Stephen Haunts

مربی، سخنران عمومی، نویسنده

سلام، من استفن هانتز هستم، یک توسعه دهنده نرم افزار، مربی آنلاین، معلم کلاس، سخنران عمومی، پادکست و نویسنده. من بیش از 25 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار و رهبر کار در سازمان های بزرگ از بانک های جهانی، وام دهندگان مالی، مراقبت های بهداشتی و بیمه دارم.

من اکنون یک مربی مستقل، پادکست و نویسنده کتاب هستم. من همچنین به سراسر جهان سفر می‌کنم و در کنفرانس‌های زیادی درباره توسعه نرم‌افزار، رهبری و مهارت‌های نرم شخصی صحبت می‌کنم و علاقه زیادی به کمک به حرفه‌ای‌ها برای بهبود مهارت‌هایشان دارم.

من از سال 2014 به صورت آنلاین با پلتفرم Pluralsight تدریس می‌کنم و اکنون دوره‌های کوچک مبتنی بر مهارت را اینجا در SkillShare تدریس می‌کنم. امیدوارم از دوره هایی که در اینجا پست می کنم لذت ببرید و ممنون می شوم اگر مرا دنبال کنید تا از دوره های جدیدی که منتشر می کنم مطلع شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت پروژه های طراحی و توسعه محصول

Managing Product Design & Development Projects

این دوره به افراد جدیدی که در مدیریت محصول یا مدیریت پروژه هستند کمک خواهد کرد تا بتوانند با یادگیری یک فرآیند هفت مرحله ای موثر و یک کتاب آشپزی از ابزارهایی که اکنون می توانید استفاده کنید ، یک طرح پروژه برای کمک به توسعه محصول تا پایان کار ایجاد کنند.


آموزش تکنیک هایی برای بهبود انگیزه خود

Techniques to Improve Your Self-Motivation

"بدون خودانگیختگی، نمی توانید در هیچ کاری در زندگی خانگی یا حرفه ای خود موفق شوید. این خودانگیزه ای است که شما را در ماه از رختخواب خارج می کند."


آموزش توسعه دهنده به مدیر

Developer to Manager

در این دوره ، ما بررسی می کنیم که آیا مدیر شدن تصمیم درستی برای شما است یا خیر. اگر اینگونه باشد ، این دوره شامل چگونگی مقابله با 90 روز اول مدیریت شما است.


آموزش بهبود برنامه های .NET Brownfield با تجزیه و تحلیل کد و معیارها

Improving Brownfield .NET Apps with Code Analysis and Metrics

داشتن توانایی تجزیه و تحلیل کیفیت کد و تنظیم خودکار بررسی کیفیت کد می تواند بسیار ارزشمند باشد. در این دوره ، شما به ابزارهای ویژوال استودیو نگاه خواهید کرد تا به شما کمک کند با استفاده از معیارهای کد و تجزیه و تحلیل کد استاتیک ، کیفیت برنامه Brownfield را بهبود بخشید.


آموزش بلاک چین - اصول و شیوه ها

Blockchain – Principles and Practices

این دوره به شما در مورد اینکه بلوک چیست و چگونه کار می کند، آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که ساختارهای داده اصلی بلاک چین چگونه کار می کنند و چگونه آنها را در دنیای واقعی اعمال کنید.


آموزش نکات کاربردی برای بهبود نوشتن خلاقانه

Practical Tips for Improving Your Creative Writing

"این شگفت انگیز است که شما با بیست و شش حرف، اعداد و تعداد انگشت شماری از کاراکترهای نقطه گذاری در زبان انگلیسی چه کاری می توانید انجام دهید. با این ابزار ساده، شما..."


آموزش نوآوری در محل کار

Innovation in the Workplace

تکنیک های مختلف برای ارائه و تصحیح ایده ها و همچنین تعصبات شناختی را که می تواند مانع روند نوآوری شود ، کاوش کنید.


آموزش مبانی ناب توسعه نرم افزار

Lean Software Development Fundamentals

ارائه نرم افزار با کارایی بیشتر از هر زمان دیگری. در این دوره ، شما توسعه نرم افزار ناب و اینکه چگونه می تواند به سود پروژه ها و سازمان های نرم افزاری شما باشد را کشف خواهید کرد.


آموزش بازی با بازی: راهنمای تستر نفوذ برای مهندسی اجتماعی

Play by Play: A Penetration Tester's Guide to Social Engineering

در این دوره ، شما با تکنیک های اساسی و پیشرفته ای که در حملات مهندسی اجتماعی استفاده می شود آشنا خواهید شد.


آموزش ساختن برنامه های ایمن با رمزنگاری در NET

Building Secure Applications with Cryptography in .NET

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از دات نت فریم ورک برای محافظت از اطلاعات خود برای جلب رازداری ، صداقت ، عدم رد مسئولیت و احراز هویت استفاده کنید.


آموزش ویرایش یک قسمت پادکست با استفاده از Ableton Live

Editing a Podcast Episode Using Ableton Live

"ضبط یک پادکست یک راه فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده های خود با مخاطبان گسترده تر است. پادکست افزایش گسترده ای در محبوبیت نسبت به گذشته داشته است."


آموزش آزمایش با مناظر صوتی محیط تاریک با استفاده از Ableton Live

Experimenting With Dark Ambient Soundscapes Using Ableton Live

ژانر Dark Ambient می تواند یک اصطلاح فراگیر برای کل ژانر موسیقی باشد که شامل محیط، محیط صنعتی، مناظر صوتی و نویز مناظر می شود. دریا. ..


آموزش نحوه اجرای جلسات موثر

How to Run Effective Meetings

در این دوره ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید در جلسات رسمی یا غیررسمی برنامه ریزی کنید ، هدایت کنید و شرکت کنید و چگونه آنها را بارورتر و موفق تر کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اطمینان حاصل کنید که جلسات از نیازهای تجاری پشتیبانی می کنند ، در وقت و منابع خود صرفه جویی کنید.


آموزش State of Blockchain: Briefing Executive

State of Blockchain: Executive Briefing

در این جلسه اجرایی اجرایی ، بررسی خواهیم کرد که بلاکچین چیست ، چرا می خواهید از آن استفاده کنید ، موارد استفاده بالقوه و تفاوتهای اصلی بلاکچین با یک پایگاه داده. در پایان ، خواهید فهمید که این فناوری برای چه استفاده شده است.


آموزش پیام ناهمزمان با RabbitMQ و EasyNetQ

Asynchronous Messaging with RabbitMQ and EasyNetQ

RabbitMQ یک پلت فرم پیام رسان پیشرو است و ثابت کرده است که یک راه حل قابل توسعه برای برخی از بزرگترین شرکتهای ما است. در این دوره ، شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه از کتابخانه مشتری EasyNetQ برای ادغام راحت با RabbitMQ استفاده کنید.


آموزش Play by Play: Enterprise Data Encryption with Azure Revealed

Play by Play: Enterprise Data Encryption with Azure Revealed

در این Play by Play، با اینکه چه داده‌های سازمانی برای رمزگذاری حیاتی هستند و الگوها و شیوه‌های قوی که می‌توانید در سازمان خود اعمال کنید، آشنا می‌شوید.


آموزش بازی با بازی: توسعه نرم افزار در Swift - فراتر از IOS

Play by Play: Software Development in Swift - Beyond IOS

در این دوره ، شما خواهید آموخت که Swift چیست و چه فناوری هایی در اطراف Swift برای تبدیل آن به یک مشتری توسعه دهنده و زبان توسعه دهنده سرور کامل وجود دارد.


آموزش درک و به کارگیری سبک های رهبری

Understanding and Applying Leadership Styles

هدایت یک تیم ، هر روز می تواند کاملاً متفاوت باشد. به عنوان یک رهبر ، شما باید بتوانید سبک رهبری خود را متناسب با هر شرایطی تنظیم کنید. در این دوره ، ما به سبک های اصلی رهبری که برای هدایت موثر یک تیم نیاز دارید ، خواهیم پرداخت.


آموزش خودنشر در مقابل نشر سنتی

Self-Publishing vs. Traditional Publishing

"آیا شما یک نویسنده مشتاق هستید که سعی می کنید بین انتشار سنتی و خودنشر تصمیم بگیرید؟ آیا می خواهید در مورد مزایا و معایب هر دو کار اطلاعات کسب کنید..."


آموزش ایجاد خط مشی جلسات سالم در سازمان ها

Creating a Healthy Meeting Policy in Organizations

در این دوره، شما به دنبال ایجاد یک سند خط مشی برای برگزاری جلسات موثر خواهید بود.


آموزش حل تعارض در محل کار

Conflict Resolution in the Workplace

در این دوره ، هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا درگیری را قبل از اینکه به بحران تبدیل شود ، شناسایی کنید و برخی از ابزارهای عملی را برای جلوگیری از درگیری بیش از حد ، به شما کمک کنیم.


آموزش RabbitMQ با مثال

RabbitMQ by Example

این دوره ، به روش عملی ، نحوه استفاده از RabbitMQ را در برنامه های دات نت به شما نشان می دهد.


آموزش بازی توسط Play در حال توسعه تجربه‌های واقعیت دیجیتال جذاب

Play by Play Developing Engaging Digital Reality Experiences

در این دوره، با واقعیت های دیجیتالی از جمله: افزوده، مجازی و ترکیبی آشنا خواهید شد. کشف کنید که چگونه هر پارادایم دارای یک زبان طراحی و برنامه نویسی متفاوت است، که می تواند برنامه ها و تجربیات را ایجاد یا شکست دهد.


آموزش مدیریت روابط سهامداران

Managing Stakeholder Relationships

ممکن است وظیفه شما مدیریت روابط ذینفعان مختلف داخلی یا خارجی از حامیان تجاری تا تنظیم کننده های دولتی باشد. در این دوره ، روند شناسایی و مدیریت سهامداران را کشف خواهید کرد.


آموزش رمزنگاری عملی در NET

Practical Cryptography in .NET

شما به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار وظیفه دارید در مقابل کارفرمای خود از داده های آنها محافظت و محافظت کنید. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از دات نت فریم ورک برای محافظت از اطلاعات خود برای جلب رازداری ، صداقت ، عدم رد مسئولیت و احراز هویت استفاده کنید.


آموزش ویرایش اپیزود پادکست با استفاده از GarageBand

Editing a Podcast Episode Using GarageBand

"ضبط یک پادکست یک راه فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده های خود با مخاطبان گسترده تر است. پادکست افزایش گسترده ای در محبوبیت نسبت به گذشته داشته است."


آموزش بلاکچین - اصول و روشها

Blockchain – Principles and Practices

در این دوره ، شما در زیر پوشش فناوری های Blockchain فرو خواهید رفت تا ببینید که چگونه کار می کنند. دانستن چگونگی عملکرد این فناوری برای درک سیستم عامل هایی مانند BitCoin و Ethereum یا سایر ارائه دهندگان ضروری است.


آموزش افزایش بهره وری با ضرب و شتم به تعویق انداختن

Increasing Productivity by Beating Procrastination

یکی از مهمترین تهدیدهای بهره وری ما در کار ، به تعویق انداختن و مشکل در تمرکز است. این دوره به شما می آموزد که چگونه تعلل را درک کنید و نکات عملی برای غلبه بر این عادت و تمرکز را ارائه دهید.


آموزش استفاده از ChatGPT به عنوان دستیار نویسنده

Using ChatGPT as a Writer’s Assistant

"به "استفاده از ChatGPT به عنوان دستیار نویسنده" خوش آمدید - دوره ای که شیوه نوشتن شما را متحول می کند! چه رمان نویس، وبلاگ نویس یا سازنده محتوا. ..."


آموزش رمزنگاری در دات نت 6

Cryptography in .NET 6

در این دوره آموزشی، نحوه استفاده از دات نت 6 را برای محافظت از داده های خود برای ارضای محرمانه بودن، یکپارچگی، عدم انکار و احراز هویت یاد خواهید گرفت.


آموزش مهندسی اجتماعی: جلسات اجرایی

Social Engineering: Executive Briefing

مهندسی اجتماعی نه تنها کارمندان یک سازمان بلکه مستقیماً مدیران شرکت را تهدید می کند. در این جلسه اجرایی ، ما خواهیم فهمید که چه مهندسی اجتماعی است و چگونه می توانید خود را در برابر آن محافظت کنید.


آموزش Agile Explained - درک اصول اصلی توسعه نرم افزار Agile

Agile Explained - Understanding the Core Principles of Agile Software Development

"چرا چابک؟ Agile یکی از کلیدواژه‌های بزرگ در توسعه نرم‌افزار است، اما اغلب اشتباه گرفته می‌شود. به عنوان مثال، بسیاری از شرکت ها فکر می کنند که این کار را انجام می دهند. .."


آموزش اصول چابک

Agile Fundamentals

Agile Fundamentals بررسی می کند که چگونه کار بر روی یک پروژه Agile برای تیم توسعه شما ، کاربران نهایی و به طور کلی سازمان شما دارای مزایایی است.


آموزش ایجاد روابط بین فردی سالم در محل کار

Building Healthy Interpersonal Relationships at Work

میزان رضایت شما از کار در یک شرکت می تواند مستقیماً با کیفیت و سلامت روابطی که با همکاران خود برقرار می کنید ارتباط داشته باشد. در این دوره ، ما چگونگی ایجاد روابط کاری را که دوام دارند ، بررسی خواهیم کرد.