Andrew Crouthamel

اندرو کار خود را در فناوری اطلاعات آغاز کرد و به عنوان یک دستیار تکنسین کامپیوتر برای یک منطقه مدرسه کار می کرد و تمام تابستان گرد و غبار را از کامپیوترهای آزمایشگاه بیرون می زد. به سختی توان پرداخت هزینه گاز برای رسیدن به محل کار خود را داشت. از آن زمان ، او در تعدادی از سازمان های مختلف کار کرده است ، برخی از آنها شناخته شده است. او می داند که شروع کار با فناوری اطلاعات از پایین به چه روشی است و از این تجربه برای کمک به دانش آموزان در یادگیری بهترین راه ممکن استفاده می کند ، و در این راه مقداری خرد از IT دنیای واقعی ارائه می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش پیاده سازی یک شبکه بی سیم برای سیسکو WIFUND (200-355)

Implementing a Wireless Network for Cisco WIFUND (200-355)

پیکربندی و پیاده سازی نقاط دسترسی و کنترلرهای بی سیم را برای آماده شدن برای آزمون CCNA Wireless WIFUND (200-355) بیاموزید. شما نقاط دسترسی، انواع معماری بی سیم، و نگهداری کنترلر را پوشش خواهید داد.


آموزش 802.11 مبانی فناوری برای سیسکو WIFUND (200-355)

802.11 Technology Fundamentals for Cisco WIFUND (200-355)

تحصیلات خود را در زمینه فناوری های بی سیم ادامه دهید. این دوره به شما توپولوژی های WLAN، تجهیزات بی سیم و فریم های 802.11 را آموزش می دهد.


آموزش مبانی فناوری بی سیم

Wireless Technology Fundamentals

پشتیبانی از شبکه بی سیم مستلزم درک فن آوری های اساسی است. این دوره این فناوری ها را مانند فریم های 802.11 ، CSMA/CA ، مدیریت منابع رادیویی و در نهایت پیکربندی AP ها و کنترل کننده ها را به شما آموزش می دهد.


آموزش طراحی شبکه های بی سیم سیسکو: زیرساخت های بی سیم و بی سیم

Designing Cisco Wireless Networks: Wired and Wireless Infrastructure

اطمینان حاصل کنید که هنگام طراحی یک شبکه بی سیم ، نیازهای زیرساختی را در نظر می گیرید. در این دوره ، چگونگی برنامه ریزی زیرساخت های پشتیبانی و مقابله با سناریوهای ویژه طراحی بی سیم را بیاموزید.


آموزش طراحی شبکه های بی سیم سیسکو: در دسترس بودن بالا

Designing Cisco Wireless Networks: High Availability

هیچ کس نمی خواهد قطعی. با طراحی افزونگی در شبکه بی سیم خود ، از زمان خرابی جلوگیری کنید. در این دوره ، بیاموزید که چگونه سیستم های اضافی مختلفی را در شبکه خود طراحی کنید تا از تجربه با کیفیت مشتریان خود اطمینان حاصل کنید.


آموزش طراحی شبکه های بی سیم سیسکو: تحرک

Designing Cisco Wireless Networks: Mobility

مشتری های بی سیم در حالی که جابجا می شوند به دسترسی مداوم نیاز دارند. کاربران تلفن همراه بدون پرتاب اطلاعات ، باید در تمام زیرساخت ها پرسه بزنند. در این دوره ، یاد بگیرید که چگونه یک شبکه بی سیم برای پشتیبانی از رومینگ با کیفیت برای مشتریان خود طراحی کنید.


آموزش طراحی شبکه های بی سیم سیسکو: نظرسنجی سایت بی سیم

Designing Cisco Wireless Networks: Wireless Site Surveys

با یک نظرسنجی سایت اطمینان حاصل کنید که شبکه بی سیم شما به درستی طراحی شده است. در این دوره ، نحوه ایجاد نظرسنجی سایت ضمن رعایت الزامات تجاری را بیاموزید.


آموزش مبانی RF برای شبکه های بی سیم

RF Fundamentals for Wireless Networks

فناوری بی سیم برای ماندن در اینجا قرار دارد و سریعتر از همیشه در حال رشد است. این دوره اصول فرکانس رادیویی ، استانداردها ، نحوه کنترل تداخل و نحوه انتخاب آنتن مناسب را به شما آموزش می دهد.


آموزش راه اندازی یک شبکه بی سیم برای سیسکو WIFUND (200-355)

Operating a Wireless Network for Cisco WIFUND (200-355)

با نحوه پیکربندی و پیاده سازی کنترلرهای LAN بی سیم آشنا شوید. این دوره به شما ویژگی هایی را آموزش می دهد که می تواند به تضمین یک محیط کارآمد کمک کند.


آموزش مبانی معماری بی سیم

Wireless Architecture Fundamentals

هیچ کس نمی خواهد شبکه ای را ضعیف طراحی کند. این دوره به شما توپولوژی بی سیم ، رومینگ لایه 2 و لایه 3 ، ملاحظات اندازه سلول در نقطه دسترسی و نحوه گسترش ESS با نقاط دسترسی اضافی را آموزش می دهد.


آموزش اصول RF برای سیسکو WIFUND (200-355)

RF Fundamentals for Cisco WIFUND (200-355)

فن آوری بی سیم اینجاست که می ماند و سریعتر از همیشه در حال رشد است. این دوره به شما اصول فرکانس های رادیویی، استانداردها، نحوه مدیریت تداخل و نحوه انتخاب آنتن مناسب را به شما آموزش می دهد.


آموزش عیب یابی اتصال کلاینت بی سیم

Troubleshooting Wireless Client Connectivity

حصول اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به شبکه بی سیم شما متصل شوند و همچنان متصل باشند بسیار مهم است. در این دوره، نحوه تأیید دسترسی مشتری بی سیم به زیرساخت بی سیم و درک مسائل تداخل ناشی از فناوری های رایج را خواهید آموخت.


آموزش تهیه نظرسنجی سایت بی سیم

Preparing Wireless Site Surveys

با نظرسنجی سایت مطمئن شوید که شبکه بی سیم شما به درستی طراحی شده است. در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه با رعایت الزامات تجاری، یک نظرسنجی سایت ایجاد کنید.


آموزش پیکربندی اتصال کلاینت برای سیسکو WIFUND (200-355)

Configuration of Client Connectivity for Cisco WIFUND (200-355)

ضروری است که اطمینان حاصل کنید که کلاینت‌های بی‌سیم می‌توانند با موفقیت به یک زیرساخت بی‌سیم متصل شوند، از جمله احراز هویت صحیح کلاینت و رمزگذاری. در این دوره نحوه اتصال کلاینت های مختلف به یک شبکه را خواهید فهمید.