Paolo Perrotta

پائولو پروروتا نویسنده "یادگیری ماشین برنامه نویسی" و "یاقوت متا برنامه ریزی" است. او صدها مقاله ، سخنرانی کنفرانس و سخنرانی های آموزشی زیر کمرش دارد. وی نرم افزاری را در حوزه هایی از خودرو تا مراقبت های بهداشتی ، وب سایت های مقیاس بزرگ و بازی های رایانه ای توسعه داد.
دوره های این مدرس:

آموزش چگونه Git کار می کند

How Git Works

این دوره برای توسعه دهندگان و مدیران سیستم است که می خواهند Git را درک کنند. این که آیا شما تازه شروع به استفاده از Git کرده اید ، یا ماههاست که هر روز از آن استفاده می کنید - این دوره به شما دانش لازم برای استاد شدن در Git را می دهد.


آموزش یادگیری ماشین چگونه کار می کند

How Machine Learning Works

یادگیری ماشینی شگفت انگیز است ... و مرعوب کننده است. چگونه کامپیوترها می توانند کارهای جادویی مانند درک تصاویر یا متن را انجام دهند؟ این آموزش برای برنامه نویسان سحر و جادو را از بین می برد و به شما کمک می کند تا از ابتدا ، برنامه دید رایانه خود را بسازید.


آموزش برنامه نویسی شی گرا در جاوا SE 17

Object-oriented Programming in Java SE 17

شما با اصول اولیه جاوا، مانند متغیرها، متدها و حلقه ها آشنا هستید. اکنون زمان آن است که بازی جاوا خود را ارتقا دهید. این دوره به شما می آموزد که با اشیاء و کلاس ها کار کنید، از مفاهیم مهمی مانند کپسولاسیون، وراثت و چندشکلی استفاده کنید.


آموزش تسلط بر Git

Mastering Git

اگر قبلاً تجربه ای با Git دارید، این آموزشی است که شما را به یک متخصص تبدیل می کند. از نگاهی عمیق به دستورات اساسی گرفته تا طراحی یک گردش کار توزیع شده، این آموزش یک نمای کلی از مجموعه ابزار Git را در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش Git: تصویر بزرگ

Git: The Big Picture

اگر در جعبه ابزار هر توسعه دهنده مدرن یک ابزار اساسی وجود دارد ، آن Git است. این که آیا شما یک مبتدی مطلق هستید یا از قبل سیستم کنترل نسخه دیگری را می شناسید ، این آموزش کوتاه توضیح می دهد که سر و صدا چیست.


آموزش C#: شروع به کار

C#: Getting Started

این آموزش به شما کمک می کند تا با زبان C# کار کنید. شما یک محیط توسعه ایجاد می کنید و یاد می گیرید که چگونه یک برنامه ساده کنسول را بنویسید ، اجرا کنید و اشکال زدایی کنید.


آموزش C#: شروع به کار

C#: Getting Started

این آموزش به شما کمک می کند تا با زبان C# کار کنید. شما یک محیط توسعه ایجاد می کنید و یاد می گیرید که چگونه یک برنامه ساده کنسول را بنویسید ، اجرا کنید و اشکال زدایی کنید.


آموزش کتاب راهنمای الگوهای طراحی: الگوهای ساختاری

Design Patterns Playbook: Structural Patterns

الگوهای طراحی ابزاری با ارزش برای توسعه دهندگان حرفه ای هستند. در این دوره، سریع ترین راه را برای درک چهار مورد از پیشرفته ترین الگوها یاد خواهید گرفت: Adapter، Decorator، Proxy و Composite.


آموزش روبی 3: تصویر بزرگ

Ruby 3: The Big Picture

این دوره مقدمه ای سریع بر روبی، یکی از مفیدترین و سرگرم کننده ترین زبان های برنامه نویسی در سراسر جهان است.


آموزش یاقوت: تصویر بزرگ

Ruby: The Big Picture

این دوره آشنایی سریع با Ruby ، یکی از مفیدترین و سرگرم کننده ترین زبان های برنامه نویسی در اطراف است.


آموزش یاقوت: شروع کار

Ruby: Getting Started

این دوره با یک مثال عملی اصول Ruby را به شما آموزش می دهد. از انواع اساسی تا کنترل جریان ، Ruby را به اندازه کافی برای نوشتن برنامه های کوتاه خواهید آموخت.


آموزش تسلط بر Git

Mastering Git

اگر قبلاً با Git تجربه دارید ، این آموزش است که شما را به یک متخصص تبدیل می کند. از نگاهی عمیق به دستورات اساسی ، تا طراحی گردش کاری توزیع شده ، این آموزش به شما نمای کاملی از مجموعه ابزار Git می دهد.