Vikash Sharma

ویکاش شارما یک توسعه دهنده ، مربی و مبلغ فناوری منبع باز است. وی زمان زیادی را برای یادگیری و پیاده سازی کد Scala و دوره ویدیویی تألیفی برای Scala سرمایه گذاری کرده است. او تالیف کتاب مبتدیان در مقیاس Scala به نام Learning Scala Programming دارد. او به عنوان توسعه دهنده در آزمایشگاه های SAP کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای طراحی اسکالا

Scala Design Patterns

این دوره به شما می آموزد که چگونه از الگوهای طراحی کاربردی اسکالا مانند Typeclass، Cake و Lens برای نوشتن یک اپلیکیشن یا کتابخانه Scala کاربردی، انتزاعی و ساختاریافته استفاده کنید.


آموزش الگوهای خاص طراحی Scala

Scala Specific Design Patterns

بیاموزید که چگونه از الگوهای طراحی کاربردی Scala ، مانند Typeclass ، Cake و Lens برای نوشتن یک برنامه یا کتابخانه کاربردی ، انتزاعی و ساختار یافته استفاده کنید.


آموزش Scala Fundamentals: The Type System

Scala Fundamentals: The Type System

این دوره از معرفی یک کلاس ساده تا نوشتن کلاس تایپک ، مفاهیم مورد نیاز را برای استفاده از سیستم نوع استاتیک زیبای Scala توضیح می دهد. این امر به شما در دستیابی به انتزاع کد کمک می کند و شما را قادر می سازد تا کد کمتری بنویسید و بیشتر به دست آورید.


آموزش کلاسهای نوع مقیاس و پارامتر سازی

Scala Type Classes and Parameterization

این دوره توسعه دهندگان را قادر می سازد تا با استفاده از انواع پارامتر شده و انتزاعی ، واریانس و محدوده های نوع ، انتزاع را در کد Scala درک کرده و وارد کنند تا کد انتزاعی را بنویسند. همچنین کلاس های نوع را برای دستیابی به چند شکلی موقتی پوشش می دهد.


آموزش برنامه نویسی ناهمزمان Scala

Scala Asynchronous Programming

این دوره توسعه دهندگان را قادر می سازد تا کدهای غیر مسدود کننده و ناهمگام را با استفاده از Scala بنویسند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Scala Futures برای نوشتن کد async استفاده کنید. این مقاله شامل چگونگی استفاده از مدل بازیگر برای نوشتن یک برنامه ناهمگام و مبتنی بر پیام است.