Philip Agaba

کارشناس Backend، نویسنده
دوره های این مدرس:

آموزش پیکربندی خدمات شبکه با اوراکل

Configuring Net Services with Oracle

به عنوان یک Oracle DBA، بسیار بعید است که کاربران شما به صورت محلی به ماشین سرور پایگاه داده متصل شوند و اتصالات شبکه رویکرد معمولی تر است. این دوره اصول اولیه پیکربندی شبکه اوراکل را به شما آموزش می دهد.


آموزش در حال توسعه با MySQL

Developing with MySQL

MySQL محبوب ترین DBMS منبع باز برای سازمان است. همچنین بیش از 30 درصد از وب را تامین می کند. در این دوره آموزشی، شما یاد خواهید گرفت که از دیدگاه داده محوری، برنامه های کاربردی مبتنی بر MySQL در سطح سازمانی را توسعه دهید.


آموزش مدیریت فضای ذخیره سازی با اوراکل

Managing Storage with Oracle

پایگاه داده Oracle یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت پایگاه داده رابطه ای در جهان است. این دوره اصول اولیه مدیریت ذخیره سازی در اوراکل را به شما آموزش می دهد که شامل تعویق بخش، فشرده سازی جدول و تخصیص فضای مجدد می شود.


آموزش مدیریت نمونه های پایگاه داده با اوراکل

Managing Database Instances with Oracle

این دوره منحصراً بر روی نمونه Oracle متمرکز است. اگر اولین دوره در این مسیر، یعنی درک معماری پایگاه داده با اوراکل را گذرانده باشید، با برخی از مطالب این دوره آشنا خواهید شد.


آموزش زیرساخت عروسکی خود را مدیریت کنید

Managing Your Puppet Infrastructure

همانطور که زیرساخت های شما از صدها به هزار گره رشد می کند ، ممکن است شما مشاهده کنید که عروسک منبع باز کافی نیست. اگر نسبت به طبقه بندی گره های خود در مانیفست پیش فرض از طریق نقش ها و نمایه ها خسته شده اید ، فقط ...


آموزش شروع کار با عروسک 7

Getting Started with Puppet 7

Puppet نرم افزار مدیریت پیکربندی واقعی برای سیستم های لینوکس و یونیکس است و این دوره هر آنچه را که برای مدیریت زیرساخت خود با Puppet نیاز دارید به شما آموزش می دهد.


آموزش آشنایی با معماری پایگاه داده با اوراکل

Understanding Database Architecture with Oracle

سیستم پایگاه داده اوراکل بسیار پیچیده است و درک معماری آن اولین گام غیرقابل مذاکره است. این دوره به شما پایه ای محکم از معماری پایگاه داده اوراکل می دهد.


آموزش استفاده از سازه ها در C

Using Structures in C

C پایه و اساس بسیاری از زبان ها و سیستم عامل های مورد استفاده امروز است و به این زودی ها از بین نمی رود. این دوره به شما می آموزد که چگونه از C Structures به روش صحیح استفاده کنید.


آموزش پیکربندی راه حلهای ذخیره سازی شبکه با RHEL

Configuring Network Storage Solutions with RHEL

اگر فضای ذخیره سازی برای نگهداری داده های ما یا شبکه ای برای دسترسی به ذخیره داده های ما وجود نداشته باشد ، مقدار زیادی RAM و CPU به درد ما نمی خورد. در این دوره ، ما از قدرت منبع باز برای ایجاد راه حل های کارآمد برای مشکلات ذخیره سازی شرکت استفاده خواهیم کرد.


آموزش RHCSA در RHEL 8: از مبتدی تا حرفه ای

RHCSA on RHEL 8: From Novice to Pro

از مبتدی کامل به مدیر لینوکس سازمانی معتبر تبدیل شوید


آموزش برنامه پایگاه داده Oracle با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - ایجاد محرک های ترکیبی، DDL و پایگاه داده رویداد

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Creating Compound, DDL, and Event Database Triggers

این دوره منحصراً بر روی نمونه Oracle تمرکز دارد. اگر اولین دوره در این مسیر، یعنی درک معماری پایگاه داده با اوراکل را گذرانده باشید، مطالب این دوره را آشنا خواهید یافت.


آموزش مدیریت جدول ها و فایل های داده با اوراکل

Managing Tablespaces and Datafiles with Oracle

در اوراکل، اشیاء برنامه و پایگاه کد شما همگی در جدول‌های فضایی ذخیره می‌شوند. فضای جدول شامل فایل های داده است. بنابراین دانستن نحوه مدیریت جدول‌ها و فایل‌های داده یک امر ضروری است، به خصوص اگر یک DBA هستید.


آموزش شروع کار با مدیریت داده

Getting Started with Data Management

اصول نحوه برخورد سازمان ها با داده ها را بیاموزید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از Python و SQL. Hadoop و Hive را کاوش کنید.


آموزش نوشتن و به کارگیری ماژول های عروسکی

Writing and Deploying Puppet Modules

هیچ چیز تجربه نوشتن ماژول های عروسکی خود را از ابتدا کم نمی کند. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه Puppet Enterprise را تنظیم کنید ، از کنسول Puppet استفاده کنید ، آزمونهای ساده RSpec بنویسید و ماژول های خود را در Forge مستقر کنید.


آموزش مدیریت Undo با اوراکل

Managing Undo with Oracle

به عنوان یک Oracle DBA، اجباری است که درک کاملی از هدف و مکانیزم Undo داشته باشید. این دوره به شما ملزومات Undo داده و نحوه مدیریت آن را می آموزد.


آموزش انتقال داده ها با اوراکل

Moving Data with Oracle

انتقال داده ها به داخل و خارج از Oracle یک کار بسیار رایج است که توسط DBA ها و توسعه دهندگان انجام می شود. در این دوره، نحوه به کارگیری صحیح این ابزار ضروری را خواهید آموخت.


آموزش شروع کار با عروسک

Getting Started with Puppet

انگشتان پا را در آبهای مدیریت تنظیمات فرو ببرید. بیاموزید که چگونه Puppet می تواند به شما در ارائه نرم افزار و پیکربندی ها به طور قابل پیش بینی ، مطمئن و سریع کمک کند. تجربه لینوکس ، خط فرمان یا Puppet لازم نیست.


آموزش مدیریت کاربران، نقش ها و امتیازات با اوراکل

Managing Users, Roles, and Privileges with Oracle

پایگاه داده Oracle محبوب ترین سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه ای در جهان است. در این دوره آموزشی با انواع حساب های کاربری در اوراکل و روش های احراز هویت آشنا می شوید.