Sander Mak

Sander مدیر فناوری در Picnic - مقیاس مواد غذایی آنلاین هلندی - است که سیستم های مبتنی بر جاوا را در مقیاس بزرگ ساخته است. او همچنین یک قهرمان جاوا و نویسنده کتاب O'Reilly "Java 9 Modularity" است (به javamodularity.com مراجعه کنید). ساندر به عنوان یک سخنران مشتاق کنفرانس ، اشتراک دانش را نیز از طریق وبلاگ خود در http://branchandbound.net و به عنوان مربی Pluralsight دوست دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش چه جدید در جاوا 16 است

What's New in Java 16

این دوره یک مرور کلی از مهمترین ویژگی های جاوا 16 را ارائه می دهد. این سوابق و تطابق الگو، دو ویژگی بزرگ زبان جدید را پوشش می دهد. علاوه بر این، شما در مورد یک ابزار بسته بندی جدید جدید به JDK اضافه خواهید کرد و بسیاری از پیشرفت ها ...


آموزش What's New in Java 14

What's New in Java 14

این دوره مروری بر مهمترین ویژگیهای جاوا 14 را شامل می شود. این عبارت عبارات Switch ، ویژگیهای پیش نمایش زبان مانند Pattern Matching ، Text Blocks and Records و همچنین به روزرسانیهای API را شامل می شود.


آموزش تازه های جاوا 13

What’s New in Java 13

این دوره مروری بر مهمترین ویژگی های جاوا 13 مانند ویژگی های پیش نمایش زبان مانند بلوک های متنی ، به روزرسانی های API و همچنین تغییرات بستر در جاوا را ارائه می دهد.


آموزش ساخت برنامه با استفاده از جاوا SE 17

Building an Application Using Java SE 17

ساخت برنامه های جاوا به چیزی بیش از دانستن زبان جاوا نیاز دارد. این دوره به شما ابزارها، کتابخانه ها و شیوه هایی را که برای شروع ساخت برنامه های Java SE 17 نیاز دارید، آموزش می دهد.


آموزش What's New in Java 15

What's New in Java 15

این دوره مروری بر مهمترین ویژگیهای جاوا 15 دارد. این برنامه Text Blocks ، یک ویژگی اصلی جدید و اصلی را در بر می گیرد. علاوه بر این ، در مورد ویژگی های پیش نمایش زبان مانند تطبیق الگو ، سوابق و کلاس های مهر و موم شده یاد خواهید گرفت.


آموزش مهاجرت فراتر از جاوا 8

Migrating Beyond Java 8

اوراکل از ژانویه 2019 به روزرسانی های عمومی جاوا 8 را پایان داد و اکثر سازمان ها هنوز آماده انتقال به جاوا 11 و پیوستن به قطار جدید انتشار جاوا نبودند. نویسنده Pluralsight و Java Champion Sander Mak دقیقاً نحوه ادامه کار را بیان خواهد کرد.


آموزش راه اندازی یک محیط توسعه جاوا

Setting up a Java Development Environment

شروع کار با جاوا از ابتدا می تواند برای مبتدیان چالش برانگیز تلقی شود. اما شما به جای درست آمده اید! در این دوره عملی ، تمام مراحل لازم برای نصب یک محیط توسعه جاوا کاملاً کارا را طی خواهیم کرد.


آموزش کار با سیستم ماژول جاوا (گواهی توسعه دهنده جاوا SE 11 1Z0-819)

Working with the Java Module System (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

همه چیز را در مورد سیستم ماژول جاوا بیاموزید: یکی از بزرگترین تغییرات اخیر در جاوا. این دوره ویژگی های آن و تاثیر آن بر پلتفرم جاوا را توضیح می دهد. چه در حال مطالعه برای امتحان باشید، چه فقط می خواهید یک مقدمه داشته باشید، این دوره شما را پوشش می دهد!


آموزش What's New in Java 12

What's New in Java 12

این دوره مروری دارد بر مهمترین ویژگیهای Java 12 ، مانند ویژگیهای پیش نمایش زبان مانند عبارتهای تغییر وضعیت ، به روزرسانیهای API و همچنین ویژگیهای مربوط به عملکرد و پیشرفتهای امنیتی.


آموزش What's New in Java 9

What's New in Java 9

وقت آن است که با انتشار جاوا 9 و پیشرفت های آن سرعت بیشتری کسب کنیم. در این دوره ، با ویژگی های جدید مانند سیستم ماژول ، API های تازه معرفی شده و تغییرات در زبان آشنا خواهید شد.


آموزش مبانی جاوا: HttpClient

Java Fundamentals: HttpClient

با استفاده از API HttpClient جاوا می توانید به راحتی تماس های HTTP را انجام دهید. این یک API مدرن است که از HTTP/1.1 ، HTTP/2 و WebSockets پشتیبانی می کند. این دوره نحوه کار با HttpClient را به روشی عملی نشان می دهد و همچنین برخی ویژگی های پیشرفته را بررسی می کند.


آموزش Java SE 17: The Big Picture

Java SE 17: The Big Picture

جاوا امروزه یکی از پرکاربردترین پلتفرم های توسعه است. این دوره به شما اصول اولیه چیستی جاوا 17 را می آموزد و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.


آموزش موارد جدید در جاوا 21

What's New in Java 21

این دوره مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های جاوا 21 ارائه می‌کند. به شما می‌آموزد که APIها چه تغییری کرده‌اند، و معرفی تطبیق الگو در سوئیچ، الگوهای رکورد و اشتراک‌های مجازی را پوشش می‌دهد.


آموزش Java 9 Modularity: نگاه اول

Java 9 Modularity: First Look

برای اولین بار به سیستم جدید ماژول جاوا نگاهی بیندازید. در این دوره ، شما با مفاهیم مدولاریتی مانند کپسوله سازی و وابستگی های صریح ماژول و همچنین نحوه انتقال کد موجود به Java 9 آشنا خواهید شد.


آموزش تازه های جاوا 10: استنباط نوع متغیر محلی

What's New in Java 10: Local-variable Type Inference

این دوره مروری دارد بر مهمترین ویژگیهایی که بخشی از Java 10 هستند.


آموزش تازه های جاوا 11: پشتیبانی طولانی مدت

What’s New in Java 11: Long-term Support

این دوره مروری دارد بر مهمترین ویژگیهای Java 11 ، مانند کتابخانه جدید و ویژگیهای زبان ، عملکرد و پیشرفتهای امنیتی و برنامه انتشار سریع.


آموزش جاوا مدرن: تصویر بزرگ

Modern Java: The Big Picture

جاوا امروزه یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های توسعه است. این دوره اصول جاوا ، شکل ظاهری ، نحوه اجرای آن را به شما آموزش می دهد و به شما کمک می کند در مورد مناسب بودن یا نبودن آن تصمیم بگیرید.


آموزش What's New in Java EE 8

What's New in Java EE 8

درباره ویژگی های جدید معرفی شده با Java EE 8 ، مانند یک API امنیتی کاملاً جدید ، JSON-B برای اتصال اشیا Java جاوا به JSON ، و بسیاری از نسخه های بهبود یافته فناوری های موجود Java EE ، اطلاعات کسب کنید.


آموزش موارد جدید در جاوا SE 18 و 19

What's New in Java SE 18 & 19

این دوره مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های جاوا 18 و 19 ارائه می‌کند. به شما می‌آموزد که APIها چه تغییری کرده‌اند، و معرفی یک وب سرور ساده در JDK را پوشش می‌دهد.