Pratheerth Padman

Pratheerth یک دانشمند داده است که پس از ترکیبی التقاطی از تجربیات کاری و کاری وارد این حوزه شده است. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی در مکاترونیک از هند ، کارشناسی ارشد مدیریت مهندسی از استرالیا و سپس چند سال سابقه کار به عنوان مهندس تولید در خاورمیانه است. سپس هنگامی که اشکال A.I او را گاز گرفت ، او همه چیز را رها کرد تا زندگی خود را وقف این میدان کند. وی در حال حاضر به عنوان Data Scientist در زمینه مشاوره ، ایجاد دوره و فریلنسینگ کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش قالب بندی صفحات کاری و سلول های اکسل

Formatting Excel Worksheets and Cells

در این دوره ، ما در مورد تغییر شکل و فرم صفحه کار یا کتاب کار Microsoft Excel صحبت خواهیم کرد. در اینجا ، ما به چگونگی شکل و شمایل ورق ها و کتاب ها و ابزارهایی که به ما کمک می کنند ، توجه خواهیم کرد.


آموزش تراشیدن صفحات وب پویا با پایتون و سلنیوم

Scraping Dynamic Web Pages with Python and Selenium

در این دوره ، شما از سلام به سلنیوم تا ترکیب آن با Python و Beautiful Soup برای یادگیری همه چیز در مورد استخراج اطلاعات از یک صفحه وب پویا ، فاصله خواهید داشت.


آموزش تاکتیک های پیشرفته تراشیدن وب: Python Playbook

Advanced Web Scraping Tactics: Python Playbook

در دوره Advanced Web Scraping Tactics: Python Playbook ، با نحوه پیمایش و دور زدن مشکلاتی مانند فرم های POST ، صفحات ورود به سیستم و ورودی های دکمه که به طور مکرر هنگام تلاش برای تراشیدن داده ها از وب سایت ها مواجه می شوید ، آشنا می شوید.


آموزش ساخت راه حل های طبقه بندی تصویر با استفاده از Keras و انتقال یادگیری

Building Image Classification Solutions Using Keras and Transfer Learning

این دوره ای است که در آن شما از معرفی به طبقه بندی تصویر تا یادگیری در نهایت نحوه پیاده سازی و تنظیم شبکه های عصبی کانولوشن ، تمام راه را طی خواهید کرد.


آموزش جستجو و دستکاری داده ها در Excel

Searching and Manipulating Data in Excel

اگر همیشه خود را در مواجهه با کتابهای کار با اکسل از پیش پر شده مشاهده می کنید ، مهارت جستجو و دستکاری داده ها در آنها بسیار مهم است. هدف این دوره دستیابی به مباحثی مانند اعتبار سنجی داده ها و تجزیه و تحلیل چه اتفاقی است.


آموزش مدل سازی پیش بینی را با MATLAB انجام دهید

Perform Predictive Modeling with MATLAB

در این دوره ، هنگام کار روی یک مشکل یادگیری ماشین با MATLAB - از تمیز کردن داده ها گرفته تا آموزش مدل ، همه چیز را درگیر خواهید کرد که درک شما از یکی از محبوب ترین گزینه های شغلی را بالا می برد!


آموزش اجرای سیاست برای مقادیر گمشده در پایتون

Implementing Policy for Missing Values in Python

این دوره به بررسی ناقص بودن مجموعه داده ها می پردازد. از روش‌های رهاسازی اولیه تا انباشته‌های رگرسیون پیچیده، مجهز به مقابله با هرگونه چالش داده‌های گمشده با اطمینان ظاهر شوید.


آموزش ضبط و مدیریت ماکروهای اکسل

Recording and Managing Excel Macros

در این دوره ، ضبط و مدیریت ماکروهای اکسل ، ما می آموزیم که چگونه ماکروها را در Excel توسعه و ویرایش کنیم ، که به ما کمک می کند مجموعه ای از کارهای خسته کننده و وقت گیر را خودکار کنیم.


آموزش کتاب عملکرد تابع زمان و تاریخ اکسل

Excel Time and Date Function Playbook

در این دوره ، Excel Time and Date Function Playbook ، شما یاد خواهید گرفت که با سناریوها و اقدامات مختلفی که هنگام کار با کاربرگ های حاوی تاریخ و مهر زمان نشان می دهد ، کنار بیایید.


آموزش شروع کار با هوش مصنوعی برای کسب و کار

Getting Started with Artificial Intelligence for Business

هدف این دوره این است که به شما درک محکمی از اصول اولیه هوش مصنوعی (AI) و اهمیت آن برای تجارت شما بدهد.


آموزش تجسم داده ها برای داستان سرایی

Data Visualization for Storytelling

این دوره شما را راهنمایی می کند تا روایت های بصری جذابی را از مجموعه داده های پیچیده بسازید. اصول، تکنیک های پیشرفته را بیاموزید و از آن ها برای تصمیم گیری های هوشمندانه و مبتنی بر داده استفاده کنید.


آموزش پیاده سازی تشخیص تصویر با یک شبکه عصبی کانولوشن

Implement Image Recognition with a Convolutional Neural Network

تشخیص تصویر به طرق مختلف در زندگی روزمره ما استفاده می شود. این دوره به شما نحوه تنظیم و پیاده سازی شبکه های عصبی کانولوشنال را به منظور پیاده سازی تشخیص و طبقه بندی تصویر در یک مورد تجاری آموزش می دهد.


آموزش شبکه های عصبی برای متخصصان داده: مقدمه ای جامع

Neural Networks for Data Professionals: A Comprehensive Introduction

قدرت شبکه های عصبی را در علم داده باز کنید. این دوره به شما آموزش ساخت، استقرار و بهینه سازی شبکه های عصبی را برای برنامه های کاربردی در دنیای واقعی می دهد.


آموزش بارگیری داده در اکسل

Loading Data into Excel

در این دوره ، شما از معرفی به Microsoft Excel و م componentsلفه های آن به کشف چگونگی بارگذاری داده ها در اکسل از 6 نوع/منبع مختلف تبدیل خواهید شد. این اولین سری از سری است که برای کمک به شما در دستیابی به تسلط بر اکسل طراحی شده است.


آموزش پاک کردن داده ها با پانداها

Cleaning Data with Pandas

آموزش تمیز کردن و دستکاری داده ها با استفاده از کتابخانه Pandas در پایتون. مسائل رایج مانند مقادیر از دست رفته و ویژگی‌های نامربوط را پوشش دهید، از تحلیل همبستگی استفاده کنید، ویژگی‌های طبقه‌بندی را رمزگذاری کنید و داده‌ها را برای مدل‌های یادگیری ماشین آماده کنید.


آموزش ملزومات سوادآموزی: مفاهیم اصلی یادگیری عمیق

Literacy Essentials: Core Concepts Deep Learning

این روزها یادگیری عمیق یک مهارت ضروری برای یک دانشمند داده است. این دوره به شما می آموزد که چگونه شبکه های عصبی کار می کنند، کجا استفاده می شوند و چگونه می توانید آنها را برای مشکلات خود به کار ببرید.


آموزش ساخت تجسم با MATLAB

Building Visualizations with MATLAB

این دوره با هدف ایجاد و تقویت درک شما از اینکه تجسم داده چیست ، چرا مهم است و در نهایت ، چگونه می توان با استفاده از MATLAB تجسم ساخت و آنها را از مجموعه داده های خود شخصی سازی کرد.


آموزش محاسبه مقادیر سلول با فرمول ها

Calculating Cell Values with Formulas

در این دوره ، محاسبه مقادیر سلول با فرمول ها ، شما می آموزید که انواع مختلفی از توابع و فرمول ها را دنبال کنید ، و به دنبال آن روش هایی برای نظارت و اشکال زدایی آنها وجود دارد.


آموزش عملکرد کتابخانه جستجو برای داده های اکسل

Excel Data Lookup Function Playbook

در این دوره 5 عملکرد مختلف را فرا خواهید گرفت که به شما کمک می کند تا به سرعت و به طور موثر اطلاعات مورد نیاز را در Microsoft Excel جستجو کنید.


آموزش اولین تجسم داده خود را با بوکه بسازید

Build Your First Data Visualization with Bokeh

این دوره با هدف ایجاد و تقویت درک شما از اینکه تجسم داده چیست ، چرا مهم است و در نهایت ، چگونه می توان از مجموعه داده های خود با استفاده از بوکه تجسم ساخت.


آموزش خراش دادن صفحات وب پویا با پایتون 3 و سلنیوم

Scraping Dynamic Web Pages with Python 3 and Selenium

از سلام کردن به سلنیوم تا ترکیب آن با پایتون و سوپ زیبا برای استخراج اطلاعات از یک صفحه وب پویا بروید. در این دوره آموزشی، هنگام ایجاد یک وب اسکرپر املاک و مستغلات، به ناوبری WebDriver، ضبط فعالیت کاربر و موارد دیگر مسلط شوید.


آموزش یادگیری عمیق با کافه

Deep Learning with Caffe

این دوره به شما می آموزد که شبکه عصبی کانولوشنال خود را با Caffe بسازید تا مشکلات طبقه بندی تصاویر سفارشی را حل کنید.


آموزش درگیری داده با پایتون

Data Wrangling with Python

در این دوره ، Data Wrangling with Python ، در مورد کارکردها و روشهای مختلفی یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند تا داده های خود را مرتب کنید ، یک مجموعه داده تمیز و خوش ساخت برای تجزیه و تحلیل بیشتر داده ها و یادگیری ماشین ارائه می دهد.


آموزش هوش مصنوعی در متاورس

Artificial Intelligence in the Metaverse

پیمایش در قلمروهای وسیع متاورس می تواند دلهره آور باشد. این دوره به شما می آموزد که چگونه هوش مصنوعی تجربیات شخصی و همه جانبه را شکل می دهد و اطمینان حاصل می کند که هر سفر مجازی واقعی و متناسب است.


آموزش ساخت مدلی برای تشخیص ناهنجاری در داده های سری زمانی

Build a Model for Anomaly Detection in Time Series Data

این دوره تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد تا مدلی برای تشخیص ناهنجاری بر روی مجموعه داده سری زمانی خودتان بسازید.


آموزش اولین تجسم داده خود را با Seaborn بسازید

Build Your First Data Visualization with Seaborn

این دوره با هدف ایجاد و تقویت درک شما از اینکه تجسم داده چیست ، چرا مهم است و در نهایت ، چگونه می توان از مجموعه داده های خود با استفاده از Seaborn تجسم ساخت.


آموزش یک موتور توصیه رتبه بندی با فیلتر مشارکتی بسازید

Build a Rating Recommendation Engine with Collaborative Filtering

سیستم های توصیه تعداد زیادی از جنبه های زندگی روزمره ما را فراگرفته است. این دوره به شما می آموزد که چگونه سیستم توصیه خود را با استفاده از تکنیکی به نام فیلتر مشارکتی بسازید.