Bill Stavroulakis

بیل Microsoft MVP ، Google Developer Expert ، مهندس ارشد نرم افزار در Software Competitiveness International و خالق Dotnetweekly است. وی بیش از 7 سال تجربه در ساخت برنامه های وب دارد و از یادگیری و آموزش فن آوری ها در هنگام رشد و بلوغ در دنیای همیشه در حال تغییر وب بسیار هیجان زده است. بیل کار خود را در سال 2006 در سیلیکون ولی آغاز کرد و در حال توسعه برنامه های فیس بوک بود که بیش از 6 میلیون کاربر داشت. وی سپس به کار بر روی چارچوب Ruby-on-Rails ادامه داد و یک پورتال back-end را برای یک موسسه آموزشی مشهور در یونان پیاده سازی کرد. وی یک شرکت توسعه وب/بازاریابی اینترنتی را تأسیس کرد که با طیف گسترده ای از طیف وب - مانند استقرار محصولات در زمینه تجارت الکترونیکی ، سرگرمی ، آموزش و انتشارات - سروکار داشت. امروزه ، او بر روی پلت فرم NET تمرکز دارد و در SoftCom-Int متخصص در راه حل های مدیریت دانش سازمانی کار می کند. وی عضو فعال جامعه NET است که رویدادها/مسابقات/سخنرانی ها را برگزار می کند و به خاطر مشارکت های خود با جایزه MVP در سال 2013 به وی اهدا شد.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع به کار با برنامه های وب پیشرفته

Getting Started with Progressive Web Apps

در این دوره ، ما یک وب سایت 'Car Deals' با استفاده از تکنیک ها و فن آوری ها برای تبدیل آن از یک صفحه وب ساده به یک برنامه وب پیشرفته ایجاد خواهیم کرد.


آموزش برنامه های وب در زمان واقعی

Real-time Web Applications

در پایان این دوره شما درک کاملی از اینکه برنامه های وب در زمان واقعی چیست ، از کدام فناوری ها برای ایجاد این برنامه ها استفاده می شود و نحوه ایجاد آنها با استفاده از HTML5 WebSockets خواهید داشت.


آموزش کار با Polymer.js Elements

Working with Polymer.js Elements

این دوره از فهرست عناصر Polymer عبور خواهد کرد و ابزارها و اقدامات لازم را برای ایجاد و انتشار عنصر قابل استفاده مجدد و سفارشی خود به شما نشان می دهد.


آموزش برنامه های تک صفحه ای با Vue.js 2

Single Page Applications with Vue.js 2

Vue.js به سرعت به یکی از محبوب ترین چارچوب های جاوا اسکریپت تبدیل شد. در این دوره آموزشی، با استفاده از این چارچوب انعطاف پذیر و در عین حال قدرتمند، از ابتدا تا انتها یک اپلیکیشن تک صفحه ای ایجاد خواهید کرد.


آموزش ساخت یک برنامه وب با Polymer.js و طراحی متریال

Building a Web Application with Polymer.js and Material Design

این دوره با ایجاد یک داشبورد مدیریت واقعی ، عملکرد اصلی Polymer را معرفی می کند.


آموزش شروع کار با Polymer.js

Getting Started with Polymer.js

چارچوب Polymer.js Google برای توسعه نرم افزار قابلیت های اضافی را به Components Web می دهد. این دوره شما را با این رویکرد توسعه متمرکز بر عناصر جدید و نحوه استفاده از آن در پروژه های خود آشنا می کند.