Sara Morgan Nettles

Sara Morgan Nettles یک توسعه دهنده گواهینامه Salesforce Platform I و II است ، که بیست سال پیش کار توسعه نرم افزار خود را با کار با فناوری های مایکروسافت آغاز کرد. او اکنون بر روی به اشتراک گذاشتن دانش خود از توسعه برنامه های وب مدرن در بستر Salesforce تمرکز دارد. وی نویسنده کتابها و مقالات بی شماری بوده و همچنین سخنران دائمی در Dreamforce بوده است.
دوره های این مدرس:

آموزش بهترین روش های توسعه مولفه رعد و برق

Lightning Component Development Best Practices

چارچوب کامپوننت لایتنینگ ساخت اپلیکیشن‌های واکنش‌گرا را برای هر دستگاهی در پلتفرم Salesforce آسان می‌کند. این دوره بهترین روش هایی را به شما آموزش می دهد که عملکرد برنامه را بهینه می کند.


آموزش سفارشی کردن Salesforce با اجزای رعد و برق: شروع کار

Customizing Salesforce with Lightning Components: Getting Started

از چارچوب اجزای لایتنینگ برای طراحی مجدد محصول CRM Salesforce استفاده شد. در این دوره ، نکاتی را یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید از همان چارچوب استفاده کنید تا سازمان Salesforce خود را به راحتی سفارشی کنید.


آموزش اجزای وب رعد و برق Salesforce: تصویر بزرگ

Salesforce Lightning Web Components: The Big Picture

این دوره به طور کلی سطح بالایی از کلیه قطعات تشکیل دهنده Salesforce’s Lightning Web Component Frament ارائه می دهد. این چارچوب می تواند برنامه های وب قابل اعتماد و بسیار کارآمدی را ایجاد کند که از داده های Salesforce برای اجرای هر مکان استفاده می کنند.


آموزش ایجاد و گسترش یک تجربه جامعه Salesforce با کد

Developing and Extending a Salesforce Community Experience with Code

این دوره به شما آموزش می دهد که برای توسعه و گسترش یک انجمن Salesforce همراه با کد باید بدانید.


آموزش داده های Salesforce را در میان کاربران، گروه ها و نقش ها به اشتراک بگذارید

Share Salesforce Data Across Users, Groups, and Roles

این دوره به شما کمک می کند تا برای آزمون Salesforce Certified Sharing and Visibility Designer آماده شوید. با استفاده از یک سناریوی دنیای واقعی که شامل یک شرکت جهانی است، یاد خواهید گرفت که چگونه داده ها را بین کاربران، گروه ها و نقش ها به اشتراک بگذارید.


آموزش ساخت اولین جز Web وب رعد و برق (LWC) برای Salesforce

Building Your First Lightning Web Component (LWC) for Salesforce

این که آیا شما تجربه توسعه Salesforce یا فقط ابزارهای مدرن توسعه را دارید ، این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Lightning Web Components برنامه وب تو در تو ایجاد کنید. همچنین نکات و ترفندهای مفیدی را فرا خواهید گرفت.


آموزش فایل ها، گزارش ها و داشبوردها را در Salesforce Lightning به اشتراک بگذارید

Share Files, Reports, and Dashboards in Salesforce Lightning

این دوره به شما کمک می کند تا برای آزمون Salesforce Certified Sharing and Visibility Designer آماده شوید. با استفاده از یک سناریوی واقعی که شامل یک شرکت جهانی است، نحوه اشتراک گذاری فایل ها، همراه با گزارش ها و داشبوردها را یاد خواهید گرفت.


آموزش داده های Salesforce را با Experience Cloud و کاربران خارجی به اشتراک بگذارید

Share Salesforce Data with Experience Cloud and External Users

این دوره شما را برای آزمون Salesforce Certified Sharing and Visibility Designer آماده می کند. با استفاده از یک سناریوی واقعی، نحوه برنامه ریزی و پیکربندی اشتراک گذاری خارجی را برای سایت جامعه مشتری ایجاد شده با Experience Cloud یاد خواهید گرفت.


آموزش شروع کار با Salesforce Lightning Web Components

Getting Started with Salesforce Lightning Web Components

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک برنامه سازگار با موبایل ایجاد کنید که لیستی قابل جستجو از اطلاعات محصول را با استفاده از اجزای وب Salesforce Lightning نمایش می دهد.


آموزش بین مؤلفه های وب لایتنینگ Salesforce ارتباط برقرار کنید

Communicate between Salesforce Lightning Web Components

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های کاربردی مبتنی بر لایتنینگ را با کارایی بالا با استفاده از چندین کامپوننت وب لایتنینگ توسعه دهید. برای انجام این کار، درک سه راه ارتباط اجزای وب لایتنینگ با یکدیگر ضروری است.


آموزش Salesforce Einstein: The Big Picture

Salesforce Einstein: The Big Picture

پلتفرم Salesforce Einstein قدرت هوش مصنوعی را به اکثر محصولات Salesforce می آورد که می تواند دلهره آور باشد. این دوره با نگاه کردن به تمام مواردی که Salesforce با پلتفرم انیشتین خود ارائه می دهد، به از بین بردن سردرگمی کمک می کند.


آموزش دسترسی به حساب را با مدیریت منطقه Salesforce مدیریت کنید

Manage Account Access with Salesforce Territory Management

این دوره به شما کمک می کند تا برای آزمون Salesforce Certified Sharing and Visibility Designer آماده شوید. با استفاده از یک سناریوی واقعی که شامل یک شرکت جهانی می‌شود، نحوه مدیریت مالکیت حساب را با استفاده از Enterprise Territory Management یاد خواهید گرفت.


آموزش امنیت نیروی فروش: شروع به کار

Salesforce Security: Getting Started

این دوره به شما کمک می کند تا برای تکمیل آزمون Salesforce Certified Sharing and Visibility Designer شروع کنید. با استفاده از سناریوهای پیچیده مشتری، یاد خواهید گرفت که چگونه استفاده از شی، سطح میدان، نقش و تنظیمات امنیتی را ارزیابی کنید.


آموزش سفارشی کردن Salesforce با اجزای سازنده هاله ای Lightning

Customizing Salesforce with Lightning Aura Components

این دوره به شما می آموزد که چگونه Lightning Experience و Salesforce موبایل را با استفاده از Aura Lightning Component Framework سفارشی کنید.


آموزش شروع ساختن SPA با چارچوب اجزا Light رعد و برق

Getting Started Building SPAs with Lightning Component Framework

چارچوب های کامپوننت آینده توسعه موبایل و وب هستند و شما در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از چارچوب اجزاon رعد و برق Salesforce یک برنامه تک صفحه ای سریع و پاسخگو بسازید.