Kishan Iyer

مهندس محتوا، کارشناس DevOps، و کاربر Power Platform Google Cloud
Kishan Iyer یک مهندس محتوا، متخصص DevOps و کاربر Power Platform Google Cloud است.

Kishan دارای بیش از 20 سال تجربه توسعه نرم افزار در مقیاس جهانی. در طول دوران حرفه‌ای خود، او در نقش‌های فنی بسیار متنوعی در Deutsche Bank، Electric Cloud، WebMD و جاهای دیگر کار کرده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر از دانشکده مهندسی و علوم کاربردی فو بنیاد فو در دانشگاه کلمبیا در نیویورک است. کیشان متخصص در متدولوژی‌های توسعه چابک، SQL و سرویس‌های داده پلتفرم ابری گوگل، در حال حاضر به عنوان مهندس محتوا در Loonycorn، یک شرکت آموزش الکترونیکی و تولید ویدیو مستقر در بنگالورو، کارناتاکا، هند کار می‌کند.
دوره های این مدرس:

آموزش ادغام ابزارهای SQL و ETL با Databricks

Integrating SQL and ETL Tools with Databricks

در صورتی که Databricks به طور یکپارچه در یک محیط توسعه ادغام شود، می توان به کارگیری آن را بسیار ساده تر کرد. این دوره به چگونگی انجام این کار برای سرویس گیرنده SQL Workbench/J و سرویس Prophecy می پردازد.


آموزش شروع کار با Databricks SQL

Getting Started with Databricks SQL

این دوره شما را با مفاهیم ، معماری و ویژگی های Databricks SQL آشنا می کند. اینها امکان تجزیه و تحلیل و استخراج بینش از داده ها با استفاده از ترکیبی از نمایش داده شد ، تجسم و داشبورد - همه از یک سکوی واحد.


آموزش نظارت و بهینه سازی نمایش داده شد در Databricks SQL

Monitoring and Optimizing Queries in Databricks SQL

این دوره به شما می آموزد که بر اجرای پرس و جو در Databricks SQL نظارت داشته باشید و همچنین دسترسی به اشیاء پرس و جو را تنظیم کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اجرای پرس و جو را با حافظه پنهان بهینه کنید، پرس و جوها را رمزگذاری کنید و هشدارها را بر اساس نتایج پرس و جو پیکربندی کنید.


آموزش Alteryx برای خدمات مالی

Alteryx for Financial Services


آموزش مدیریت توابع در Couchbase

Manage Functions in Couchbase

این دوره مدیریت یک عملکرد رویدادی را در Couchbase در طول زندگی خود بررسی می کند - از اشکال زدایی در حین توسعه تا غیرفعال کردن موقت آنها ، نظارت بر وضعیت آنها و انتقال آنها به سایر محیط ها.


آموزش انجام وظایف اداری در Databricks SQL

Performing Administrative Tasks in Databricks SQL

این دوره مدیریت منابع مختلف در Databricks SQL را پوشش می دهد تا اطمینان حاصل شود که کاربران آن نقش ها و مجوزهای مشخصی دارند. این آنها را قادر می سازد تا در عین تنظیم هزینه های منابع، از این پلتفرم کلان داده حداکثر استفاده را ببرند.


آموزش خوشه های پایه Couch را مانیتور کنید

Monitor Couchbase Clusters

این دوره روش های مختلفی را برای نظارت بر خوشه Couchbase - از جمع آوری داده های تشخیصی از سیاهههای مربوط و آمارهای بی درنگ ، تا تجزیه و تحلیل س runningالات در حال اجرا و تکمیل شده N1QL شامل می شود. این موارد با استفاده از Couchbase UI ، CLI و REST API انجام می شود.


آموزش ابزارهای مدیریت داده در Databricks

Data Management Tools on Databricks

این دوره به شما برخی از تکنیک های اساسی برای ذخیره، مدیریت و پردازش داده ها با استفاده از پلت فرم Databricks را آموزش می دهد.


آموزش کار با Azure Databricks به صورت برنامه ریزی شده

Working with Azure Databricks Programmatically

برای انجام عملیات در مقیاس بزرگ بر روی Databricks، باید برنامه ها یا اسکریپت هایی را توسعه دهید که بتوانند با این سرویس کلان داده تعامل داشته باشند. این دوره به Databricks CLI، REST API و کتابخانه dbutils برای خودکارسازی چنین تعاملاتی می پردازد.


آموزش نیاز به پایگاه داده اسناد را تشخیص دهید

Recognize the Need for Document Databases

این دوره به بررسی خصوصیات پایگاه های داده اسناد ، موارد استفاده از آنها و اصول مدل سازی داده ها برای چنین سیستم هایی می پردازد. شما تجارت های مربوط به ذخیره سازی و بازیابی و روابط مدل سازی را پوشش خواهید داد.


آموزش مدل سازی و الگوهای طراحی طرحواره برای پایگاه های اسناد

Modeling and Schema Design Patterns for Document Databases

این دوره پیچیدگی های مربوط به تعریف داده ها برای پایگاه داده های اسناد را پوشش می دهد. این مقاله به استفاده از قالب JSON ، مدل سازی موجودیت ها و روابط و نحوه ذخیره سازی داده ها برای بهینه سازی نمایش داده شد که به آنها دسترسی دارد.


آموزش ذخیره سازی اسناد Architect برای Couchbase

Architect Document Storage for Couchbase

هنگام تهیه یک راه حل ذخیره سازی برای داده های خود ، شناسایی ویژگی های موجود در پایگاه داده و چگونگی استفاده از آنها برای تحقق اهداف بسیار مهم است. این دوره یک درک تئوریک و عملی از چگونگی این کار در Couchbase ارائه می دهد.


آموزش Google Dataflow پیشرفته

Advanced Google Dataflow

در مورد نقش های Apache Beam و Dataflow در زمینه پردازش داده ها بیاموزید.


آموزش ادغام ابزارهای هوش تجاری با Databricks

Integrating Business Intelligence Tools with Databricks

بهترین راه برای تجزیه و تحلیل کلان داده ها ممکن است اغلب شامل استفاده از ترکیبی از پلتفرم ها باشد. این دوره به ادغام Databricks با ابزارهای BI مانند Power BI، Tableau و Qlik Replicate برای انجام وظایف هوش تجاری می پردازد.


آموزش مدیریت خوشه ها و پیکربندی سیاست ها با سرویس Databricks

Administering Clusters and Configuring Policies with Databricks Service

خوشه ها در قلب اکثر وظایف در Databricks قرار دارند و پیکربندی دقیق آنها برای اطمینان از عملکرد بهینه و همچنین مدیریت هزینه ها بسیار مهم است. این دوره نحوه استفاده از سیاست های خوشه ای را برای کمک به دستیابی به این اهداف پوشش می دهد.


آموزش ایجاد و انتشار خطوط لوله برای استنباط دسته ای با Azure

Create and Publish Pipelines for Batch Inferencing with Azure

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از سرویس یادگیری ماشینی Azure برای ساخت و اجرای خطوط لوله ML با استفاده از رابط طراح با کشیدن و رها کردن استفاده کنید. شما انتشار و استقرار خطوط لوله را برای استنتاج دسته ای و بلادرنگ پوشش خواهید داد.


آموزش نمای Couchbase ایجاد کنید

Create Couchbase Views

نماهای Couchbase به شما امکان می دهد تا داده های اساسی موجود در سطل خود را به کاربران خود ارائه دهید. این دوره شامل چگونگی طراحی این موارد با استفاده از JavaScript و مدل MapReduce می باشد و سپس با استفاده از تماس های REST API فراخوانی می شود.


آموزش Pygal: Python Data Playbook

Pygal: Python Data Playbook

این دوره جنبه های مهم تجسم سازی در Pygal ، استفاده از سبک ها و پیکربندی ها برای کنترل رفتار نمودار ، ارائه و صادرات به SVG و سایر قالب های تخصصی و ارائه تجسم Pygal در محتوای وب را پوشش می دهد.


آموزش با استفاده از N1QL داده ها را در Couchbase تغییر دهید

Modify Data in Couchbase Using N1QL

این دوره روشهای مختلفی را برای تغییر داده های سند در Couchbase با استفاده از زبان پرس و جو N1QL در بر می گیرد. این جستجوگرها برای افزودن داده های جدید ، اصلاح داده های موجود و حذف اسناد ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد.


آموزش یک عملکرد Couchbase ایجاد کنید

Create a Couchbase Function

توابع Couchbase یک رابط برای توسعه دهندگان فراهم می کند تا بتوانند به جمع ، تغییر یا حذف داده های سند از یک سطل پاسخ دهند. این دوره موارد استفاده ، ویژگی ها ، محدودیت ها و نحوه تعریف آنها با استفاده از JavaScript را شامل می شود.


آموزش درخواستهای تجزیه و تحلیل را در Couchbase اجرا کنید

Execute Analytics Queries in Couchbase

این دوره شامل استفاده از سرویس Analytics در Couchbase و استفاده از زبان جستجوی آن - N1QL برای Analytics است. این شامل موارد استفاده ، معماری پشتیبانی از تجزیه و تحلیل ، و اجرای نمایش داده ها برای درک داده های اساسی است.


آموزش با استفاده از N1QL داده ها را از Couchbase فیلتر کنید

Filter Data from Couchbase Using N1QL

این دوره شامل جستجوی اسناد در Couchbase با استفاده از زبان پرس و جو N1QL است. تمرکز بر تعریف فیلترها بر اساس ویژگی های سند است ، خواه انواع ابتدایی مانند اعداد باشد یا داده های پیچیده مانند آرایه ها.


آموزش داده ها را از Couchbase 6 با استفاده از N1QL ترکیب و جمع کنید

Combine and Aggregate Data from Couchbase 6 Using N1QL

این دوره در مورد ترکیب و جمع آوری داده ها از چندین سند مرتبط با استفاده از زبان پرس و جو N1QL است. JOIN، NEST، و همچنین عملیات‌هایی مانند UNION و INTERSECT را کاوش خواهید کرد و اسناد مشابه را با استفاده از GROUP BY جمع‌آوری خواهید کرد.


آموزش اتصال به سرور SQL از Databricks

Connecting to SQL Server from Databricks

این دوره مراحل مربوط به راه اندازی یک نمونه SQL Server و یک فضای کاری Databricks در یک شبکه مجازی و پرس و جو از پایگاه داده از یک نوت بوک را پوشش می دهد.


آموزش مدل های داده را در JSON ایجاد کنید

Create Data Models in JSON

این دوره به روشهای مختلفی برای نمایش داده ها و نحوه اعمال آنها در قالب JSON می پردازد. موضوعات تحت پوشش شامل فضای ذخیره سازی غیر عادی برای بهبود عملکرد پرس و جو و مدل سازی موجودیت ها و روابط برای پایگاه های داده اسناد است.


آموزش مدل های داده را برای Couchbase طراحی کنید

Design Data Models for Couchbase

این دوره شما را راهنمایی می کند که چگونه با ارائه داده های خود به عنوان اسناد در Couchbase ، ضمن کاهش برخی از محدودیت های این قالب ، از انعطاف پذیری و عملکردهای بهینه استفاده کنید.


آموزش یادگیری Teradata Vantage

Learning Teradata Vantage

یاد بگیرید که چگونه از Teradata، یک ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل، با استفاده از یک برنامه کاربردی Python استفاده کنید.


آموزش پرس و جو از داده های Couchbase با استفاده از N1QL

Query Data from Couchbase Using N1QL

این دوره مقدمه ای برای زبان پرس و جو N1QL است ، و چندین روش را شامل می شود که می توان از آن برای بازیابی و دستکاری داده های ذخیره شده در قالب اسناد JSON در یک پایگاه داده Couchbase استفاده کرد.


آموزش مدیریت و مدیریت سرویس Databricks

Managing and Administering the Databricks Service

اجرای صحیح یک برنامه یا سرویس برای اطمینان از امنیت آن و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بهترین ویژگی های خود را بدست آورند. این دوره به چالش ها و تکنیک های مدیریت فضای کاری Databricks می پردازد.


آموزش یادگیری جریان داده گوگل

Learning Google Dataflow

یک نمای کلی از Google Dataflow و سرویس Dataflow دریافت کنید، سپس نحوه پیکربندی و نظارت بر خطوط لوله و استفاده از الگوهای Dataflow را بررسی کنید.


آموزش پیکربندی توابع در Couchbase

Configure Functions in Couchbase

Couchbase شامل گزینه های مختلفی برای تعریف و پیکربندی و تعریف توابع برای کاربران است تا بتوانند بیشترین بهره را از آنها ببرند. این دوره ویژگی های قابل تنظیم مانند سطح ورود به سیستم و ویژگی های توسعه مانند تایمر را پوشش می دهد.


آموزش اجرای جستجوی متن کامل در Couchbase

Implement Full-text Search in Couchbase

فراتر از فهرست ها برای جستجوی کلمات کلیدی ، Couchbase همچنین فهرست های متن کامل را برای جستجو در متن سند با استفاده از قابلیت های زبان طبیعی ارائه می دهد. این دوره به شما درک مفهومی و عملی از جستجوهای متن کامل در Couchbase می دهد.


آموزش ادغام Azure Databricks با محیط های توسعه محلی

Integrating Azure Databricks with Local Development Environments

این دوره به استفاده از ابزار اتصال Databricks برای پیوند دادن محیط های توسعه محلی مانند Jupyter Notebooks یا Pycharm و Azure Databricks می پردازد. این به شما امکان می دهد برنامه های Spark را به صورت محلی توسعه دهید و آنها را در فضای ابری اجرا کنید.


آموزش اجرای کوئری ها و تجسم داده ها با Databricks SQL

Running Queries and Visualizing Data with Databricks SQL

برای درک درستی از داده ها، باید آن ها را با استفاده از تکنیک های مختلف تجزیه و تحلیل کنید. این دوره به استفاده از پرس و جوهای SQL، و به ویژه تجسم ها و داشبوردها برای شناسایی الگوها و روندها در داده ها می پردازد.


آموزش استخراج بینش از داده ها با Databricks SQL

Extracting Insights from Data with Databricks SQL

Databricks SQL یک رابط یکپارچه برای ایجاد و اجرای پرس و جوهای SQL و سپس تجسم نتایج با استفاده از انواع نمودارهای داخلی فراهم می کند. این دوره به بررسی چگونگی ترکیب اینها با داشبوردها برای استخراج بینش مفید از داده ها می پردازد.


آموزش نمایش داده های N1QL را بهینه کنید

Optimize N1QL Queries

این دوره عوامل مختلفی را تحت تأثیر قرار می دهد که عملکرد پرس و جوهای N1QL را تحت تأثیر قرار می دهند و گزینه های موجود در Couchbase را برای بهینه سازی اجرای آنها بررسی می کنند. این موضوعات مانند معماری Couchbase ، نمایه ها و تکثیر داده ها را در بر می گیرد.


آموزش سرورها و خوشه های Couchbase را مدیریت کنید

Manage Couchbase Servers and Clusters

مدیریت خوشه و گره موضوعی مهم برای یک مدیر Couchbase است. این دوره به کارگیری خرابی های گره ، انتقال داده ها ، پشتیبان گیری خوشه ای و تنظیم ماکت های از راه دور برای اطمینان از در دسترس بودن داده های شما می پردازد.


آموزش با استفاده از فهرست ها ، عملکرد پرس و جو N1QL را بهبود ببخشید

Improve N1QL Query Performance Using Indexes

این دوره انواع مختلف نمایه های موجود در Couchbase را برای کمک به تسریع در اجرای درخواست های N1QL پوشش می دهد. این دوره شامل ترکیبی از مفاهیم و آزمایشگاه ها برای نشان دادن ایجاد شاخص ها و استفاده از آنها در نمایش داده های N1QL است.


آموزش یادگیری BigQuery

Learning BigQuery

با BigQuery، انبار داده قدرتمند و با استفاده آسان در پلتفرم Google Cloud، راه‌اندازی کنید.


آموزش خوشه های Couchbase Secure

Secure Couchbase Clusters

امنیت در Couchbase موضوعات مختلفی را شامل می شود و این دوره به مهمترین موارد - احراز هویت و تأیید اعتبار کاربر ، فعالیت های حسابرسی ، تغییر داده های حساس و رمزگذاری ارتباطات متمرکز است.


آموزش BigQuery پیشرفته

Advanced BigQuery

تکنیک‌های پیشرفته برای بهبود عملکرد خود را در BigQuery، انبار داده‌های میزبان ابری در Google Cloud Platform بیاموزید.


آموزش گره ها و سطل های Couchbase ایجاد کنید

Create Couchbase Nodes and Buckets

این دوره شما را در راه اندازی یک محیط Couchbase توزیع شده معرفی می کند. این برنامه مدیریت داده های توزیع شده و تکثیر شده در یک خوشه را شامل می شود ، از جمله تأثیرات اضافه کردن گره های حذف شده ، و پیکربندی سطل و فشرده سازی را بررسی می کند.


آموزش Databricks Data Science and Engineering: Basic Tools and Infrastructure

Databricks Data Science and Engineering: Basic Tools and Infrastructure

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از دارایی های Databricks مانند نوت بوک ها، کلاسترها و مخازن به بهترین شکل استفاده کنید تا توسعه و مدیریت برنامه های کلان داده خود را ساده کنید.


آموزش Couchbase را در محیط داده خود ادغام کنید

Integrate Couchbase into Your Data Environment

در محیطی با تعدادی ابزار تخصصی تجزیه و تحلیل و مدیریت داده ها ، ادغام داده ها نقش بسزایی دارد. این دوره ادغام داده ها را در سطل های Couchbase با انواع دیگر سیستم عامل های داده معمول استفاده می کند.


آموزش پیکربندی و مدیریت فضاهای کاری با سرویس Databricks

Configuring and Managing Workspaces with Databricks Service

مدیریت صحیح فضاهای کاری Databricks و دارایی های آنها می تواند به سازمان شما کمک کند تا بیشترین بهره را از این پلتفرم کلان داده داشته باشد. این دوره گزینه های موجود برای انجام این کار را در عین ایمن نگه داشتن چیزها و کنترل هزینه ها پوشش می دهد.


آموزش عملکردهای اشکال زدایی و نظارت در Couchbase

Debug and Monitor Functions in Couchbase

این دوره استفاده از اشکال زدایی Couchbase را در مرحله توسعه یک عملکرد رویدادی بررسی می کند. این همچنین انواع سیاهههای مربوط به موجود را برای نظارت بر وضعیت کلی و تغییراتی که در طول عمر آنها در عملکردها اعمال می شود ، پوشش می دهد.


آموزش Alteryx برای مراقبت های بهداشتی

Alteryx for Healthcare

بیاموزید که چگونه از ابزارهای Alteryx Designer برای استفاده در تجزیه و تحلیل داده های مراقبت های بهداشتی استفاده کنید.