Mohit Batra

موهیت یک مهندس داده ، یک مربی مجوز مایکروسافت (MCT) و یک مشاور است. موهیت دارای بیش از 15 سال تجربه گسترده در زمینه راهکارهای مقیاس بزرگ هوش تجاری ، ذخیره سازی داده ها و راه حل های بزرگ داده با شرکت هایی مانند مایکروسافت و برخی از بانک های پیشرو سرمایه گذاری است. موهیت به عنوان یک متخصص در زمینه خود ، اغلب دانش خود را در Azure ، Spark ، SQL Server و Power BI در تالارهای گفتگوی عمومی مختلف و به عنوان یک مربی شریک کرده است. محیط واقعاً عاشق تدریس است و از تولید مواد یادگیری جذاب و با کیفیت برای جلسات خود لذت می برد. در اوقات فراغت ، موهیت عاشق کتاب خواندن است ، از عکاسی و موسیقی لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت اولین خط لوله ETL خود با استفاده از Azure Databricks

Building Your First ETL Pipeline Using Azure Databricks

در این دوره ، شما با پلتفرم Azure Databricks مبتنی بر Spark آشنا خواهید شد ، نحوه راه اندازی محیط ، ساخت سریع ، استخراج ، تبدیل و بارگذاری خطوط لوله داده خود ، تنظیم آن از پایان به پایان ، و اجرای خودکار آن را مشاهده خواهید کرد. ..


آموزش انتقال داده ها با Snowflake

Moving Data with Snowflake

در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد خطوط لوله دسته ای و جریانی در Snowflake - با درک گزینه های بارگذاری داده، اتصال ایمن به فروشگاه های خارجی و جستجو در آنها، رسیدگی به خطاها و کار با فرمت های ساختاریافته و نیمه ساختار یافته را یاد خواهید گرفت.


آموزش سواد داده: ملزومات Azure Synapse Analytics

Data Literacy: Essentials of Azure Synapse Analytics

آیا برای آزمون Azure Data Fundamentals، DP-900 آماده می شوید؟ این دوره شما را با Azure Synapse Analytics، خدمات آن و نحوه استفاده از پلتفرم یکپارچه آن برای ساخت معماری مدرن Data Warehouse آشنا می کند.


آموزش جستجوی داده ها با Snowflake

Querying Data with Snowflake

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توانید داده ها را در Snowflake با استفاده از سازه های مختلف پرس و جو و توابع داخلی - مانند مقیاس ، جمع ، تحلیلی ، پنجره ، جدول و توابع نیمه ساختار یافته - برای پاکسازی ، تبدیل و تجزیه و تحلیل داده ها پرس و جو کنید.


آموزش Apache Spark 3 Fundamentals

Apache Spark 3 Fundamentals

اصول Apache Spark 3 را بیاموزید: پردازش داده ها، راه اندازی محیط، استفاده از RDD و DataFrames، بهینه سازی برنامه ها، ایجاد خطوط لوله با Databricks و Azure Synapse. در این دوره آموزشی با اکوسیستم اسپارک آشنا شوید.


آموزش دریاچه دلتا با Azure Databricks: Deep Dive

Delta Lake with Azure Databricks: Deep Dive

در این دوره آموزشی، در مورد دریاچه دلتا با استفاده از Azure Databricks و اکوسیستم آن – Delta Lake Storage، Delta Engine، Delta Architecture، Delta Live Tables و غیره – و نحوه ارائه ویژگی های انبار مانندی که می توانید از آنها برای ساختن یک انبار استفاده کنید، یاد خواهید گرفت. ...


آموزش تصور مدل پردازش برای سرویس Azure Databricks

Conceptualizing the Processing Model for Azure Databricks Service

در این دوره ، شما با پلت فرم Azure Databricks مبتنی بر Spark آشنا خواهید شد. خواهید دید که چگونه مدل پردازش جریان جرقه ای کار می کند و سپس از آن برای ساخت خط تولید جریان آماده تولید پایان به پایان بر روی پلت فرم Azure Databricks استفاده می کنید.


آموزش مدیریت داده های جریان داده با Azure Databricks با استفاده از Spark Streamed Streaming

Handling Streaming Data with Azure Databricks Using Spark Structured Streaming

در این دوره ، شما به جریانی Spark Structured Streaming فرو می روید ، ویژگی های آن را در عمل مشاهده می کنید و از آن برای ساخت خطوط لوله جریان به پایان ، پیچیده و قابل اعتماد با استفاده از PySpark استفاده می کنید. و شما از پلت فرم Azure Databricks برای ساخت و اجرای آنها استفاده خواهید کرد.


آموزش ساختن اولین خانه داده با استفاده از تحلیل سیناپس Azure

Building Your First Data Lakehouse Using Azure Synapse Analytics

در این دوره آموزشی، با Azure Synapse Analytics و خدمات یکپارچه آن - Workspace، Dedicated SQL، Apache Spark، Serverless SQL، Pipelines، Synapse Link to Cosmos DB، Power BI - و نحوه استفاده از آن برای ساخت Data Lakehouse آشنا خواهید شد.