Ifedayo Bamikole

Ifedayo یک متخصص فن آوری با مهارت در راه حل های داده ابری ، هوش مصنوعی و توسعه وب است. Ifedayo با ارائه کارگاه های آموزشی فنی در محل کار ، در بیش از 35 ایالت و همچنین اروپا به ایالات متحده سفر کرده است. مخاطبان این کارگاه ها از مدیران پایگاه داده تا توسعه دهندگان فناوری متفاوت هستند. Ifedayo دارای چندین گواهینامه در Azure است ، از قبیل: پیاده سازی Azure Infrastructure Solutions؛ پیاده سازی راه حل های Cloud Data Platform ؛ مهندس هوش مصنوعی؛ مدیریت SQL Server 2016 و غیره Ifedayo از ارائه سخنرانی هایی در مورد راه حل های فناوری مربوط به فعالیت های دنیای واقعی لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش رویکردهای تحلیل نیازمندی برای ذخیره سازی و پردازش کارآمد داده ها

Approaches to Requirement Analysis for Efficient Data Storage and Processing

به رویکردهای تحلیل نیازمندی برای ذخیره سازی و پردازش کارآمد داده ها خوش آمدید. این دوره به شما می آموزد که چگونه مراحل را درک و شناسایی کنید تا داده های خود را بر اساس موارد استفاده به مکان مناسب ببرید.


آموزش با Microsoft Azure یک راه حل هوش مصنوعی مکالمه بسازید

Build a Conversational AI Solution with Microsoft Azure

به ساخت یک راه حل هوش مصنوعی مکالمه با Microsoft Azure خوش آمدید. این دوره به شما در مورد گزینه های موجود در Azure می آموزد تا محتوای خام خود را بگیرید و از آن برای ایجاد هوش مصنوعی مکالمه استفاده کنید.


آموزش عملیاتی سازی راه حل های Microsoft Azure AI

Operationalizing Microsoft Azure AI Solutions

در Microsoft Azure می توان مدل هایی را با Azure Databricks و Azure Machine Learning (ML) ایجاد کرد. در این دوره ما به عملیاتی کردن مدل AI خود با سیستم عامل نسخه Microsoft Azure ، Azure DevOps خواهیم پرداخت.


آموزش ساخت مدل های یادگیری ماشین با طراح یادگیری ماشین لاجورد

Build Machine Learning Models with Azure Machine Learning Designer

به ساخت مدلهای ML با Azure ML Designer خوش آمدید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از یک ابزار کاربر پسند و جذاب بصری برای انجام پروژه های یادگیری ماشین استفاده کنید.


آموزش یک پلت فرم تجزیه و تحلیل را در یک زیرساخت IT موجود ادغام کنید

Integrate an Analytics Platform into an Existing IT Infrastructure

این دوره تمام اجزای لازم برای ایجاد یک راه حل داده موثر را به شما آموزش می دهد.


آموزش ملزومات سوادآموزی: عادی سازی داده های اصلی مفاهیم

Literacy Essentials: Core Concepts Data Normalization

این دوره به شما در مورد انواع مختلف تکنیک های عادی سازی داده ها که می توانید هنگام تهیه مجموعه داده های یادگیری عمیق خود در یادگیری ماشین استفاده کنید، آموزش می دهد.


آموزش با Power BI، گزارش‌ها را برای افشای بینش‌ها افزایش دهید

Enhance Reports to Expose Insights with Power BI

این دوره دارای چندین ویژگی در Power BI است که به گزارش شما می‌تواند به راحتی به سؤالات مربوط به مجموعه داده شما پاسخ دهد.


آموزش پیکربندی و استقرار انبار داده در بسترهای نرم افزاری Microsoft SQL Server

Configuring and Deploying a Data Warehouse on the Microsoft SQL Server Platform

این دوره به شما می آموزد که چگونه با تعیین زمان مشاغل ETL با استفاده از عامل SQL Server ، کارایی فرآیند Data Warehouse را افزایش دهید.


آموزش پیاده سازی امنیت در Azure Synapse

Implement Security on Azure Synapse

به اجرای امنیت در Azure Synapse خوش آمدید. این دوره در مورد گزینه های مختلف امنیتی موجود برای داده های شما در Azure Synapse Analytics به شما آموزش می دهد.


آموزش سواد داده: ملزومات Azure Databricks

Data Literacy: Essentials of Azure Databricks

این دوره آموزشی در مورد اجزای مختلف تشکیل دهنده Azure DataBricks به شما آموزش می دهد. این کار با مرور قابلیت‌های مختلف و چگونگی کمک به بهبود داده‌های شما انجام می‌شود.


آموزش شروع کار با تراکنش های SQL Server

Getting Started with SQL Server Transactions

تراکنش های SQL Server برای درک اینکه چگونه پرس و جوهای SQL یکپارچگی و یکپارچگی را در پایگاه داده حفظ می کنند، اساسی هستند. این دوره به شما اصول نحوه تعامل با تراکنش های SQL Server را آموزش می دهد.


آموزش ملزومات هوش مصنوعی: چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی

Artificial Intelligence Essentials: AI-based Chatbots

ربات‌های چت مبتنی بر هوش مصنوعی یک راه جایگزین برای برقراری ارتباط آنلاین است. این دوره به شما می آموزد که چت ربات های هوش مصنوعی چگونه با چت ربات های معمولی تفاوت دارند و موارد استفاده خوب از آنها چیست.