Mihaela Danci

میهائلا به عنوان یک علاقه مند به تحلیلگر داده علاقه ویژه ای به ترجمه چشم انداز به عمل با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های پایان به پایان دارد. او بسیار علاقه مند به تدریس و حل مشکلات تجاری در دنیای واقعی است. بزرگترین لذت او یادگیری تکنیک های جدید اکتشاف داده ها و عبور از مرزهای تجزیه و تحلیل داده ها است. میهائلا لیسانس سایبرنتیک اقتصادی دارد و در اوقات فراغت خود عاشق سفر و رقص است.
دوره های این مدرس:

آموزش پیاده سازی تجسم داده ها

Implementing Data Visualizations

نمودارها به هر مخاطبی اجازه می دهد تا موضوعی را بفهمد و به سرعت تصمیم بگیرد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از عناصر نمودار به نفع خود استفاده کنید در حالی که تجسم بر اساس انواع مختلف داده ایجاد می کنید.


آموزش سواد داده: ملزومات Power BI

Data Literacy: Essentials of Power BI

داده‌ها فرصت‌های زیادی را باز می‌کنند و Power BI می‌تواند شما را در جریان کار تجزیه و تحلیل کامل داده‌ها پشتیبانی کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه محتوای ایجاد شده در Power BI توسط هم تیمی های خود را کشف کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه اولین نمودار خود را ایجاد کنید.


آموزش Python Data Essentials: Data Structures

Python Data Essentials: Data Structures

ساختارهای داده مجموعه ای از داده های مرتبط را ذخیره می کنند که حل مسائل پیچیده را آسان تر می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با چهار ساختار داده داخلی در پایتون کار کنید: لیست ها، تاپل ها، مجموعه ها و دیکشنری ها.


آموزش شروع کار با Matplotlib

Getting Started with Matplotlib

درک و ارائه اطلاعات پیچیده با تجسم داده ها آسان تر است. در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از Matplotlib را برای ایجاد و سفارشی کردن نمودارهای خط، نوار و پراکندگی یاد خواهید گرفت.


آموزش پرس و جو داده ها با SQL Server

Querying Data with SQL Server

در این دوره، مهارت‌های ضروری را یاد خواهید گرفت که برای مهارت یافتن در پرس‌وجو داده‌ها با استفاده از T-SQL از جمله اجرای پرس و جو منطقی، ایجاد کوئری‌های جدول تکی برای فیلتر کردن و تجمیع داده‌ها، و ترکیب داده‌ها از چندین جدول، لازم است.


آموزش با Power BI یک مدل داده توسعه دهید

Develop a Data Model with Power BI

با مدل داده مناسب، می توانید گزارش هایی با عملکرد بالا ایجاد کنید و در عین حال پیچیدگی پرس و جوهای DAX را کاهش دهید. این دوره به شما می آموزد که چگونه مدل داده خود را با ایجاد ستون ها و جداول محاسبه شده غنی سازی کنید و چگونه امنیت را پیاده سازی کنید.


آموزش اولین تجسم داده خود را با میکرواستراتژی بسازید

Build Your First Data Visualization with MicroStrategy

بینایی، خارج از تمام حواس ما، قوی ترین کانال برای دریافت اطلاعات است. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از MicroStrategy داده ها را زنده کنید.


آموزش با Power BI یک مدل داده توسعه دهید

Develop a Data Model with Power BI

با مدل داده مناسب، می توانید گزارش هایی با کارایی بالا ایجاد کنید و در عین حال پیچیدگی پرس و جوهای DAX را کاهش دهید. این دوره به شما می آموزد که چگونه مدل داده خود را با ایجاد ستون ها و جداول محاسبه شده، راه اندازی پرسش و پاسخ و پیاده سازی امنیت غنی کنید.


آموزش Tableau Desktop Certified Associate - Dashboards

Tableau Desktop Certified Associate - Dashboards

یک داشبورد با طراحی خوب به ما کمک می کند تا بینش های کلیدی را کشف کرده و تصمیم گیری را تسریع کنیم. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه داشبوردها و داستان های تعاملی ایجاد کنید.


آموزش برنامه نویسی با R

Programming with R

تجزیه و تحلیل داده ها یک مهارت فوق العاده ارزشمند برای همه افراد در هر صنعت است. با فرض عدم دانش قبلی ، این دوره اصول زبان برنامه نویسی R مانند انواع داده ها و ساختار داده ها ، عبارات شرطی و توابع را به شما نشان می دهد.


آموزش مقدمه ای بر NLP برای پزشکان داده

Introduction to NLP for Data Practitioners

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دستیاران مجازی چگونه دستورات صوتی را درک می کنند یا چگونه رسانه های اجتماعی احساسات را رمزگشایی می کنند؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه با اجرای خط لوله NLP سرتاسر، بینش را از داده های متنی استخراج کنید.


آموزش اولین داشبورد خود را با DOMO بسازید

Build Your First Dashboard with DOMO

اکنون تصمیمات بیش از هر زمان دیگر بر اساس داده ها است و داشبوردها روشی م toثر برای ارائه بینش شما به مخاطبان شما ارائه می دهند. این دوره با ایجاد داشبورد در DOMO مهارت های اساسی لازم برای نمایش داده ها را به شما می آموزد.


آموزش طراحی و ساخت مدل های جدولی - DP-500

Design and Build Tabular Models - DP-500

مدل های داده هسته اصلی تجزیه و تحلیل داده ها در Power BI هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدل های داده ای ایجاد کنید که به شما کمک می کند پرس و جوهای DAX ساده تر و گزارش های بهتر بنویسید.