Thomas Claudius Huber

مهندس نرم افزار و نویسنده دوره ویدیویی
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی اتصال داده ها در UWP با استفاده از XAML

Compiled Data Binding Fundamentals in UWP Using XAML

اتصال داده های وارد شده با x: اتصال سریعتر از اتصال داده کلاسیک است که با پسوند نشانه گذاری اتصال ایجاد شده است. این دوره اصول x: Bind را به شما می آموزد ، از جمله تبدیل با توابع ، رویدادهای الزام آور و موارد دیگر.


آموزش توسعه مولدهای منبع در سی شارپ 10

Developing Source Generators in C# 10

C# Source Generators می تواند کد شما را تجزیه و تحلیل کند و کد C# جدید را در حین کامپایل شدن پروژه شما تولید کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه C# Source Generator را در برنامه های NET خود بسازید و از آنها استفاده کنید.


آموزش ابتدا یک برنامه Enterprise با WPF ، MVVM و Entity Framework Code ایجاد کنید

Building an Enterprise App with WPF, MVVM, and Entity Framework Code First

WPF یک فناوری محبوب و جامع برای ساخت برنامه های دسک تاپ برای ویندوز است. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک برنامه کامل سازمانی که از پایگاه داده SQL Server استفاده می کند ، بسازید.


آموزش مراکز رویداد Azure برای توسعه دهندگان .NET: اصول

Azure Event Hubs for .NET Developers: Fundamentals

Azure Event Hubs یک سرویس خوردن دورسنجی برای جمع آوری میلیون ها رویداد است. این دوره به شما نحوه استفاده از Event Hub ، از جمله ارسال و دریافت رویدادها در NET ، استفاده از Stream Analytics و راه اندازی Azure Functions و Logic Apps را آموزش می دهد.


آموزش طرح بندی XAML در عمق

XAML Layout in Depth

این دوره به شما یاد می‌دهد که رابط‌های کاربری حرفه‌ای در برنامه‌های مبتنی بر XAML بسازید، فرآیند طرح‌بندی را درک کنید، و در مورد ویژگی‌های چیدمان، پانل‌ها، تبدیل‌ها، پیش‌بینی‌ها و موضوعات پیشرفته برای ایجاد طرح‌بندی‌های هیجان‌انگیز بیاموزید.


آموزش در حال آزمایش کد NET در Visual Studio 2019

Testing .NET Code in Visual Studio 2019

Visual Studio 2019 از پشتیبانی عالی و ویژگی های جدیدی برای تست واحد برخوردار است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه به نوشتن و اجرای تست های واحدی در Visual Studio 2019 کمک کنید تا به شما در نوشتن برنامه های کاملاً سخت کمک کند.


آموزش ساخت اپلیکیشن های هیبریدی Blazor

Building Blazor Hybrid Apps

با Blazor Hybrid می توانید برنامه های موبایل و دسکتاپ را با HTML و C# با استفاده از چارچوب وب Blazor بسازید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های Blazor Hybrid را با Blazor، .NET MAUI، WPF و Windows Forms بسازید.


آموزش ساخت یک برنامه سرور ASP.NET Core 6 Blazor مبتنی بر داده با EF Core

Building a Data-driven ASP.NET Core 6 Blazor Server Application with EF Core

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Blazor Server و Entity Framework Core برای ساخت یک برنامه وب مبتنی بر داده با دات نت و سی شارپ استفاده کنید.


آموزش استفاده از Git برای کنترل منبع در Visual Studio 2019

Using Git for Source Control in Visual Studio 2019

Git متداول ترین سیستم کنترل نسخه است. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از Git در Visual Studio 2019 هنگام کار روی یک برنامه .NET در متن یک تیم کوچک استفاده کنید.


آموزش کار با سبک ها در Xamarin.Forms برنامه های کاربردی

Working with Styles in Xamarin.Forms Applications

این دوره به شما می آموزد که چگونه از کد رابط کاربر در Xamarin خود استفاده مجدد کنید. برنامه ها را با XAML Styles و با Cascading Style Sheets (CSS) فرم می دهد.


آموزش JavaScript Interop در برنامه های Blazor

JavaScript Interop in Blazor Applications

اکوسیستم جاوا اسکریپت بسیار بزرگ است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از برنامه های موجود JavaScript و م componentsلفه های JavaScript در برنامه های Blazor استفاده کنید.


آموزش C# 10 واحد تست

C# 10 Unit Testing

تست واحد یک مهارت ضروری برای نوشتن کد قوی و با کیفیت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تست های واحد را با دات نت و سی شارپ بنویسید تا مطمئن شوید که کد شما همانطور که انتظار می رود کار می کند.


آموزش Git برای مبتدیان

Git for Beginners

همه چیزهایی را که برای استفاده از Git و GitHub برای ردیابی و ذخیره تغییرات کد منبع خود نیاز دارید، بیاموزید.


آموزش .NET Standard: شروع کار

.NET Standard: Getting Started

در این دوره یاد می گیرید که چگونه کتابخانه های کلاس را که NET Standard را هدف قرار می دهند ، بنویسید تا کتابخانه های کلاس شما در سیستم عامل های مختلف .NET مانند .NET Framework ، .NET Core و Xamarin به اشتراک گذاشته شوند.


آموزش WPF و MVVM: توسعه آزمایشی ViewModels

WPF and MVVM: Test Driven Development of ViewModels

آزمایش ViewModels هنگام توسعه می تواند به شما در ایجاد برنامه های بهتر کمک کند. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از توسعه آزمون محور (TDD) برای ساخت ViewModels برنامه MVVM خود استفاده کنید.


آموزش Windows Store Apps - Data Binding in Depth

Windows Store Apps - Data Binding in Depth

یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Data Bindings، Data Templates و Data Controls WinRT، برنامه های فروشگاه ویندوز مبتنی بر داده ایجاد کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: راه حل هایی را با Blob Storage توسعه دهید

Microsoft Azure Developer: Develop Solutions with Blob Storage

Azure Blob Storage راه حل ذخیره سازی اشیا-مبتنی بر ابر مایکروسافت است. این دوره به شما مفاهیم اصلی Blob Storage ، نحوه تعامل با Blob Storage از NET و نحوه پیاده سازی بایگانی و نگهداری اطلاعات را آموزش می دهد.


آموزش XAML: شروع کار

XAML: Getting Started

Extensible Application Markup Language (XAML) یک زبان محبوب برای ایجاد رابط های کاربری است. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از XAML برای ساخت برنامه های مدرن دسک تاپ ویندوز با سیستم عامل UI مایکروسافت UWP و WPF استفاده کنید.


آموزش Uno 3 Platform Fundamentals

Uno 3 Platform Fundamentals

Uno Platform به شما این امکان را می دهد که کد WinUI خود را نه تنها در ویندوز، بلکه در اندروید، iOS، macOS، لینوکس و وب نیز اجرا کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Uno Platform، WinUI و .NET برای ساخت یک برنامه چند پلتفرمی با XAML و C# استفاده کنید.


آموزش WPF 6 اصول

WPF 6 Fundamentals

Windows Presentation Foundation (WPF) یک چارچوب محبوب رابط کاربری است که بخشی از دات نت است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از WPF و زبان توصیف رابط کاربری آن XAML برای ساخت برنامه های دسکتاپ ویندوز با دات نت و سی شارپ استفاده کنید.


آموزش WPF و MVVM: درمان پیشرفته مدل

WPF and MVVM: Advanced Model Treatment

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه برای چندین سناریو از Model-wrappers در برنامه MVVM خود استفاده کنید: برای برجسته کردن زمینه های تغییر یافته ، برای برجسته کردن زمینه های نامعتبر ، برای نمایش خطاهای اعتبارسنجی ، برای فعال کردن دکمه ذخیره فقط در صورت تغییر ، و غیره .


آموزش کار با Git و GitHub در Visual Studio 2022

Working with Git and GitHub in Visual Studio 2022

Git متداول ترین سیستم کنترل نسخه است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با Git و GitHub در Visual Studio 2022 کار کنید تا تغییرات کد C# خود را ردیابی و ذخیره کنید و با سایر توسعه دهندگان دات نت همکاری کنید.


آموزش دستکاری DOM با TypeScript

DOM Manipulation with TypeScript

چارچوب‌های جاوا اسکریپت مدرن مانند Angular، React یا Vue.js از دستکاری DOM برای تغییر سند HTML بارگذاری شده استفاده می‌کنند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از دستکاری DOM با TypeScript برای انتخاب، ایجاد و حذف عناصر HTML در یک صفحه وب استفاده کنید.


آموزش توسعه دسکتاپ دات نت 6: تصویر بزرگ

.NET 6 Desktop Development: Big Picture

برای توسعه برنامه‌های دسکتاپ با دات‌نت و سی شارپ، می‌توانید بین چارچوب‌های رابط کاربری مختلف مانند WinForms، WPF، WinUI، یا NET MAUI یکی را انتخاب کنید. این دوره به شما یک نمای کلی از فریمورک‌های .NET UI ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند یکی را برای برنامه دسکتاپ بعدی خود انتخاب کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: پیاده سازی Blob Storage

Microsoft Azure Developer: Implementing Blob Storage

Azure Blob Storage فضای ذخیره سازی گسترده ای را برای داده های بدون ساختار مانند تصاویر ، فیلم ها یا اسناد فراهم می کند. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه Azure Blob Storage را تنظیم کنید و نحوه استفاده از آن را در برنامه های دات نت خود قرار دهید.


آموزش انتقال برنامه های WPF و Windows Forms به .NET Core

Migrating WPF and Windows Forms Apps to .NET Core

.NET Core چارچوب پیشنهادی برای برنامه های جدید .NET است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه برنامه های موجود دسک تاپ ویندوز خود را از .NET Framework به .NET Core ، از جمله دسترسی به داده های Entity Framework ، دسترسی رجیستری و کد سرویس گیرنده WCF ، انتقال دهید.


آموزش WinUI 3 Fundamentals

WinUI 3 Fundamentals

کتابخانه رابط کاربری ویندوز (WinUI) چارچوب رابط کاربری بومی ویندوز 10 و ویندوز 11 است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از WinUI و زبان توصیف رابط کاربری آن XAML برای ساخت برنامه های دسکتاپ مدرن ویندوز با دات نت و سی شارپ استفاده کنید.


آموزش توسعه تست محور در C# 8

Test Driven Development in C# 8

Test Driven Development (TDD) یک رویکرد قدرتمند برای ساختن نرم‌افزار محکم و قوی است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از TDD در سی شارپ برای آزمایش و پیاده سازی ویژگی های جدید در پروژه های دات نت خود استفاده کنید.


آموزش مبانی ساخت برنامه های دسک تاپ NET

Fundamentals of Building .NET Desktop Applications

برای ساختن یک برنامه دسک تاپ با دات نت و سی شارپ ، می توانید از بین چارچوب های مختلف رابط کاربر انتخاب کنید. این دوره به شما می آموزد که از چه چارچوب های رابط کاربری می توانید استفاده کنید و نحوه ساخت برنامه های دسک تاپ NET برای ویندوز با فرم های WinUI ، WPF و Windows را می آموزید.


آموزش C# Generics

C# Generics

Generics به شما امکان می دهد کد C# مناسب ، قابل استفاده مجدد و قابل اجرا بنویسید. این دوره به شما می آموزد که چگونه کلاس های عمومی ، رابط های عمومی و روش های عمومی را بسازید و نحوه استفاده از آنها را در برنامه های دات نت خود ببینید.