Kevin Miller

مأموریت کوین این است که با گشودن فناوری اطلاعات برای تغییر فاصله بین بخش های فناوری اطلاعات و مشاغل مورد حمایت خود را کاهش دهد. هدف او تغییر کار IT نیست. برای تغییر نحوه انجام IT ، با تغییر نحوه تفکر IT است. تخصص کوین به سازمانها در هر اندازه کمک می کند تا روشهای چابک را برای تحویل سریعتر ، کاهش هزینه و افزایش رضایت مشتری پذیرا باشند. کوین دارای مدارک و گواهینامه های متعدد و بیش از 20 سال تجربه مترقی در طیف گسترده ای از زمینه های فنی ، از جمله: توسعه نرم افزار ، عملیات ، مدیریت پروژه و رهبری است. سرگرمی های وی شامل یادگیری ، آموزش ، غواصی ، شطرنج بازی و مسافرت است.
دوره های این مدرس:

آموزش با واگیل خداحافظی کن

Say Goodbye to Wagile

با نویسندگان Pluralsight کوین میلر و تامی ون شایک همراه باشید تا برجسته ترین الگوهای ضد چابک را در سازمان ها از بین ببرند.


آموزش بررسی اجمالی Certified Change Management Professional™ (CCMP™).

Certified Change Management Professional™ (CCMP™) Overview

این دوره به شما همه چیز را در مورد گواهینامه Certified Change Management Professional™ (CCMP™) می آموزد، از جمله اینکه در حین پیگیری آن چه انتظاراتی داشته باشید، چگونه واجد شرایط شوید، درخواست دهید و برای امتحان آماده شوید و پس از قبولی در امتحان چه انتظاراتی داشته باشید.


آموزش مدیریت فناوری اطلاعات: پیشرو در مواقع بحرانی

Managing IT: Leading in Times of Crisis

این که آیا این اولین بار است که دچار یک بحران می شوید - یا چند مورد را در طول زندگی خود مرور کرده اید ، به نویسنده Pluralsight و مشاور ارشد مدیریت فناوری اطلاعات کوین میلر بپیوندید زیرا وی بهترین روش ها را برای هدایت یک سازمان فناوری مدرن در دوران سخت به اشتراک می گذارد.


آموزش مدیریت تغییر: شروع کار

Change Management: Getting Started

این دوره به شما می آموزد که مدیریت تغییر چیست ، چرا مدیریت تغییر مهم است و هفت مفهوم مدیریت تغییر که توسط ACMP (انجمن متخصصان مدیریت تغییر) تعریف شده است.


آموزش مدیریت تغییر: ارزیابی تأثیر و آمادگی سازمانی

Change Management: Evaluating Impact and Organizational Readiness

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تمام اطلاعات لازم را برای تدوین استراتژی مدیریت تغییر جمع آوری کنید. این دوره همچنین به شما کمک می کند تا برای این بخش از آزمون CCMP که توسط ACMP برگزار می شود، آماده شوید.


آموزش مدیریت تغییر: بستن برنامه

Change Management: Closing the Plan

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک تلاش برای تغییر را به درستی ببندید. این دوره همچنین به شما کمک می کند تا برای این بخش از آزمون CCMP که توسط ACMP برگزار می شود، آماده شوید.


آموزش مدیریت IT: معیارها و اندازه گیری ها

Managing IT: Metrics and Measurements

توانایی اندازه گیری و ایجاد معیارهای مفید برای کلیه رهبران یک مهارت اساسی است. این دوره به شما جزئیات و اندازه گیری ها را یاد می دهد ، و کاوش می کند که چرا باید اندازه بگیرید ، چرا اندازه می گیرید و چه چیزی را اندازه گیری می کنید.


آموزش مدیریت IT: ارتباطات

Managing IT: Communication

ارتباطات موثر مهمترین مهارت در هر زمینه کاری است. همچنین اتفاقاً یکی از ضعیف ترین و نادرترین مهارت ها در فناوری اطلاعات است. با بهبود ارتباطات ، فاصله بین IT و تجارت را شروع کنید.


آموزش مدیریت فناوری اطلاعات: مدیریت تغییر سازمانی

Managing IT: Organizational Change Management

OCM مهارتی است که در هر زمینه کاری لازم است. همچنین اتفاقاً یکی از ضعیف ترین و نادرترین مهارت ها در فناوری اطلاعات است. با بهبود توانایی خود در مدیریت افراد تغییر ، شکاف بین IT و تجارت را شروع کنید.