Wes Higbee

وس هیگبی علاقه زیادی به کمک به شرکتها برای دستیابی به نتایج چشمگیر با فناوری و نرم افزار دارد. او تجربه زیادی در زمینه تولید نرم افزار و کار با تیم ها برای بهبود چگونگی تولید نرم افزار برای رسیدن به اهداف تجاری داشته است. وس Full City Tech را برای استفاده از تخصص خود جهت کمک به شرکتها در جلب رضایت مشتریان راه اندازی کرد. اگرچه تمرکز اصلی وی روی نتایج است ، اما اجرای آن اغلب شامل صلاحیت فنی است. وس به طور مکرر در مورد جنبه های تأثیرگذار توسعه نرم افزار از جمله آزمایش خودکار موثر ، اتوماسیون تحویل پایگاه داده ، کنترل نسخه توزیع شده ، بازسازی ، زیبایی شناسی کد ، ادغام مداوم و تحویل مداوم صحبت می کند. او به طور حرفه ای صحبت می کند تا به سازمان ها کمک کند تا پیشرفت کنند و در گروه های کاربر ، اردوگاه های کدگذاری و سازمان های جامعه داوطلب شوند. او یک نویسنده Pluralsight است. او به طور گسترده در مورد جنبه های فنی و غیر فنی توسعه نرم افزار می نویسد. کارهای مکتوب وی شامل مقالاتی است که در VeraSage ، MSDN Magazine ، InfoQ و JetBrain’s TeamCity Blog وجود دارد. با وی در نمایشگاه تجارت و هنر ارزش در مورد اهمیت اهمیت در توسعه نرم افزار مصاحبه شده است. و ، او گاهی اوقات در یک برنامه پخش مشترک یا وبینار بسیار فنی می شود.
دوره های این مدرس:

آموزش تست یکپارچه جاوا اسکریپت با Wallaby.js

Seamless JavaScript Testing with Wallaby.js

آزمایش و توسعه جاوا اسکریپت بدون دردسر و بدون دردسر با Wallaby.js.


آموزش شروع کار با NGINX

Getting Started with NGINX

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از NGINX برای ارائه فایل ها، ترافیک پروکسی، تعادل بار، کش، ایمن، دستکاری و بهینه سازی ترافیک وب استفاده کنید.


آموزش شروع کار با Docker Swarm

Getting Started with Docker Swarm

آیا دوست دارید از داکر روی یک ماشین استفاده کنید و می خواهید به راحتی در چندین ماشین مقیاس بندی کنید؟ این دوره به شما در مورد ایجاد کلاسترها و هماهنگ کردن کانتینرها با Docker Swarm آموزش می دهد.


آموزش جاوا اسکریپت ناهمزمان مدرن

Modern Asynchronous JavaScript

وقتی نوبت به نوشتن کد ناهمگام در جاوا اسکریپت می رسد ، برگشت تماس ها می تواند یک دردسر باشد. در این دوره ، گزینه هایی برای پاسخ به تماس ، از جمله وعده های ES6 و نحوه ترکیب ژنراتورها با وعده های نوشتن کد async به سبک همزمان را مشاهده خواهید کرد.


آموزش مقدمه ای بر محیط های نسخه با Vagrant

Introduction to Versioning Environments With Vagrant

در این دوره ، همه موارد لازم برای ایجاد محیط های مجازی ، تعریف نسخه از محیط ها و بهره گیری از مزایای Vagrant را برای توسعه و پشتیبانی سیستم های نرم افزاری یاد خواهید گرفت.


آموزش شروع کار با جنکینز

Getting Started with Jenkins

جنکینز به طور گسترده ای برای خودکارسازی وظایف در توسعه نرم افزار و فراتر از آن استفاده می شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از جنکینز برای خودکارسازی کارهای یکنواخت و تکراری خود استفاده کنید تا بتوانید روی کارهای مهم تر تمرکز کنید.


آموزش شروع کار با NET Core برای توسعه دهندگان ویندوز

Getting Started with .NET Core for Windows Developers

NET Core افزودنی جدید و هیجان انگیز به اکوسیستم دات نت است. این یک پیاده سازی بین پلتفرمی، منبع باز و کاملاً جدید دات نت است. در این دوره آموزشی خواهید دید که چگونه می توانید به سرعت برنامه های NET Core را توسعه دهید.


آموزش تحویل پایگاه داده پیوسته SQL Server با Flyway

SQL Server Continuous Database Delivery with Flyway

ارائه تغییرات پایگاه داده مجموعه منحصر به فردی از چالش ها را به وجود می آورد که بسیاری را مجبور می کند هنگام انتشار نرم افزار ، با تغییر پایگاه داده به عنوان شهروند درجه دو رفتار کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Flyway برای تغییر نسخه در پایگاه داده SQL Server استفاده کنید و نحوه ...


آموزش اعزام کنسول

Deploying Consul

کنسول خدمات کشف ، شناسایی خرابی توزیع شده و فروشگاه کلید/ارزش را پشتیبانی می کند که از چندین مرکز داده پشتیبانی می کند. این دوره به مباحثی می پردازد که با رسیدن زمان کنسول برای کار در زیرساخت های خود با آن روبرو خواهید شد.


آموزش شروع کار با Ansible

Getting Started with Ansible

اطمینان از پیکربندی صحیح سیستم ها زمان بر، مستعد خطا و خسته کننده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Ansible برای پیکربندی هر سطح زیرساخت استفاده کنید.


آموزش جاوا اسکریپت مدرن و مدولار با SystemJS و jspm

Modern, Modular JavaScript with SystemJS and jspm

آیا از کمبود روابط صریح در توسعه JavaScript خسته شده اید؟ آیا از بارگیری دستی وابستگی ها و پیوند دقیق آنها به یک برچسب اسکریپت به ترتیب صحیح خسته شده اید؟ آیا از سالها انتظار برای مرورگرها خسته شده اید ...


آموزش استدلال در مورد جاوا اسکریپت ناهمزمان

Reasoning About Asynchronous JavaScript

این دوره به شما کمک می‌کند یاد بگیرید که از ماهیت تک رشته‌ای جاوا اسکریپت استفاده کنید، نه اینکه غافلگیر شوید. شما نمی توانید بدون زحمت درباره زمانی که چیزها در جاوا اسکریپت اجرا می شوند استدلال کنید.


آموزش استفاده از MongoDB با ASP.NET MVC

Using MongoDB with ASP.NET MVC

MongoDB به سرعت در حال تبدیل شدن به یک جایگزین فراگیر برای سیستم های ذخیره سازی رابطه ای سنتی است. این دوره به شما دانش لازم برای شروع کار با MongoDB در برنامه های ASP.NET MVC و توسعه دات نت را می دهد.


آموزش شروع کار با Docker در ویندوز

Getting Started with Docker on Windows

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کانتینرهای ویندوز و لینوکس را بر روی یک دستگاه ویندوز واحد اجرا کنید.


آموزش ساخت خط لوله استقرار برای ASP.NET Core با داکر

Building a Deployment Pipeline for ASP.NET Core with Docker

به لطف ظروف و تصاویر ، داکر ساخت یک خط لوله پیچیده استقرار را بسیار آسان می کند. این دوره شما را از توسعه به سمت تولید با برنامه های ASP.NET هدایت می کند.


آموزش شروع کار با Docker در ویندوز

Getting Started with Docker on Windows

آیا می خواهید بدانید که چگونه نرم افزار در حال اجرا را ساده کنید؟ این دوره شامل اجرای هر دو نرم افزار لینوکس و ویندوز در محیط ویندوز از طریق استفاده از ظرف سازی است.


آموزش ASP.NET Core با ابزار جدید مبتنی بر MSBuild

ASP.NET Core with the New MSBuild Based Tooling

نسخه جدید .NET Core Tools مزایایی را هم در سیستم جدید پروژه ناب MSBuild و هم در قابلیت dotnet CLI توسعه یافته دارد. در این دوره ، نسخه جدید .NET Core Tools را جستجو خواهید کرد که به شما امکان می دهد برنامه های وب خود را توسعه دهید.


آموزش شروع کار با جنکینز

Getting Started with Jenkins

از جنکینز به طور گسترده ای برای اتوماسیون وظایف در توسعه نرم افزار و فراتر از آن استفاده می شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از جنکینز برای خودکار کردن کارهای یکنواخت و تکراری خود استفاده کنید تا بتوانید روی کارهای مهمتر تمرکز کنید!


آموزش شروع کار با Ansible

Getting Started with Ansible

اگر می توانید یک سیستم را به چه صورت مشخص کنید و یک ابزار دیگر برای ایجاد این امکان مراقبت می کرد ، بنابراین نیازی به دانستن نحوه کارکرد آن ندارید و می توانید بر روی نتیجه مورد نظر تمرکز کنید. این همان چیزی است که Ansible می تواند برای شما انجام دهد!


آموزش شروع کار با کنسول

Getting Started with Consul

Consul ابزاری است که سرویس کشف ، تشخیص خرابی توزیع شده و فروشگاه Key/Value را با پشتیبانی از چندین مرکز داده فراهم می کند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از کنسول برای ایجاد زیرساخت های مقیاس پذیر و قابل اعتماد استفاده کنید.


آموزش کدنویسی مطمئن: سفری به تست خودکار در ASP.NET MVC

Confident Coding: A Journey to Automated Testing in ASP.NET MVC

راهنمای گام به گام - با محدودیت ها و پیچیدگی های واقعی - برای اطمینان بیشتر به کدهایی که می نویسید از طریق آزمایش خودکار و مؤثر.


آموزش ظروف و تصاویر: تصویر بزرگ

Containers and Images: The Big Picture

کانتینرها نحوه استفاده از نرم افزار را متحول می کنند و تصاویر نحوه توزیع نرم افزار را متحول می کنند. این دوره هر دو را ابهام می کند، بنابراین شما به خوبی آماده هستید تا از مزایای کار خود استفاده کنید.


آموزش شروع کار با Vagrant

Getting Started with Vagrant

مدیریت دستی VM ها اغلب یک کابوس است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با فشردن یک دکمه با Vagrant محیط های VM ایجاد کنید.


آموزش مقدمه ای بر گواهی همکاری کنسول HashiCorp

Introduction to the HashiCorp Consul Associate Certification

این دوره شما را برای گواهینامه رسمی Consul Associate آماده می کند.


آموزش Webpack: جاوا اسکریپت Transpiling و Bundling

Webpack: Transpiling and Bundling JavaScript

Webpack ، که به عنوان بسته نرم افزاری تبلیغ می شود ، یک سیستم عامل کامپایلر قوی است. در این دوره ، شما می توانید اصول جاوا اسکریپت را بیابید و آموزش دهید.


آموزش اجرای رجیستری Docker که میزبان خود است

Implementing a Self-hosted Docker Registry

در برخی از مواقع ، از ذخیره تصاویر سفارشی در Docker Hub پیشی خواهید گرفت. این دوره شما را برای استقرار رجیستری میزبان خود آماده می کند.


آموزش مدیریت Docker در سرورهای لینوکس

Managing Docker on Linux Servers

با نحوه نصب و مدیریت Docker Engine در لینوکس، از جمله دسترسی ایمن API و استفاده از زمینه ها برای مدیریت اتصالات به چندین سرور آشنا شوید.


آموزش DevOps چیست: جلسه توجیهی اجرایی

What Is DevOps: Executive Briefing

مقدمه ای کوتاه برای اتخاذ اصول سودمند در پشت آنچه منظور مردم از DevOps است.


آموزش شروع کار با کنسول HashiCorp

Getting Started with HashiCorp Consul

این دوره به شما می آموزد که چگونه خدمات را به طور شفاف با کنسول متصل کنید، به تغییرات در زمان واقعی واکنش نشان دهید و در دسترس بودن و اطمینان بالا را ارائه دهید!


آموزش شروع کار با حالت Docker Swarm

Getting Started with Docker Swarm Mode

اگر بتوانید به آسانی یک گره واحد ظروف را به سمت دسته ای از گره ها پرتاب کنید ، چه می کنید؟ در این دوره آموزش داده می شود که چگونه می توان به لطف حالت Docker Swarm Mode ، یک خوشه را با تمام سادگی مدیریت یک موتور docker کنترل کرد.


آموزش شروع کار با Docker در ویندوز

Getting Started with Docker on Windows

Docker یک ابزار فوق العاده قدرتمند و متقابل است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کانتینرهای ویندوز و لینوکس را روی یک دستگاه ویندوزی واحد اجرا کنید!


آموزش ظروف و تصاویر: تصویر بزرگ

Containers and Images: The Big Picture

آیا در مورد ظروف تعجب کرده اید و می خواهید تصویر بزرگ کانتینرها را درک کنید؟ اگر چنین است ، پس شما باید نه تنها در مورد ظروف ، بلکه در توزیع تصاویر نیز بیاموزید و این همان چیزی است که این دوره پوشش می دهد.


آموزش مدیریت Docker در سرورهای Linux

Managing Docker on Linux Servers

آیا می خواهید نحوه نصب Docker برای لینوکس را بیاموزید؟ برای اطمینان از دسترسی به سمت سرور و مدیریت راحت زمینه ها برای اتصال از هر مشتری؟


آموزش تصاویر و ظروف Docker برای ASP.NET Core 2

Docker Images and Containers for ASP.NET Core 2

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک تصویر Docker بهینه شده برای برنامه ASP.NET Core خود ایجاد کنید و نحوه اجرای برنامه خود را در یک ظرف قرار دهید.


آموزش شروع کار با TeamCity

Getting Started with TeamCity

در این دوره همه موارد لازم برای خودکار ساختن برنامه ، آزمایش و استقرار نرم افزار با TeamCity را فرا خواهید گرفت.


آموزش با استفاده از درایور MongoDB C # v2

Using the MongoDB C# v2 Driver

استفاده از MongoDB با برنامه های دات نت کنجکاو هستید؟ سپس با ادامه این دوره قبلی من ، "استفاده از MongoDB با ASP.NET MVC" هماهنگ شوید.


آموزش ساخت برنامه های کراس پلت فرم با هسته NET

Building Cross-platform Applications with .NET Core

آیا شما علاقه مند به ایجاد برنامه های متقابل .NET هستید. این دوره شما را در مراحل ایجاد برنامه های کنسول ، خدمات و حتی نقاط انتهایی وب با پلتفرم .NET Core راهنمایی می کند.


آموزش تحویل پایگاه داده پیوسته MySQL با Flyway

MySQL Continuous Database Delivery with Flyway

ارائه تغییرات پایگاه داده مجموعه منحصر به فردی از چالش ها را به وجود می آورد که بسیاری را مجبور می کند هنگام انتشار نرم افزار ، با تغییر پایگاه داده به عنوان شهروند درجه دو رفتار کنند. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Flyway برای تغییر نسخه در پایگاه داده MySQL استفاده کنید. شما ...