Bismark Adomako

بیسمارک معتقد است که آموزش دیگر یکبار سرمایه گذاری نیست ، بلکه درعوض یک مادام العمر است و نویسندگان و مربیان بزرگ می توانند نقش بی بدیلی در یافتن و پیشرفت شغلی کامل داشته باشند. وی دارای مدرک لیسانس علوم مهندسی کامپیوتر با تخصص مهندسی نرم افزار ، هوش مصنوعی و محاسبات توزیع شده است. او دوره های رباتیک و بینایی رایانه را به عنوان رهبر دانش آموز در حالی که در مدرسه بود ، تدریس کرد و به عنوان مهندس نرم افزار و دستیار پروژه در شورای انگلیس کارآموزی و مشاوره کرد. وی در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده هوش تجاری و داده های بزرگ کار می کند و به عنوان دانشمند داده در Ecobank eProcess International SA در حال توسعه مدل های یادگیری ماشین است که برخی از آنها شامل مدل Customer360 متشکل از یک مدل تقسیم بندی مشتری ، مدل ریزش مشتری و فروش متقابل مشتری (محصول توصیه) مدل. وی دارای دانش سطح سازمانی در ادغام داده ها برای برنامه های کاربردی دامنه BI و مدیریت داده است.
دوره های این مدرس:

آموزش متخصص تجزیه و تحلیل خبره: استقرار

Certified Analytics Professional: Deployment

قدرت داده را با دوره Certified Analytics Professional: Deployment باز کنید. بر استقرار راه حل مسلط شوید، گزارش های تاثیرگذار ارائه کنید و به حل کننده مشکلات مبتنی بر داده تبدیل شوید.


آموزش متخصص تجزیه و تحلیل خبره: داده ها

Certified Analytics Professional: Data

در این دوره آموزشی، با استفاده از تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها از شناسایی مشکل تا افزایش خریدهای تکراری و افزایش درآمد، می آموزید که مشتریان را شناسایی، جمع آوری، تقسیم بندی و هدف قرار دهید.


آموزش اصول طراحی برای اجرای امنیت داده ها با مایکروسافت Azure

Design Principles for Implementing Data Security with Microsoft Azure

امنیت یکی از مهمترین جنبه های هر معماری است. این دوره به شما ملاحظات امنیتی معماری کلیدی را به شما آموزش می دهد که محیط زیست را در ابر طراحی می کنید.


مدل سازی ، آموزش و اعتبارسنجی در Microsoft Azure

Building, Training, and Validating Models in Microsoft Azure

این دوره به دانشمندان Microsoft Azure Data یک نقشه راه در مورد نحوه ساخت ، آموزش و اعتبارسنجی مدل های یادگیری ماشین در Azure می دهد.


آموزش پیاده سازی ذخیره سازی داده ها با Azure Data Lake

Implementing Data Storage with Azure Data Lake

Azure Data Lake Storage می تواند پردازش راه حل های تحلیلی کلان داده را کارآمدتر کند. این دوره به شما نحوه طراحی و پیاده سازی ذخیره سازی داده ها با Azure Data Lake را آموزش می دهد.


آموزش با Microsoft Azure یک راه حل پردازش زبان طبیعی بسازید

Build a Natural Language Processing Solution with Microsoft Azure

این دوره به شما می آموزد که چگونه بازخورد رسانه های اجتماعی مشتری را تجزیه و تحلیل کنید تا احساسات کاربر، زبان، عبارات کلیدی و اطلاعات موجودیت را با استفاده از سرویس شناختی تحلیل متن Microsoft Azure استخراج کنید.


آموزش روندهای داده را با SQL Server و Power BI تجسم کنید

Visualize Data Trends with SQL Server and Power BI

ادغام استاد، شناسایی همبستگی و تشخیص ناهنجاری برای آگاهان تصمیم گیری.


آموزش اصول طراحی برای خدمت لایه در مایکروسافت Azure

Design Principles for Serving Layer in Microsoft Azure

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه برای طراحی و بهینه سازی کارهای تحلیلی برای لایه خدمت در Azure بهینه سازی و بهینه سازی کنید.


آموزش ایجاد و نظارت بر خطوط لوله داده برای راه حل پردازش دسته ای

Create and Monitor Data Pipelines for a Batch Processing Solution

تجزیه و تحلیل داده ها در لایه سرویس دهی با فرآیند داده به خوبی طراحی و اجرا شده است. این دوره به شما ملاحظات کلیدی و اصول طراحی ایجاد و نظارت بر خطوط لوله داده برای راه حل پردازش دسته ای را آموزش می دهد.