Sean Douglas

شان داگلاس بیش از 17 سال تجربه کار گسترده با فناوری سیسکو دارد. او همیشه نمی فهمید که شبکه های IP ، صدا و راه حل های ویدئویی چگونه کار می کنند. شان به وضوح به یاد می آورد که شروع کار از ابتدا ، وقتی همه چیز جدید و تا حدی گیج کننده بود ، چگونه بود. خوشبختانه ، او معلمان استثنایی داشت که وقت گذاشتند و مسائل را به زبان ساده توضیح دادند. او همچنین علاقه زیادی به یادگیری و یافتن راه حل دارد. شان همان اشتیاق را برای یادگیری و اشتیاق هنگام تدریس به همراه دارد. برای دهه گذشته ، او به عنوان مهندس سیسکو سیستم کار کرده است که برای طراحی ، پیاده سازی ، ساخت از ابتدا و حفظ راه حل های همکاری سیسکو با مشتریان مختلف مشورت می کند. Sean CCNP در مسیریابی و سوئیچینگ ، بی سیم و همکاری است.
دوره های این مدرس:

آموزش هسته همکاری سیسکو: QoS و برنامه های همکاری

Cisco Collaboration Core: QoS and Collaboration Applications

مردم بیش از هر زمان دیگری از خانه کار می کنند. مدیران همکاری باید دسترسی از راه دور ایمن را فراهم کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه Cisco IM و Presence را برای پشتیبانی از Jabber تنظیم کنید، سرورهای Expressway C و E را بررسی کنید و QoS را پیکربندی کنید.


آموزش ایجاد یک برنامه شماره گیری Cisco + E.164 برای استقرارهای چند سایته

Creating a Cisco +E.164 Dial Plan for Multisite Deployments

استفاده از طرح شماره گیری + E164 یک م essentialلفه اساسی در استقرار همکاری یکپارچه چندگانه است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Unified Communications Manager یک برنامه شماره گیری جهانی + E164 را پیکربندی کنید.


آموزش هسته همکاری سیسکو: آمادگی آزمون 350-801

Cisco Collaboration Core: 350-801 Exam Prep

امتحان Cisco Collaboration Core 350-801 به دانش فن آوری های همکاری از جمله پروتکل ها، دروازه ها، نقاط پایانی، QoS و Jabber نیاز دارد. این دوره به بررسی موضوعاتی می پردازد که احتمالاً در امتحان با آنها مواجه خواهید شد.


آموزش هسته مرکز سیسکو: اعمال امنیت شبکه ، محاسبه و ذخیره سازی

Cisco Data Center Core: Applying Network, Compute, and Storage Security

با رشد تقاضا و پیچیدگی مرکز داده ، چالش های مربوط به نگهداری ، مدیریت و امنیت کارآمد افزایش می یابد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه انواع اقدامات امنیتی و زیرساخت های شبکه زیرساخت شبکه مرکز داده را پیاده سازی کنید.


آموزش هسته همکاری سیسکو: تهیه نقاط پایانی و اجرای طرح شماره گیری

Cisco Collaboration Core: Provisioning Endpoints and Implementing the Dial Plan

استقرار همکاری های پیچیده امروز به کارآیی و قابل پیش بینی بودن نیاز دارد. شما می خواهید ببینید که چگونه سیاست را از طریق مجموعه دستگاه پیکربندی کنید ، استقرار نقطه پایانی را ساده کنید ، دروازه های MGCP را بسازید و انتخاب مسیر را از طریق مسیریابی تماس انجام دهید.


آموزش هسته همکاری Cisco: پیاده سازی Cisco IOS Gateway و منابع رسانه ای

Cisco Collaboration Core: Implementing Cisco IOS Gateway and Media Resources

مدیران همکاری باید سیستم های خود را پیکربندی کنند تا هم خدمات تلفنی سنتی و هم ارتباط تلفنی برقرار شود. ما می خواهیم نحوه استقرار درگاه های P STN ، شماره گیری همتا ، تنه ، کنترل کننده های حاشیه جلسه و منابع رسانه ای را به شما نشان دهیم.


آموزش پیکربندی نقاط پایانی همکاری ویدیویی سیسکو

Configuring Cisco Video Collaboration Endpoints

Cisco TelePresence یک تجربه رو در رو همهجانبه ایجاد می کند که به کاربران امکان می دهد مانند هرگز قبلی همکاری کنند. این دوره شما را با نقاط پایانی ویدئوی سیسکو آشنا می کند که برای افزایش بهره وری و تغییر تجارت مورد استفاده قرار می گیرند.


آموزش ساخت دروازه های PSTN ، SIP Trun ها و CUBE ها برای همکاری سیسکو (300-070) CIPTV1

Building PSTN Gateways, SIP Trunks, and CUBEs for Cisco Collaboration (300-070) CIPTV1

اتصال به خوشه ها و PSTN عناصر کلیدی استقرار همکاری یکپارچه سیسکو هستند. این دوره به شما نحوه پیکربندی دروازه های H.323 و MGCP ، تنه های SIP و CUBE را برای کار با Cisco Unified Communications Manager آموزش می دهد.


آموزش اصول همکاری سیسکو: ارائه ویژگی‌های نقطه پایانی، تحرک و دسترسی PSTN با ISDN و SIP

Cisco Collaboration Fundamentals: Providing Endpoint Features, Mobility, and PSTN Access with ISDN and SIP

همکاری تقاضای زیادی دارد. این دوره به شما مهارت های مدیریت همکاری سیسکو را آموزش می دهد. نحوه ارائه پوشش تماس، ایجاد همتایان شماره گیری، پیکربندی SIP CUBE، استقرار Cisco Mobility و فعال کردن ویژگی های نقطه پایانی را خواهید آموخت.


آموزش

فناوری همکاری سیسکو روشهای ارتباطی ما را تغییر می دهد. این کلاس به شما نقش Cisco Unified Communications Manager در یک راه حل همکاری ، از جمله توابع ، استقرار ، و نحوه استقرار کاربران و نقاط نهایی را آموزش می دهد.


آموزش Cisco Data Center Core: پیکربندی و مدیریت آزمایشگاه Cisco Data Center

Cisco Data Center Core: Configuring and Managing a Cisco Data Center Lab

این دوره نمونه هایی عملی از استقرار ، بهره برداری و حفظ زیرساخت های شبکه ، ذخیره سازی و محاسبات مرکز داده سیسکو را برای کمک به شما در آماده سازی برای صدور گواهینامه و کمک به شما در استقرار مرکز داده ارائه می دهد.


آموزش عیب یابی نقاط پایان همکاری ویدیویی سیسکو

Troubleshooting Cisco Video Collaboration Endpoints

بیش از هر زمان دیگری ، مشاغل به راه حل های ویدئویی پویا نیاز دارند. این دوره به شما کمک می کند تا عیب یابی کنفرانس Cisco TelePresence و فناوری ویدئو مورد استفاده در استقرار همکاری های امروزی را ساده کرده و به شما کمک کند تا برای آزمون CIVND آماده شوید.


آموزش عیب یابی تحرک همکاری سیسکو و منابع رسانه ای

Troubleshooting Cisco Collaboration Mobility and Media Resources

سرپرستان باید بتوانند هنگام استفاده از Cisco Mobility و منابع رسانه ای ، مشکلات احتمالی مختلفی را حل کنند. این دوره با استفاده از راه حلهای گسترده به شما کمک می کند تا این مشکلات را تشخیص داده و حل کنید.


آموزش پیکربندی Cisco SRST و Enhanced Call Admission Control

Configuring Cisco SRST and Enhanced Call Admission Control

افزونگی کنترل تماس و کنترل پذیرش تماس (CAC) در استقرار همکاری یکپارچه چند جانبه ضروری است. این دوره به شما نحوه پیکربندی بقای سایت از راه دور ، استفاده از CAC و عیب یابی استقرار چند سایت را آموزش می دهد.


آموزش پیکربندی کنفرانس های TelePresence سیسکو

Configuring Cisco TelePresence Conferences

Cisco TelePresence یک تجربه رو در رو همهجانبه ایجاد می کند که به کاربران امکان می دهد مانند هرگز قبلی همکاری کنند. این دوره فناوری کنفرانس Cisco TelePresence را بررسی می کند که برای افزایش بهره وری و تحول تجارت مورد استفاده قرار می گیرد.


آموزش مبانی SDN و SD-WAN: مقدمه ای بر شبکه های تعریف شده توسط نرم افزار

SDN and SD-WAN Fundamentals: Intro to Software-defined Networking

این دوره به شما اصول شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN) را آموزش می دهد. نحوه عملکرد SDN، اجزا و معماری آن، مشکلاتی که حل می کند و مزایایی که نسبت به استقرار شبکه های توزیع شده سنتی ارائه می دهد را خواهید آموخت.


آموزش اصول همکاری سیسکو: ثبت نقاط پایانی و اجرای طرح شماره گیری

Cisco Collaboration Fundamentals: Registering Endpoints and Implementing the Dial Plan

تقاضای همکاری زیاد است. این دوره با نشان دادن نحوه استقرار نقاط پایانی، ایجاد و حفظ طرح شماره گیری، انجام دستکاری رقم و مدیریت مجوزهای تماس، مهارت های مدیریت همکاری سیسکو را به شما آموزش می دهد.


آموزش بررسی مبانی ویدئو کنفرانس سیسکو

Examining Cisco Video Conferencing Fundamentals

بیش از هر زمان دیگری ، مشاغل به راه حل های ویدئویی پویا نیاز دارند. این دوره اصول کنفرانس Cisco TelePresence و فناوری ویدئو مورد استفاده در استقرار همکاری امروز را بررسی می کند.


آموزش Cisco Data Center Core: پیکربندی فضای ذخیره سازی شبکه

Cisco Data Center Core: Configuring Network Storage

مراکز داده روند تکاملی سریعی را طی می کنند ، در مقیاس گسترده رشد می کنند و به طور فزاینده ای پیچیده می شوند. این دوره راه حل های ذخیره سازی مرکز داده را که در مراکز داده سیسکو مستقر شده اند ، مورد بررسی قرار خواهد داد.


آموزش پیکربندی Cisco Unity Connection Connector Handler Calls ، سلام ویدئو و پیام یکپارچه

Configuring Cisco Unity Connection Call Handlers, Video Greetings, and Unified Messaging

Cisco Unity Connection دارای ویژگی هایی است که سیستم های همکاری به آن نیاز دارند. این دوره روش های گام به گام برای پیکربندی و استقرار کنترل کننده های تماس ، سلام ویدئو با MediaSense و پیام رسانی یکپارچه با Exchange را به شما نشان می دهد.


آموزش مبانی SDN و SD-WAN: SD-WAN در عمل

SDN and SD-WAN Fundamentals: SD-WAN in Action

این دوره مزایای استفاده از راه حل SD-WAN را به شما می آموزد. شما می آموزید که چگونه SD-WAN با استفاده از خط مشی های آگاه برنامه ، تجربه و تعامل کاربر را بهبود می بخشد ، انواع مختلفی از گزینه های امنیتی را ارائه می دهد و مدیریت را با الگوها ساده می کند.


آموزش اصول همکاری سیسکو: مدیریت منابع رسانه، کنترل تماس ISR، پست صوتی و گزارش

Cisco Collaboration Fundamentals: Managing Media Resources, ISR Call Control, Voicemail, and Reporting

تقاضای همکاری بسیار زیاد است. این دوره به شما نحوه استقرار منابع رسانه کنفرانس CUCM Cisco، پیکربندی روتر ISR Cisco را برای مدیریت نقاط پایانی و پلن شماره گیری، تنظیم پست صوتی Unity و اجرای ردیابی ها و گزارش ها آموزش می دهد.


آموزش اصول همکاری سیسکو: تامین سرورها، منابع آزمایشگاهی، کاربران نهایی و خط‌مشی

Cisco Collaboration Fundamentals: Provisioning Servers, Lab Resources, End Users, and Policy

این روزها تقاضای همکاری زیاد است. این دوره بخشی از مجموعه‌ای است که از ابتدا شروع می‌شود، بدون نیاز به تجربه قبلی، و مهارت‌ها و دانش اساسی مورد نیاز برای مدیریت راه‌حل Cisco Collaboration را به شما آموزش می‌دهد.


آموزش عیب یابی مشکلات ثبت کاربر ، Gateway و Endpoint

Troubleshooting User, Gateway, and Endpoint Registration Issues

به دلیل پیچیدگی های استقرار همکاری های سیسکو ، برای عیب یابی موثر باید از عناصر مختلف صوتی و تصویری درک کاملی داشته باشید. این دوره راه حل هایی را برای کمک به شما در تشخیص و حل مشکلات نشان می دهد.


آموزش استقرار پست صوتی Cisco Enterprise با Unity Express و سرور MediaSense

Deploying Cisco Enterprise Voicemail with Unity Express and MediaSense Server

Cisco Unity Express راهی سریع و راحت برای مدیریت پست صوتی ، متصدی خودکار و خدمات تبریک برای کاربران دفاتر از راه دور به مدیران همکاری می دهد. این دوره نحوه پیکربندی و عیب یابی این ویژگی ها را نشان می دهد.


آموزش عیب یابی با ابزار پشتیبانی پشتیبانی سیسکو و کشف کنترل تماس

Troubleshooting with Cisco Collaboration Support Tools and Call Control Discovery

Call Control Discovery (CCD) به مدیران این امکان را می دهد که به صورت پویا برنامه شماره گیری را به اشتراک بگذارند و استقرارهای همکاری گسترده را جمع کنند. این دوره نحوه استقرار و عیب یابی CCD از طریق خوشه های CUCM و روترهای SRST را نشان می دهد.


آموزش مبانی SDN و SD-WAN: مقدمه ای بر SD-WAN

SDN and SD-WAN Fundamentals: Intro to SD-WAN

این دوره به شما در درک معماری راه حل SD-WAN و اجزای آن کمک می کند. نحوه عملکرد SD-WAN، مشکلاتی که حل می کند و مزایایی که در مقایسه با استقرار WAN سنتی ارائه می دهد را خواهید آموخت.


آموزش Dial Plan for Cisco Collaboration (300-070) CIPTV1

Dial Plan for Cisco Collaboration (300-070) CIPTV1

طرح شماره گیری یکی از عناصر کلیدی استقرار همکاری های یکپارچه سیسکو است. این دوره به شما عناصر، توابع پلان شماره گیری اصلی را آموزش می دهد و نحوه پیکربندی اجزای پلان شماره گیری را نشان می دهد.


آموزش هسته همکاری سیسکو: زیرساخت و طراحی

Cisco Collaboration Core: Infrastructure and Design

سرپرستان ، پروتکل ها ، کدک ها ، پیام های SIP ، نقاط انتهایی و کاربران باید مدیران همکاری را درک کنند. شما نحوه ساده سازی ، استقرار و عیب یابی این خدمات و م componentsلفه ها را یاد خواهید گرفت.


آموزش عیب یابی Cunk SIP Trunk ها ، CUBE ها و برنامه های شماره گیری URI

Troubleshooting Cisco SIP Trunks, CUBEs, and URI Dial Plans

SIP در استقرار همکاری های امروزی بسیار استفاده می شود. برای عیب یابی موثر باید بتوانید از منابع مختلف ردیابی و اشکال زدایی کنید. این دوره راه حلهایی را نشان می دهد که به شما در تشخیص و حل مشکلات SIP کمک می کند.


آموزش ایجاد کنفرانس با حضور از راه دور و مدیریت منابع رسانه ای برای همکاری Cisco (300-070) CIPTV1

Building Conferences with Telepresence and Managing Media Resources for Cisco Collaboration (300-070) CIPTV1

پشتیبانی از منابع رسانه ای یک م keyلفه اصلی در استقرار همکاری یکپارچه است. این دوره به شما نحوه پیکربندی منابع رسانه ای و کنفرانس را با استفاده از Unified Communications Manager ، IOS ، TelePresence و TelePresence Conductor آموزش می دهد.


آموزش هسته مرکز داده سیسکو: پیاده سازی اتوماسیون

Cisco Data Center Core: Implementing Automation

Cisco APIC و ACI نقاط واحد اتوماسیون، مدیریت و اجرای سیاست هستند. ما می خواهیم بررسی کنیم که چگونه زیرساخت قابل برنامه ریزی سیسکو به شما کمک می کند تا به راحتی خدمات و قابلیت های اتوماسیون جدید ایجاد و به کار بگیرید.


آموزش استقرار Cisco Prime همکاری و Cisco TelePresence Management Server

Deploying Cisco Prime Collaboration and Cisco TelePresence Management Server

همکاری Cisco Prime به مدیران این امکان را می دهد تا به راحتی کاربران ، تلفن ها و خط مشی را در سرورهای CUCM ، Unity Connection و Presence تهیه کنند. این دوره نحوه استفاده از Prime برای ساده سازی مدیریت همکاری را نشان می دهد.


آموزش هسته مرکز سیسکو: آمادگی آزمون 350-601

Cisco Data Center Core: 350-601 Exam Prep

آزمون Cisco Data Center Core 350-601 به دانش فن آوری های اصلی مرکز داده شامل شبکه ، محاسبه ، ذخیره سازی ، ACI ، اتوماسیون و امنیت نیاز دارد. این دوره به معنای مرور مختصر مباحثی است که ممکن است در آزمون با آن روبرو شوید.


آموزش استقرار Cisco Unified IM و Presence با Jabber

Deploying Cisco Unified IM and Presence with Jabber

Cisco Jabber یک ابزار ارتباطی با ویژگی‌های غنی و پایه SIP ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد در ارتباط بمانند. این دوره نحوه استقرار، مدیریت و عیب یابی راه حل همکاری Cisco Jabber را نشان می دهد.


آموزش مبانی SDN و SD-WAN: تکامل کیفیت و امنیت در SD-WAN

SDN and SD-WAN Fundamentals: The Evolution of Quality and Security in SD-WAN

این دوره اصولی را به شما آموزش می‌دهد که چگونه SD-WAN یک راه‌حل شبکه ایمن و قابل اعتماد را با ایمن‌سازی بافت صفحه داده، استفاده از انواع ویژگی‌های امنیتی و پیاده‌سازی کیفیت خدمات کاربردی ایجاد می‌کند.


آموزش هسته همکاری سیسکو: پیاده سازی کنترل تماس

Cisco Collaboration Core: Implementing Call Control

مدیران همکاری نیاز به پیکربندی امتیازات تماس ، انجام دستکاری در رقم و همچنین جلوگیری از کلاهبرداری تلفات دارند. نحوه استقرار برنامه شماره گیری جهانی + E164 و پیوند CUCM به Unity Connection با استفاده از SIP و SCCP را مشاهده خواهید کرد.


آموزش عیب یابی مشکلات تماس چندرسانه ای همکاری سیسکو

Troubleshooting Cisco Collaboration Multisite Calling Issues

استقرار همکاری های چند سایته مدیران را تحت فشار قرار می دهد تا مشکلات مختلفی را که از انواع مختلف فناوری استفاده می کنند ، حل کنند. این دوره راه حل هایی را نشان می دهد که به شما کمک می کند تا این مشکلات را تشخیص داده و حل کنید.


آموزش مقدمه ای بر مشاهده پذیری برنامه با استفاده از Cisco AppDynamics و ThousandEyes

Introduction to Application Observability Using Cisco AppDynamics and ThousandEyes

این دوره شما را با نحوه مشاهده Cisco AppDynamics، ThousandEyes و Intersight Workload Optimizer در کل پشته برنامه‌ها، زیرساخت‌ها و امنیت با بینش‌های بی‌درنگ و زمینه تجاری آشنا می‌کند.


آموزش ساخت یک برنامه شماره گیری مبتنی بر URI سیسکو با ILS ، SME و تحرک متحد

Building a Cisco SIP URI-based Dial Plan with ILS, SME, and Unified Mobility

استفاده از یک برنامه شماره گیری مبتنی بر SIP پویا یک م componentلفه اساسی در استقرار همکاری یکپارچه چند سایته است. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید با استفاده از شماره گیری URI ، ILS/GDPR با SME و CCD با SAF ، یک برنامه شماره گیری SIP چند سایت پویا را ایجاد کنید.


آموزش Cisco Data Center Core: پیکربندی محاسبه

Cisco Data Center Core: Configuring Compute

Cisco UCS برای نوآوری و عملکرد طراحی شده است. UCS ترکیبی از محاسبات ، شبکه و زیرساخت های ذخیره سازی با مدیریت و مجازی سازی برای ارائه سرعت و سادگی است. در این دوره ، شما می خواهید راه حل Cisco UCS را بررسی کنید.


آموزش ساخت یک برنامه شماره گیری کنترل سیسکو VCS و راه حل دسترسی از راه دور سریع السیر

Building a Cisco VCS Control Dial Plan and Expressway Remote Access Solution

پیمایش فایروال ، دسترسی از راه دور ایمن و ثبت نقطه پایانی ویدئو از اجزای اساسی در استقرار همکاری یکپارچه چند سایته است. این دوره نحوه پیکربندی سرورهای Cisco VCS Control و VCS Expressway را به شما آموزش می دهد.


آموزش مبانی SDN و SD-WAN: مهاجرت به یک راه حل SD-WAN و حفظ آن

SDN and SD-WAN Fundamentals: Migrating to and Maintaining an SD-WAN Solution

این دوره به شما مزایا و چالش های مدل های مختلف استقرار را می آموزد که باید قبل از مهاجرت به SD-WAN در نظر بگیرید. با ابزارهای مورد استفاده برای مدیریت، نگهداری، ارتقاء و عیب‌یابی راه‌حل SD-WAN آشنا خواهید شد.


آموزش استقرار پست صوتی سازمانی با اتصال Cisco Unity

Deploying Enterprise Voicemail with Cisco Unity Connection

راه‌اندازی‌های همکاری امروزی به قابلیت‌های پست صوتی پویا نیاز دارند و Cisco Unity Connection با ویژگی‌هایی که کاربران نهایی به آن نیاز دارند بارگیری می‌شود. این دوره نحوه استقرار و فعال کردن ویژگی ها را برای راه حل Cisco Unity Connection نشان می دهد.


آموزش Cisco Data Center Core: پیکربندی شبکه

Cisco Data Center Core: Configuring Networking

شرکت ها برای بهبود قابلیت اطمینان و عملکرد مرکز داده با فشار مداومی روبرو هستند. در نتیجه ، نیاز فوق العاده ای به مدیران ماهر مرکز داده وجود دارد. این دوره پروتکل های شبکه مورد استفاده در مراکز داده مدرن سیسکو را بررسی می کند.