Jeff Brown

جف مهندس سیستم و مدیر کلاد با بیش از یک دهه تجربه در سرور و مدیریت برنامه ها است. وی در کار خود طیف گسترده ای از فناوری ها از جمله Windows Server ، Exchange Server ، Skype for Business و Microsoft 365 را مدیریت کرده است. او از حل مشکلات ، نوشتن اسکریپت های PowerShell و اتوماسیون همه موارد لذت می برد. جف در حال حاضر به عنوان مهندس سیستم های ویندوز به سازمان ها کمک می کند تا تیم های مایکروسافت را مستقر کنند. می توانید از طریق توییتر یا وبلاگ او به او دسترسی پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش پیکربندی تنظیمات شبکه برای تیم های Microsoft

Configuring Network Settings for Microsoft Teams

Microsoft Teams سریعترین محصول در Microsoft 365 است که رشد می کند و شما باید تأثیرات آن را بر روی شبکه خود درک کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه شبکه خود را برنامه ریزی و پیکربندی کنید تا از بهترین تجربه برای کاربران خود اطمینان حاصل کنید.


آموزش مقدمه ای بر MS-720: آزمون مهندس صوتی تیم های مایکروسافت

Introduction to the MS-720: Microsoft Teams Voice Engineer Exam

آزمون MS-720 برای کسب گواهینامه Microsoft 365 Certified: Teams Voice Engineer Expert مورد نیاز است. این دوره به شما کمک می کند تا شرایط آزمون را درک کنید و یک استراتژی مطالعه گواهینامه ایجاد کنید.


آموزش مدیریت شماره ها و سیستم های تلفنی تیم های مایکروسافت

Managing Microsoft Teams Phone Numbers and Systems

Microsoft Teams مرکز کار تیمی در Office 365 است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با افزودن خدمات سیستم تلفنی برای کاربران خود ، این همکاری را به سطح بالاتری برسانید.


آموزش مقدمه ای بر آزمون مهندسی سیستم های ارتباطات همکاری مایکروسافت (MS-721).

Introduction to the Microsoft Collaboration Communications Systems Engineer (MS-721) Exam

آزمون MS-721 برای کسب گواهینامه Microsoft 365 Certified: Collaboration Communications Systems Engineer Associate مورد نیاز است. این دوره به شما کمک می کند تا شرایط آزمون را درک کنید و یک استراتژی مطالعه گواهینامه ایجاد کنید.


آموزش استقرار و مدیریت نقاط پایانی تیم های مایکروسافت

Deploying and Managing Microsoft Teams Endpoints

تیم های مایکروسافت سریع ترین محصول در سرویس مایکروسافت 365 است و درک مشتری و دستگاه های موجود بسیار مهم است. بیاموزید که چگونه سرویس گیرنده Teams را مستقر کرده و سایر نقاط نهایی مانند تلفن و اتاق های کنفرانس را مدیریت کنید.


آموزش Microsoft Teams Voice Engineer: Teams Phone را برای کاربران Voice پیکربندی و مدیریت کنید

Microsoft Teams Voice Engineer: Configure and Manage Teams Phone for Voice Users

راه‌های متعددی برای مدیریت مجوزها، خط‌مشی‌ها و ویژگی‌های کاربران صوتی Microsoft Teams وجود دارد. این دوره روش های متعددی را برای پیکربندی و مدیریت کاربران صوتی با استفاده از مرکز مدیریت تیم و پاورشل به شما آموزش می دهد.


آموزش تنظیمات دستگاه و شبکه را برای تیم های مایکروسافت پیکربندی کنید

Configure Device and Network Settings for Microsoft Teams

استقرار Microsoft Teams Phone System به برنامه ریزی شبکه و مدیریت دستگاه برای بهترین تجربه نیاز دارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه شبکه و دستگاه های خود را برای سیستم تلفن Microsoft Teams برنامه ریزی و پیکربندی کنید.


آموزش ارتقا به تیم های مایکروسافت از Skype for Business

Upgrading to Microsoft Teams from Skype for Business

تیم های مایکروسافت سریع ترین محصول در Microsoft 365 است ، اما بسیاری از سازمان ها هنوز از Skype for Business استفاده می کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه جدیدترین ابزار همکاری مایکروسافت ، Microsoft Teams را برنامه ریزی کرده و به آن مهاجرت کنید.


آموزش Microsoft Teams Voice Engineer: بهینه سازی عملکرد شبکه

Microsoft Teams Voice Engineer: Optimize Network Performance

استقرار Microsoft Teams Phone System به برنامه ریزی و اعتبارسنجی شبکه برای بهترین تجربه نیاز دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از ابزارهای موجود در مایکروسافت، شبکه خود را برای ترافیک صوتی تیم های مایکروسافت برنامه ریزی و پیکربندی کنید.


آموزش مهندس همکاری مایکروسافت: برنامه ریزی و طراحی سیستم های ارتباطی همکاری

Microsoft Collaboration Engineer: Plan and Design Collaboration Communications Systems

با افزودن قابلیت‌های صدا، جلسه و دستگاه، تجربه تیم‌های مایکروسافت خود را به سطح بالاتری ببرید. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک سیستم همکاری و ارتباط مایکروسافت تیمز را برای سازمان خود برنامه ریزی و طراحی کنید.


آموزش مهندس همکاری مایکروسافت: جلسات و رویدادهای تیم را پیکربندی و مدیریت کنید

Microsoft Collaboration Engineer: Configure and Manage Teams Meetings and Events

تجربه تیم‌های مایکروسافت خود را گسترش دهید تا قابلیت‌های جلسه پیشرفته را نیز شامل شود. این دوره به شما نحوه پیکربندی و مدیریت قابلیت های جلسه از جمله سیاست ها، تنظیمات، وبینارها، کنفرانس های صوتی و رویدادهای زنده را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Teams Voice Engineer: برنامه‌ریزی و پیکربندی تلفن تیم‌ها

Microsoft Teams Voice Engineer: Plan and Configure Teams Phone

با افزودن قابلیت‌های صوتی، تجربه تیم‌های مایکروسافت خود را به سطح بالاتری ببرید! این دوره به شما می آموزد که چگونه سیستم تلفنی تیم مایکروسافت و راه حل کنفرانس صوتی را در سازمان خود برنامه ریزی و استقرار دهید.


آموزش مدیریت سیستم های تلفن تیم مایکروسافت

Managing Microsoft Teams Phone Systems

با افزودن قابلیت‌های صوتی، تجربه تیم‌های مایکروسافت خود را به سطح بالاتری ببرید. این دوره به شما اصول سیستم تلفن تیم و نحوه عیب یابی مسائل مربوط به تماس را آموزش می دهد.