Nate Taylor

اولین برنامه نیت در QBasic بر روی کلون 8086 ساخته شده توسط پدرش نوشته شد. از آن زمان او برنامه های کاربردی را در ++ C ، .NET و Node.js نوشت. وی 12 سال اول زندگی حرفه ای خود را قبل از انتقال به نوشتن برنامه های کاربردی برای وب ، به نوشتن برنامه های ویندوز پرداخت. صرف نظر از زبان یا نوع برنامه ای که نوشته است ، او برای نوشتن کدی تمیز ، قابل آزمایش و نگهداری تلاش می کند. علاوه بر کار روزانه خود به عنوان یک توسعه دهنده ، سخنرانی در کنفرانس های مختلف نیز لذت می برد. به طور معمول او پیدا می شود که در مورد موضوعاتی مانند TDD ، کد تمیز یا حرفه ای صحبت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه ریزی عملکردی: تصویر بزرگ

Functional Programming: The Big Picture

برنامه نویسی کاربردی در صنعت در حال جلب توجه و محبوبیت است. با این حال ، همیشه مشخص نیست که چرا کسی باید به آن اهمیت دهد. این دوره بررسی خواهد کرد که چیست ، چگونه متفاوت است و چرا مهم است.


آموزش کتاب داستان: شروع کار

Storybook: Getting Started

کتاب داستان ابزاری محبوب برای ایجاد کتابخانه م componentلفه ها و مستند سازی یک پروژه است. این دوره از طریق اینکه چگونه می توانید با Storybook در تیم خود بلند شوید و کار کنید ، ادامه می دهد.


آموزش مقدمه ای بر زاویه سنج

Introduction to Protractor

Protractor یک چارچوب تست خودکار برای آزمایش برنامه های AngularJS در مرورگر است. این دوره ضمن گفتگو درباره اینکه چگونه Protractor می تواند در یک روند کار توسعه جای بگیرد ، اصول Protractor را مرور می کند.


آموزش مبانی برنامه نویسی کاربردی در JavaScript

Fundamentals of Functional Programming in JavaScript

برنامه نویسی عملکردی در حال جلب توجه در صنعت است. این دوره پایه های برنامه نویسی کاربردی را با استفاده از جاوا اسکریپت با اصطلاحات قابل فهم به شما می آموزد.


آموزش برنامه نویسی ناهمزمان در جاوا اسکریپت

Asynchronous Programming in JavaScript

برنامه نویسی ناهمزمان اغلب ترسناک است، معمولاً نوشتن کد را در نظر نمی گیریم. این دوره نشان می دهد که چگونه وعده ها و async/wait می توانند به ساده سازی برنامه نویسی async کمک کنند.


آموزش شروع کار با ققنوس

Getting Started with Phoenix

ققنوس یک چارچوب وب واقعی برای اکسیر است. این دوره با راه رفتن در ساخت یک برنامه اکسیر ، اصول ققنوس را به شما آموزش می دهد.


آموزش اعمال جلوه های ویژه در سایت با استفاده از CSS

Applying Special Effects to a Site Using CSS

CSS در کنترل ظاهر و احساس سایت ضروری است. این دوره به شما می آموزد که چگونه برای استفاده از جلوه های مختلف مانند سایه ها و انیمیشن ها با استفاده از CSS صرف ، فراتر از سبک های اصلی حرکت کنید.


آموزش ویژگی های پیشرفته CSS

CSS Advanced Features

CSS برای کنترل ظاهر و احساس یک سایت ضروری است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از CSS صرفاً از استایل های اولیه فراتر بروید و جلوه های مختلفی مانند سایه ها و انیمیشن ها را اعمال کنید.


آموزش مسخره کردن Node.js با Sinon

Mocking Node.js with Sinon

ایجاد تست های واحدی ، مانند هر قسمت دیگری از توسعه نرم افزار ، یک مهارت است. این دوره به شما می آموزد که چگونه آزمایشات واحد خود را با جاسوسان ، خردها ، تمسخرها و تقلبی ها جدا کنید.


آموزش حرفه ای بودن برای توسعه دهندگان

Professionalism for Developers

منظور از توسعه دهنده نرم افزار حرفه ای چیست؟ آیا بازیگری به صورت حرفه ای می تواند شغل شما را بهبود بخشد؟ ما خواهیم دید که حرفه ای بودن چیست و چگونه می توان آن را در صنعت نرم افزار به کار برد.


آموزش Semantic UI 2.0

Semantic UI 2.0

در این دوره ، شما می توانید اطلاعات مربوط به UI معنایی را بیاموزید ، یک زبان طبیعی جایگزین Bootstrap. شما تمام م componentsلفه های UI معنایی از جمله نمونه های واقعی نحوه پیاده سازی آنها در یک وب سایت را مرور خواهید کرد.


آموزش TDD به عنوان یک ابزار طراحی

TDD as a Design Tool

این دوره برای کمک به دستیابی به یک برنامه طراحی شده ، از اصول Test Driven Development (TDD) استفاده خواهد کرد.


آموزش مبانی SinonJS

SinonJS Fundamentals

SinonJS یکی از محبوب ترین کتابخانه های جاوا اسکریپت برای آزمایش دو برابر است. این دوره ویژگی های مختلف SinonJS را مرور می کند تا شما نه تنها نحوه استفاده از هر ویژگی را بدانید ، بلکه مهمتر اینکه چرا از هر یک استفاده می کنید.


آموزش ایجاد اقدامات CRUD در JavaScript REST API

Building CRUD Actions in a JavaScript REST API

REST API برای تعداد زیادی از برنامه های وب ضروری است. این دوره به شما نحوه انجام عملیات اساسی CRUD با استفاده از JavaScript REST API را آموزش می دهد.


آموزش اصول پستچی

Postman Fundamentals

بیش از 3 میلیون توسعه دهنده در سراسر جهان از Postman استفاده می کنند. این دوره اصول Postman را به شما نشان می دهد ، اینکه چگونه می توانید درخواست صادر کنید ، آزمایش API خودکار ایجاد کنید و حتی API خود را با Postman مستند کنید.


آموزش وعده های جاوا اسکریپت و برنامه نویسی Async

JavaScript Promises and Async Programming

برنامه نویسی ناهمزمان اغلب ترسناک است ، این طور نیست که ما به طور معمول نوشتن کد را در نظر بگیریم. این دوره نشان می دهد که چگونه وعده ها و async/انتظار می توانند به ساده سازی برنامه نویسی async کمک کنند.


آموزش یک سایز برای همه مناسب نیست: شغل مورد نظر خود را پیدا کنید

One Size Does Not Fit All: Find the Job You Want

آیا از اینکه هر 2-3 سال یک بار با یک رئیس دیگر در یک شغل قرار می گیرید خسته شده اید؟ این دوره در مورد برخی از استراتژی ها صحبت می کند که شما را کنترل جستجوی شغلی خود می کند و شغلی را که واقعاً می خواهید پیدا کنید.


آموزش شروع کار با اکسیر

Getting Started with Elixir

برنامه های توزیع شده و مقیاس پذیر را با آسانتر از همیشه با اکسیر بنویسید. این دوره نحو اساسی اکسیر را آموزش می دهد و با ایجاد یک برنامه کاربردی به اوج خود می رسد.


آموزش JavaScript REST API: The Big Picture

JavaScript REST APIs: The Big Picture

RESTful API و JavaScript در دنیای توسعه نرم افزار همه جا وجود دارند و به خوبی با هم جفت می شوند. این دوره به شما یاد می دهد که چرا REST API بسیار برجسته است و همچنین نحوه نوشتن و مصرف REST API.


آموزش مدیریت فایلها با Node.js

Managing Files with Node.js

کار با پرونده ها در Node.js یک مهارت قدرتمند است اما به ندرت استفاده می شود. این دوره مستقیماً وارد API های مورد نیاز می شود تا شما را با خواندن و نوشتن فایلها در Node.js.