشا، VLAN، Switch Stacking و سیستم سوئیچینگ مجازی سیسکو.


آموزش اصول اساسی مدیریت در یک محیط ابر

Basic Management Principles in a Cloud Environment

این دوره فرایندها ، رویه ها ، روش ها و فن آوری های مختلف سطح بالا را که برای مدیریت صحیح مجازی سازی و/یا راه حل Cloud استفاده می شوند ، آموزش می دهد.


آموزش Protocol Deep Dive: OSPF

Protocol Deep Dive: OSPF

این دوره متمرکز بر فراهم آوردن عمق بیشتر دانش OSPF برای کمک به اطمینان از توانایی پیکربندی و عیب یابی آن در محیط های واقعی است.


آموزش CompTIA Cloud+: معماری و طراحی ابر

CompTIA Cloud+: Cloud Architecture and Design

این دوره شما را برای دامنه معماری و طراحی ابری آزمون CompTIA Cloud+ آماده می کند. این شامل بررسی مفاهیم مختلفی است که باید هنگام تعیین بهترین معماری و طراحی راه حل ابری بدانید


آموزش خدمات سیستم و نظارت بر فعالیت با پایتون

System Services and Activity Monitoring with Python

به عنوان عضوی از تیم امنیتی، باید بدانید که چگونه رفتارهای غیرعادی را کنترل کنید. این دوره شما را برای طراحی و استقرار راه حل های پایتون برای نظارت بر رفتار غیرعادی و جمع آوری اطلاعات در مورد سرورهای مستقر آماده می کند.