Jim Weaver

جیم ویور یک توسعه دهنده نرم افزار با تجربه در بسیاری از زبان ها و سیستم عامل ها است. او در بسیاری از بخشهای عمودی صنعت از جمله دفاع ، لیزینگ ، انرژی و بهداشت کار کرده و آنها را هدایت کرده است. جیم تجربه گسترده ای در زمینه تکنیک ها و ابزارهای تست پذیرش دارد و یکی از نویسندگان اصلی JWebUnit است که یک API و چارچوب تست برنامه وب منبع باز است.
دوره های این مدرس:

آموزش ICAgile (ICP-ASD): معماری و طراحی در حال تحول

ICAgile (ICP-ASD): Evolving Architecture and Design

متدولوژی های چابک تغییرات را در بر می گیرند و طراحی و معماری سیستم نیز اغلب باید تکامل یابد. این دوره به شما مفاهیم، ​​الگوها و رویکردهایی را آموزش می‌دهد که به سیستم‌ها کمک می‌کنند تا با تغییرات سازگار شوند و در عین حال از برآورده شدن الزامات معماری اطمینان حاصل کنند.


آموزش تست نرم افزار و تضمین کیفیت: تصویر بزرگ

Software Testing and Quality Assurance: The Big Picture

تست بخش مهمی از توسعه و تحویل نرم افزار است. این دوره به شما معرفی گسترده ای از شیوه ها و رویکردهای ایجاد شده برای آزمایش و بهبود کیفیت محصولات نرم افزاری می دهد.


آموزش شروع تست واحد با JUnit 5

Getting Started Unit Testing with JUnit 5

JUnit 5 آخرین تجسم محبوب ترین کتابخانه آزمایش واحد جاوا است. این دوره به شما می آموزد که چگونه کد Java را با JUnit 5 واحد کنید.


آموزش شروع کار با بامبو Atlassian

Getting Started with Atlassian Bamboo

Atlassian’s Bamboo ابزاری پیش فرض ، یکپارچه سازی و استقرار مداوم تجاری است. این دوره به شما مفاهیم اصلی بامبو را آموزش می دهد و شروع به ساختن و آزمایش برنامه ها با بامبو می کنید.


آموزش تلاقی: ارتباط و همکاری تیمی

Confluence: Team Communication and Collaboration

تلاقی ابزار همکاری و اشتراک دانش Atlassian است. این دارای تعداد زیادی ویژگی و افزودنی است. این دوره بر روی ویژگی هایی متمرکز شده است که به شما امکان می دهد با تیم های خود ارتباط برقرار کرده و همکاری کنید و از فعالیت های مهم مطلع شوید!


آموزش ادغام های جیرا

Jira Integrations

تیم های توسعه نرم افزار از ابزارهای بسیاری استفاده می کنند: سیستم های کنترل نسخه ، سیستم عامل های پیام رسانی فوری ، ابزارهای اشتراک دانش و سایر موارد. در این دوره ، خواهید دید که چگونه Jira را با چنین ابزارهایی ادغام کرده و از مزایای هر یکپارچه سازی یاد خواهید گرفت.


آموزش ایجاد و سفارشی سازی گردش کار Jira

Jira Workflow Creation and Customization

توانایی پشتیبانی از گردش کار سفارشی برای تیم ها از نقاط قوت Jira Atlassian است. در این دوره ، شما گردش کار را از ابتدا ایجاد می کنید و انتقال گردش کار را با استفاده از صفحه های انتقال ، شرایط ، اعتبار سنج ها و توابع پست سفارشی می کنید.


آموزش کد تست میراث واحد در جاوا

Unit Testing Legacy Code in Java

نگهداری از کد آزمایش نشده ممکن است دشوار و خطرناک باشد. این دوره به شما تکنیک هایی می آموزد که کد موجود را بدون اینکه دوباره بازنویسی کنید یا دوباره طراحی کنید ، روی آن کار کنید.


آموزش تلاقی: مدیریت و سفارشی سازی محتوا

Confluence: Content Administration and Customization

تلاقی ابزار همکاری و اشتراک دانش Atlassian است. اطلاعات در فضاها در محل تلاقی سازمان یافته است و این دوره به شما می آموزد که چگونه فضاها را برای پشتیبانی از تیم های خود شخصی سازی و مدیریت کنید!


آموزش جیرا: شروع کار

Jira: Getting Started

جیرا یکی از پر کاربردترین برنامه های ردیابی و پیگیری وضعیت پروژه در جهان است که دارای ویژگی ها و امتیازات سفارشی سازی فراوان است. این دوره بر روی آنچه شما باید بدانید برای استفاده روزمره کارآمد از Jira متمرکز شده است.


آموزش تست واحد Java SE 17 با Junit

Java SE 17 Unit Testing with JUnit

تست واحد یک مهارت حیاتی برای توسعه دهندگان نرم افزار است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تست های واحد را برای جاوا با یکی از محبوب ترین ابزارهای تست واحد موجود بنویسید و اجرا کنید: JUnit.


آموزش تلاقی: شروع کار

Confluence: Getting Started

تلاقی ابزار همکاری تیمی و اشتراک دانش Atlassian است. بسیار فراتر از ریشه های ویکی خود رشد کرده و ویژگی های فراوانی را ارائه می دهد. این دوره شما را برای ایجاد محتوا و استفاده از قابلیت های تلاقی آماده می کند!


آموزش Zephyr برای Jira Fundamentals

Zephyr for Jira Fundamentals

این دوره اصول استفاده از Zephyr را برای گرفتن و کمک به اجرای تست ها به شما آموزش می دهد.


آموزش ساخت خطوط لوله CICD با بامبو Atlassian

Building CICD Pipelines with Atlassian Bamboo

خطوط لوله ساخت و استقرار بخش مهمی از بسیاری از برنامه ها است. بامبو یک ابزار ادغام و تحویل مداوم در محل است. این دوره به شما نحوه ساخت خطوط لوله پیچیده برای برنامه های کاربردی در بامبو ، از جمله استقرار را آموزش می دهد.


آموزش سفارشی سازی پروژه جیرا

Jira Project Customization

Jira اجازه می دهد تا مقدار زیادی از سفارشی سازی ، و در این دوره ، شما طیف گسترده ای از سفارشی سازی تیم های نرم افزاری اغلب مورد نیاز است را کشف کنید. افزودن انواع و زمینه های شماره سفارشی ، سفارشی سازی صفحات ، مجوزها ، امنیت موضوع و بسیاری موارد دیگر تحت پوشش قرار می گیرند.


آموزش ادغام مداوم با Atlassian Bamboo

Continuous Integration with Atlassian Bamboo

Atlassian’s Bamboo ابزاری پیش فرض و تجاری برای ادغام مداوم است. این دوره مفاهیم اصلی بامبو را به شما می آموزد که به شما امکان می دهد برنامه های خود را بسازید و آزمایش کنید ، بامبو را برای چندین تیم نصب و مدیریت کنید و موارد دیگر.


آموزش اصول ابری Bitbucket

Bitbucket Cloud Fundamentals

Bitbucket Cloud سرویس میزبانی مخزن git مبتنی بر وب است. علاوه بر مدیریت مخزن ، دارای مرور کد ، یکپارچه سازی مداوم و بسیاری از ویژگی های دیگر است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از تمام قابلیت های اصلی آن استفاده کنید!