David LaFontaine

دیوید لا فونتین نویسنده ، روزنامه نگار ، مشاور رسانه های دیجیتال و استاد کمکی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. دیوید متخصص در استراتژی محتوا ، طراحی رابط کاربر (UX و UI) و تولید رسانه های دیجیتال است. مشتریان او عبارتند از: دانشکده دندانپزشکی هرمان استرو ، وزارت امور خارجه ایالات متحده ، Lynda.com ، KelbyOne Media ، CreativeLive ، انتشارات ویلی ، B3Communications ، AssetShield و Roundabout Entertainment. تخصص وی در زمینه رسانه و فناوری ، وی را به دعوت سخنرانی در دانشگاه های ایالات متحده ، آمریکای لاتین و اروپا دعوت کرده است ، از جمله در انستیتوی آینده دیجیتال روزنامه نگاری در دانشگاه Mohyla در کیف ، اوکراین ، دانشکده روزنامه نگاری نلسون ماندالا در آدیس آبابا ، اتیوپی و در شهردار دانشگاه در سانتیاگو ، شیلی. در سال 2012 ، وی به عنوان یک متخصص فولبرایت برای آموزش روزنامه نگاران ، NGO ها و گروه های طرفدار دموکراسی در زمینه مهارت های ارتباطی رسانه های دیجیتال به اتیوپی سفر کرد. دیوید پنج کتاب از جمله طراحی رسانه های اجتماعی برای آدمکها ، طراحی وب موبایل برای آدمکها و قلم سم را نوشته یا در تألیف مشترک آن تألیف کرده است. وی همچنین بیش از 20 ساعت فیلم آموزشی آنلاین برای KelbyOne تولید کرده است. کنجکاوی و تمایل او به استفاده از خود به عنوان موش آزمایشگاهی انسانی به او کمک می کند تا از روند فن آوری استفاده کند ، جدیدترین ابزارهای دیجیتال را آزمایش کند و Sips را از وبلاگ Firehose تولید کند. او همچنین یک نویسنده مستقل است که کارهایش شامل مطالعات موردی در مورد روزنامه ها و چندرسانه ای برای انجمن روزنامه های آمریکا (NAA.org) ، انجمن جهانی روزنامه ها (WAN) ، رسانه های تعاملی پیشرفته (گروه AIM) ، گروه مشاوره بین المللی نوآوری ، یونیتی روزنامه نگاران رنگی ، انجمن خبرآنلاین (ONA).
دوره های این مدرس:

آموزش Google Analytics 4 Fundamentals

Google Analytics 4 Fundamentals

این دوره به شما اصول اولیه Google Analytics 4 - آخرین نسخه مجموعه تحلیلی معروف آنها - و نحوه استفاده از ویژگی ها و قدرت جدید آن برای ارتقای سایت (یا برنامه) خود را به سطح بعدی می آموزد.


آموزش طراحی تجسم داده ها

Designing Data Visualizations

سازمانها به طور فزاینده ای به کسی احتیاج دارند که بتواند از میان "داده های کلانی" که تولید می کنند ، منطقی باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه سیگنالهای پنهان شده در مجموعه داده های خود را شناسایی کرده و تجسم هایی را انتخاب کنید که داستان های جذاب و جالب را بیان می کنند.


آموزش استفاده از تجزیه و تحلیل پیش بینی برای بهبود سفر مشتری

Using Predictive Analytics to Improve the Customer Journey

این کلاس سطح ابتدایی چیزی برای طراحان و رهبران تجاری که می خواهند از Big Data برای حل مشکلات دنیای واقعی استفاده کنند و جادوگران داده که می خواهند کاربردهای عملی الگوریتم ها و بینش های انتزاعی خود را درک کنند ، ارائه می دهد.


آموزش Google Analytics برای متخصصان خلاق

Google Analytics for Creative Professionals

این دوره نحوه استفاده از Google Analytics ، جهت راهنمایی انتخاب های خلاقانه شما را پوشش می دهد. این دوره با هدف جوانب خلاق که ممکن است با استفاده از ابزار طراحی عالی باشند ، اما از صفحه گسترده اجتناب می کنند ، اصطلاحات اصطلاحات را کوتاه می کند تا درسهایی منطقی ارائه دهد.