Jonathan Mills

جاناتان نویسنده Pluralsight ، مشاور فناوری و رهبر تجارت است. جاناتان به عنوان عضوی از تیم مشاور ارشد دیجیتال در فناوری جهانی جهانی ، می تواند از تجربیات و مهارت های منحصر به فرد خود برای ایجاد تحول دیجیتال برای مشتریان خود استفاده کند. جاناتان به عنوان یک رهبر اختصاصی برای توسعه دهندگان ، در هیئت مدیره کنفرانس توسعه دهندگان کانزاس سیتی فعالیت می کند ، MVP مایکروسافت است و به عنوان سخنران ثابت و سخنران اصلی در کنفرانس های سراسر جهان است.
دوره های این مدرس:

آموزش به روز رسانی های مبتنی بر رویداد با اشتراک های آپولو

Event Driven Updates with Apollo Subscriptions

این دوره همه مواردی را که برای پیاده سازی اشتراک GraphQL در کلاینت و سرور نیاز دارید به شما آموزش می دهد تا برنامه های کلاینت شما با سرور همگام شود.


آموزش ساخت برنامه های وب با Node.js و Express 4.0 (به روزرسانی)

Building Web Applications with Node.js and Express 4.0 (UPDATE)

با استفاده از Node.js می توانید دانش موجود JavaScript خود را بدست آورید و از آن برای ساخت برنامه های وب پشته کامل استفاده کنید. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه مسیریابی ، پایگاه داده و API شخص ثالث را در Node.js و Express بسازید.


آموزش استفاده از MongoDB با Node.js

Using MongoDB with Node.js

MongoDB در قلب بسیاری از برنامه های Node.js نهفته است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه به داده هایی دسترسی پیدا کنید که در یک پایگاه داده MongoDB ذخیره می شوند.


آموزش استفاده از ES6 در برنامه وب Node.js شما

Using ES6 in Your Node.js Web Application

ES6 بسیاری از ویژگی های جذاب جدید را به JavaScript وارد کرده است. در این دوره ، می توانید ویژگی هایی را که باید در توسعه Node.js خود استفاده کنید ، مشاهده کنید.


آموزش Microsoft Azure Development برای توسعه دهندگان AWS با Node.js

Microsoft Azure Development for AWS Developers with Node.js

با استفاده از Microsoft Azure می توانید برنامه های کامل stack Node.js را در cloud ایجاد کنید. این دوره به توسعه دهندگان با تجربه در AWS آموزش می دهد تا با تفاوت های محیط Microsoft Azure سازگار شوند.


آموزش ساخت برنامه های وب با Node.js و Express 4.0

Building Web Applications with Node.js and Express 4.0

Node.js یک ابزار ساده و قدرتمند برای توسعه جاوا اسکریپت Backend است. در این جلسه، تمام آنچه را که برای شروع توسعه وب با Node.js نیاز دارید به شما نشان خواهم داد.


آموزش گردش کار پیشرفته AngularJS

Advanced AngularJS Workflows

در این دوره ، شما می توانید برخی از بهترین روشها را برای حفظ برنامه های بزرگ و راه های کنترل گردش کار AngularJS مشاهده کنید.


آموزش ساخت برنامه های وب با Node.js و Express

Building Web Applications with Node.js and Express

با Node.js، می‌توانید دانش جاوا اسکریپت موجود خود را بگیرید و از آن برای ساخت برنامه‌های وب تمام پشته استفاده کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مسیریابی، پایگاه داده و API های شخص ثالث را در Node.js و Express ایجاد کنید.


آموزش خدمات وب RESTful با Node.js و Express

RESTful Web Services with Node.js and Express

Node.js یک ابزار ساده و قدرتمند برای توسعه Backend است. وقتی با Express ترکیب می‌شوید، می‌توانید APIهای سبک، سریع و مقیاس‌پذیر را به سرعت و به سادگی ایجاد کنید.


آموزش در حال آزمایش جاوا اسکریپت برای Node.js با Mocha

Testing JavaScript for Node.js with Mocha

Mocha یکی از محبوب ترین و قوی ترین چارچوب های تست جاوا اسکریپت است. در این دوره ، شما با Mocha آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه یک مجموعه آزمون قوی در برابر برنامه های node.js خود بسازید.


آموزش الگوهای طراحی عملی در JavaScript

Practical Design Patterns in JavaScript

نوشتن جاوا اسکریپت "بد" آسان است. خوشبختانه نوشتن جاوا اسکریپت "خوب" کار خیلی سخت تری نیست. در این دوره ، من الگوهای طراحی شده و واقعی را برای کمک به ساختار و سازماندهی کد خود به شما نشان می دهم تا کد جاوا اسکریپت شما را بیشتر خوانا و ... نشان دهد.


آموزش کار با ماژول های JavaScript

Working with JavaScript Modules

هنگام نوشتن برنامه های وب ، حفظ و درک کد JavaScript به سرعت مشکل می شود. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ماژول ها برای تجزیه کد خود به قطعات قابل مدیریت که کار با آنها راحت تر است ، استفاده کنید.


آموزش ساخت یک GraphQL API با Apollo Server

Building a GraphQL API with Apollo Server

GraphQL یک زبان پرس و جو برای API ها است. این به API ها اجازه می دهد تا منابع بسیاری را از طریق یک درخواست در اختیار شما قرار دهند و اطلاعاتی را که از سرور برمی گردند کنترل می کند. این دوره به شما مهارت پیاده سازی GraphQL API ها با Node.js و Apollo را می دهد.


آموزش بهترین روش های جاوا اسکریپت

JavaScript Best Practices

با یادگیری بهترین روش ها ، مشکلات و سردردهای رایج را در JavaScript شناسایی و از آنها جلوگیری کنید. از عجیب و غریب نحوی ، تا الگوهای async ، تا تماس ، این دوره به شما کمک می کند تا نحوه برخورد با برخی از نقاط مشکل JavaScript را بررسی کنید.


آموزش امنیت برنامه خود با OAuth و گذرنامه

Securing Your Application with OAuth and Passport

در این دوره ، احراز هویت OAuth را با Google ، Twitter و Facebook پوشش خواهیم داد. ما همچنین برای برقراری تماس های API معتبر از نشانه ها استفاده خواهیم کرد.


آموزش خدمات وب با Node.js و Express را آرام کنید

RESTful Web Services with Node.js and Express

Node.js ابزاری ساده و قدرتمند برای توسعه backend است. وقتی با Express ترکیب شده باشید ، می توانید سریع و ساده API سبک ، سریع و مقیاس پذیر ایجاد کنید. با استفاده از REST ، این API ها برای استفاده بیشتر از API های شما ساده و کاربرپسند می شوند.