Jeff Susich

جف یک مدیر سیستم Salesforce.com دارای مجوز ، مدیر سیستم پیشرفته ، مشاور ابر فروش ، مشاور ابر خدمات و برنامه ساز برنامه بستر است. او از سال 2011 به عنوان یک شریک مشاور Salesforce ثبت شده است. او شروع به استفاده از Salesforce به عنوان یک کاربر و یک مدیر سیستم خودآموز کرد. وی به عنوان معاون ارشد فروش و بازاریابی به عهده گرفت و مأیوس شد که فرایندهای فروش و پشتیبانی شرکت توسط پرونده های کاغذی مدیریت می شود. بدین ترتیب غسل تعمید Salesforce.com او توسط آتش آغاز شد. جف تجربه تجاری عمیق و گسترده ای در زمینه فروش ، عملیات ، مراکز تماس ، فناوری اطلاعات و بازاریابی در هر دو شرکت تازه تاسیس و Fortune 500 دارد. او با تمام نسخه های Salesforce: گروهی ، حرفه ای و سازمانی کار می کند. جف متخصص این است که می تواند به سرعت نیازهای مشتری و کاربر را درک کند و این نیازها را با Salesforce.com مرتبط سازد. او تقریباً در هر صنعت قابل تصور با مشتری کار کرده و بیش از 150 پروژه فروش/پاکسازی/نجات نیروی فروش داشته است. جف صدها کاربر و مدیر سیستم را آموزش داده است. جف یک جانباز نظامی است و دارای مدرک BSEE از دانشگاه ایالتی آریزونا و MBA از دانشگاه اورگان است. او در لاولند ، اوهایو زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش اتوماسیون Salesforce با Flow Builder: شروع کار

Salesforce Automation with Flow Builder: Getting Started

Flow یک شاخ از Salesforce است - به ندرت دیده می شود ، اما به طرز شگفت انگیزی قدرتمند و عالی برای کسانی که آن را درک می کنند ، است. این دوره رمز و راز را از Flow بیرون می کشد و به شما می آموزد که چگونه موارد استفاده را تشخیص دهید ، Flow ها را ایجاد کنید و آنها را در ارگ های خود پخش کنید.


آموزش مدل سازی داده پیشرفته در Salesforce

Advanced Data Modeling in Salesforce

درک مدل سازی داده برای درک Salesforce اساسی است. این دوره به شما در مورد اشیا standard استاندارد و سفارشی ، روابط اشیا، و نحوه تصمیم گیری در مورد نیاز به ایجاد اشیا and و روابط خاص به شما می آموزد.


آموزش بازی با بازی: Salesforce Survival Tools برای مدیر تصادفی

Play by Play: Salesforce Survival Tools for the Accidental Admin

این دوره مهارت های حیاتی برای مدیر سیستم را به شما می آموزد و بیشترین چشم پوشی از ابزار Salesforce را برای کمک به هرگونه مدیر تصادفی کشف می کند.


آموزش Salesforce Flow - مبتدی تا پیشرفته

Salesforce Flow – Beginner to Advanced

این دوره به شما دستور اجرای Salesforce، ساختار و محدودیت‌های جریان، عناصر، مؤلفه‌ها، منابع، رابط‌ها، استفاده از متغیرها و ایجاد، توزیع و عیب‌یابی انواع Flow را آموزش می‌دهد.


آموزش مدیر فروش تصادفی Salesforce: گزارش ها و داشبوردها به صورت کلاسیک و رعد و برق

Salesforce Accidental Admin: Reports & Dashboards in Classic and Lightning

گزارش ها و داشبوردها مهمترین ابزار تجزیه و تحلیل در Salesforce.com هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از همه ویژگیهای گزارش و داشبورد ، از جمله ویژگیهای پیشرفته ، در هر دو رابط کاربری Classic و Lightning استفاده کنید.