Markus Neuhoff

مارکوس مشتاق استفاده از فناوری برای حل مشکلات و به اشتراک گذاشتن این دانش با دیگران است. پس از نزدیک به یک دهه توسعه دات نت ، مارکوس با هدایت و راهنمایی فنی برای یک تیم بزرگ ، به سمت رهبری حرکت کرد. علاوه بر این ، او همچنان به پر کردن شکاف بین فن آوران و سهامداران تجاری می پردازد. وی با بهره گیری از زمینه ای گسترده در صنایع مختلف از جمله بهداشت ، ایمنی عمومی و آموزش عالی ، می تواند تأثیر واقعی فناوری و نحوه برقراری ارتباط آن با دیگران را به بهترین وجه ارزیابی کند. در طی چند سال گذشته ، او توسعه آندروید و فن آوری های نوظهور مانند IOT ، دستگاه های رسانه جریان و خانه های هوشمند را به دست گرفت. هنگامی که از تکنولوژی استفاده نمی کند ، مارکوس از پیاده روی ، ورزش و دوچرخه سواری در کوه لذت می برد. از همه مهمتر ، مارکوس از یافتن موضوعات و زمینه های جدید برای کشف لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه های آگاه از موقعیت مکانی Android با Kotlin

Android Location-aware Apps with Kotlin

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از کوتلین اجزای آگاه از موقعیت مکانی مانند Google Maps و حصارکشی زمینی را به برنامه Android خود اضافه کنید. در پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه از این فناوری استفاده کنید به گونه ای که به حریم خصوصی کاربر شما احترام بگذارد.


آموزش مبانی انتقال برنامه اندروید از جاوا به کاتلین

Fundamentals of Transitioning an Android App from Java to Kotlin

Kotlin یک زبان توسعه قدرتمند برای برنامه های اندروید است. این دوره به شما می آموزد که چگونه یک برنامه اندروید موجود که در جاوا نوشته شده است را به Kotlin منتقل کنید. نحوه انتقال اجزای موجود و همچنین نوشتن ویژگی های جدید در Kotlin را یاد خواهید گرفت.


آموزش مدیریت: شروع به کار

Management: Getting Started

انتقال به مدیریت افراد یک چالش منحصر به فرد است که بر خلاف هر چالش دیگری است که با آن روبرو خواهید شد. این دوره در سطح بالایی به شما نقش ها و مسئولیت های کلیدی و همچنین دام هایی را که به عنوان یک مدیر باید اجتناب کنید، آموزش می دهد.


آموزش احراز هویت Android FirebaseUI با کوتلین

Android FirebaseUI Authentication with Kotlin

تقریباً هر برنامه تلفن همراه نیاز به احراز هویت دارد. ایجاد یک سیستم و رابط کاربری امن ، مقیاس پذیر و قابل اعتماد از ابتدا یک درد است. خوشبختانه ، کتابخانه تأیید FirebaseUI ، حل این مشکل را آسان می کند.


آموزش امنیت داده های کاربر Android با Kotlin

Securing Android User Data with Kotlin

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Kotlin برنامه های Android را بسازید تا داده های کاربر را با خیال راحت ذخیره کنید. گزینه های ذخیره سازی Android ممکن است گیج کننده باشند. با پایان این دوره ، خواهید فهمید که کدام یک برای موارد استفاده شما مناسب است.


آموزش کاتلین: تصویر بزرگ

Kotlin: The Big Picture

در حالی که کاتلین از سال 2011 وجود داشته است، توانایی های آن به طور گسترده ای شناخته شده نیست. این دوره در سطح بالایی قابلیت های کاتلین را به شما آموزش می دهد. همچنین مزایا و کاستی های کاتلین را در طیف گسترده ای از موارد استفاده برجسته می کند.


آموزش توسعه برنامه های اندروید با Kotlin: The Big Picture

Developing Android Applications with Kotlin: The Big Picture

دستگاه‌های اندرویدی همچنان بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را هدایت می‌کنند، اما برای توسعه یک برنامه کاربردی برای آن‌ها چه چیزی لازم است؟ این دوره در سطح بالایی به شما یاد می دهد که چگونه یک برنامه اندرویدی را با استفاده از زبان ترجیحی Kotlin بسازید.


آموزش تست واحد Android با JUnit و Mockito با استفاده از کوتلین

Android Unit Testing with JUnit and Mockito Using Kotlin

آزمایش برنامه اندرویدی خود به صورت دستی ، مشکلی دردناک و مستعد خطا است. JUnit و Mockito با کوتلین به شما امکان می دهد تست های خودکار بسازید که به شما کمک می کند تا بهترین برنامه خود را ایجاد کنید. در این دوره ، شما به آزمایش دستی پایان خواهید داد و دوباره ...


آموزش دسترسی به داده با Exposur در Kotlin

Data Access with Exposed in Kotlin

تعامل با داده ها می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Exposur، یک کتابخانه سبک وزن SQL، با Kotlin برای تعامل ایمن با داده ها، کاهش باگ ها و نوشتن کد پاک تر استفاده کنید.


آموزش الگوهای گردش کار Git

Git Workflow Patterns

انتخاب گردش کار مناسب Git پیامدهای بزرگی برای کار شما دارد. این دوره متداول‌ترین گردش‌های کاری از جمله توسعه مبتنی بر Trunk، Git Flow و Feature Branching را به شما آموزش می‌دهد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه مورد مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید.


آموزش سفارشی کردن برنامه های آگاه از موقعیت مکانی Android

Customizing Android Location-aware Apps

این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه های Android دارای موقعیت مکانی موجود را با Kotlin تقویت کنید. شما می آموزید که چگونه سبک ها و نقشه ها را به Google Maps اضافه کنید ، API های مربوط به Google Maps Platform را گره بزنید و قابلیت های ضبط GPS را ایجاد کنید.